Mašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Taigi ponas nei automobiliu, nei taksi, nei vt, nei kojom ten nevyksti, tai koks tau skirtumas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
Comment
-
Nuotraukos darytos 2017 07 06
Vilniaus pakrančių tvarkymas pietinėje tikslinėje teritorijoje. Aukštaičių g.
Vaizdas nuo Maironio g.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Atsisukus atgal link Maironio g.
.jpg)
Toliau Aukštaičių gatve.
.jpg)
.jpg)
Priėjus Paupio g. tiltą per Vilnios upę (kairėje).
.jpg)
Ir atsisukus atgal link Maironio g.
.jpg)
Brėžiniai
- 1 patinka
Comment
-
Kam to reikia? Poilsio dienomis ji būna užstatyta turistiniais autobusais iš abiejų pusių. Be šios gatvės daugiau nelabai yra kur juos statyti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGatvę, tikėkimės, siaurins vėliau?
- 1 patinka
Comment
-
Galbūt painiojama su kažkada kelta Maironio gatvės siaurinimo idėja?Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kam to reikia? Poilsio dienomis ji būna užstatyta turistiniais autobusais iš abiejų pusių. Be šios gatvės daugiau nelabai yra kur juos statyti.
Comment
-
Autobusams galima padaryti stovėjimo vietas ir susiaurinus gatvę arba tiksliau važiuojamąją dalį.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kam to reikia? Poilsio dienomis ji būna užstatyta turistiniais autobusais iš abiejų pusių. Be šios gatvės daugiau nelabai yra kur juos statyti.
Comment
-
T.y. padaryti žymėjimą, kad abi kraštinės juostos yra skirtos parkavimui? Kažkur kažką siaurint jau nėra kur - nebus kaip prasilenkti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Autobusams galima padaryti stovėjimo vietas ir susiaurinus gatvę arba tiksliau važiuojamąją dalį.
Comment
-
Siaurinti važiuojamąją dalį ir padaryti įvažas autobusams sustoti. Tada pėstiesiems ir kt. einantiems per gatvę nereikės kirsti faktiškai 4 juostų pločio dalies. O siaurinti galima laisvai, turint omenyje ten būsimą užstatymą ir gatvės lygį.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
T.y. padaryti žymėjimą, kad abi kraštinės juostos yra skirtos parkavimui? Kažkur kažką siaurint jau nėra kur - nebus kaip prasilenkti.
Comment
-
Aš nesuprantu ko tu nesupranti. Siaurinti važiuojamąją dalį pašalinant dabartines autobusų stovėjimo vietas ir vietoje jų padarant normalias STOVĖJIMO vietas (įvažos, galbūt išklotos trinkelėmis ar pan.), pvz., kaip prie Katedros: https://www.google.lt/maps/@54.68588...7i13312!8i6656 Toks sprendimas ne tik įvestų tvarką autobusų statyme, tačiau ir prisidėtų prie vizualinio gatvės vaizdo (ji atrodytų siauresnė), taip pat didintų saugumą, nes pėstiesiems nereikėtų eiti per 4 juostų gatvę, o reikėtų kirsti vos 2.Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiuo metu ten būna užstatoma autobusais iš abiejų pusių nuo Maironio iki pat Paupio g. (kur plane aukščiau yra pavaizduota žiedinė sankryža) Nesuprantu, ką čia galima būtų dar susiaurinti, išskyrus psichologinį suvokimą, kad pėstysis kerta 2, o ne "4" eismo juostų gatvę.
Comment
-
Po rekonstrukcijos atidaroma A. Savičiaus gatvė savaitgaliais taps draugiška pėstiesiems
...Savivaldybės Eismo organizavimo skyrius nusprendė priimti kompromisinį sprendimą – neriboti eismo visą savaitę, tačiau nuo penktadienio 19 val. iki pirmadienio 4 val. ryto A. Savičiaus gatvės dalis nuo pastato nr. 6 iki 8 dovanojama tik pėstiesiems, jaukioms lauko kavinukėms ir šiuo laiku gatvė bus atitverta gėlinėmis. Naujasis eismo organizavimas įsigalios jau rugpjūčio 4 – 6 dienomis...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Priklauso nuo to, kokių tikslų norim pasiekti. Mažint automobilių kelionių ir didinti pėsčiųjų/dviratininkų eismą? Pradėt reikia nuo Senamiesčio, ką jau seniai turėjo padaryti (kas, beje, buvo ir ilgamečiuose planuose - nuo ribojimų iki automatinio apmokestinimo įvažiuojant).Parašė Gladiator Rodyti pranešimąNesupratau. O kodėl reikia uždaryti visą Senamiestį bei visą miestą?
Comment
-
Dėl Senamiesčio sutikti galima, nors jis pas mus toks, kad ko gero vėl bus 1000 išimčių. O kaip dėl viso miesto? Kur būtų ta zona be automobilių?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Priklauso nuo to, kokių tikslų norim pasiekti. Mažint automobilių kelionių ir didinti pėsčiųjų/dviratininkų eismą? Pradėt reikia nuo Senamiesčio, ką jau seniai turėjo padaryti (kas, beje, buvo ir ilgamečiuose planuose - nuo ribojimų iki automatinio apmokestinimo įvažiuojant).
Kada bus normalūs nebrangūs visuomeniniai parkingai pakraščiuose?
Comment
-
Viso senamiesčio uždaryti nereikia, jis tam per didelis ir nėra šalia požeminių aikštelių, bet galėtų uždaryti tranzitą, paskutinis geras siūlymas buvo Islandijos g. padaryti akligatviu, bet gaila nepraėjo šitas siūlymas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTiek tų visų strategijų... neturi kiaušų uždaryt Senamiesčio, o neva turės kiaušus tą daryt visame mieste?
Comment
-
Tai kad net neužtenka valios padaryti park and ride bilietų kompensavimo, kad jaustųsi nors kiek skirtumas, o čia dar investuos tau į naujus parkingusParašė Sula Rodyti pranešimąKada bus normalūs nebrangūs visuomeniniai parkingai pakraščiuose?
Comment
-
Kažkada, kai dar tik buvo įvedamas mokestis už parkavimą, buvo planuojama, kad pinigai eis naujų modernių parkingų įrengimui. Deja tik vienintelis parkingas po Gedimino pr. įrengtas. Visa kita yra nepritaikytų vietų užėmimas, kurios iš esmės projektuotos ir skirtos eismui, o ne stovėjimui.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad net neužtenka valios padaryti park and ride bilietų kompensavimo, kad jaustųsi nors kiek skirtumas, o čia dar investuos tau į naujus parkingus
Tai galima net teigti, kad mokesčių mokėtojai visi (net ne automobilistai) sumoka už šios neefektyvios sistemos ydingą plėtrą.
Comment
-
Šiaip labai gerai pastebėta. Tuo metu kai buvo kalbama apie apmokestinimą ir už surinktas lėšas neva planavimą naujų parkavimo vietų, nebuvo konkrečios vizijos, kaip tas sistema turėtų atrodyti mieste. Tai dabar ir turim tokį rezultatą. Kitas dalykas - nuosavo auto kultas visada ir visur
Manau sunkiai pavyktų didžiąją dalį vairuotojų priversti atsisakyti kažkur palikti savo auto, gi taip pripratę visur atvažiuoti su auto. Įdomu kaip bus su Vingio Parku, kai apmokestino statymą ir uždraudė bet kur statyti automobilius. Abejoju ar žmonės masiškai pradės į parką keliauti VT, dviračiais ar pėstute.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment