Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas konkrečiai yra blogai apie istorinių pastatų/objektų atstatymą?

    Comment


      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679

      Pakaunėje esantys Ramučiai netrukus išgarsės visoje Lietuvoje, nes čia įgyvendintas išskirtinis projektas – neseniai nutiestas beveik ketvirtį milijono eurų kainavęs dviračių takas, kurio viduryje įrengti laiptai. Tai nustebino ir dviratininkus, ir urbanistus.

      Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679
      Attached Files

      Comment


        Tuščia. Beveik.



        www.dizonaurai.lt /architektūrinės vizualizacijos

        Comment


          wow..

          Comment


            Parašė DIZONAURAI Rodyti pranešimą
            Tuščia. Beveik.



            Bet susiaurino gatvę tai žiauriai. Nesuprantu logikos, kam tokie platūs šaligatviai ir siaura gatvė.
            Kaunas yra Kaunas

            Comment


              Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

              Bet susiaurino gatvę tai žiauriai. Nesuprantu logikos, kam tokie platūs šaligatviai ir siaura gatvė.
              Reikia įvertinti per kokią aplinką eina gatvė. Gatvė, neturinti daug nuovažų, galėtų būti ir platesnė ir greitis būtų padidintas iki 60-70 km/h. Kalpoko gatvė tokia nėra.

              Kalpoko gatvėje per daug įvažų/nuovažų, šoninio judėjimo.

              Didelis greitis didina nesaugumo jausmą aplinkiniams. Susiaurinus gatvę, greitis mažėja, lengviau pastebėti kliūtis, visokius išvažiuojančius iš kiemo, mažesnė tikimybė ką nors smarkiai sužeisti.

              Siaurumas neįtakos kamščių didumo, nes gatvė berods niekada ir netalpino 3 eilių automobilių (2 eilės į vieną pusę, 1 eilė į kitą).

              Šaligatviai platoki, gal būtų buvę neblogai 1-1,5 m pločio vienpusio eismo dviračių juostos. Daug dviratininkų važiuotų nusukę nuo Savanorių pr., kuris nutrūksta ties įkalne šiuo metu. Gatvė visada turėjo potencialą dviratininkams. Tiesa, norėtųsi sprendimų ir pačiai Savanorių pr. įkalnei, kuri įgyvendinta pagal populistinį neracionaliai plačių juostų mąstymą. Juostos turėtų būti daugmaž autobuso pločio, o lengvasis automobilis galėtų aplenkti autobusą.

              Comment


                parkavimas padarytas salia pesciuju tako

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Daug dviratininkų važiuotų nusukę nuo Savanorių pr., kuris nutrūksta ties įkalne šiuo metu. Gatvė visada turėjo potencialą dviratininkams. Tiesa, norėtųsi sprendimų ir pačiai Savanorių pr. įkalnei, kuri įgyvendinta pagal populistinį neracionaliai plačių juostų mąstymą. Juostos turėtų būti daugmaž autobuso pločio, o lengvasis automobilis galėtų aplenkti autobusą.
                  Sutinku. Greitkelio ten kaip dabar tikrai nereikia. Manau Savanorių pr. kalne turėtų būt įrengtas dvirtakis, kaip ir iki kalno, o mašinoms po juostą į abi puses. Artėjant Saulės gimnazijos padaryt 2 juostas į viršų kad nebūtų taip sudėtinga sukti į A. Mackevičiaus ir gimnazijos kiemą. Po Mackevičiaus sankryžos kaip 4 juostos kaip ir dabar.

                  Kalbant apie Kalpoko g. tai tikrai ten tokio platumo kaip buvo nereikėjo. Juokinga kad kažkas mano kitaip. Gal irgi gera idėja dviračiam padaryt kaip minėjo PoDV, nes panašu kad tikrai tilptų

                  Comment


                    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                    Bet susiaurino gatvę tai žiauriai. Nesuprantu logikos, kam tokie platūs šaligatviai ir siaura gatvė.
                    Nes dabar taip madinga. Pasikeis mados po kokių 20 metų, praplatins.

                    Minimaliai siauros gatvės lietuvoje yra absurdas. Suprantu gražu, kai saulė, vasara ir panašiai, bet mes žiemą gaunam nemažai sniego, kuris stumdomas į kelkraščius, tai tokiose siaurose gatvėse gaunasi po to viena juosta.
                    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2021.09.18, 22:12.

                    Comment


                      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                      Pasikeis mados po kokių 20 metų, praplatins.
                      Pasikeis mados, mes net nežinom kas bus su urbanistika, nemaža tikimybė, kad negrįšime į praeito amžiaus madas su prospektais, t.y. nereiškia, kad gatvės platės automobilių naudai.

                      Minimaliai siauros gatvės lietuvoje yra absurdas. Suprantu gražu, kai saulė, vasara ir panašiai, bet mes žiemą gaunam nemažai sniego, kuris stumtomas į kelkraščius, tai tokiose siaurose gatvėse gaunasi po to viena juosta.
                      Na, jei dažnės besniegės žiemos, tai nebebus toks didelis faktorius.

                      Gal galima išmokti ir siauras gatves teisingai nuvalyti, nors ir nežinau kokios ten būna valymo procedūros.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.17, 21:33.

                      Comment


                        Reikės gyvai prasukti. Gaila, bet viskas daroma, kad vairuotojams būtų sudėtingiau. Pradedant Kęstučio gatve.
                        Kaunas yra Kaunas

                        Comment


                          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                          Reikės gyvai prasukti. Gaila, bet viskas daroma, kad vairuotojams būtų sudėtingiau. Pradedant Kęstučio gatve.
                          Dar dabar nesiūlyčiau važiuoti darytis nuomonės apie siaurinimą, kadangi vyksta darbai ir parkavimo vietos dar neįrengtos, gyventojai stato ant gatvės ir tikrai nepatogu, chaotiška. Rekomenduoju pralėkt su bemvu vėliau

                          Comment


                            Čia rimtas klausimas apie siaurinimą buvo ar trolinimas? Akivaizdu, kad gatvė ir taip per plati. Miesto ne pagrindinės gatvės turėtų būti ne platesnės nei 3+3m, čia yra platesnė, o platesnės gatvės virsta automagistralėm su lakūnais. Smagu matyti kaip pamažu civilizacija ateina į Kauną, tikiuosi ateityje bus dar siaurinamos, kad neitų 80-100km/h važinėt. Kas dėl Kęstučio gatvės tai ten viskas būtų gerai jei buduliai išmoktų parkuotis normaliai ir tilpti į nupieštas juostas. Skandinavijoj kažkaip sugeba prisiparkuoti normaliai, o pas mus niekaip.

                            Comment


                              Gatvės siaurės ir toliau o manantys kad po tarkim 20 metų situacija apsisuks tai nu nežinau kurioj planetoj gyvenat.
                              Turi ateit eilė ir prospektam kurie mano nuomone yra baisiausias sovietmečio palikimas mūsų miestuose praktiškai visi telpa į "stroad" kategoriją, o baisiausias jų irgi Kaune - Karaliaus Mindaugo Pr.

                              https://www.youtube.com/watch?v=ORzNZUeUHAM

                              Comment


                                Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                                Gatvės siaurės ir toliau o manantys kad po tarkim 20 metų situacija apsisuks tai nu nežinau kurioj planetoj gyvenat.
                                Turi ateit eilė ir prospektam kurie mano nuomone yra baisiausias sovietmečio palikimas mūsų miestuose praktiškai visi telpa į "stroad" kategoriją, o baisiausias jų irgi Kaune - Karaliaus Mindaugo Pr.

                                https://www.youtube.com/watch?v=ORzNZUeUHAM
                                Nevairuojančiam baisiausia. Vairuojančiam - vienas malonumas tokia važiuot

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                  Nevairuojančiam baisiausia. Vairuojančiam - vienas malonumas tokia važiuot
                                  ypač smagu kai visi iš trijų eilių kišasi į vieną prie Vytauto didžiojo tilto

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                    ...iš trijų eilių kišasi į vieną prie Vytauto didžiojo tilto
                                    Realiai tai iš dviejų, nes link tilto per K.M./Birštono sankryžą tiek iš Birštono g. į dešinę, tiek K.M pr. tiesiai, galima važiuoti tik dvejomis eilėmis. Juolab kamščio problema ne K.M susiaurėjime, bet šviesoforinėje sankryžoje už tilto link Marvelės
                                    Paskutinis taisė Austras; 2021.09.21, 20:29.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą
                                      Kas dėl Kęstučio gatvės tai ten viskas būtų gerai jei buduliai išmoktų parkuotis normaliai ir tilpti į nupieštas juostas. Skandinavijoj kažkaip sugeba prisiparkuoti normaliai, o pas mus niekaip.
                                      Tai pasak tavęs praktiškai visi lietuviai yra buduliai, nes ten sunkiai telpa absoliuti dauguma žmonių.
                                      Va anksčiau padaręs foto esu iš eilės vienoj atkrapoj, nieko neiškerpant, praktiškai visi netelpa:





                                      ​​​​​​​

                                      Comment


                                        Va puikiausias pavyzdys, kad parkavimo veta per siaura mažų mažiausiai 30cm:

                                        John rašė pvz UK, kad nuo bortelio gali būti atsitraukęs iki 30 ar 37 cm.
                                        Kiek Lietuvoje nežinau, bet toks mažas atsitraukimas kaip foto yra tikrai gerai priparkuota.
                                        Ir tai viskas, dešinėje jau nelieka vietos, nors turi būti bent kelios dešimtys cm laisvos vietos, o ne tiesiai ant linijos, kad baigtųsi parkavimas.

                                        Ir čia kalbame net ne apie pačią plačiausią mašiną pavyzdyje.

                                        Gal net 40- 50 cm per siaura parkavimo vieta pagal minimaliausius reikalavimus.


                                        Paskutinis taisė Gator; 2021.09.21, 21:24.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tai pasak tavęs praktiškai visi lietuviai yra buduliai, nes ten sunkiai telpa absoliuti dauguma žmonių.
                                          Va anksčiau padaręs foto esu iš eilės vienoj atkrapoj, nieko neiškerpant, praktiškai visi netelpa:
                                          Nu ir koks skirtumas tos linijos? Eismas vyksta sklandžiai. Telpa autobusas + mašina + parkuota mašina. Gali pristabdyti dėl saugumo kas nori. Nieko baisaus. Vis tiek eismo greitį centre reikia mažinti, ir geriausia būtent tokiais būdais, o ne "50" ženklais ir baudų grasinimais magistralinio dizaino gatvėse su plačiom juostom.
                                          Paskutinis taisė bimbam; 2021.09.21, 21:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X