Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Totorių g. šulinių pilna, bet buvo ir grindinys išlikęs.
    Įdomumo dėlei pažiūrėjau tinklus Subačiaus gatvėj. Po asfaltu neina nei dujos, nei šildymas, tad grindinio tikimybė sakyčiau ne menkesnė už Totorių gatvės.

    Comment


      Parašė alfas vingys Rodyti pranešimą
      subačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?
      negalima auto pralaidumo mažinti
      (ei, panaikino didžiąsias raides)
      Paskutinis taisė spekas; 2020.04.29, 19:59.

      Comment


        Brukas yra (po asfaltu) net tokiose gatvėse kaip Pavasario:

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	14
Size:	136,5 kB
ID:	1799182

        https://www.google.com/maps/@54.6936...7i13312!8i6656

        Comment


          Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

          ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

            ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
            Tai kad šiandien 12h Stiklių gatvėje skelbs apie eismo pertvarką senamiestyje. Tas sąrašas kol kas tik ažiotažui sukelti, Mitalas užsiminė, jog bandys gelbėti visus projektus, tai gal už skolintus.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

              ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
              ? Kad lėšas nukirpo ne savivaldybė, o centrinė valdžia. Savivaldybė toliau vykdys projektus iš savo lėšų, kiek galės. Skolinimosi limitas irgi uždėtas centrinės valdžios.

              Šiandien, beje, 12 valandą bus spaudos konferencija apie eismo pokyčius Senamiestyje. Transliuos per savivaldybės FB. Kviečiu pasižiūrėt, gal ką įdomaus pasakys.

              Comment


                Gal rašau čia, nes visgi apie Senamiesčio gatves.

                Nuo liepos 1 d. įvedamas kilpinis eismas, o nuo kitos savaitės automobiliams uždaromos atskiros kelių gatvių atkarpos.

                Kilpinio eismo schema: https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers

                Visa kita info: https://senamiestis2030.lt/

                Spaudos konfė: https://www.facebook.com/vilnius.lt/videos/2938501352931820/?v=2938501352931820
                Paskutinis taisė Creatium; 2020.05.07, 11:27.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Gal rašau čia, nes visgi apie Senamiesčio gatves.

                  Nuo liepos 1 d. įvedamas kilpinis eismas, o nuo kitos savaitės automobiliams uždaromos atskiros kelių gatvių atkarpos.

                  Kilpinio eismo schema: https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers

                  Visa kita info: https://senamiestis2030.lt/

                  Spaudos konfė: https://www.facebook.com/vilnius.lt/videos/2938501352931820/?v=2938501352931820
                  Man asmeniškai, kaip ir aišku, bet žemėlapis galėtų būti ir išsamesnis, kur tiksliai pavaizduotas leistinas eisma, jo kryptis ir "akligatviai", nes tikrai daug kam iškils klausimų. Bet gal bus ir tikslesnė schema paleista.

                  Edit: kad būtų paprasčiau ir sluoksniuoti nereiktų:

                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.07, 13:00.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Panašu, kad nebus visiškai uždarytas eismas tarp kilpinių zonų. Schemoje pažymėti pakeliami barjerai su numerių nuskaitymu, įdomu VT ar VIP'ams. Reiks panagrinėti vėliau, nes dabar matyt dėl apkrovos labai stringa.\

                    Panašu, kad bus naujų maršrutų kertančių kilpines zonas. Taip pat prie vyriausybinių pastatų užtvarai. Vaizdo kamerų prištampuota visur kur.
                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.07, 16:12.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Labai nesavalaikis sprendimas.
                      Kol negrįžo užsienieciai, kaip tik reikėtų atverti senamiestį, įskaitant nemokamą parkavimą savaitgaliais visame miesto centre.

                      Jei taip PiaRinamasi dėl "pagalbos" kavinių sektoriui, tai reikėjo būti nuosekliems iki galo.
                      Dabar galas bus ne vienai ir ne dviem senamiesčio kavinėms.

                      Comment


                        Kažkokia nesąmonė, jei aš dabar sėdint lauko kavinėj negalėsiu nei pasigrožėt mašinom, nei jų variklių riaumojimu anei dūmų pauostyt, o reikės žiūrėt į sumautus hipsterius ant dviračių. Vien dėl to ir VAŽIUODAVAU su savo Passat 1.9 TDI (raudona I) į centriuką.

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                          Kažkokia nesąmonė, jei aš dabar sėdint lauko kavinėj negalėsiu nei pasigrožėt mašinom,
                          Visų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.

                          Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?

                          Comment


                            Schema su skirtingų spalvų zonomis labai gražiai atrodo monitoriuje. Praktikoje iškart pradės lįsti skylės.

                            Pagrindinis dalykas įvažiavus yra žinoti, kokiu keliu bus galima išvažiuoti.
                            Visiškai neaišku, kokiu keliu bus galima išvažiuoti iš Rotušės aikštės ir Vokiečių gatvės. Dabar išvažiavimas yra Vilniaus-Klaipėdos gatvėmis.
                            Latako zonoje upiešta rodyklė iš Vokiečių g. į Dominikonų ir Universiteto gatves. Paišę rodykles turbūt patys nėra važiavę Dominikonų gatve ir nelabai domėjosi, kokio lygumo grindinys.
                            Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo.

                            Atrodo, programuojama konfliktinė situacija pagrindiniame sraute pakeičiant dešiniuosius posūkius į kairiuosius. Teks kirsti Šventaragio gatvę. Kol nėra srauto Universiteto gatvėje, tai nėra problema, o kai bus daugiau mašinų, iškart pasipils avarijos.

                            Comment




                              Manau, kad tikrai neturėtų būti išvažiavimo iš Vokiečių g. per Universiteto. Ties Šv. Jono ir Domininkonų sankryžą turėtų atsirasti užkarda.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Schema su skirtingų spalvų zonomis labai gražiai atrodo monitoriuje. Praktikoje iškart pradės lįsti skylės.

                                Pagrindinis dalykas įvažiavus yra žinoti, kokiu keliu bus galima išvažiuoti.
                                Visiškai neaišku, kokiu keliu bus galima išvažiuoti iš Rotušės aikštės ir Vokiečių gatvės. Dabar išvažiavimas yra Vilniaus-Klaipėdos gatvėmis.
                                Latako zonoje upiešta rodyklė iš Vokiečių g. į Dominikonų ir Universiteto gatves. Paišę rodykles turbūt patys nėra važiavę Dominikonų gatve ir nelabai domėjosi, kokio lygumo grindinys.
                                Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo.

                                Atrodo, programuojama konfliktinė situacija pagrindiniame sraute pakeičiant dešiniuosius posūkius į kairiuosius. Teks kirsti Šventaragio gatvę. Kol nėra srauto Universiteto gatvėje, tai nėra problema, o kai bus daugiau mašinų, iškart pasipils avarijos.
                                Neverta kalbėti apie skyles, konfliktines situacijas ir t.t., reikia suprasti, kad įprastas eismas senamiestyje nebevyks ir viskas, bus tiesiog lėtas judėjimas gyvenamojoje zonoje ar aikštelėje Susinaviguoti padės google ar waze, o jos neturintiems gal ir teks paklaidžioti, kol perpras naujoves; o dar geriau būtų, kad neperprastų ir savo automobiliu daugiau į centrą nevažiuotų.

                                Sprendimas beje kaip tik savalaikis, karantino metu sumažėjęs eismas leis lengviau įvesti pokyčius, o ir šiaip jau senokai yra kritinė masė žmonių, kurie palaikys senamiestį gyvą ir jo neiškeis į akropolį vien dėl to, kad taps LENGVIAU jame judėti. Dauguma verkiančiųjų dabar ir taip yra akropoliniai, į senamiestį nukeliaujantys savo automobiliais geriausiu atveju kartą į mėnesį šiaip pasivaikščioti ar nueiti į čiliaką. Nelabai kas jų ir pasiges

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Visų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.

                                  Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
                                  Visų pirma, tai deja, praeitame gerb. poste buvo tokia nesąmonė, kad nesusilaikiau. Bankrutuos verslai, nes nebus galima kirst senamiesčio?! Atvažiuot kas nori galės taip pat kaip po senovei, tik nuimamas tranzitas.

                                  Visų antra, Vilniuje, šaltuoju metu laiku, net neveikia lauko kavinės.

                                  Visų trečia, ar bankrutuos taip pat kaip aiškinai, kad bankrutuos, kai 2017 buvo padidintos parkavimo kainos? Nes man rodos nuo to laiko kavinių, restoranų, girdyklų tik padaugėjo centre.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo..
                                    Tame ir reikalas, kad NEBEBUS ten TO srauto

                                    Comment


                                      Visada atsiranda tobulintinų dalykų, bet tikrai reikėjo apriboti važinėjimąsi kiaurai per Senamiestį tiesiog nukertant kampą. Įpras visi ir bus gerai, kad galima ramiau vaikščioti kai nedūmija panosėje. Panašiai kaip su rūkymu kavinėse prieš 10 metų. Įprato visi ir kitaip neįsivaizduoja. Greit įpras iš viso be kavinių. Bet tai jau off topic.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Visų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.

                                        Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
                                        Visų pirma, nuo kada gegužės pradžia yra šaltasis metų laikas?
                                        Antra, kai baigiasi argumentai, tada pradedame kabinėtis prie gramatikos.

                                        Comment


                                          Šiaip dažnai kritikuoju VMS ir tam tikrai yra daug objektyvių priežasčių, bet čia reikia pripažint, kad tai yra labai gera iniciatyva ir daroma tai labai laiku. Tik nežinau ar tikrai tinkamai nupaišytos kilpos, nes pvz Subačiaus zona, per kurią pats dažniausiai pravažiuoju kertant Senamiestį, man atrodo labai patogi tranzitiniam eismui, iš esmės net nematau kas pasikeitė. Dar įdomu kaip atrodys tie pakeliami fiziniai barjerai, ar jie visada bus pakelti ir ar nebus jų likimas toks pat, kaip Gedo prospekto pakeliami stulpai, kurie veikia "tik per dideles šventes" ir reikalauja belenkokių investicijų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X