Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Mašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
      Taigi ponas nei automobiliu, nei taksi, nei vt, nei kojom ten nevyksti, tai koks tau skirtumas.

      Comment


        Nuotraukos darytos 2017 07 06
        Vilniaus pakrančių tvarkymas pietinėje tikslinėje teritorijoje. Aukštaičių g.
        Vaizdas nuo Maironio g.






        Atsisukus atgal link Maironio g.


        Toliau Aukštaičių gatve.




        Priėjus Paupio g. tiltą per Vilnios upę (kairėje).


        Ir atsisukus atgal link Maironio g.

        Brėžiniai

        Comment


          Gatvę, tikėkimės, siaurins vėliau?

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Gatvę, tikėkimės, siaurins vėliau?
            Kam to reikia? Poilsio dienomis ji būna užstatyta turistiniais autobusais iš abiejų pusių. Be šios gatvės daugiau nelabai yra kur juos statyti.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Kam to reikia? Poilsio dienomis ji būna užstatyta turistiniais autobusais iš abiejų pusių. Be šios gatvės daugiau nelabai yra kur juos statyti.
              Galbūt painiojama su kažkada kelta Maironio gatvės siaurinimo idėja?

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Kam to reikia? Poilsio dienomis ji būna užstatyta turistiniais autobusais iš abiejų pusių. Be šios gatvės daugiau nelabai yra kur juos statyti.
                Autobusams galima padaryti stovėjimo vietas ir susiaurinus gatvę arba tiksliau važiuojamąją dalį.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Autobusams galima padaryti stovėjimo vietas ir susiaurinus gatvę arba tiksliau važiuojamąją dalį.
                  T.y. padaryti žymėjimą, kad abi kraštinės juostos yra skirtos parkavimui? Kažkur kažką siaurint jau nėra kur - nebus kaip prasilenkti.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    T.y. padaryti žymėjimą, kad abi kraštinės juostos yra skirtos parkavimui? Kažkur kažką siaurint jau nėra kur - nebus kaip prasilenkti.
                    Siaurinti važiuojamąją dalį ir padaryti įvažas autobusams sustoti. Tada pėstiesiems ir kt. einantiems per gatvę nereikės kirsti faktiškai 4 juostų pločio dalies. O siaurinti galima laisvai, turint omenyje ten būsimą užstatymą ir gatvės lygį.

                    Comment


                      Šiuo metu ten būna užstatoma autobusais iš abiejų pusių nuo Maironio iki pat Paupio g. (kur plane aukščiau yra pavaizduota žiedinė sankryža) Nesuprantu, ką čia galima būtų dar susiaurinti, išskyrus psichologinį suvokimą, kad pėstysis kerta 2, o ne "4" eismo juostų gatvę.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Šiuo metu ten būna užstatoma autobusais iš abiejų pusių nuo Maironio iki pat Paupio g. (kur plane aukščiau yra pavaizduota žiedinė sankryža) Nesuprantu, ką čia galima būtų dar susiaurinti, išskyrus psichologinį suvokimą, kad pėstysis kerta 2, o ne "4" eismo juostų gatvę.
                        Aš nesuprantu ko tu nesupranti. Siaurinti važiuojamąją dalį pašalinant dabartines autobusų stovėjimo vietas ir vietoje jų padarant normalias STOVĖJIMO vietas (įvažos, galbūt išklotos trinkelėmis ar pan.), pvz., kaip prie Katedros: https://www.google.lt/maps/@54.68588...7i13312!8i6656 Toks sprendimas ne tik įvestų tvarką autobusų statyme, tačiau ir prisidėtų prie vizualinio gatvės vaizdo (ji atrodytų siauresnė), taip pat didintų saugumą, nes pėstiesiems nereikėtų eiti per 4 juostų gatvę, o reikėtų kirsti vos 2.

                        Comment


                          Po rekonstrukcijos atidaroma A. Savičiaus gatvė savaitgaliais taps draugiška pėstiesiems

                          ...Savivaldybės Eismo organizavimo skyrius nusprendė priimti kompromisinį sprendimą – neriboti eismo visą savaitę, tačiau nuo penktadienio 19 val. iki pirmadienio 4 val. ryto A. Savičiaus gatvės dalis nuo pastato nr. 6 iki 8 dovanojama tik pėstiesiems, jaukioms lauko kavinukėms ir šiuo laiku gatvė bus atitverta gėlinėmis. Naujasis eismo organizavimas įsigalios jau rugpjūčio 4 – 6 dienomis...
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Tiek tų visų strategijų... neturi kiaušų uždaryt Senamiesčio, o neva turės kiaušus tą daryt visame mieste?

                            Comment


                              Nesupratau. O kodėl reikia uždaryti visą Senamiestį bei visą miestą?

                              Comment


                                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                Nesupratau. O kodėl reikia uždaryti visą Senamiestį bei visą miestą?
                                Priklauso nuo to, kokių tikslų norim pasiekti. Mažint automobilių kelionių ir didinti pėsčiųjų/dviratininkų eismą? Pradėt reikia nuo Senamiesčio, ką jau seniai turėjo padaryti (kas, beje, buvo ir ilgamečiuose planuose - nuo ribojimų iki automatinio apmokestinimo įvažiuojant).

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Priklauso nuo to, kokių tikslų norim pasiekti. Mažint automobilių kelionių ir didinti pėsčiųjų/dviratininkų eismą? Pradėt reikia nuo Senamiesčio, ką jau seniai turėjo padaryti (kas, beje, buvo ir ilgamečiuose planuose - nuo ribojimų iki automatinio apmokestinimo įvažiuojant).
                                  Dėl Senamiesčio sutikti galima, nors jis pas mus toks, kad ko gero vėl bus 1000 išimčių. O kaip dėl viso miesto? Kur būtų ta zona be automobilių?
                                  Kada bus normalūs nebrangūs visuomeniniai parkingai pakraščiuose?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tiek tų visų strategijų... neturi kiaušų uždaryt Senamiesčio, o neva turės kiaušus tą daryt visame mieste?
                                    Viso senamiesčio uždaryti nereikia, jis tam per didelis ir nėra šalia požeminių aikštelių, bet galėtų uždaryti tranzitą, paskutinis geras siūlymas buvo Islandijos g. padaryti akligatviu, bet gaila nepraėjo šitas siūlymas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Kada bus normalūs nebrangūs visuomeniniai parkingai pakraščiuose?
                                      Tai kad net neužtenka valios padaryti park and ride bilietų kompensavimo, kad jaustųsi nors kiek skirtumas, o čia dar investuos tau į naujus parkingus

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Tai kad net neužtenka valios padaryti park and ride bilietų kompensavimo, kad jaustųsi nors kiek skirtumas, o čia dar investuos tau į naujus parkingus
                                        Kažkada, kai dar tik buvo įvedamas mokestis už parkavimą, buvo planuojama, kad pinigai eis naujų modernių parkingų įrengimui. Deja tik vienintelis parkingas po Gedimino pr. įrengtas. Visa kita yra nepritaikytų vietų užėmimas, kurios iš esmės projektuotos ir skirtos eismui, o ne stovėjimui.
                                        Tai galima net teigti, kad mokesčių mokėtojai visi (net ne automobilistai) sumoka už šios neefektyvios sistemos ydingą plėtrą.

                                        Comment


                                          Šiaip labai gerai pastebėta. Tuo metu kai buvo kalbama apie apmokestinimą ir už surinktas lėšas neva planavimą naujų parkavimo vietų, nebuvo konkrečios vizijos, kaip tas sistema turėtų atrodyti mieste. Tai dabar ir turim tokį rezultatą. Kitas dalykas - nuosavo auto kultas visada ir visur Manau sunkiai pavyktų didžiąją dalį vairuotojų priversti atsisakyti kažkur palikti savo auto, gi taip pripratę visur atvažiuoti su auto. Įdomu kaip bus su Vingio Parku, kai apmokestino statymą ir uždraudė bet kur statyti automobilius. Abejoju ar žmonės masiškai pradės į parką keliauti VT, dviračiais ar pėstute.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X