Cia prie VII Forto?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ši teritorija, kur yra vos ne pilnai užkištas parking'asParašė agnette Rodyti pranešimąCia prie VII Forto?
https://www.google.lt/maps/@54.91827...7i13312!8i6656
Tikiuosi, kad artimesniu laiku atsiras ir pati Eivenių - Sukilėlių pr. reguliuojamoji sankryža
Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.22, 21:57.
Comment
-
Šis straipsnis labai tinka globaliai - Vilniuje irgi yra tokių vietų, kur "rekonstrukcijos" (arba naujos gatvės) yra padarytos taip, kad viešasis transportas turi pažeisti KET (sukti ne iš tų juostų, iš priešpriešinių, važiuoti ant šaligatvių).Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Truputėlį krapšto tai vienur tai kitur šaligatvius, bet šiaip atrodo sustoję darbai, savivaldybės FB puslapio komentaruose žadėjo, kad viskas pagal planą ir iki rugpjūčio vidurio baigs.Parašė edvvis Rodyti pranešimąKrėvės pr per pastarąją savaitę padarė ką nors? Žiedai kaip buvo, taip ir liko, stotelės, šaligatviai irgi, darbininkų nematyt.
Comment
-
Bet viešajam lyg ir galima pažeisti taisykles kiek pamenu? Aišku, važiuoti ant šaligatvių tai jau nesąmonė.Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠis straipsnis labai tinka globaliai - Vilniuje irgi yra tokių vietų, kur "rekonstrukcijos" (arba naujos gatvės) yra padarytos taip, kad viešasis transportas turi pažeisti KET (sukti ne iš tų juostų, iš priešpriešinių, važiuoti ant šaligatvių).
Comment
-
Jie yra eismo dalyviai ir KET jiem galioja kaip ir kitiem. Tiek, kad yra kai kurie ženklai, kurie jiems negalioja.Parašė digital Rodyti pranešimąBet viešajam lyg ir galima pažeisti taisykles kiek pamenu? Aišku, važiuoti ant šaligatvių tai jau nesąmonė.
Comment
-
Nereikia lyginti su prastais pavyzdžiais. Tarkim palygint galima su pernai metais tvarkytu Raudondvario plentu, ten tikrai tokio ilgo bardako ir darbų pabaigos atidėjinėjimo nebuvo. Vadinasi Kauno tiltai kai NORI sugeba dirbti ir geriau.Parašė myhorsegalleryLyginat su situacija pries 4-5 metus, tai dabar mašinos Kaune jau beveik nebesilaužo, manau tą pripažins ir didžiausi šio forumo bambekliai, po kurių "bambėjimų" slypi ar tik kartais ne politika? Nes tai gazonas neužsėtas, tai frezas neužpiltas, nu nerimta, negi nejaučiat?
O palyginkit su darbų organizavimu Juozapavičiaus pr.: kone metus situacija buvo kaip Gimnazijos/Birštono g., o kai viską baigė, tada susprogdino Panemunės tiltą - bingo, dar 2 metai... Manau tam buvo rimtos priežastys, ir turbūt ne valdžia kalta, bet sutikit, apie miestiečių patogumą tai gi nieks negalvojo taip organizuojant darbus. Palyginus su tokiais "organizavimais" man tie žolės gazonų nusiskundimai kelia juoką.
Manau niekas ir nesiginčija kad Kauno gatvių būklė labai stipriai gerėja, bet nerimtai labai atrodo kai viena didžiausių Lietuvoje kelių tiesimo įmonė taip atsainiai ir neatsakingai dirba ir apsirašinėja sutartis. Va jai šių metų Kauno gatvių remontas tikrai nepridės prestižo. Aš suprantu kad žolės pasėjimas netrukdo važiuoti, bet jai pažadėjai baigti darbus tai ir baik kaip pažadėjęs. Kaip jaustis žmonėms kurie kiekvieną dieną turi eiti per perėją Šiaurės prospekte, kai perėjos išardytos jau turbūt antras mėnuo ir niekaip nebaigiamos sutvarkyti. Kur vienas pagrindinių eismo ir pėsčiųjų saugumo užtikrinimas? Du mėnesius daro 4 perėjas. O tu sakai nereik kreipt dėmesio čia viskas normalu. Gal pasakysi normalu du mėnesius (o gal jau ir trečias eina) Krėvės ir Pramonės prospekte platinti žiedą? Kiek laiko jis stovi niekaip nepabaigiamas? Apskritai gatvės lyg ir pabaigtos remontuoti o žiedai palikti likimo valiai tiek Krėvės pr. atveju tiek Šiaurės pr atveju, dėl ko gana dažnai netgi avarinės situacijos susidaro.
Jei tave tenkina vaikščioti du mėnesius per apkasus, tris mėnesius važinėti niekaip nebaigiamais remontuoti ir platinti žiedais tada šaunu, bet manęs tai netenkina ir nesvarbu ar tai krabas ar tai Kupčinskas valdžioje, taip būti negali, tai tik parodo kad kažkas savivaldybėje dirba labai aplaidžiai.
Comment
-
Kiek mačiau tai tik pirmas sluoksnis dar už asfaltuotas? Dar liko dar vienas sluoksnis..Parašė dsanto Rodyti pranešimąVakar pastebėjau, kad Pramonės pr. - Krėvės pr. žiedas pagaliau praplatintas. Kelis kvadratinius metrus asfalto sugebėjo išasfaltuoti per du ar tris mėnesius.
Comment
-
Kad vakar jau lyg lygu su senu asfaltu buvo. Šiandien specialiai apsuksiu ratą ir parašysiu.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąKiek mačiau tai tik pirmas sluoksnis dar už asfaltuotas? Dar liko dar vienas sluoksnis..
Comment
-
Na tuomet bus įvykęs stebuklas, neatėjus rudeniui užbaigtas grandiozinis žiedo platinimo projektasParašė dsanto Rodyti pranešimąKad vakar jau lyg lygu su senu asfaltu buvo. Šiandien specialiai apsuksiu ratą ir parašysiu.
Comment
-
Deja, turiu nuliūdinti. Baigta tik vienos žiedo pusės rekonstrukcija - važiuojant nuo Pasimatymo link Saulėtekio. Kita pusė dar laukia nesulaukia didžiųjų darbininkų.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąNa tuomet bus įvykęs stebuklas, neatėjus rudeniui užbaigtas grandiozinis žiedo platinimo projektas
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąNors darbai dar nepabaigti, bet takas jau pradeda byrėti.
Atvaizdas

Laisvės al. grindinys "neaiškus": skyla, trupa, etc. Krėvės pr. "neaiškus": terminai, statybų tempai ir dar pasirodo - neaiški šios gatvės būklės ateitis. Tai gali neigiamai atsiliepti miesto valdžios PR.
Tai bus aišku po kažkiek laiko, kiek tokios rekonstrukcijos buvo vertos.
Comment
-
Stendas su data kad Krėvės pr. bus baigtas 05.30 Rugpjūčio 31 dieną dar nebus pabaigta. Vietoj planuoto ir garsiai skelbto 1 mėnesio darbų nespėjo atlikti ir per 4 mėnesius. Tai parodo savivaldybės arba rangovo neįgalumą ir arba prastą planavimą.Parašė plepys Rodyti pranešimąKrėvės pr. pabaigoje Atvaizdas
Lenta pagaminta su datomis 2016-03-16 - 2016-10-16, paskui pakeista i 2016-04-01 - 2016-04-30, tada 2016-05-01 - 2016-05-30. Ir vistiek reiks keist dar kartą, nes nemanau kad spės.
Parašė edvvis Rodyti pranešimąPlatina Krėvės/Pramonės žiedą. Nelabai tik tikslo žinau, kai nori tai ir troleibusą ten aplenkt telpama
Aišku neprieštarauju, kad bus daugiau erdvės
Žiedas pradėtas platinti 06.03. Šiam dideliam darbui prireikė 3 mėnesių (projektą derino turbūt dar trejetą mėnesių) ir dar ne pabaiga.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Manau sprendė pagal esamus pagrindus, kur pagrindų nebuvo arba jie buvo netinkamos būklės juos formavo, o kur buvo likę pagrindai iš anksčiau ten tiesiog asfaltavo ant viršaus.Parašė plepys Rodyti pranešimąKažkaip neaiškiai jie čia tą šaligatvį Krėvės pr. klojo, vienus išardė darė pagrindą iš žvyro, kitur ant seno šaligatvio asfaltą paklojo. Toks vaizdas, kad kaip koks darbų vadovas sugalvoja, taip ir daro.Paskutinis taisė GediminasJa; 2016.08.29, 22:08.
Comment
Comment