Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl Senamiesčio sutinku, norint ten riboti eismą reikia pirma aplink jį pristatyti daugybe požeminių ir antžeminių parkingų, kitu atveju ribojimai paprasčiausiai užmuštu verslą ten.

    Priklauso nuo to, kokių tikslų norim pasiekti. Mažint automobilių kelionių ir didinti pėsčiųjų/dviratininkų eismą?
    Tai kad nenorim mes tokių tikslų pasiekti. Miestas turi būti patogus visiems.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Dėl Senamiesčio sutikti galima, nors jis pas mus toks, kad ko gero vėl bus 1000 išimčių. O kaip dėl viso miesto? Kur būtų ta zona be automobilių?
      Kada bus normalūs nebrangūs visuomeniniai parkingai pakraščiuose?
      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Viso senamiesčio uždaryti nereikia, jis tam per didelis ir nėra šalia požeminių aikštelių, bet galėtų uždaryti tranzitą, paskutinis geras siūlymas buvo Islandijos g. padaryti akligatviu, bet gaila nepraėjo šitas siūlymas.
      Nebūtina mano komentaro suprasti pažodžiui. Nesiūlau visame mieste uždrausti automobilių. Tik sakau, kad išsikelti tikslai jų mažinimui savaime nebus pasiekti. Senamiesčio ir kitų miesto vietų kiekviena situacija yra skirtinga. Jeigu Senamiestyje galima laisvai uždaryti tam tikras gatves, kitur mieste to nepadarysi dėl skirtingų atstumų.

      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
      Dėl Senamiesčio sutinku, norint ten riboti eismą reikia pirma aplink jį pristatyti daugybe požeminių ir antžeminių parkingų, kitu atveju ribojimai paprasčiausiai užmuštu verslą ten.

      Tai kad nenorim mes tokių tikslų pasiekti. Miestas turi būti patogus visiems.
      Parkingai turi būti ne prie Senamiesčio, o miesto pakraščiuose. Iki Senamiesčio galima atvažiuoti VT ar kitomis priemonėmis. Verslas nežlugs, čia nevalidus argumentas, kišamas kiekvienu atveju ir nei viename mieste (Lietuvos ir užsienio) dar nepasiteisinęs. Ko jau vertas faktas, kad verslas pats prašo uždaryti gatves.

      Taip, Senamiestyje pirmiausia reikia naikinti tranzitą. Tačiau minėtos Savičiaus ir Bokšto g. buvo puikus būdas susižiūrėti srautų pasiskirstymą remonto metu. Galiu pasakyt tik tiek, kad neteko skaityti kažkokių pasipiktinimų ar pan. dėl šio ribojimo. Gal dėl to, kad visi žinojo, jog tai laikina (dėl remonto), o gal dėl to, kad nesunkiai rado analogus?

      Miestas turi būti patogus pėstiesiems ir dviratininkams pirmiausia, po to važiuojantiems VT ir paskutinėje vietoje nuosavu automobiliu. Tu čia jau nieko naujo nepribursi. Filosofija, kuri sėkmingai įgyvendinta ne viename vakarinės Europos mieste ir naudojama jau dešimtmečius.

      Naujame rengiamame Vilniaus BP yra numatyti kardinalūs pokyčiai srautų pasiskirstyme tarp automobilių/VT/pėsčiųjų/dviratininkų. Tikslai kardinalūs ir rimti. Kol kas jų niekaip nėra siekiama, nors galimybės tą daryti yra. Tai tik ir verti tie tikslai tuomet...

      Comment


        /\ Turi būti patogus ir automobiliams, bet tokiu atveju aplink centrinę miesto dalį turi būti išbaigtas gatvių tinklas. Kol kas to visu 100proc. dar neturime.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Esmė tame, kad Vilniaus Senamiestis didžiulis. Pvz.: Maironio g. parkingas (beje vienintėlis ir apverktinos būklės) gali būti ar negali?
          Todėl tie "pakraščiai" Vilniuje yra stipriai nepibrėžti. Pvz.: vos keli šimtai metrų nuo Senamiesčio Liepkalnio g. yra visiški šabakštynai, Geležinkelio stotis su Stalino laikų parkingu, Užupio pabaiga, prie Kalnų parko nesuprasi ar ten yra parkingas ar jo nėra, bet šiukšlynėlis egzistuoja? Net prie Seimo ne parkingas, o gėdinga parodija.
          Ar tai Vilniaus ribos - N.Vilnia, Grigiškės, Salininkai ir t.t.??

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            /\ Turi būti patogus ir automobiliams, bet tokiu atveju aplink centrinę miesto dalį turi būti išbaigtas gatvių tinklas. Kol kas to visu 100proc. dar neturime.
            Galiu tik pasiūlyti dar kartą perskaityti ką parašiau. Automobiliams miestas turi būti patogus. Paskutinėje vietoje. Tai juk nereiškia, kad nereikia investuoti į kelius ir jų tinklo plėtimą. Reikia, ypač turint omenyje artėjančią autonominių automobilių revoliuciją.

            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Esmė tame, kad Vilniaus Senamiestis didžiulis. Pvz.: Maironio g. parkingas (beje vienintėlis ir apverktinos būklės) gali būti ar negali?
            Todėl tie "pakraščiai" Vilniuje yra stipriai nepibrėžti. Pvz.: vos keli šimtai metrų nuo Senamiesčio Liepkalnio g. yra visiški šabakštynai, Geležinkelio stotis su Stalino laikų parkingu, Užupio pabaiga, prie Kalnų parko nesuprasi ar ten yra parkingas ar jo nėra, bet šiukšlynėlis egzistuoja? Net prie Seimo ne parkingas, o gėdinga parodija.
            Ar tai Vilniaus ribos - N.Vilnia, Grigiškės, Salininkai ir t.t.??
            Tai šitus klausimus gi galima išspręsti. Bet tam irgi reikia turėti...

            Comment


              Islandijos gatvėje – dar daugiau erdvės pėstiesiems ir dviračiams

              Nuo rytojaus Islandijos gatvėje bus gerų pokyčių – anksčiau automobilių statymui skirtos vietos atiteks pėstiesiems ir dviratininkams. Islandijos gatvė – viena gyviausių miesto erdvių, kurioje bet kuriuo metu, o ypač vakarais – dideli pėsčiųjų srautai, gausu turistų. Po birželį gatvėje vykusio renginio „Ačiū tau, Islandija“, subūrusio minias vilniečių ir miesto svečių, kilo diskusijų dėl reikalingų pokyčių šioje gatvėje ir iš pačių vilniečių kylančių iniciatyvų skirti daugiau erdvės žmonėms, o ne automobiliams...
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Nelabai aišku. Gatvė liks tokio pat pločio, bet bus daugiau erdvės pėstiesiems ir dviratininkams? Dviratininkai ir toliau važiuos kartu su automobiliais (viena kryptimi), o kur dings likusi erdvė? Apie šaligatvių platinimą neužsimenama... O juk būtent to ir reikia kairėje gatvės pusėje, kur yra daugiausia barų.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Nelabai aišku. Gatvė liks tokio pat pločio, bet bus daugiau erdvės pėstiesiems ir dviratininkams? Dviratininkai ir toliau važiuos kartu su automobiliais (viena kryptimi), o kur dings likusi erdvė? Apie šaligatvių platinimą neužsimenama... O juk būtent to ir reikia kairėje gatvės pusėje, kur yra daugiausia barų.
                  Sustatys kokius nors bortelius/ stulpelius, kad automobiliai nevažiuotų į dalį gatvės, šaligatvį užims kavinės, o pėstieji eis gatvės kraštu? Kitaip neįsivaizduoju,ką galėtų padaryt.

                  Comment




                    Štai, Vilniaus miesto savivaldybė parodė, ką pakeitė. Manau,ateityje turėtų padaryti kokybiškiau Tiksliau - tikiuosi, kad čia tik laikinas sprendimas...

                    Comment


                      Kodėl paišoma ant viršaus, užuot išklojus kitokio medžiagiškumo danga?

                      Comment


                        Jau sustatyti oranžiniai stulpeliai, kurie atskiria dviračių taką nuo mašinoms skirtos dalies. Nemačiau tik kaip yra ties Jogailos g. sankryža: tikiuosi ten yra kažkokie "blokai", kad mašinos negalėtų įvažiuoti į šią pėsčiųjų-dviračių juostą.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Islandijos gatvėje nepamaišytų perkloti dangą, daug nekainuotų

                          Comment


                            Juokingai gavos: pastarojoje nuotraukoje (ten tolumoje) stulpeliai skiria automobilius nuo dviračių juostos. Tuo tarpu, vėlesnėse nuotraukose (FB dviračių grupėse) stulpeliai jau skiria dviračių juostą nuo pėsčiųjų, o nuo automobilių nebeskiria. Vadinasi perdarė, nors man asmeniškai pirminis variantas logiškesnis.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Iš Stiklių ir Gaono gatvių veja automobilius

                              Jau rugpjūčio pabaigoje sostinės svečių ir vilniečių itin pamėgtoje Stiklių ir Gaono gatvėse sumažės tranzitinio transporto – nuo pirmadienio čia planuojami eismo organizavimo pakeitimai, pranešė Vilniaus savivaldybė.
                              Vienpusio eismo ženklai bus įrengti nuo Didžiosios gatvės, o draudžiantis įvažiuoti kelio ženklas bus įrengtas Gaono ir Dominikonų gatvių sankryžoje, nukreipiant transportą iš Universiteto gatvės į Dominikonų ir kitas gatves...

                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Tai, kad į Gaono gatvę jau kuris laikas plyta pastatyta. Vis tiek visi važiuoja.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad į Gaono gatvę jau kuris laikas plyta pastatyta. Vis tiek visi važiuoja.
                                  Tai kad berods ne plyta, o "Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas" (303)

                                  Comment


                                    Kadangi tenka kone kas dieną eiti per senamiestį, tai į akis krenta absurdiškumas toks: visai neseniai sutvarkė Trakų g. šaligatvius, prie darželio pastatė atitvarus, bet kadangi aplink kavinės ir smulkios parduotuvės, tai visi prekių tiekėjai, kaip taisyklė, su furgonais užvažiuoja ant bardiurų ir stovi ant šaligatvio vienu ratu, nors jis šiaip aukštas. Tai šiand jau bardiurų kampai trupa, o plytelės darosi nelygios. Žmonėms praeiti dažnai nėra kaip, o neseniai sutvarkytos plytelės ir bardiūrai intensvyviai niokojami. Tiesiog nesuprantu, kaip negalima išspręsti tokios problemos. Dar kai kuriuose vietuose nubraižė geltoną juostą, bet vis tiek mašinos atsiranda. Kažkoks chaosas.

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Kadangi tenka kone kas dieną eiti per senamiestį, tai į akis krenta absurdiškumas toks: visai neseniai sutvarkė Trakų g. šaligatvius, prie darželio pastatė atitvarus, bet kadangi aplink kavinės ir smulkios parduotuvės, tai visi prekių tiekėjai, kaip taisyklė, su furgonais užvažiuoja ant bardiurų ir stovi ant šaligatvio vienu ratu, nors jis šiaip aukštas. Tai šiand jau bardiurų kampai trupa, o plytelės darosi nelygios. Žmonėms praeiti dažnai nėra kaip, o neseniai sutvarkytos plytelės ir bardiūrai intensvyviai niokojami. Tiesiog nesuprantu, kaip negalima išspręsti tokios problemos. Dar kai kuriuose vietuose nubraižė geltoną juostą, bet vis tiek mašinos atsiranda. Kažkoks chaosas.
                                      Šiaip senamiesčio gatvelėse bordiūrų turėtų arba išvis nebūti arba jie turėtų būti žemesni ir tvirtesni. Jeigu ten nėra tinkamo parkingo kavinių ir parduotuvių tiekėjams, tai nieko nepadarysi, teks stoti ant šaligatvio. Geriau jau tada būtų taip, kad tie bordiūrai netrupėtų.

                                      Kitas durnas įgyvendinimas - Savičiaus gatvė. Viskas gražu, kavinės net išsiplėtė į gatvę. Bet kam tokioje siauroje ir akivaizdžiai pėstiesiems labiau tinkomoje gatvėje daryti normalius bordiūrus? Trukdo pėstiesiems, trukdo kavinių stalams/kėdėms, kai gatvė uždaroma eismui, o mašinoms irgi niekaip tai nepadeda. Man kažkaip šviečiasi, kad kelių projektuotojus ir darbų vykdytojus reiktų gerai pramėžti ir įvesti kokius nors vokiškus ar olandiškus kelių ir gatvių tiesybos standartus, nes mes esam užstrigę Brėžneviniuose laikuose su atitinkamai standartais. Net Rusijoje (neklabant apie Baltarusiją, kuri mus šiuo požiūriu lenkai jau kokiais 10 metų) šiais laikais gatvės tiesiamos protingiau.

                                      Comment


                                        Sorry neradau tinkamesnes temos postui, nes noreciau priskirt prie Vilniaus. Amsterdamas 70s ir dabar:


























                                        Na o mes toliau platiname gatves vardan sviesios ateities. Nes viskas ka mokam tai uzasfaltuot dar kelias naujas juostas.

                                        Comment


                                          Jeigu mes turėtume tokį VT kaip Amsterdamas ir pas mus dviratis būtų toks pat populiarus kaip ten, tai ir męs galėtumėme imtis kažko panašaus.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X