Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Isivaizduokit situacija - dabar zmogus atvaziuoja i Vokieciu gatve ir laisvai ten sukineja ratus ieskant laisvos vietos. Kai padarys kilpini eisma jau taip laisvai ratu nepasukines, reiskia vietos turetu buti, kitaip tiesiog nebus sansu prisiparkuoti. Tai reiskia parkingas turetu pabrangti ir turi buti grazinta atskira senamiescio zona parkingo kainoje. Speju po dabartinio mokamo parkingo prapletimo tikrai turetu praeiti kiek laiko, kad gyventojai susitaikytu, nes greiciau nuvers sia valdzia, jei dar prades uz stovejima ant purvo baust...
Comment
-
O ar tikrai yra būtinybė parkuoti senamiesčio širdyje negyventojams? Aš manau jog kilpinis eismas bus itin nepatogus ir žmonės patys tiesiog rinksis parkuoti prie Tymo turgaus, Kudirkos aikštės ir kitose senamiesčio prieigose ir nerizikuos sugaišti begales laiko sukinėdamiesi. Žinoma bus tokių, kurie lįs prie pat Rotušės ir neradę vietos parkuosis ant šaligatvių, bet tikrai ne visi.
- 3 patinka
Comment
-
Laisva rinka (= užkelta kaina) yra geriausias būdas atrinkti kas tokią būtinybę turi ir kas ne.Parašė stop.this.train Rodyti pranešimąO ar tikrai yra būtinybė parkuoti senamiesčio širdyje negyventojams? Aš manau jog kilpinis eismas bus itin nepatogus ir žmonės patys tiesiog rinksis parkuoti prie Tymo turgaus, Kudirkos aikštės ir kitose senamiesčio prieigose ir nerizikuos sugaišti begales laiko sukinėdamiesi. Žinoma bus tokių, kurie lįs prie pat Rotušės ir neradę vietos parkuosis ant šaligatvių, bet tikrai ne visi.
Comment
-
Subačiaus g. -> Bokšto g. -> Šv. Kazimiero g. turbūt?Parašė Bmweda Rodyti pranešimąGal kas galit paaiškint, kaip pagal siūlomą schemą reikėtų privažiuot prie Vytauto didžiojo gimnazijos?
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
(priešais Misionierių bažnyčią)
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
- 1 patinka
Comment
-
Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...Parašė spekas Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
(priešais Misionierių bažnyčią)
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
- 1 patinka
Comment
-
Gatve važiuoja autobusai, tad posūkio spindulys veikiausiai pritaikytas pagal VT reikalavimus. Skiriamoji trinkelių juosta vargu ar magistralės atributas - vizualiai siaurina važiuojamąją dalį ir nuramina transporto greitį. Dėl juostos posūkiui į kairę sutinku - atrodo perteklinis atributas. Dviračių takas ar tikrai reikalingas C kategorijos gatvėje?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
Comment
-
O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Gatve važiuoja autobusai, tad posūkio spindulys veikiausiai pritaikytas pagal VT reikalavimus. Skiriamoji trinkelių juosta vargu ar magistralės atributas - vizualiai siaurina važiuojamąją dalį ir nuramina transporto greitį. Dėl juostos posūkiui į kairę sutinku - atrodo perteklinis atributas. Dviračių takas ar tikrai reikalingas C kategorijos gatvėje?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Paraleliai A kategorijai (ne gatvės dalimi, bet kažkur šalia atkartojant trasą) ir B. Visur kitur turėtų važiuot su eismu. Arba šaligatviu kartu su pėsčiaisiais jų greičiu.Parašė dondc Rodyti pranešimą
O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
O kur tada reikia dviračių tako? Pagal STR D kat. turėtų vykti su eismu (nors vistiek visur priprojektuoja ir šioje kategorijoje), A kat. neįrengiamas. Lieka C ir B.
Dviračių eismas: T – projektuojamas bendras pėsčiųjų – dviračių takas arba atskiras dviračių takas; J – projektuojama važiuojamojoje gatvės dalyje pažymėta dviračių eismo juosta; S – dviračių eismas organizuojamas bendrame sraute.
Iš kur tokie teiginiai pas jus, kad dviračių tako negali būt D kategorijos gatvėj? Ir apie C ten minėjo kad neprojektuojama, nežinau kokį jūs STR skaitote.37.11. dviračių takai (j). Plotis parenkamas pagal XV skyriaus reikalavimus;
Galima labai lanksčiai D kategorijos gatvėj dviračių eismo sprendinius projektuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Na nevadinčiau pertekliniu variantu, kai automobiliams pasukti į kiemą be atskiros eismo juostos kažkodėl jau nesaugu, o autobusui sankryžoje reikia spindulio, kaip Pilaitės-Laisvės sankryžoj.Parašė mantasm Rodyti pranešimąTame ir bėda, kad leidžia lanksčiai. Ir daro perteklinį variantą - atskirą taką.
Comment
-
Kalam B kategoriją ir 70km/h ženklą... Bent su dviračiu greičio nebeviršysiuParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na nevadinčiau pertekliniu variantu, kai automobiliams pasukti į kiemą be atskiros eismo juostos kažkodėl jau nesaugu, o autobusui sankryžoje reikia spindulio, kaip Pilaitės-Laisvės sankryžoj.
Comment
-
Nebesuprantu, kaip tą STR skaityt: 11 lentelė nurodo, jog A kat. įrengiamas dviračių takas (žymima „T”), o 12 lentelėj pagal skersinio pjūvio paveikslą nurodoma, jog nei juostos („g”), nei dviračių takas (pažymėtas „j”) negalimas įrengti. Matyt, visgi A kat. neįrengiama, o įrengus kur labai atokiai dviračių takas traktuojamas ne A kat. kelio dalis, o kaip atskiras kelias (o tai turi įtakos KET interpretavimui dėl pirmumo sankirtose su automobiliais). Visgi, stanant Vakarinį aplinkkelį niekas nieko neįrengė dviračiams.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Dviračių eismas: T – projektuojamas bendras pėsčiųjų – dviračių takas arba atskiras dviračių takas; J – projektuojama važiuojamojoje gatvės dalyje pažymėta dviračių eismo juosta; S – dviračių eismas organizuojamas bendrame sraute.
Iš kur tokie teiginiai pas jus, kad dviračių tako negali būt D kategorijos gatvėj? Ir apie C ten minėjo kad neprojektuojama, nežinau kokį jūs STR skaitote.
Galima labai lanksčiai D kategorijos gatvėj dviračių eismo sprendinius projektuoti.
Dėl D kat., tai būsiu suklaidintas Lietuvos dviratininkų bendrijos propagandos, jog D kat. negalimi atskiri dviračių takai. Prieš savaitę viešo pasitarimo metu dar kritikavo perplanuojamą Naugarduko g., jog ten D kat. negali būti jokių atskirų juostų ar takų... Nebent senuose STR D kat. turėjo viskas būti bendrame sraute ir / arba pavyzdiniame užsienyje niekas netiesia atskirai takų D kat. ir vadovaujamasi tuom.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Neturi būti pagal užsienio praktiką. D kategorija yra žemiausia, tranzitinis eismas joje neturi vykti (aka Naugarduko g.). Todėl ir eismas joje gali būti (idealiu atveju) organizuojamas bendrame sraute. Atskiras gali būt, jei tarkim eina koks nors magistralinis dviračių takas. Bet šiaip tai geriau bendrai daryt. Kaip antai kokia nors būsima P. Vileišio g.
- 1 patinka
Comment
-
O taip pat pagal tą pačią praktiką, greitis būna ribojamas iki 30kmph ir atitinkamai gatvės elementai projektuojami, kad dviračiu nesijaustų nesaugiai net vaikai. Aukštesnėse kategorijose atitinkamai ir atskyrimas turi didėti. O pagal darnaus judimo piramidę pirmiau turėtų atsirasti juostos dviračiams ir tik po to posūkiams.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNeturi būti pagal užsienio praktiką. D kategorija yra žemiausia, tranzitinis eismas joje neturi vykti (aka Naugarduko g.). Todėl ir eismas joje gali būti (idealiu atveju) organizuojamas bendrame sraute. Atskiras gali būt, jei tarkim eina koks nors magistralinis dviračių takas. Bet šiaip tai geriau bendrai daryt. Kaip antai kokia nors būsima P. Vileišio g.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.17, 14:06.
Comment


Comment