Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).
Stulpeliai visur tikrai ne tam, kad pavargus būtų į ką atsiremti
Padarius bendrą eismą ir vientisą dangą viename lygyje nuo pastato iki pastato eismas pats pasikoreguotų, kad visiem būtų daug maž gerai: kur daugiau ploto ten statytų auto neblokuojant nei transporto, nei pėsčiųjų. Tuo tarpu pėstieji jaustųsi šeimininkai. O dar padarius taip arba panašiai kaip Lettered pasiūlė - būtų saldainiukas. Kažkas tokio:
Taip pat būtų galima panaikinti šitus piktybinius auglius:
O dar geriau būtų reorganizuoti sankryžą. Ok susitaikome su tuo, kad žiedas lieka, bet:
Keičiame šviesoforų išdėstymą.
Vietoj nelogiško šviesoforo nusukimui į Vilniaus g. paliekame paprastą perėją, kur VT nereikės laukti - taupome laiką.
Padarome normalią salelę žalumai, kad dar sumažinti juodumo kiekį. Na ir nuimame bet kokį norą pravažiuoti tiesiai. Išvažiavime į žiedą iš Tilto g. siauriname jeigu reikia iki STR numatytų (2,5 ar 2,75 neatsimenu tiksliai), naikiname tą šviesoforą pėstiesiems.
Comment