Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau į kurią temą dėti:

    Jau ruošia griežtus apribojimus: įvažiavimas į Senamiestį ir Vilniaus centrą bus apmokestintas
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81571477

    Jau netolimoje ateityje situacija Vilniaus senamiestyje gali labai pasikeisti. Svarstoma, kaip mažinti taršą šioje vietoje, tačiau taip pat pripažįstama, kad priemonių – gausybė, todėl tikru iššūkiu gali tapti gyventojų, vairuotojų ir savivaldybių interesų bei poreikių suderinimas.

    „Viena iš priemonių, kurią tikimės, kad parems Europos Sąungos fondai, tai yra kilpinio įvažiavimo Senamiesčio viduje įdiegimas. Tai reikštų, kad Senamiestyje, istorinėse miesto ribose, turėtų ne tik būti ženkliai sumažinama pati tarša, mes skaičiuojame, kad reikėtų kokius 3-4 kartus sumažinti taršą, bet ir pats srautas, vibracija, triukšmas, saugumas ir kiti dalykai kenčia. Programoje numatyti 3 etapai. Pirmas etapas – mes eliminuojame tranzitą. Tai yra ne tie automobiliai, kurie turi tikslų ar interesų Senamiestyje, bet tiesiog pravažiuoja, pasirinkdami patogesnį kelią, siekia sutaupyti laiko.

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Nežinau į kurią temą dėti:

      Jau ruošia griežtus apribojimus: įvažiavimas į Senamiestį ir Vilniaus centrą bus apmokestintas
      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81571477
      iki 2030... viskas diskutuotina... gal, o gal.. zodziu nieko.

      Comment


        Beje, mačiau, kad prasidėjo darbai likusioje Totorių g. dalyje arčiau Liejyklos gatvės, šaligatvis vienoj pusėj nuimtas, asfaltas lyg ir paruoštas frezuoti. Turėsim dar asfalto ir bortų ten, kur turėtų būti bent jau trinkelės vienodame aukštyje visiems eismo dalyviams.
        Paskutinis taisė Romas; 2019.10.08, 21:33. Priežastis: Pranešimas apie skirtingas gatves perskeltas į du
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Gal žinot, kas bus daroma Konstitucijos pr., kad nuo jo nuiminėja horizontalų žymėjimą? Perbraižys ir įtalpins dar vieną juostą?

          Beje, mačiau, kad prasidėjo darbai likusioje Totorių g. dalyje arčiau Liejyklos gatvės, šaligatvis vienoj pusėj nuimtas, asfaltas lyg ir paruoštas frezuoti. Turėsim dar asfalto ir bortų ten, kur turėtų būti bent jau trinkelės vienodame aukštyje visiems eismo dalyviams.
          O kaip dar galima būtų blokuoti tą idiotizmo realizaciją? Protesto akcijos belieka ar dar kas?

          Comment


            Parašė evvt Rodyti pranešimą

            O kaip dar galima būtų blokuoti tą idiotizmo realizaciją? Protesto akcijos belieka ar dar kas?
            Buvo rašoma, kad ten vyks šilumos tinklų rekonstrukcija. Dangos ardomos, po to greičiausiai atstatys.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Buvo rašoma, kad ten vyks šilumos tinklų rekonstrukcija. Dangos ardomos, po to greičiausiai atstatys.
              Tai vadinasi ten ne per visą gatvės plotį dangą ardys?Tik ten kur komunikacijos ar kaip?

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                Tai vadinasi ten ne per visą gatvės plotį dangą ardys?Tik ten kur komunikacijos ar kaip?
                Nors žinai, gal ir suklydau. Atsiverčiau dar kartą straipsnį, tai ten taip šūdinai parašyta, kad neina suprast ar darbai susiję su šilumos tinklais ar ne:

                Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad iki lapkričio 8 d. dėl gatvės tvarkymo darbų laikinai bus draudžiamas transporto eismas Totorių gatvėje, tarp Labdarių ir Liejyklos gatvių. Darbus vykdanti įmonė yra įpareigota užtikrinti gyventojų privažiavimą prie namų.

                Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

                Primename, kad iki spalio 15 d. dėl AB „Vilniaus šilumos tinklai“ įgyvendinamų magistralinių tinklų modernizavimo darbų, vykdomų Maironio, B. Radvilaitės gatvėse, numatomi laikini eismo pakeitimai. Transporto eismas Maironio ir Rusų gatvių sankryžoje nuo Subačiaus g. pusės bus ribojamas, išskyrus viešojo transporto judėjimą.

                Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ricio-menesio/ .

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Beje, mačiau, kad prasidėjo darbai likusioje Totorių g. dalyje arčiau Liejyklos gatvės, šaligatvis vienoj pusėj nuimtas, asfaltas lyg ir paruoštas frezuoti. Turėsim dar asfalto ir bortų ten, kur turėtų būti bent jau trinkelės vienodame aukštyje visiems eismo dalyviams.
                  Nelyginių namų pusėje jau sudėti borteliai. Panašu, kad buvę mizerni šaligatviai neplatės nei kiek Kolchoziniai remontai tęsiasi..

                  Comment


                    Radau įdomų dalyką viename iš pasitarimo pas merą protokolų:

                    1. Pavesti Miesto ūkio ir transporto departamentui kartu su Miesto plėtros departamentu patikslinti Vilniaus g., Domininkonų g. ir Benediktinių g. projektavimo technines užduotis SĮ „Vilniaus planui“, numatant pėsčiųjų takus ir važiuojamąsias dalis viename lygyje.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Radau įdomų dalyką viename iš pasitarimo pas merą protokolų:
                      Toks remontas - turbūt pirmas atvejis Vilniuje per visą nepriklausomybės laikotarpį. Reiks šaut šampaną
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Totorių g. Kaip matosi, bortai tiesiami senųjų vietose. Jokio gatvės siaurinimo - nei ten, kur buvo stovėjimo vietos, nei ten, kur jų nebuvo.
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	168,8 kB ID:	1753958

                        Gatvės plotis nesuprantamas visiškai, nes eismas tai vienpusis.
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	1753959
                        Paskutinis taisė abruo; 2019.10.10, 21:01.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Gatvės plotis suprantamas - ten yra parkavimas vienoje eilėje. Tai platint galima nebent naikinant tą parkingą. Kas, aišku, yra variantas. Kada nors panaikins.

                          Comment


                            Man labiau nepatinka ne pats faktas kad bortus palieka senuju vietoje, o kad saligatvi kloja slyksciomis Virsuliskiu plytelemis ir gatve asfaltuota, nors tai yra pats pats Senamiestis, o po asfaltu akmens grindinys. Panasiai kaip ant Gedimino pilies uzdet baltus plastikinius langu remus.

                            Comment


                              Ne nu, bet tai kaip tada naujos VU Centrinių rūmų studentų kartos patirs, ką reiškia prasieiti Totorių gatve. Kita tokia epinė vieta, tai Universiteto gatvė, kur turi išsilenkti pėsčiųjų, nemažu greičiu atlekiančių automobilių, ir žiemą ant galvos krentančių varveklių.

                              Comment


                                Sutinku kad viršuliškių stiliaus plytelės ir aukšti bordiūrai yra pakankamai šlykštu, o bet visdėlto kažkokios panašios ekzistavo ir tarpukariu(ar net caro maro laikais):


                                foto iš http://lagd.lt



                                foto iš http://www.gidas.mb.vu.lt
                                Paskutinis taisė evvt; 2019.10.10, 23:25.

                                Comment


                                  Taip, tiek bordiūrai, tiek plytelės nelabai tinka tai vietai. Ir išvis bordiūrų ten neturėtų būti, viskas turi būti viename lygyje. Taip pat dalis gatvės einant nuo Latako g. yra be parkavimo vietų - buvo galima susiaurinti bent ten. Bet kur tau, palikime pusantros juostos pločio, galės chebra parkuoti dviem ratais ant šaligatvio.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                    ... ir žiemą ant galvos krentančių varveklių.
                                    Beje, priminėt - lietvamzdžius turbūt irgi paliks, kaip rado? Tos plytelės ilgai neužsilaikys, jei tiesiai ant jų bus pilamas vanduo. O žiemą standartiškai - čiuožyklos. Dažnai pamastau, kad geriau išvis neremontuotų ir pataupytų pinigus realiai rekonstrukcijai, nei kad taip kolchoziškai ištaškytų pinigus.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.11, 06:43.

                                    Comment


                                      nesuprantu, kam iš viso ji yra tvarkoma. Paliktų kaip yra iki geresnių laikų, pritaikytų pora taktinio urbanizmo detalių ir geriau būtų, nei toks švaistymas pinigų ypač senamiestyje.

                                      Comment


                                        Nesu gilinęsis į senamiesčio gatvių klausimą, bet mano paviršutinišku supratimu situacija yra tokia arba panaši:

                                        Gatvių siaurint platinant šaligatvius neleidžia KPD, nes jos matomai bus paveldas.
                                        Sakysit, koks paveldas, juk asfaltas daug kur, ir tai bus tiesa, bet asfaltas matyt bus tam daromas ar paliktas, kad būtų lygus paviršius, nes, sutikite, per riedulius nelabai net pavaiščiosi, ką jau kalbėti apie kitas dvirates priemones kaip vėžimėliai pvz... Taip pat dar ir triukšmo klausimas, esant rieduliams, išlieka.
                                        Jei jau daryt, tai manau geriausia būtų taip: beveik visame sienamiestyje ardyti asfaltą ir po juo esančius riedulius, taip pat ir bordiūrus. Tada įrengti šaligatvius ir gatves iš trinkelių viename lygyje. Dar venas trinkelių pliusas, tai kad reikalui esant keisti komunikacijas, nereikia gatvių pjaustyt - išrenki trinkeles, pakeiti komunikacijas, ir vėl sudedi atgal trinkeles. Tuomet, matyt, galbūt ir būtų galima išlaikyti dabartinius gatvių pločius, jei to reikia, neapsunkinant pėsčiųjų gyvenimo. Beveik visą senamiestį versti gyvenamaja zona ir apsunkinti gyvenimą automobiliams maksimaliai.
                                        Išlieka vienas ,,bet'' - KPD laikysena į riedulių ardymą... Bet tai kas geriau - asfaltas ar trinkelės? Man - trinkelės. Ir tie rieduliai, man, nėra vertybė. Taip, jei būtų kažkaip įdomiai pjaustyti ar tašyti akmenys, tada taip, be abejonės saugoti, o dabar tai yra tik sumesti akmenys. Galima, žinoma, kažkiek išsaugot bruko, bet tada reikėtų speciailiai spręsti tarpus tarp akmenų, kad paviršius būtų lygus. Arba tuos pačius akmenis pjaustyti ir iš jų grįsti gatves - va tada turėtų būt įdomu ir paveldo išsaugota, man atrodo, maksimaliai. Gal tiesiog akmenų paviršių nuskusti pavyktų ir spec priemonėm užpildant tarpus tarp jų, išlyginti paviršių...
                                        Paskutinis taisė spekas; 2019.10.11, 20:53.

                                        Comment


                                          Manyčiau kažkas tokio yra tikrai įgyvendinama:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X