Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien pasivažinėjau šiek tiek senamiesčiu prieš savo valią. Nuo operos rūmų patraukiau Tilto gatve, nes jokių įspėjimų apie remontus, maniau bus jau nauja gatvė. Kur tau, įsibedžiau į plytą, nusukau gretimon Liauksmino gatvėn, o ten irgi į vienintelį galimą pravažiavimą Gedimino prospektan (vėlgi jokių rodyklių ar įspėjimų). Prospektas užstulpuotas tad lieka Odminių gatvė. Po ilgų klaidžiojimų išlendu į Vilniaus-Klaipėdos sankirtą, kur kažkodėl stovi apylankos rodyklė nukreipta į Vokiečių gatvę. Na Vokiečių, tai Vokiečių. Deja, pavažiavus iki Trakų gatvės stovi aklina tvora ir kažkieno genialiai įrengtas apvažiavimas papilant nuofrezų prie bordiūrų per pėstiesiems skirtą šaligatvį. Net neatskirta pėsčiųjų dalis, tiesiog vat lipk ir varyk. Ir žinoma jokių ženklų, paatvirtinančių tokio manevro legalumą. Gal kokiam automarozui tai savaime suprantamas reiškinys, bet kaip kažkiek civilizacijos matęs pilietis negalėjau patikėti savo akimis. Tai taip pravažiavau senamiestį visai pro kitą pusę, nei tikėjausi ir nesupratau ar jau dugnas ar bus dar blogiau

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Jie ko gero yra saugomi. Plius jie yra geri bortai, granitiniai. Dabar gi granitą tam ir deda, kad jį galima būtų po to perpanaudoti daug kartų.
      Ačiū už atsakymą. Gerai tada, kad bent kažką seno (būtent gero) paliko.

      Comment


        Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
        Tilto g. rekonstukcija, fotografuota prieš 3 savaites. Pats pokytis nuo asfalto geras, bet nesuprantu kaip sugebėti taip nelygiai kloti plyteles. Pagalvojau, gal specialiai kad lėčiau važiuotųsi - bet tada vis tiek gadinasi visa danga ir vaizdas prastėja.
        Savivaldybė pateikė tokį atsakymą, nors akivaizdu, kad vibro plokštė padėjo ne visur.

        Click image for larger version

Name:	Tilto g. .jpg
Views:	703
Size:	68,4 kB
ID:	2224803

        Comment


          Nu as galiu suprast, kad turi paklaida, bet juk 21 amzius, irankiai gan tikslus. Kinieciai pjauna is akies? Gal apsimoka 5% brangesni bet lygesni nupirkt

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Nu as galiu suprast, kad turi paklaida, bet juk 21 amzius, irankiai gan tikslus. Kinieciai pjauna is akies? Gal apsimoka 5% brangesni bet lygesni nupirkt
            Tai čia gal sendintos.

            Comment


              Tęsia darbus Subačiaus g. Bus dviračių takas. Perkeliami apšvietimo stulpai.

              Click image for larger version  Name:	g.jpg Views:	0 Size:	231,5 kB ID:	2225378

              Liūdna, kad planavimas prastas. Prieš metus paklojo naujus bortus (senų vietoje), trinkeles. Dabar keičiau posūkio spindulį. Išlupo ir perdaro.


              Click image for larger version  Name:	g3.jpg Views:	0 Size:	262,4 kB ID:	2225379

              Comment


                Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                Tęsia darbus Subačiaus g. Bus dviračių takas. Perkeliami apšvietimo stulpai.

                Click image for larger version Name:	g.jpg Views:	0 Size:	231,5 kB ID:	2225378
                Tai dviračių takas bus tik nuo Subačiaus st./Apžvalgos aikštelės iki sankryžos Drujos g.?

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                  Tai dviračių takas bus tik nuo Subačiaus st./Apžvalgos aikštelės iki sankryžos Drujos g.?
                  Pagal darbų apimtį, taip, kol kas tik iki šviesoforo su įvaržą iš Drujos/Sukilėlių g.

                  Comment


                    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

                    Pagal darbų apimtį, taip, kol kas tik iki šviesoforo su įvaržą iš Drujos/Sukilėlių g.
                    Maironio g. kapitalinio remonto metu bus padarytas dviračių takas, kuris nuves iki Užupio g., kur ir pasibaigs..

                    Comment


                      Jogailos g. kapitalinio remonto sprendinių pristatymas

                      https://pasitarkime.vilnius.lt/lt-LT...twAisqbXFZL5pw

                      https://fb.me/e/6ij1Mx62D

                      Dviračių takas iš niekur į niekur, kitaip nesigauna Benkusko administracijai

                      Click image for larger version

Name:	linio remonto projektas.jpg
Views:	73
Size:	293,2 kB
ID:	2226092

                      Comment


                        Man dar klausimas iškilo su stotele, Jogailos g. pradžioje žiūrint nuo Islandijos g. Į Gedimino pr pusę galima tik autobusams. Kam tokiu atveju reimalinga įvaža į stotelę ir iš to esančios dvi juostos? Kai tuo tarpu priešinga kryptimi lieka 1 juosta ir VT norėdamas važiuoti tiesiai į Pylimo gatvę turės stovėti už automobilių, kurie suks į dešinę ir praleidinės ten pėsčiuosius.

                        Edit: ne taip perskaičiau schemą, ten, pasirodo, parkingas naktiniams autobusams renginių metu. Tai vistiek gaunasi, kad VT dienos metu pastoviai tiesiai iš Jogailos į Pylimo kursuijantis kentės, nes kartais naktimis reikės ten pastovėti transportui.
                        Paskutinis taisė Xmaster; Šiandien, 11:40.

                        Comment


                          Galbūt kas nors geriau suprantantis gali paaiškinti, nes nesuprantu, kodėl negalima įtalpinti to dviračių tako iki galo? Pagal pirmą pjūvį yra skirta 7,6m ! dviem juostoms ir dar tarp medžių ir važiuojamos dalies virš 3m tai jie nori paskyt niekaip netilptų dviračių takas? net jei kokių 2m pločio?

                          Be to, toje vietoje net nėra kažkokie brandūs medžiai, ar jų vertė tikrai tokia didelė? Skelbime rašoma, kad toks sprendimas "siekiant išsaugot žaliasias zonas" Gaunasi, kad nuskurdusi "žalioji zona" yra vertingesnė nei aiškus ir patogus eismas. Aš jau įsivaizduoju kokia ten bybienė bus dviračiu važiuojant į Gedimino pr. ir vice versa...


                          Edit: Taip pat nusiunčiau pastabas
                          Paskutinis taisė Myliu miestus; Šiandien, 12:37.

                          Comment


                            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                            Man dar klausimas iškilo su stotele, Jogailos g. pradžioje žiūrint nuo Islandijos g. Į Gedimino pr pusę galima tik autobusams. Kam tokiu atveju reimalinga įvaža į stotelę ir iš to esančios dvi juostos? Kai tuo tarpu priešinga kryptimi lieka 1 juosta ir VT norėdamas važiuoti tiesiai į Pylimo gatvę turės stovėti už automobilių, kurie suks į dešinę ir praleidinės ten pėsčiuosius.

                            Edit: ne taip perskaičiau schemą, ten, pasirodo, parkingas naktiniams autobusams renginių metu. Tai vistiek gaunasi, kad VT dienos metu pastoviai tiesiai iš Jogailos į Pylimo kursuijantis kentės, nes kartais naktimis reikės ten pastovėti transportui.
                            Dar 1G nestoja Jogailos st., dabar visad per priešpriešinė juosta ir kertant ištisinę apvažinėja troleibusus

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                              Jogailos g. kapitalinio remonto sprendinių pristatymas
                              1. Viename pagrindinių VT kelių į Stotį VT važiuojantis nuo Jogailos g. link Stoties stovės kartu su sukančiais dešinėn į Pamėnkalnio g. Vietoje to reikėtų naikinti stotelės įvažos pradžią, padaryti atskiras juostas: 1. Dešinėn į Pamėnkalnio g.; 2. Tiesiai į Pylimo ir kairėn į Islandijos g. Tai be to leistų dešinį įjungti kartu su žalia šviesa Pamėnkalnio g. eismui, kas didintų šitos sankryžos efektyvumą tiek visam Jogailos g. VT, tiek automobiliams.
                              2. Ar Islandijos g. stotelė lieka kur yra ir nebus perkeliama į įvažą, tad bus stabdomi G autobusai?
                              3. Dviračių eismas bus bloginamas.
                              a) Kaip teisingai įvažiuoti į šį taką atvažiuojant pvz. nuo Pylimo g., ką dažnai darau važiuodamas nuo Stoties ar Naujamiesčio upės kryptimi? Dabar tiesiog galiu greitai nusileisti važiuojamąja dalimi kur važiuoja tik VT.
                              b) Kaip teisingai įsilieti į Gedimino pr. atvažiavus naujuoju taku? Kirsti Jogailos g. toje vietoje kur baigiasi takas, kad atsidurti A juostoje link prospekto ar kažkaip laviruoti per šaligatvį? Būtina aiškiai ir tvarkingai sujungti su Gedimino pr.
                              c) Ar kas gali patikslinti, kad tikrai yra toks griežtas reikalavimas C kategorijos gatvėje atskirti dviračių eismą? Manau, link Gedimino pr. (nuo kalno) reikėtų leisti dviračius bendrame sraute, ypač, kad tai tik VT skirta juosta. Manau čia geriau būtų atskira dviračių juosta atininkamoje kelio pusėje (Naugarduko g. variantas, juostą nuo kalno daryti arba ne priklausomai nuo to, kiek yra vietos).
                              d) Vėl ištrauktas tas paveldo argumentas dviračių taką daryti iš trinkelių (ir net ne raudonų, o juodų neva taikantis prie labai jau seniai įrengtų juostų Gedimino pr.). Daug labiau būtų suderinta su Gedimino pr., jei važiuojamoji dalis būtų įrengta iš juodų trinkelių, o takas iš raudono asfalto.

                              Būtinai kviečiu teikti pastabas bendraukime@vilniausvystymas.lt ar čia apačioje: Projektas: Vilnius keičiasi: atsinaujins Jogailos gatvė | Vilnius

                              Comment


                                Aš labai panašius komentarus irgi ką tik nusiunčiau. Gedimino pr. sankryžoje dviračių takas tikrai tilptų, medžius galima persodinti kiton vieton. O ir Jogailos g. galbūt galima kiek pakreipti VT kryptimi, kad sumažinti posūkių spindulius.

                                Dviračių taką galima įrengti ir iš raudono granito trinkelių. Bet tiesa, kad gatvėje asfaltas kažkodėl netrukdo.

                                Comment

                                Working...
                                X