Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    jei darai nauja projekta turbut taip, bet jei pakisi po remontu?.. su kinisku granitu , tad palieki taip kaip yra .
    Su tuo nėra problemų net ir už ES darytuose projektuose, kuriuos kuravo NL studijavęs Martynas Marozas... Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-03-22 11-23-24.jpg
Views:	530
Size:	126,2 kB
ID:	2118668

    Comment


      Taip sakant, Grinda žino liga, žino gydymo metodą, bet pacientą palieka likimo valiai.

      Visos naujienos, kaip senamiestyje cirką daro: https://www.facebook.com/uabgrinda/p...06283368186715

      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240322_124558_Facebook.jpg Views:	0 Size:	223,6 kB ID:	2118688
      Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.22, 11:50.

      Comment


        Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

        Tęsiami darbai "O Valdai, ačiū už granitą".
        Kokia meilė ir pagarba sovietiniam paveldui... Kodėl tiesiog negalima sudėti trinkelių visose senamiesčio gatvelėse? Kam tie pakelti dviejų plytelių šaligatviai ir asfaltas?
        Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.22, 15:53.

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą

          Kokia meilė ir pagarba sovietniam paveldui... Kodėl tiesiog negalima sudėti trinkelių visose senamiesčio gatvelėse? Kam tie pakelti dviejų plytelių šaligatviai ir asfaltas?
          Atsakymą, manau, galima aiškiai numanyti.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Paveldo debilai neleidžia.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Paveldo debilai neleidžia.
              Ne tai, kad neleidžia, bet kažką keisti galima tik pagal suderintą ir ekspertuotą projektą ir dirbti tik atestuotam kultūros paveldo teritorijoje darbų vadovui. Neturintis tokio atestato gali būti nubaustas atestato panaikinimu (kad ir kaip kvailai skamba). Projektas KP teritorijoje šiais laikais yra laaabai lėtas ir brangus malonumas

              Comment


                Aš labiau apie tai, kad neleidžia naikinti šaligatvių, esančių aukščiau važiuojamosios dalies lygio, ir padaryti vieno lygio gatvę, nes prieš 120 metų buvo mediniai šaligatviai.

                Comment


                  O kokiu pagrindu neleidžia? Šaligatviai įrašyti KVR'e kaip vertingoji savybė?
                  Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.22, 18:34.

                  Comment


                    Taip.

                    Comment


                      O gal ne?

                      Comment


                        Taip:
                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Senamiestyje gatvių plotis ir aukščiai yra paveldo objektas. Negali imti ir susiaurinti arba nuleisti šaligatvį į gatvės lygį. Pamenat Totorių g. atvejį? Pabandė Šimašius praplatinti šaligatvį, tai gavo per nosį taip, kad paskui Senamiestyje dėliojo tik vazonus ir kuolus.

                        Comment


                          Būtų vizija ir politinė valia, tai tikrai eitų sutvarkyti ir paveldo apsaugos reikalavimus. Dabar gi turime turbūt vieną netvarkingiausių senamiesčių.

                          Comment


                            Gal kas nors žino, kaip Vilniaus automarozams sekasi įgyvendinti valstybės nustatytus reikalavimus dėl mažos taršos zonų? Senamiestyje turėjo būti įrengtos iki 2024-ųjų, bet Vilnius ir dauguma kitų miestų prakniso terminą ir Seimas atidėjo jį iki 2025. Laukiama, kad ir šį kartą atidės? Ar, vis tik, bandys ką nors daryti tuo klausimu iki tol?

                            Comment


                              Pabandė parkavimo kainas pakelti, po trukšmo nebebando, išvada aiški, bus gerinamos sąlygos automarozams.

                              Comment


                                Galima Senamiestyje keisti tuos šaligatvių pločius, galima padaryti shared space ir kitus gerus dalykus, bet reikalingas projektas, kad galima būtų apie kažką diskutuoti. Tas užtrunka. Bet tam, kad kažkada padaryti, reikia kažkada ir pradėti. Niekas iki šiol tuo neužsiėmė. Visi minėti tvarkymai vyksta paprastuoju būdu be projekto, kaip ir minėtas Totorių g. atvejis. Jeigu be projekto, tada galima remontuoti tik tai, kas jau yra. Žiniasklaidoje buvo minėta, kad Savivaldybė ruošiasi kapitaliniams remontams Tilto g. ir Barboros Radvilaitės g. Tai va šitie remontai jau bus su projektais ir bus patvarkyti ir šaligatvių pločiai ir kiti geri dalykai.

                                Comment


                                  Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                  Galima Senamiestyje keisti tuos šaligatvių pločius, galima padaryti shared space ir kitus gerus dalykus, bet reikalingas projektas, kad galima būtų apie kažką diskutuoti. Tas užtrunka. Bet tam, kad kažkada padaryti, reikia kažkada ir pradėti. Niekas iki šiol tuo neužsiėmė. Visi minėti tvarkymai vyksta paprastuoju būdu be projekto, kaip ir minėtas Totorių g. atvejis. Jeigu be projekto, tada galima remontuoti tik tai, kas jau yra. Žiniasklaidoje buvo minėta, kad Savivaldybė ruošiasi kapitaliniams remontams Tilto g. ir Barboros Radvilaitės g. Tai va šitie remontai jau bus su projektais ir bus patvarkyti ir šaligatvių pločiai ir kiti geri dalykai.
                                  Na nėra visai tiesa. Basanavičiaus g., nors ne Senamiestyje, bet rekonstrukcijoje nei želdynų leido numatyt, nei pasiaurinti važiuojamąją dalį, nes saugoma.

                                  Comment


                                    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                    Galima Senamiestyje keisti tuos šaligatvių pločius
                                    Pločius gal ir galima, o aukščius? Kažkur mačiau, kad virš grindinio iškilę šaligatviai yra paveldas ir to negalima keisti.

                                    Comment


                                      Kiekvienu atveju reikalingi argumentai, istorinė medžiaga ir bus rasti sprendimai. Priminčiau Kauno atvejį, kai savivaldybė norėjo nušlifuoti istorinį grindinį, o KPD matė nešlifuotus akmenis kaip istorinį artefaktą. Galiausiai buvo sutartas kompromisas. Lygiai tas pats galioja visuose kituose atvejuose. Jeigu gatvės savininkas ateis su argumentais, kad reikia želdynų, reikia šaligatvių aukščius pažeminti, bus rasti sprendimai
                                      Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2024.03.23, 20:16.

                                      Comment


                                        Tai kas nors galit parodyti tą dokumentą, kur rašoma apie saugomą betoninių plytelių šaligatvį? Ar čia įslaptinta informacija?

                                        Comment


                                          Parašė TBR Rodyti pranešimą
                                          Tai kas nors galit parodyti tą dokumentą, kur rašoma apie saugomą betoninių plytelių šaligatvį? Ar čia įslaptinta informacija?
                                          Nueinate į kultūros vertybių žemėlapį, pasirenkate teritoriją ir paskaitote aprašymą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X