Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujo gatviu standarto prisiskaite.?
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      O čia nėra tiesiog susiaurinimas kaip fizinė greičio ribojimo priemonė, o ne visos važiuojamosios dalies siaurimas?

      Comment


        Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
        O čia nėra tiesiog susiaurinimas kaip fizinė greičio ribojimo priemonė, o ne visos važiuojamosios dalies siaurimas?
        Tai taip, užtenka tik dalyje gatvės susiaurinti važiuojamąją dalį ir greitis nukris. O visą gatvę kada nors, kai rekonstruos susiaurins.

        Comment


          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
          3.25m
          Turbūt palikta 3,25m x 4 važiuojamoji dalis. Viso 13 m. Jei vidurines juostas būtų padarę po 3 m, nusiimtų po 25 cm, tai jau 50 cm būtų galėta pridėta šaligatviams, pvz. tam pačiai pietinės pusės šaligatviui.

          Pastačius Kėdainių tiltą, norima Gertrūdos g. ir Šauklių g. sužymėti A juostas. Tai šios tegul ir lieka 3,25m, juolab čia standartas ir Vilniuje, o viduryje 3m.

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą
            Aukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:

            Click image for larger version  Name:	aukst.jpg Views:	107 Size:	662,6 kB ID:	1926722
            Nauja pėsčiųjų pėreja su kalneliu? Šiaip nesu nereguliuojamų perėjų fanas (kai statomi pėsčiųjų perėjų ženklai be šviesoforo), jei būtų nežymėta perėja tada ok.

            Iš pėsčiojo pusės susiaurinta liuks kaip pirmai tokiai perėjai

            Tokių siaurinimų stipriai reikėtų ties įvažomis į pagrindines gatves, labai nesaugu eiti, automobiliai važiuoja per greitai, gali sužaloti pėsčiąjį.
            Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.08, 12:38.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Nauja pėsčiųjų pėreja su kalneliu? Šiaip nesu nereguliuojamų perėjų fanas (kai statomi pėsčiųjų perėjų ženklai be šviesoforo), jei būtų nežymėta perėja tada ok.
              .
              Kas yra nežymėta perėja?

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Kas yra nežymėta perėja?
                Kai automobiliai turi pirmumą prieš pėsčiuosius, bet pėstieji gali kirsti kelią (išvengiant jay-walking).

                Pėsčiųjų perėjos komplikuoja laisvą pėsčiojo pasirinkimą kur kirsti perėją. Čia kalbu apie mažesnės svarbos gatves. Didesnės svarbos gatvėse gali būti reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ar tiesiog reguliuojamos sankryžos per kurias pėstieji/dviračiai gali kirsti kelią.

                Tiesa, kaip tik tokie siaurinimai yra gerai vystant nežymėtą perėją, nes nereikia didelio ploto. Iš solidarumo galima sustoti praleisti sunkiai paeinančius (pvz. vyresnius žmones), kai tiesiog labai lėtai kertama gatvė, kurios kirsti nėra daug, o neįgalieji su vežimėliu netgi turi pirmumą.

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                  Aukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:

                  Click image for larger version  Name:	aukst.jpg Views:	117 Size:	662,6 kB ID:	1926722
                  Gali padaryt labai gerą nešviesoforinę pėsčiųjų perėją + sulėtina visų greitį, kadangi toliau yra skersinis parkingas.
                  Paskutinis taisė manometras; 2021.11.08, 15:20.
                  ПТН ПНХ
                  «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    Aukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:

                    Click image for larger version

Name:	aukst.jpg
Views:	784
Size:	662,6 kB
ID:	1926722
                    "didina" gatvių pralaidumą. keisti darbai vyksta, lyg didesnių problemų nebūtų.
                    Kaunas yra Kaunas

                    Comment


                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                      "didina" gatvių pralaidumą. keisti darbai vyksta, lyg didesnių problemų nebūtų.
                      O tai ką jūs su tuo pralaidumu visi veiksit? Išvažiuojat iš namų tam, kad pasimaltumėt po miestą automobiliais, niekur nesustodami, niekur neišlipdami, niekur nenueidami? Šaligatviai nereikalingi, parkai nereikalingi, pėsčiųjų perėjos nereikalingos, išlipantys iš automobilių žmonės nereikalingi, jaukūs kiemai nereikalingi? O gal ir namai jums nereikalingi?
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Pralaidumas susiaurinus juostą visiškai nepasikeičia, kaip ir anksčiau taip ir po susiaurinimo telpa vienas automobilis vienoje juostoje, sumažėja greitis. tai reiška, kad tiesiog kamštį esantį prie sekančios sankryžos pasieksi lėčiau.
                        Asmeniškai šią vietą dažnai kertu kaip pėstysis, nes užlipus Kauko laptais atsimuši į šitą vietą ir nėra kaip pereiti gatvės. Iki šiol nebuvo problemos ir tiesiog kirsti gatvę, bet nereguliuojama pėsčiųjų perėja butų labai gerai. Mano nuomone nereguliuojamos perėjos daug patogiau (pėsčiajam), nes nereikia laukti po porą minučiu ties kiekviena perėja, kad kirsti gatvę. Taip, šviesoforai teoriškai padidina saugumą, bet realybėj tai erzina tiek pėsčiuosius tiek vairuotojus.

                        Comment


                          Pvz., Šv. Gertrūdos g. ir Gimnazijos g. sankryžoje padarė šviesoforus ir perėjas taip, kad būtų patogiau pravažiuoti automobiliams, o ne pereiti į visas įmanomas puses pėstiesiems, bet ten ir tikrai daug automobilių ir bent jau anksčiau būdavo visai nedaug pėsčiųjų. Kai sutvarkys Vilniaus gatvę, pėsčiųjų ten vėl bus ne itin daug.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą

                            O tai ką jūs su tuo pralaidumu visi veiksit? Išvažiuojat iš namų tam, kad pasimaltumėt po miestą automobiliais, niekur nesustodami, niekur neišlipdami, niekur nenueidami? Šaligatviai nereikalingi, parkai nereikalingi, pėsčiųjų perėjos nereikalingos, išlipantys iš automobilių žmonės nereikalingi, jaukūs kiemai nereikalingi? O gal ir namai jums nereikalingi?
                            Čia parkai ir šaligatviai staiga atsirado padarius šį išsikišimą?

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą
                              Pralaidumas susiaurinus juostą visiškai nepasikeičia, kaip ir anksčiau taip ir po susiaurinimo telpa vienas automobilis vienoje juostoje, sumažėja greitis. tai reiška, kad tiesiog kamštį esantį prie sekančios sankryžos pasieksi lėčiau.
                              .
                              Ir savo tikslą pasieksi lėčiau metu kai kamščio prie sekančios sankryžos nebus.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Kai automobiliai turi pirmumą prieš pėsčiuosius, bet pėstieji gali kirsti kelią (išvengiant jay-walking).
                                .
                                Ar tokia perėja egzistuoja Lietuvoje? Tiek realiai, tiek KET?
                                Nebent ne apie perėją kalbi, o apie leidimą eiti per gatvę nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Ar tokia perėja egzistuoja Lietuvoje? Tiek realiai, tiek KET?
                                  Nebent ne apie perėją kalbi, o apie leidimą eiti per gatvę nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses.
                                  Taip kalbu apie tokias situacijas kai nėra perėjos į abi puses. Ne visur tos perėjos reikia, ne visur patogu, jei gatvė (dažniausiai) tuščia, o kažkur matai perėją, tai oficialiai negali pereiti.

                                  Jei gatvėje būna toks srautas, kad reikia laukti pereit gatvę 2 minutes, tai tada geriau perėja. Tiesa, tokią Aukštaičių gatvę pavyksta pereiti nelaukiant daugiau nei keliolikos sec, ir čia kalbu apie piko metą. Galbūt tokia susiaurinta perėja nepadarytų problemos būdama "nežymėta".

                                  Jei darom nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas Aukštaičių g., tai jų turėtų būti daugiau nei dabar, o dabar jų beveik nėra.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.09, 11:16.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Ar tokia perėja egzistuoja Lietuvoje? Tiek realiai, tiek KET?
                                    Nebent ne apie perėją kalbi, o apie leidimą eiti per gatvę nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses.
                                    Taip, egzistuoja, ir jų visai nemažai. Realiai tai ir yra leidimas eiti per gatvę pažiūrėjus į abi puses, pažymėtas inžinerinėmis priemonėmis (tarpas skiriamosios juostos tvoroje, nuleisti bortai, privestas šaligatvis, susiaurinta gatvė ir pan.). Ženklais ar horizontaliu ženklinimu ji nežymima.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Taip, egzistuoja, ir jų visai nemažai. Realiai tai ir yra leidimas eiti per gatvę pažiūrėjus į abi puses, pažymėtas inžinerinėmis priemonėmis (tarpas skiriamosios juostos tvoroje, nuleisti bortai, privestas šaligatvis, susiaurinta gatvė ir pan.). Ženklais ar horizontaliu ženklinimu ji nežymima.
                                      Tai neegzistuoja tokia perėja, o tai yra leidimas eiti per gatvę bet kur (ne perėja) nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses. Nes viso gatvės ilgio perėja vadinti neišeina

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Tai neegzistuoja tokia perėja, o tai yra leidimas eiti per gatvę bet kur (ne perėja) nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses. Nes viso gatvės ilgio perėja vadinti neišeina
                                        Nežymėta perėja yra daugiau dizaino sprendimas negu perėja įtvirtinta KET. Pvz. 2x2 kelyje paliktas tarpas tarp atitvarų pereiti kelią. Per aptvarus lipti berods draudžia KET, o užmiestyje skiriamąją juostą be aptvaro kirsti leidžiama bet kur. Tiesa, išilgai kelio viduriu vaikščioti draudžiama.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.09, 11:50.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                          Taip, egzistuoja, ir jų visai nemažai. Realiai tai ir yra leidimas eiti per gatvę pažiūrėjus į abi puses, pažymėtas inžinerinėmis priemonėmis (tarpas skiriamosios juostos tvoroje, nuleisti bortai, privestas šaligatvis, susiaurinta gatvė ir pan.). Ženklais ar horizontaliu ženklinimu ji nežymima.
                                          Užsienyje daug esu matęs, ypač UK. Įdomumo dėlei ar tikrai LT yra kažkur tokių?
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X