Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).

    Be to, kaip matoma pvz., net ir Vakarų Europoje nėra kito būdo, kaip tvarkytis su tuo parkavimu, nei stulpeliai ar tvorelės.
    Kar ir šie pvz.:
    23 Rue du Fossé aux Loups - Google Maps
    96 Oudezijds Voorburgwal - Google Maps
    37 Rue de Seine - Google Maps

    Stulpeliai visur tikrai ne tam, kad pavargus būtų į ką atsiremti
    Padarius bendrą eismą ir vientisą dangą viename lygyje nuo pastato iki pastato eismas pats pasikoreguotų, kad visiem būtų daug maž gerai: kur daugiau ploto ten statytų auto neblokuojant nei transporto, nei pėsčiųjų. Tuo tarpu pėstieji jaustųsi šeimininkai. O dar padarius taip arba panašiai kaip Lettered pasiūlė - būtų saldainiukas. Kažkas tokio:

    Click image for larger version  Name:	Gerosios praktikos pvz senamiestis Cekija.JPG Views:	1 Size:	90,7 kB ID:	2227941

    O ne:

    Click image for larger version  Name:	senamiescio g vaizdelis skapo g.JPG Views:	1 Size:	128,4 kB ID:	2227942
    Click image for larger version  Name:	senamiescio pjuvis eismui.JPG Views:	1 Size:	22,1 kB ID:	2227943

    Comment


      Taip pat būtų galima panaikinti šitus piktybinius auglius:

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	859
Size:	95,7 kB
ID:	2227945

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Taip pat būtų galima panaikinti šitus piktybinius auglius:
        O dar geriau būtų reorganizuoti sankryžą. Ok susitaikome su tuo, kad žiedas lieka, bet:

        Keičiame šviesoforų išdėstymą.
        Vietoj nelogiško šviesoforo nusukimui į Vilniaus g. paliekame paprastą perėją, kur VT nereikės laukti - taupome laiką.

        Padarome normalią salelę žalumai, kad dar sumažinti juodumo kiekį. Na ir nuimame bet kokį norą pravažiuoti tiesiai. Išvažiavime į žiedą iš Tilto g. siauriname jeigu reikia iki STR numatytų (2,5 ar 2,75 neatsimenu tiksliai), naikiname tą šviesoforą pėstiesiems.

        Comment


          https://pasitarkime.vilnius.lt/lt-LT...s-bazilijonu-g



          Click image for larger version

Name:	bazi.jpg
Views:	708
Size:	219,1 kB
ID:	2228436

          Comment


            liuks, plytelių jūros, nei vieno medžio nematyti

            Comment


              Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

              liuks, plytelių jūros, nei vieno medžio nematyti
              Ir dar nepilnai įrengtos perėjos, liuks tiesiog…
              Automoroziškumas braunasi į centrą part 2.

              Comment


                Medžių nereikia, čia svarbiau yra istorinis paveldas, kuris turi gerai matytis. Medžiai yra skvere šalia. Siaurinama gatvė galėtų būti išgrįsta granitu. Asfalto ir taip senamiestyje per daug

                Comment


                  Aš iš pradžių irgi galvojau, kad blemba galėtų gi išgrįsti tą gatvę. Bet kai įsigilinęs pastebėjau, kad grįsta danga pažymės buvusią tikrą gatvės ribą, tai atrodo labai geras sprendimas palikti asfaltą toje vietoje, kur gatvė nėra originali.

                  Comment


                    Grįsti galima visiškai skirtingų spalvų, tektstūrų ir formų medžiagomis.

                    Kaip bebūtų, numečiau dar pavyzdį Benkunskui & Co. dėl Jogailos/Islandijos g. sankryžos, kurią ruošiasi tvarkyt, dėl siūlymo, kad susijungtų takai sankryžoje. Nuo 1:45 min.:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,06 MB ID:	2228571
                    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                    Comment


                      Benkunskas is on fire!

                      https://pasitarkime.vilnius.lt/lt-LT...vilniaus-gatve


                      Click image for larger version

Name:	vilniaus.jpg
Views:	419
Size:	244,0 kB
ID:	2228937

                      Comment


                        Das ist fantastisch. Šaligatvis kitoje pusėje Salomeikos susiaurėja iki 1.6 metro, nes gi ten aplink taip viskas sugrūstai pastatyta, rasti pločio nėra šansų. Ir dar Senamiesčio betkunsko tvarkymo klasika - siaurinamas šaligatvis, kad galima būtų inpisti porą papildomų parkofkės vietų. Važiuojamoji dalis - 3.75 cm, gyvenamojoje zonoje, dar labai patinka, kad įraitė ir pėsčiųjų perėja prie mokytojų namų ir dar ten išplatino kelią iki 6.5 metro

                        Master-Blaster nevykūsių sprendimų šiukšlynėlis.

                        Comment


                          Jeigu tamsta atsidarys projektą (https://pasitarkime.vilnius.lt/uploa...K1BDWVF43XV0CK), tai galės įsižiūrėt, kad šaligatviai ne siaurėja, o platėja. Brėžinyje rožiniu punktyru pažymėta esama situacija.

                          Comment


                            Wtf, kokio velnio vienos krypties, vienos eismo juostos kelias prieš perėją išplatėja iki 6,5 m?
                            Ir dar nelabai aišku, kam tai parkofkei prie Liejyklos g. reikalingi du įvažiavimai.
                            Bet bendrai paėmus, situacija tikrai bus geresnė pėstiesiems, ypač tarp Benediktinių ir Liejyklos g.
                            Paskutinis taisė Riedutis; 2025.11.07, 18:24.

                            Comment


                              Šaunu, kad nepamiršo "išskyrus dviračius" ženklų, tik gaila, kad nieko daugiau nemini apie jų eismo organizavimą. Norėtųsi kad važiavimas dviračiu šiaurės kryptimi vyktų sklandžiai, galbūt būtų galima važiuojamojoje dalyje punktyru išskirti dviračių juostą, kad būtų aiškiau automobilių vairuotojams.

                              Taip pat mano supratimu blogai dera įstrižas parkavimas su dviračių eismu iš priešingos pusės, parkavimo vietas reikėtų daryti kitoje kelio pusėje, arčiau namo.

                              Comment


                                Galėtų tiesiog nekviesti į šitas duobių lopymo akcijas ir negaišinti žmonių su tokiais apie nieką projektais.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                  Wtf, kokio velnio vienos krypties, vienos eismo juostos kelias prieš perėją išplatėja iki 6,5 m?
                                  Ir dar nelabai aišku, kam tai parkofkei prie Liejyklos g. reikalingi du įvažiavimai.
                                  Bet bendrai paėmus, situacija tikrai bus geresnė pėstiesiems, ypač tarp Benediktinių ir Liejyklos g.
                                  Citify rodo (brėžinys, vizualizacija), kad jau 2027 m. parkofkės nebeliks rekonstravus Radvilų rūmus, o naujas įvažiavimas matyt bus techniniam transportui retais atvejais, nes parkavimo ten neliks visai, bus pėsčiųjų zona.


                                  O tie šeši metrai ir plytelių jūra sankryžoje iš tiesų atrodo nekaip, bet spėju, kad čia bus saugoma istorinė trasa ar kažkas panašaus...

                                  Comment


                                    Vilniaus gatvė turi tapti tik privažiavimo gatve iki namų ir verslų. Užtektų 2-2.5 metro. Šaligatviai turėtų būti maksimaliai platūs, tam, kad būtų maloni vieta pasivaikščioti per visą jos ilgį.

                                    Comment


                                      ↑ Šiukšliavežei neužtektų nei 2, nei 2,5 m. STR vienkryptėje gatvėje numato 3,5 m. Sodininkų bendrijose (galbūt ir senamiesčio siaurose vietose) 3 m. Jei čia telpa 3,5 m, tai nėra siaura vieta, tiek ir turėtų būti. Daro dar plačiau, turbūt užsimetant apsaugos zonas nuo parkavimo, nors pvz. Gerosios Vilties g. apsaugos netaikė...
                                      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        ↑ Šiukšliavežei neužtektų nei 2, nei 2,5 m. STR vienkryptėje gatvėje numato 3,5 m. Sodininkų bendrijose (galbūt ir senamiesčio siaurose vietose) 3 m. Jei čia telpa 3,5 m, tai nėra siaura vieta, tiek ir turėtų būti. Daro dar plačiau, turbūt užsimetant apsaugos zonas nuo parkavimo, nors pvz. Gerosios Vilties g. apsaugos netaikė...
                                        O 6.5 metro STR leidžia?Vilniaus gatvė turbūt didžiausio komercinio potencialo vieta visame mieste. Jeigu bus pakankamai vietos kavinių staliukams lauke, tai greičiausiai jie ten ir atsiras. Šitos gatvės potencialas milžiniškas, kartu su Pilies gatve tai yra arčiausiai pėsčiųjų alėjos ką Vilnius turi. Galbūt iš viso reiktų svarstyti daryti akligatvius, kad jokio tranzitinio eismo čia nebūtų.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Jeigu tamsta atsidarys projektą (https://pasitarkime.vilnius.lt/uploa...K1BDWVF43XV0CK), tai galės įsižiūrėt, kad šaligatviai ne siaurėja, o platėja. Brėžinyje rožiniu punktyru pažymėta esama situacija.
                                          Jeigu tamsta atsidarys projektą, tai pamatys, kad 3.75 metro plotis ten akivaizdžiai perteklinis, o jei labai reikalinga "apsaugos zona", tai galima drąsiai ją užtikrinti panaikinant 4-5 parkingo vietas. 1.6 metro plotis tokios reikšmės miesui gatvėje yra pasityčiojimas. Ar čia tos vietos yra paveldo objektas - Vytauto žirgų girdymo vietą, kurią privaloma saugoti?

                                          Šiaip Betkunsko Senamiesčio eismo ogranizavimo hierarhija pagal projektus ir atlikimą yra aiški:

                                          Betkunsko lexusiukas > Kibiriukai > Piaras > Granitiniai bortai > Pestieji (vargolei)







                                          > Dviračiai ir kiti vargolei.

                                          Dabar tik teliko įrašyti į naują gatvių standartą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X