Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Man gal nr 5 labiausiai patiko
    Juokas juokais, bet į Senamiestį jau nevažiavau gal kokių 15 metų. Nei tiesiogiai, nei tranzitu, nei VT (jis ten yra?), nei dviračiu.
    Arčiausias taškas - parkavimo aikštelė Maironio g. Bet, mačiau, planuose naikins ir ją. Nieko baisaus.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Numatoma. Darys 6 juostų greitkelius.
      Vadinasi, kaip visada, apie nieką nepagalvota, išskyrus apie PiaRą.

      Dar toks klausimas, į kurį nebuvo atsakymo - kaip vyks išvaziavimas iš Latako kilpos.
      Ar bus bent kiek tvarkomas Dominikonų gatvės grindinys.
      ​​​​​​Kaip iš tos kilpos bus organizuojami kairieji posūkiai į Vrublevskio ir Šventaragio gatves.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Vadinasi, kaip visada, apie nieką nepagalvota, išskyrus apie PiaRą.

        Dar toks klausimas, į kurį nebuvo atsakymo - kaip vyks išvaziavimas iš Latako kilpos.
        Ar bus bent kiek tvarkomas Dominikonų gatvės grindinys.
        ​​​​​​Kaip iš tos kilpos bus organizuojami kairieji posūkiai į Vrublevskio ir Šventaragio gatves.
        O ką turėjo padaryti? Praplatinti dvigubai, išnaikinti visas perėjas ir išvaikyti visus pėsčiuosius su dviratininkais? Pastatyti viadukus virš Senamiesčio?

        Tiesiog reiks priprasti važinėti aplink, nors gausis ir truputėli toliau, pvz. apskritai rinktis ne Maironio, o Olandų gatvę, ne Pylimo, o Švitrigailos ir Kauno ir t.t.
        Paskutinis taisė index; 2020.05.10, 21:54.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          O ką turėjo padaryti?
          Nereikia nervuotis, buvo retorinis klausimas ar prieš darant buvo pagalvota apie pasekmes eismui (ir ne tik eismui).

          Dar buvo konkrečių klausimų apie išvažavimo iš Latako kilpos, bet atsakyta kažkas apie Olandus.
          Gal palaukime, kol tos PiarRinės kilpos taps kūnu.

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            O ką turėjo padaryti? Praplatinti dvigubai, išnaikinti visas perėjas ir išvaikyti visus pėsčiuosius su dviratininkais? Pastatyti viadukus virš Senamiesčio?

            Tiesiog reiks priprasti važinėti aplink, nors gausis ir truputėli toliau, pvz. apskritai rinktis ne Maironio, o Olandų gatvę, ne Pylimo, o Švitrigailos ir Kauno ir t.t.
            Manau, kad reikėtų paboldintas gatves išPiaRinti.

            Comment


              Neracionalūs senamiesčio gatvių remontai (rekonstrukcijos?), kurie atlikti nesilaikant šiuolaikinių senamiestinių gatvių pritaikymo pėstiesiems rekomendacijų ir praktikų, duoda savų ,,vaisių''. Kaip antai Vilniaus g. buvo remontuota (rekonstruota?) šaligatvių nenuleidžiant į vieną lygį su eismo juostomis, neapjungiant viso eismo į vieną bendrą srautą, pridarant atskirų nuo eismo dvirtakių, išvirto į štai tokias situacijas: Vilniaus 20 (ir kitųi namų gyventojai) yra priversti iš kiemo išvažiuoti per dviračių taką ir net, atrodo kaip sprendžiant iš jų atsiliepimų, priešpriešiniu eismu...

              Click image for larger version  Name:	IMG_20200512_135127.jpg Views:	1 Size:	194,7 kB ID:	1801468
              Paskutinis taisė spekas; 2020.05.18, 11:51.

              Comment


                O išspręsti nesunku: įkalt dar vieną kuoliuką tako centre, o išvažiavimą palikt per Labdarių g.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O išspręsti nesunku: įkalt dar vieną kuoliuką tako centre, o išvažiavimą palikt per Labdarių g.
                  Ir Labdarių su Totorių perdaryt į dvipusį eismą?

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Ir Labdarių su Totorių perdaryt į dvipusį eismą?
                    Visai geras variantas. Vilniaus gatvės remonto metu veikė kuo puikiausiai.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ir Labdarių su Totorių perdaryt į dvipusį eismą?
                      Taip. Taip berods ir buvo numatyta pirminiame plane. Jaučiu, kad taip yra ir dabar, tik tiek, kad neįstatė kuoliuko dviračių take dėl dviratininkų saugumo.

                      Comment


                        Savičiaus gatvės uždarymas motorizuotam transportui. Kol per 20 sekundžių apsisukau, 5 automobiliai, net nepristabdę pralėkė (nuotraukoje matosi ir kitas nuvažiavęs automobilis).



                        Stiklių gatvės uždarymas motorizuotam transportui.

                        Comment


                          Čia panašiai kaip su Universiteto g. uždarymu - ženklas pastatytas kaži kada, o visi kaip važiavo, taip važiuoja
                          Lietuva visiems.

                          Comment



                            Bent jau pagal skelbtas schemas, kelio ženklai realybėje neatitinka schemų.

                            https://vilnius.lt/lt/miesto-ukis-tr...atininku-zona/



                            Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.13, 14:51.

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                              Savičiaus gatvės uždarymas motorizuotam transportui. Kol per 20 sekundžių apsisukau, 5 automobiliai, net nepristabdę pralėkė (nuotraukoje matosi ir kitas nuvažiavęs automobilis).


                              Jau nebepralėks, šalia nuotraukoje matomos kavinės su staliukais prisuko 3 plastikinius stulpelius ir uždarė eismą. Vakar gatvės vidury jau stovėjo staliukai ir žmonės gėrė alų. Tiesa tas VMS pareiškimas, kad Savičiaus gatvė taps pėsčiųjų gatve yra stipriai nutolęs nuo realybės, nes realiai nuo eismo uždarė tik apie 50 metrų nuo tos kavinės iki Augustijonų gatvės.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                O išspręsti nesunku: įkalt dar vieną kuoliuką tako centre, o išvažiavimą palikt per Labdarių g.
                                Ne tame esmė. Esmė yra sisteminių problemų nesprendimas platesniu (makro) lygiu. Senamiesčio gatvės visų pirma apskritai turėtų būti ne remontuojamas, o rekonstruojamos.

                                Antra, senamiesčio gatvės turėtų būti nerekonstruojamos neparengus viso senamiesčio gatvių atnaujinimo gairių.

                                Trečia, senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis, kai užduotis formuojama maždaug taip:
                                1. Tranzitinio eismo iškėlimas.
                                2. Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, išautomobilizavimas.


                                Taigi, darbų eiga turėtų būti maždaug tokia:

                                1. Suformuluojamos senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis:
                                - Tranzitinio eismo iškėlimas.
                                - Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, radikalus išautomobilizavimas.
                                - Kuo didesnio kiekio gatvių prioretizavimas pėsčiųjų ir dviračių eismui. Auto eismas vyksta kartu su minėtais dalyviais.

                                2. Parengiama senamiesčio apvažiavimo ir kilpinio eismo schemos.

                                3. Gatvės rekonstruojamos:
                                - lietvamzdžiai pajungiami į lietaus / buitinės kanalizacijos vamzdynus. Kur reikia, tiesiami vamzdynai.
                                - šalinamas asfaltas, vietoje jo klojamos trinkelės ar panašiai (galima galvoti tiesti virš bruko, taip jį paliekant bei eismo juostų paviršių sulyginant sulig šaligatvių paviršiumi).
                                - ten kur eismo juostų asfalto dangą keičiant į trinkeles reikia atlikti šaligatvių koregavimus - atliekami koregavimai, kad šaligatvių paviršius būtų viename lygyje su eismo juostomis.
                                - visi atskiri dviračių takai, atskiri šaligatviai šalinami ir viskas apjungiama į vieną lygį. Visas eismas vyksta kartu.
                                - g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų nuimami troleibusų kontaktiniai laidai (jei tokių yra) ir kabinami ant stulpų.
                                - perdideli ženklai keičiami į mažus, nevietoje stovintys stulpai perstatomi arba galvojama apie kitokius kabinimo būdus.

                                Comment


                                  Jeigu lauksi kol bus rekonstruotos gatvės tam, kad uždarytum eismą, tai spėsi ir pražilti. Tai pirma reikia įgyvendint paprastesnes priemones, pažiūrėt kaip jos veikia, o tada imtis rekonstrukcijų.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                    Ne tame esmė. Esmė yra sisteminių problemų nesprendimas platesniu (makro) lygiu. Senamiesčio gatvės visų pirma apskritai turėtų būti ne remontuojamas, o rekonstruojamos.
                                    Labai gražus planas, jį papildant pridėsiu, jog pirmiausia prieš kuriant visą senamiestį apimančius rekonstravimo projektus reikia padaryti lengviausiai įgyvendinamą pasiruošimą - numatomą eismo perorganizavimą. Tuomet pasikeitus ir stabilizavusis naujiems srautams bus aiškiau matyti prioritetai ir kokie sprendimai būtų tinkamiausi. Todėl eismo uždarymas ir kilpos yra labai laiku ir tikrai nereikia laukti visų gatvių perstatymo, jog tik uždarius eismą visur pėstiesiems jau būtų paruoštas raudonas kilimas.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      - g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų nuimami troleibusų kontaktiniai laidai (jei tokių yra) ir kabinami ant stulpų.
                                      Vizualiai troleibusų arba apšvietimo laidai ant pastatų yra netgi geriau, nei stulpai. Stulpas yra tūrinis dalykas ir dalį pastato užstoja. Troleibusų stulpai yra gana aukšti, stori ir net paprastam žmogui nebus panašūs į kokį nors „senovinį“ stulpą. Be to, tada jau pradeda veikti spalva, medžiaga ir panašiai, o laidas yra laidas – minimali vizualinė intervencija.
                                      Kaip tik tinka vienas ekstremalus pavyzdys, kurį jau seniau esu rodęs tinklaraštyje – Brėmeno rotušė: Ar laidai gadina miesto vaizdą?
                                      Puošnus fasadas, tiesiog miesto vizitinė kortelė, ir laidai pritvirtinti prie jo. Atvirukuose laidai dažniausiai matosi, bet net nekrenta į akis. Tuo tarpu stulpai jau būtų tikrai radikali intervencija.
                                      Paskutinis taisė taccido; 2020.05.14, 22:34.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                        Stiklių gatvės uždarymas motorizuotam transportui.
                                        Praktikoje šiuo ženklu sunku sumažinti eismą. Siesikų gatvėje , kurią daug vairuotojų naudoja Ukmergės gatvės kamščiams aplenkti , policija jau gal dvidešimt metų su šiuo ženklu nesėkmingai bando uždrausti rytais eismą.
                                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                        Comment


                                          Dėl tokių vadylų, tai reikia kuoliukų ant kuoliukų...

                                          Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.14, 22:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X