Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Nu ir koks skirtumas tos linijos? .
    Skirtumas tas, kad jis teigė, kad buduliai nemoka parkuotis.
    Aš teigiu, kad už linijų užeina ne dėl buduliškumo, o todėl, kad per siaurai nubraižyra parkavimo vieta.

    Comment


      Šiandien specialiai pats pravažiavau Kalpoko gatve. Šiaip nieko, bet dabar specialiai prie progos važiuosiu žiemą kai bus sniego. Snieguotam periodui išties kol kas lieku skeptiškas. Pamatysim ar šita niderlandiška mada atlaikys Lietuvos sąlygas: bijau, kad stipriau pasnigus reiks dėti ženklą vienpusis eismas. (Olandija buvo mano viena pirmų pamatytų Vakarų šalių, tai atsitiko 1994 sausio gale, važiavau traukiniu ir stebėjausi matydamas sausio gale laukuose besiganančias karves, sausio gale Lietuvoje kol kas niekada nemačiau besiganančios karvės).

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        ypač smagu kai visi iš trijų eilių kišasi į vieną prie Vytauto didžiojo tilto
        2 suka į Birštono G. VIena ant Aleksoto tilto ir viena į senamiestį (Muitinės, Palangos g. ir t.t.) Šiuo atveju problema kad Aleksoto tiltas per siauras. Nes srautas link jo nedings jei ir susiaurinsi Karaliaus Mindaugo gatvę, juo labiau kad kitapus tilto irgi yra "autostrados" (Labai smagios beje irgi). Pabaigus Nemunaičius automobilių srautas tik didės.

        Comment


          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

          2 suka į Birštono G. VIena ant Aleksoto tilto ir viena į senamiestį (Muitinės, Palangos g. ir t.t.) Šiuo atveju problema kad Aleksoto tiltas per siauras. Nes srautas link jo nedings jei ir susiaurinsi Karaliaus Mindaugo gatvę, juo labiau kad kitapus tilto irgi yra "autostrados" (Labai smagios beje irgi). Pabaigus Nemunaičius automobilių srautas tik didės.
          Čia buvo tiesiog pavyzdys, kad važiuoti K. M. nėra jau taip visada smagu, kaip kad kai kurie teigia.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Skirtumas tas, kad jis teigė, kad buduliai nemoka parkuotis.
            Aš teigiu, kad už linijų užeina ne dėl buduliškumo, o todėl, kad per siaurai nubraižyra parkavimo vieta.
            Siaura ten, siaura. Instruktorius visada sakydavo, kad statant automobilį paraleliai tarpas iki bordiūro turi būti toks, kad koją padėti būtų galima. Šičia taip pastatyčiau, tai ant aplinkinių stulpų tektų kabinti skelbimą „Dingo veidrodėlis, gal kas matėte?“

            Comment


              Parašė bimbam Rodyti pranešimą
              Nu ir koks skirtumas tos linijos? Eismas vyksta sklandžiai. Telpa autobusas + mašina + parkuota mašina. Gali pristabdyti dėl saugumo kas nori. Nieko baisaus. Vis tiek eismo greitį centre reikia mažinti, ir geriausia būtent tokiais būdais, o ne "50" ženklais ir baudų grasinimais magistralinio dizaino gatvėse su plačiom juostom.
              Eismas nevyksta sklandžiai, nes ten važiuoti reikia vienu ratu ant A juostos žymėjimo linijos arba net A juostoje. Reikia pastoviai stebėti ar kažkas neatlekia A juosta, ir spėt patraukt savo ratą atgal į savo juostą į pašliaužt ant 10kmh stebint kiekvieną priparkuoto automobilio veidrodėlį. Arba galima visą laiką šliaužt ant 10, max 20kmh neįlendant į A juostą. Nelabai tai pavadinčiau sklandžiu eismu.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Va puikiausias pavyzdys, kad parkavimo veta per siaura mažų mažiausiai 30cm:

                John rašė pvz UK, kad nuo bortelio gali būti atsitraukęs iki 30 ar 37 cm.
                Kiek Lietuvoje nežinau, bet toks mažas atsitraukimas kaip foto yra tikrai gerai priparkuota.
                Ir tai viskas, dešinėje jau nelieka vietos, nors turi būti bent kelios dešimtys cm laisvos vietos, o ne tiesiai ant linijos, kad baigtųsi parkavimas.

                Ir čia kalbame net ne apie pačią plačiausią mašiną pavyzdyje.

                Gal net 40- 50 cm per siaura parkavimo vieta pagal minimaliausius reikalavimus.

                Olandijoje tokioje vietoje būtų žemas bortas ir pusmetrio buferinė zona, ant kurios automobilis gali užvažiuoti ratu. Kadangi čia LT, o ne NL, apie tokius dalykus dar niekas nepagalvoja, deda standartinius bortus, tada automobiliai nebetelpa parkavimo juostoje.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                  Olandijoje tokioje vietoje būtų žemas bortas ir pusmetrio buferinė zona, ant kurios automobilis gali užvažiuoti ratu. Kadangi čia LT, o ne NL, apie tokius dalykus dar niekas nepagalvoja, deda standartinius bortus, tada automobiliai nebetelpa parkavimo juostoje.
                  Syauros giatvės - diearnjus judiejimas.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Va puikiausias pavyzdys, kad parkavimo veta per siaura mažų mažiausiai 30cm:

                    John rašė pvz UK, kad nuo bortelio gali būti atsitraukęs iki 30 ar 37 cm.
                    Kiek Lietuvoje nežinau, bet toks mažas atsitraukimas kaip foto yra tikrai gerai priparkuota.
                    Ir tai viskas, dešinėje jau nelieka vietos, nors turi būti bent kelios dešimtys cm laisvos vietos, o ne tiesiai ant linijos, kad baigtųsi parkavimas.

                    Ir čia kalbame net ne apie pačią plačiausią mašiną pavyzdyje.

                    Gal net 40- 50 cm per siaura parkavimo vieta pagal minimaliausius reikalavimus.

                    Aš nesuprantu ko jūs verkiat. Dažnai ten važinėju, su A8, mašina platina, kelias siauras. Važiuoji nuo nuo raudono šviesaforo iki sekančio raudono, greitis ~40 km/h. Puikiausiai telpu, nereikia lakstyt ir nebus problemų.
                    Studentas

                    Comment


                      Stovėjimo vietų plotis atskirose atkarpose nevienodas. Nuo sankryžos su Maironio gatve link muzikinio teatro plotis normalus. Iki Maironio g. gan siaura. Nežinau, ar skaitosi normalu, jei reikia "užminti" ant A juostos.

                      Comment


                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                        Eismas nevyksta sklandžiai, nes ten važiuoti reikia vienu ratu ant A juostos žymėjimo linijos arba net A juostoje. Reikia pastoviai stebėti ar kažkas neatlekia A juosta, ir spėt patraukt savo ratą atgal į savo juostą į pašliaužt ant 10kmh stebint kiekvieną priparkuoto automobilio veidrodėlį. Arba galima visą laiką šliaužt ant 10, max 20kmh neįlendant į A juostą. Nelabai tai pavadinčiau sklandžiu eismu.
                        Vakar kaip tik Kęstučio g. važiavau autobusu. Net vietoje kur mašina priparkuota prastai (ne tik minant liniją, bet ir išlendant kelis cm), tarp autobuso ir tos mašinos pralėkė mercedesas gal 50 km/h, tad visi tikrai telpa.

                        Comment


                          Šiandien pradėjo tverti Maironio g. šaligatvį atkarpoje tarp Laisvės al. ir K. Donelaičio g., pjauna sumontuotus ženklus, spaudos kioskas jau savaitę ar daugiau patrauktas iš vietos. Kas čia bus daroma? Gal netyčia kažką bedarydami ir gatvės apšvietimą civilizuotą padarys?

                          Comment


                            Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                            Vakar kaip tik Kęstučio g. važiavau autobusu. Net vietoje kur mašina priparkuota prastai (ne tik minant liniją, bet ir išlendant kelis cm), tarp autobuso ir tos mašinos pralėkė mercedesas gal 50 km/h, tad visi tikrai telpa.
                            tame ir yra problema, kad jums, kaip autobuso keleiviui viskas OK, o man, kaip vairuotojui, ne OK. Čia Škoda dar tvarkingai priparkuota, o kiek yra MB/BMW visureigių, kuriems neišeina normaliai prisiparkuot.
                            Kaunas yra Kaunas

                            Comment


                              Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                              tame ir yra problema, kad jums, kaip autobuso keleiviui viskas OK, o man, kaip vairuotojui, ne OK. Čia Škoda dar tvarkingai priparkuota, o kiek yra MB/BMW visureigių, kuriems neišeina normaliai prisiparkuot.
                              Tame atvejyje kur pasakojau, gal per 10 cm labiau išlindęs automobilis negu Škoda šioje nuotraukoje. Kaip minėjau, mercas pralėkė be problemų.

                              Comment


                                Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                Tame atvejyje kur pasakojau, gal per 10 cm labiau išlindęs automobilis negu Škoda šioje nuotraukoje. Kaip minėjau, mercas pralėkė be problemų.
                                Ties kuria vieta? Tarp Maironio ir Kanto gatvių ten gan platu.

                                Comment


                                  1930 m. Vilniaus gatve
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Sporto gatvė

                                    Click image for larger version

Name:	Sp1.JPG
Views:	466
Size:	79,8 kB
ID:	1914160

                                    Click image for larger version

Name:	Sp2.JPG
Views:	437
Size:	91,7 kB
ID:	1914161

                                    Click image for larger version

Name:	Sp3.JPG
Views:	436
Size:	82,4 kB
ID:	1914162

                                    Keliauju per Lietuvą

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Ties kuria vieta? Tarp Maironio ir Kanto gatvių ten gan platu.
                                      Jei neklystu, tarp Maironio ir Kanto gatvių. Stebėsiu kitoje atkarpoje kai sekantį kartą važiuosiu

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        1930 m. Vilniaus gatve
                                        Iš nuotraukos matosi, kad akmenys skaldomi ir formuojami. Reiškia, kad tie akmenys nėra tokie seni ir ne toks paveldas kaip kiti bando įtikinti

                                        Comment


                                          Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                          Jei neklystu, tarp Maironio ir Kanto gatvių. Stebėsiu kitoje atkarpoje kai sekantį kartą važiuosiu
                                          Taip, ten plati antra juosta, skirta automobiliams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X