Šiandien pasivažinėjau šiek tiek senamiesčiu prieš savo valią. Nuo operos rūmų patraukiau Tilto gatve, nes jokių įspėjimų apie remontus, maniau bus jau nauja gatvė. Kur tau, įsibedžiau į plytą, nusukau gretimon Liauksmino gatvėn, o ten irgi į vienintelį galimą pravažiavimą Gedimino prospektan (vėlgi jokių rodyklių ar įspėjimų). Prospektas užstulpuotas tad lieka Odminių gatvė. Po ilgų klaidžiojimų išlendu į Vilniaus-Klaipėdos sankirtą, kur kažkodėl stovi apylankos rodyklė nukreipta į Vokiečių gatvę. Na Vokiečių, tai Vokiečių. Deja, pavažiavus iki Trakų gatvės stovi aklina tvora ir kažkieno genialiai įrengtas apvažiavimas papilant nuofrezų prie bordiūrų per pėstiesiems skirtą šaligatvį. Net neatskirta pėsčiųjų dalis, tiesiog vat lipk ir varyk. Ir žinoma jokių ženklų, paatvirtinančių tokio manevro legalumą. Gal kokiam automarozui tai savaime suprantamas reiškinys, bet kaip kažkiek civilizacijos matęs pilietis negalėjau patikėti savo akimis. Tai taip pravažiavau senamiestį visai pro kitą pusę, nei tikėjausi ir nesupratau ar jau dugnas ar bus dar blogiau
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Ačiū už atsakymą. Gerai tada, kad bent kažką seno (būtent gero) paliko.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jie ko gero yra saugomi. Plius jie yra geri bortai, granitiniai. Dabar gi granitą tam ir deda, kad jį galima būtų po to perpanaudoti daug kartų.
- 1 patinka
Comment
-
Savivaldybė pateikė tokį atsakymą, nors akivaizdu, kad vibro plokštė padėjo ne visur.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąTilto g. rekonstukcija, fotografuota prieš 3 savaites. Pats pokytis nuo asfalto geras, bet nesuprantu kaip sugebėti taip nelygiai kloti plyteles. Pagalvojau, gal specialiai kad lėčiau važiuotųsi - bet tada vis tiek gadinasi visa danga ir vaizdas prastėja.
- 7 patinka
Comment
-
Tai čia gal sendintos.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNu as galiu suprast, kad turi paklaida, bet juk 21 amzius, irankiai gan tikslus. Kinieciai pjauna is akies? Gal apsimoka 5% brangesni bet lygesni nupirkt
- 2 patinka
Comment
-
Tai dviračių takas bus tik nuo Subačiaus st./Apžvalgos aikštelės iki sankryžos Drujos g.?Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Comment
-
Pagal darbų apimtį, taip, kol kas tik iki šviesoforo su įvaržą iš Drujos/Sukilėlių g.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai dviračių takas bus tik nuo Subačiaus st./Apžvalgos aikštelės iki sankryžos Drujos g.?
Comment
-
Maironio g. kapitalinio remonto metu bus padarytas dviračių takas, kuris nuves iki Užupio g., kur ir pasibaigs..Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Pagal darbų apimtį, taip, kol kas tik iki šviesoforo su įvaržą iš Drujos/Sukilėlių g.
Comment
-
Jogailos g. kapitalinio remonto sprendinių pristatymas
https://pasitarkime.vilnius.lt/lt-LT...twAisqbXFZL5pw
https://fb.me/e/6ij1Mx62D
Dviračių takas iš niekur į niekur, kitaip nesigauna Benkusko administracijai
- 6 patinka
Comment
-
Man dar klausimas iškilo su stotele, Jogailos g. pradžioje žiūrint nuo Islandijos g. Į Gedimino pr pusę galima tik autobusams. Kam tokiu atveju reimalinga įvaža į stotelę ir iš to esančios dvi juostos? Kai tuo tarpu priešinga kryptimi lieka 1 juosta ir VT norėdamas važiuoti tiesiai į Pylimo gatvę turės stovėti už automobilių, kurie suks į dešinę ir praleidinės ten pėsčiuosius.
Edit: ne taip perskaičiau schemą, ten, pasirodo, parkingas naktiniams autobusams renginių metu. Tai vistiek gaunasi, kad VT dienos metu pastoviai tiesiai iš Jogailos į Pylimo kursuijantis kentės, nes kartais naktimis reikės ten pastovėti transportui.Paskutinis taisė Xmaster; 2025.10.22, 11:40.
- 2 patinka
Comment
-
Galbūt kas nors geriau suprantantis gali paaiškinti, nes nesuprantu, kodėl negalima įtalpinti to dviračių tako iki galo? Pagal pirmą pjūvį yra skirta 7,6m ! dviem juostoms ir dar tarp medžių ir važiuojamos dalies virš 3m tai jie nori paskyt niekaip netilptų dviračių takas? net jei kokių 2m pločio?
Be to, toje vietoje net nėra kažkokie brandūs medžiai, ar jų vertė tikrai tokia didelė? Skelbime rašoma, kad toks sprendimas "siekiant išsaugot žaliasias zonas"
Gaunasi, kad nuskurdusi "žalioji zona" yra vertingesnė nei aiškus ir patogus eismas. Aš jau įsivaizduoju kokia ten bybienė bus dviračiu važiuojant į Gedimino pr. ir vice versa...
Edit: Taip pat nusiunčiau pastabas
Paskutinis taisė Myliu miestus; 2025.10.22, 12:37.
- 4 patinka
Comment
-
Dar 1G nestoja Jogailos st., dabar visad per priešpriešinė juosta ir kertant ištisinę apvažinėja troleibususParašė Xmaster Rodyti pranešimąMan dar klausimas iškilo su stotele, Jogailos g. pradžioje žiūrint nuo Islandijos g. Į Gedimino pr pusę galima tik autobusams. Kam tokiu atveju reimalinga įvaža į stotelę ir iš to esančios dvi juostos? Kai tuo tarpu priešinga kryptimi lieka 1 juosta ir VT norėdamas važiuoti tiesiai į Pylimo gatvę turės stovėti už automobilių, kurie suks į dešinę ir praleidinės ten pėsčiuosius.
Edit: ne taip perskaičiau schemą, ten, pasirodo, parkingas naktiniams autobusams renginių metu. Tai vistiek gaunasi, kad VT dienos metu pastoviai tiesiai iš Jogailos į Pylimo kursuijantis kentės, nes kartais naktimis reikės ten pastovėti transportui.
Comment
-
1. Viename pagrindinių VT kelių į Stotį VT važiuojantis nuo Jogailos g. link Stoties stovės kartu su sukančiais dešinėn į Pamėnkalnio g. Vietoje to reikėtų naikinti stotelės įvažos pradžią, padaryti atskiras juostas: 1. Dešinėn į Pamėnkalnio g.; 2. Tiesiai į Pylimo ir kairėn į Islandijos g. Tai be to leistų dešinį įjungti kartu su žalia šviesa Pamėnkalnio g. eismui, kas didintų šitos sankryžos efektyvumą tiek visam Jogailos g. VT, tiek automobiliams.Parašė Kaid Rodyti pranešimąJogailos g. kapitalinio remonto sprendinių pristatymas
2. Ar Islandijos g. stotelė lieka kur yra ir nebus perkeliama į įvažą, tad bus stabdomi G autobusai?
3. Dviračių eismas bus bloginamas.
a) Kaip teisingai įvažiuoti į šį taką atvažiuojant pvz. nuo Pylimo g., ką dažnai darau važiuodamas nuo Stoties ar Naujamiesčio upės kryptimi? Dabar tiesiog galiu greitai nusileisti važiuojamąja dalimi kur važiuoja tik VT.
b) Kaip teisingai įsilieti į Gedimino pr. atvažiavus naujuoju taku? Kirsti Jogailos g. toje vietoje kur baigiasi takas, kad atsidurti A juostoje link prospekto ar kažkaip laviruoti per šaligatvį? Būtina aiškiai ir tvarkingai sujungti su Gedimino pr.
c) Ar kas gali patikslinti, kad tikrai yra toks griežtas reikalavimas C kategorijos gatvėje atskirti dviračių eismą? Manau, link Gedimino pr. (nuo kalno) reikėtų leisti dviračius bendrame sraute, ypač, kad tai tik VT skirta juosta. Manau čia geriau būtų atskira dviračių juosta atininkamoje kelio pusėje (Naugarduko g. variantas, juostą nuo kalno daryti arba ne priklausomai nuo to, kiek yra vietos).
d) Vėl ištrauktas tas paveldo argumentas dviračių taką daryti iš trinkelių (ir net ne raudonų, o juodų neva taikantis prie labai jau seniai įrengtų juostų Gedimino pr.). Daug labiau būtų suderinta su Gedimino pr., jei važiuojamoji dalis būtų įrengta iš juodų trinkelių, o takas iš raudono asfalto.
Būtinai kviečiu teikti pastabas bendraukime@vilniausvystymas.lt ar čia apačioje: Projektas: Vilnius keičiasi: atsinaujins Jogailos gatvė | Vilnius
- 6 patinka
Comment
-
Aš labai panašius komentarus irgi ką tik nusiunčiau. Gedimino pr. sankryžoje dviračių takas tikrai tilptų, medžius galima persodinti kiton vieton. O ir Jogailos g. galbūt galima kiek pakreipti VT kryptimi, kad sumažinti posūkių spindulius.
Dviračių taką galima įrengti ir iš raudono granito trinkelių. Bet tiesa, kad gatvėje asfaltas kažkodėl netrukdo.
- 4 patinka
Comment
-
Sakyčiau visai nepavykęs projektas.Parašė Kaid Rodyti pranešimąJogailos g. kapitalinio remonto sprendinių pristatymas
https://pasitarkime.vilnius.lt/lt-LT...twAisqbXFZL5pw
https://fb.me/e/6ij1Mx62D
Dviračių takas iš niekur į niekur, kitaip nesigauna Benkusko administracijai
1. Dažnai tenai stovi koks krovininis transportas, iškraunantis prekes, 1 vietos VISAI GATVEI tikrai nepakaks.
2. Debilizmas su Islandijos (A,B) stotelėmis. Ta prasme negalima patraukti stotelių į įvažą, kad netrukdytų tam pačiam 1G.
3. Prašikta galimybė padaryti lengvesnį posūkį VT mazge Jogailos g. - Gedimino pr. - Vilniaus g.
4. Dviračių takas atsidanda vidury gatvės ir nueina iki sankryžos, kur net nesusijungia su Islandijos g. dviračių pseudo taku.
5. Niekaip nesprendžiama problema sankryžoje su Gedimino pr. Pėstieji ir toliau trikdys VT eismą. Aišku pėstieji turi prioritetą, bet ten pėsčiųjų srautas toks, kad palikti kaip dabar yra blogai.
- 6 patinka
Comment
-
Visi panašiai galvojame, nepatingėkime parašyti laišką: bendraukime@vilniausvystymas.ltParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Sakyčiau visai nepavykęs projektas.
1. Dažnai tenai stovi koks krovininis transportas, iškraunantis prekes, 1 vietos VISAI GATVEI tikrai nepakaks.
2. Debilizmas su Islandijos (A,B) stotelėmis. Ta prasme negalima patraukti stotelių į įvažą, kad netrukdytų tam pačiam 1G.
3. Prašikta galimybė padaryti lengvesnį posūkį VT mazge Jogailos g. - Gedimino pr. - Vilniaus g.
4. Dviračių takas atsidanda vidury gatvės ir nueina iki sankryžos, kur net nesusijungia su Islandijos g. dviračių pseudo taku.
5. Niekaip nesprendžiama problema sankryžoje su Gedimino pr. Pėstieji ir toliau trikdys VT eismą. Aišku pėstieji turi prioritetą, bet ten pėsčiųjų srautas toks, kad palikti kaip dabar yra blogai.
- 2 patinka
Comment
-
Sudėliojau savo argumentus VVK. Sudėliokite ir jūs!Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Visi panašiai galvojame, nepatingėkime parašyti laišką: bendraukime@vilniausvystymas.lt
- 2 patinka
Comment
Comment