Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Chebra važiuos dviem juostom
    Ant pem kaip min.

    *ant penkiasdešimt kaip minimum.

    Comment


      Isivaizduokit situacija - dabar zmogus atvaziuoja i Vokieciu gatve ir laisvai ten sukineja ratus ieskant laisvos vietos. Kai padarys kilpini eisma jau taip laisvai ratu nepasukines, reiskia vietos turetu buti, kitaip tiesiog nebus sansu prisiparkuoti. Tai reiskia parkingas turetu pabrangti ir turi buti grazinta atskira senamiescio zona parkingo kainoje. Speju po dabartinio mokamo parkingo prapletimo tikrai turetu praeiti kiek laiko, kad gyventojai susitaikytu, nes greiciau nuvers sia valdzia, jei dar prades uz stovejima ant purvo baust...

      Comment


        O ar tikrai yra būtinybė parkuoti senamiesčio širdyje negyventojams? Aš manau jog kilpinis eismas bus itin nepatogus ir žmonės patys tiesiog rinksis parkuoti prie Tymo turgaus, Kudirkos aikštės ir kitose senamiesčio prieigose ir nerizikuos sugaišti begales laiko sukinėdamiesi. Žinoma bus tokių, kurie lįs prie pat Rotušės ir neradę vietos parkuosis ant šaligatvių, bet tikrai ne visi.

        Comment


          Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą
          O ar tikrai yra būtinybė parkuoti senamiesčio širdyje negyventojams? Aš manau jog kilpinis eismas bus itin nepatogus ir žmonės patys tiesiog rinksis parkuoti prie Tymo turgaus, Kudirkos aikštės ir kitose senamiesčio prieigose ir nerizikuos sugaišti begales laiko sukinėdamiesi. Žinoma bus tokių, kurie lįs prie pat Rotušės ir neradę vietos parkuosis ant šaligatvių, bet tikrai ne visi.
          Laisva rinka (= užkelta kaina) yra geriausias būdas atrinkti kas tokią būtinybę turi ir kas ne.

          Comment


            Gal žinote kur būtų galima pamatyti Senamiesčiui planuojamo kilpinio eismo schemą? Lyg ir buvo įdėta čia, bet dabar jos nerandu. Iš anksto dėkoju.

            Comment


              Berods šioje nuorodoje zip. 21)
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Gal kas galit paaiškint, kaip pagal siūlomą schemą reikėtų privažiuot prie Vytauto didžiojo gimnazijos?

                Comment


                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                  Gal kas galit paaiškint, kaip pagal siūlomą schemą reikėtų privažiuot prie Vytauto didžiojo gimnazijos?
                  Subačiaus g. -> Bokšto g. -> Šv. Kazimiero g. turbūt?

                  Comment


                    Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
                    (priešais Misionierių bažnyčią)

                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1212
Size:	376,6 kB
ID:	1796563


                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
                      (priešais Misionierių bažnyčią)

                      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	376,6 kB ID:	1796563

                      Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
                        Gatve važiuoja autobusai, tad posūkio spindulys veikiausiai pritaikytas pagal VT reikalavimus. Skiriamoji trinkelių juosta vargu ar magistralės atributas - vizualiai siaurina važiuojamąją dalį ir nuramina transporto greitį. Dėl juostos posūkiui į kairę sutinku - atrodo perteklinis atributas. Dviračių takas ar tikrai reikalingas C kategorijos gatvėje?

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                          Gatve važiuoja autobusai, tad posūkio spindulys veikiausiai pritaikytas pagal VT reikalavimus. Skiriamoji trinkelių juosta vargu ar magistralės atributas - vizualiai siaurina važiuojamąją dalį ir nuramina transporto greitį. Dėl juostos posūkiui į kairę sutinku - atrodo perteklinis atributas. Dviračių takas ar tikrai reikalingas C kategorijos gatvėje?
                          O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
                            Paraleliai A kategorijai (ne gatvės dalimi, bet kažkur šalia atkartojant trasą) ir B. Visur kitur turėtų važiuot su eismu. Arba šaligatviu kartu su pėsčiaisiais jų greičiu.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
                              Click image for larger version

Name:	sk2.PNG
Views:	50
Size:	10,6 kB
ID:	1796584
                              Dviračių eismas: T – projektuojamas bendras pėsčiųjų – dviračių takas arba atskiras dviračių takas; J – projektuojama važiuojamojoje gatvės dalyje pažymėta dviračių eismo juosta; S – dviračių eismas organizuojamas bendrame sraute.
                              Click image for larger version

Name:	sk1.png
Views:	48
Size:	21,1 kB
ID:	1796585
                              37.11. dviračių takai (j). Plotis parenkamas pagal XV skyriaus reikalavimus;
                              Iš kur tokie teiginiai pas jus, kad dviračių tako negali būt D kategorijos gatvėj? Ir apie C ten minėjo kad neprojektuojama, nežinau kokį jūs STR skaitote.
                              Galima labai lanksčiai D kategorijos gatvėj dviračių eismo sprendinius projektuoti.

                              Comment


                                Tame ir bėda, kad leidžia lanksčiai. Ir daro perteklinį variantą - atskirą taką.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Tame ir bėda, kad leidžia lanksčiai. Ir daro perteklinį variantą - atskirą taką.
                                  Na nevadinčiau pertekliniu variantu, kai automobiliams pasukti į kiemą be atskiros eismo juostos kažkodėl jau nesaugu, o autobusui sankryžoje reikia spindulio, kaip Pilaitės-Laisvės sankryžoj.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Na nevadinčiau pertekliniu variantu, kai automobiliams pasukti į kiemą be atskiros eismo juostos kažkodėl jau nesaugu, o autobusui sankryžoje reikia spindulio, kaip Pilaitės-Laisvės sankryžoj.
                                    Kalam B kategoriją ir 70km/h ženklą... Bent su dviračiu greičio nebeviršysiu

                                    Comment


                                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                      Click image for larger version

Name:	sk2.PNG
Views:	50
Size:	10,6 kB
ID:	1796584

                                      Dviračių eismas: T – projektuojamas bendras pėsčiųjų – dviračių takas arba atskiras dviračių takas; J – projektuojama važiuojamojoje gatvės dalyje pažymėta dviračių eismo juosta; S – dviračių eismas organizuojamas bendrame sraute.

                                      Click image for larger version

Name:	sk1.png
Views:	48
Size:	21,1 kB
ID:	1796585


                                      Iš kur tokie teiginiai pas jus, kad dviračių tako negali būt D kategorijos gatvėj? Ir apie C ten minėjo kad neprojektuojama, nežinau kokį jūs STR skaitote.
                                      Galima labai lanksčiai D kategorijos gatvėj dviračių eismo sprendinius projektuoti.
                                      Nebesuprantu, kaip tą STR skaityt: 11 lentelė nurodo, jog A kat. įrengiamas dviračių takas (žymima „T”), o 12 lentelėj pagal skersinio pjūvio paveikslą nurodoma, jog nei juostos („g”), nei dviračių takas (pažymėtas „j”) negalimas įrengti. Matyt, visgi A kat. neįrengiama, o įrengus kur labai atokiai dviračių takas traktuojamas ne A kat. kelio dalis, o kaip atskiras kelias (o tai turi įtakos KET interpretavimui dėl pirmumo sankirtose su automobiliais). Visgi, stanant Vakarinį aplinkkelį niekas nieko neįrengė dviračiams.

                                      Dėl D kat., tai būsiu suklaidintas Lietuvos dviratininkų bendrijos propagandos, jog D kat. negalimi atskiri dviračių takai. Prieš savaitę viešo pasitarimo metu dar kritikavo perplanuojamą Naugarduko g., jog ten D kat. negali būti jokių atskirų juostų ar takų... Nebent senuose STR D kat. turėjo viskas būti bendrame sraute ir / arba pavyzdiniame užsienyje niekas netiesia atskirai takų D kat. ir vadovaujamasi tuom.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Neturi būti pagal užsienio praktiką. D kategorija yra žemiausia, tranzitinis eismas joje neturi vykti (aka Naugarduko g.). Todėl ir eismas joje gali būti (idealiu atveju) organizuojamas bendrame sraute. Atskiras gali būt, jei tarkim eina koks nors magistralinis dviračių takas. Bet šiaip tai geriau bendrai daryt. Kaip antai kokia nors būsima P. Vileišio g.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Neturi būti pagal užsienio praktiką. D kategorija yra žemiausia, tranzitinis eismas joje neturi vykti (aka Naugarduko g.). Todėl ir eismas joje gali būti (idealiu atveju) organizuojamas bendrame sraute. Atskiras gali būt, jei tarkim eina koks nors magistralinis dviračių takas. Bet šiaip tai geriau bendrai daryt. Kaip antai kokia nors būsima P. Vileišio g.
                                          O taip pat pagal tą pačią praktiką, greitis būna ribojamas iki 30kmph ir atitinkamai gatvės elementai projektuojami, kad dviračiu nesijaustų nesaugiai net vaikai. Aukštesnėse kategorijose atitinkamai ir atskyrimas turi didėti. O pagal darnaus judimo piramidę pirmiau turėtų atsirasti juostos dviračiams ir tik po to posūkiams.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.17, 14:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X