Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Dažnai pravažiuoju, tai labai geras sprendimas, nes sukantys į kairę užkimždavo antrą juostą, o pirmoje visi norintys sukti į dešinę ir važiuojantys tiesiai.Parašė PoDV Rodyti pranešimąSpėju, kad pirma juosta turės priklausyt sukantiems dešinėn į Taikos pr. Leis troleibusams nestovėt kamščiuose. Visa ši spūstis nuotraukoj turės išsitekti antroje juostoje
Kitų priežaščių šiam platinimui nematau. Kiek ten tų sukančių iš čia į kairę?
Įrengė pėsčiųjų perėjas per tris juostas. Reikės kada nors čia papildomų šviesoforų.You've got one life! Live it!
Comment
-
Apie Vytauto pr. ir aplinkinių gatvių remontą:
Kauno stoties mikrorajone – kardinalios permainos
http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...ios-permainos/
Comment
-
Nusiunčiau šią nuotrauką į Kauno savivaldybės fb, tai žadėjo perduoti rangovams ir ištaisyti broką. Žiūrėsim, kaip bus iš tikrųjųParašė Malach Rodyti pranešimąNors darbai dar nepabaigti, bet takas jau pradeda byrėti.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąPrasidėjo Vytauto pr. darbai ties autobusų stotimi.
https://goo.gl/photos/9YnbEGkcWmTk1LH86
Kiek mačiau, tai kažkaip palei bortus (keli cm) yra atkasta per visą Vytauto pr.Bortų ko gero nekeis, nes ties ta pačia autobusų stotimi buvo sudėti iš naujo tie patys seni akmeniniai.Parašė Malach Rodyti pranešimąJo, mačiau bortai atkasti jau nusileidus nuo Parodos kalno, panašu, kad juos keis. Bent jau Krėvės prieš keitimą taip buvo visi atkasti.
Comment
-
Kam juos keisti, jeigu tie akmeniniai bortai yra amžini. Svarbu pataisyt, kad tiesiai stovėtų.Parašė Mettal Rodyti pranešimąBortų ko gero nekeis, nes ties ta pačia autobusų stotimi buvo sudėti iš naujo tie patys seni akmeniniai.
Comment
-
Kauno hidroelektrinės tiltas uždaromas kapitaliniam remontui
http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...am-remontui-3/
Comment
-
Panašu, kad Tilsta skundžia visus konkursus kur nelaimi, tai remontas vyks ne per vasaros eismo atoslūgį, o per patį rudenio piką, ir neaišku ar spės iki žiemos baigti. Kentės visi vairuotojai. Žiauri tokia tvarka, kad apskundus konkursą visi darbai stoja.Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno hidroelektrinės tiltas uždaromas kapitaliniam remontuiAs much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Reikia mokėti planuoti. Jei yra procedūra, kad galima konkursą apskūsti ir tai atsitinka 90% atvejų, tai reikia taip ir planuoti, kad konkursas vyktų ne pavasarį, o žiemą. Darbų atlikimo pradžia juk gali būti 3 mėn. vėliau nei įvyksta konkursas, o ne iš karto. Planning 101. Viskas Lietuvoje daroma "per užpakalį".Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPanašu, kad Tilsta skundžia visus konkursus kur nelaimi, tai remontas vyks ne per vasaros eismo atoslūgį, o per patį rudenio piką, ir neaišku ar spės iki žiemos baigti. Kentės visi vairuotojai. Žiauri tokia tvarka, kad apskundus konkursą visi darbai stoja.
Comment
-
Antradienio rytą pusmečiui uždarytas Kauno hidroelektrinės tiltasParašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPanašu, kad Tilsta skundžia visus konkursus kur nelaimi, tai remontas vyks ne per vasaros eismo atoslūgį, o per patį rudenio piką, ir neaišku ar spės iki žiemos baigti. Kentės visi vairuotojai. Žiauri tokia tvarka, kad apskundus konkursą visi darbai stoja.
http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...trines-tiltas/
Comment
-
Birželio 23-osios gatvėje vakar vėlai vakare perbraižė linijas. Dabar eismas vyksta taip kaip sakė PoVD. Pirma juosta sukama dešiniau link Taikos pr. Iš antros (kuri prie sankryžos tampa pirmąja) važiuojama tiesiai į centro pusę, o iš trečios (kuri prie sankryžos išsiskiria į antrąją ir trečiąją) sukama į kairę Taikos pr.
Comment
-
Kitaip ir negalėjo būtiParašė Arminass Rodyti pranešimąBirželio 23-osios gatvėje vakar vėlai vakare perbraižė linijas. Dabar eismas vyksta taip kaip sakė PoVD. Pirma juosta sukama dešiniau link Taikos pr. Iš antros (kuri prie sankryžos tampa pirmąja) važiuojama tiesiai į centro pusę, o iš trečios (kuri prie sankryžos išsiskiria į antrąją ir trečiąją) sukama į kairę Taikos pr.
Kitaip būtų buvęs pats beprasmiškiausias projektas
Comment
-
Pačiame greitkelyje?Parašė cubik Rodyti pranešimąRemix'as dirba nuo Megos viaduko, link Klaipėdos iki Kauno ribos.
Comment
-
Baikit juokus, Remixas buvo naudojamas LT greitkeliuose labai seniai, kol suprato, kad autostradą perasfaltuoti kas keli metai neracionalu, ir tada šis feliksas atgimė iš pelenų Kauno miesto gatvėse... Sprendimas laikinas, bet iš esmės gana neblogas, nes gatvės lygios, o kaina ne kosmosas.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąPačiame greitkelyje?As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment