Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...
Collapse
X
-
Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
- 1 patinka
-
P.S. priminkit, Lenkijos greitkeliais ir magistralėm nuo lapkričio 1d irgi krenta leistinas greitis žiemos periodui ?
Komentuoti:
-
Ale žiūriu kažkas jau kaltę jaučia dėl CO2. O aš Lenkijos autostradomis spaudžiu iki dugno ir iki 170 km/h yra norma net naktį, ypač naktį. Todėl maks per 1,5 val iš Bialystoko aš jau Varšuvoje... Gerai, kad Lenkijoje mažai kamerų.
Komentuoti:
-
Kai per Augustavą ir Grajevą važiavo visos fūros, tai buvo aktualu, bet jau keletą metų, atidarius S8 ruožus prie Suvalkų, o anksčiau fūras nukreipus per Balstogę, tas maršrutas neapkrautas. Dažnai lenkti netenka, o kai tenka, tai saugią vietą tam surasti sunku nebūna.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
mėgstate priešpriešinius susidūrimus....
Komentuoti:
-
mėgstate priešpriešinius susidūrimus....Parašė alga Rodyti pranešimąJei rūpi gamta, arba .
Komentuoti:
-
taupymas, santykinis moralinis dėl CO2 - taip. Bet vairavimo nuovargis - visgi atsiliepia neproporcingai. Išimtis - vairuoji vienas ir magistralė tave migdo, tada gal ir keliukais geriau. Bet overall mažiau pavargsti.
Komentuoti:
-
Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.
Komentuoti:
-
Jei važiuoji toliau tai + keletas valandų yra blogis. Geriau jau greičiau nuvažiavus ramiai vakarienę valgytis su šaltu alum, nei dėl €10 sutaupymo vairuoti ženkliai ilgiau.
Saugiau važiuoti autostradom. Nors up to you.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neabejotina! Lėtkeliais 90 km/h važiuojant mano turėtomis kelioninėmis mašinomis vidutinės sąnaudos išeina kokiais 0.7-1 l/100km mažesnės, nei 130 km/h. Čia būtent patirtis lyginant drožimą Lenkijos autostradom ir ramesnį tempą nusukus iš autobanų ties Ostrów Mazowiecka prieš tai kai S61 paleido.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAtseit sutaupysi kuro mažesniais keliukais su N+M sąnkryžų, gyvenviečių, plius stirnų pavojais ir t.t. ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atseit sutaupysi kuro mažesniais keliukais su N+M sąnkryžų, gyvenviečių, plius stirnų pavojais ir t.t. ?Parašė alga Rodyti pranešimą
Nebūtina pamiršt gerų tradicijų, iš Vilniaus kelias per Alytų, Lazdijus, Augustavą ir Grajevą vis dar kokiais 50 km trumpesnis, nei autostradom, o laiku užtrunka tik ketvirčiu valandos ilgiau. Jei rūpi gamta, arba riboja baterijos talpa ar šiaip studentiškai trūksta pinigų, visai protingas pasirinkimas. Dar ir eismo jame bus gerokai mažiau, kai atsirado greitkelių alternatyva.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nebūtina pamiršt gerų tradicijų, iš Vilniaus kelias per Alytų, Lazdijus, Augustavą ir Grajevą vis dar kokiais 50 km trumpesnis, nei autostradom, o laiku užtrunka tik ketvirčiu valandos ilgiau. Jei rūpi gamta, arba riboja baterijos talpa ar šiaip studentiškai trūksta pinigų, visai protingas pasirinkimas. Dar ir eismo jame bus gerokai mažiau, kai atsirado greitkelių alternatyva.Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jei turimas omeny maršrukas KK202-KK176 per Pagrius ir Baltąją Vokę link Pirčiupių, tai reikia palaukti bent metus - kol bus baigtas rekonstruoti kelias KK 176 Jašiūnai -Pirčiupiai.Parašė Nitro Rodyti pranešimąJei labai nori apvažiuot, gali per Pagirius - bet kokia prasmė kai net kamščio nėra - nieko nesutaupysi.
Dabar ten yra keletas rekonstruojamų ruožų su šviesoforais

Gal turėta omeny maršrutas (žalios rodyklės) nuo Pagirių įlink Trakų Vokės per Daniliškes (Šiltnamių -Jaunystės -Tiškevičiaus gatvėmis). Ten, atrodo visur yra asfaltas, bet kaik ur važiuojama per individualių namų kvartalus.
Dar galimas variantas (violetinės rodyklės) - kampo nukirtimas į Daniliškes per Vaidotus (Krantinės - Vėjo gatvėmis), tik Google gatvių vaizdai rodo, kad ten už Vokės upės 2019 metais dar buvo žvyrkelis
Paskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 18:27.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei labai nori apvažiuot, gali per Pagirius - bet kokia prasmė kai net kamščio nėra - nieko nesutaupysi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Uždarė tai prieš kelis metus, galvojau gal jau suremontuotas. Kelias per ten ne pats geriausias, bet iš bėdos apvažiuoti būdavo galima.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tą tiltuką ką tik pradėjo remontuoti. Jis apskritai neskirtas intensyvesniam naudojimui.
Komentuoti:
-
Tą tiltuką ką tik pradėjo remontuoti. Jis apskritai neskirtas intensyvesniam naudojimui.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tiltas Kazbėjuose lyg turėtų jau būti sutvarkytas ir eismas juo leidžiamas. Tai šitą remontuojamą viaduką galima apvažiuoti pro Kazbėjus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiltas Kazbėjuose lyg turėtų jau būti sutvarkytas ir eismas juo leidžiamas. Tai šitą remontuojamą viaduką galima apvažiuoti pro Kazbėjus.Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau važiuoti A4 link Valkininkų - Druskininkų tinkamų alternatyvų aplenkti šią A16 / A4 atkarpą nėra.
Komentuoti:
-
Savaitgalį išbandžiau maršrutą remontuojamu A14 ruožu tarp Utenos ir Molėtų.

Šeštadienio pavakarę nebuvo poreikio mesti kelio dėl takelio. Nereikėjo sukti iš A14 ir ieškoti apylankų per Kuktiškes, Labanorą ar Ukmergę.
Gryno stovėjimo prie šviesoforų buvo 14-15 minučių (3 + 2 + 2 + 6 +1 min.). Namo atvažiavome vėliau apie 18-20 minučių, nei rodė navigacija Utenoje. Už Molėtų dar buvo mašinų kolona, o nuo Bijutiškio / Kazokų (52 km) eismas išsiskirstė. Iš priekio eismo beveik nebuvo, tai esant reikalui lenkti buvo paprasta.
Pagal www.mapy.cz lyginant su ankstesniu baziniu laiku važiuojant per Ukmergę prisideda +30 km ir 13 minučių, o per Kuktiškes -Vorėnus - +7 km ir 13 minučių. Abiem atvejais teoriškai susitaupytų apie 5-7 minutės nei stovėti prie šviesoforų.
Tačiau sunku pasakyti, kokie kamščiai rekonstruojamame A14 kelyje būna darbo dienomis, kai vyksta darbai ir technika išsuka iš statybvietės.
Dar sunkiau nuspėti, kas ten dėsis ilgąjį Velykų savaitgalį - gal geriau iš karto važiuoti aplink.
Nuotraukos - temoje A14.Vilnius - UtenaPaskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 17:37.
Komentuoti:
-
Jau ir dabar iš šiaurinės bei šaiurės vakarinės miesto dalies yra greičiau nuvažiuoti Molėtų plentu per A14 - KK108.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąPanašu kad iki Nemenčinės labiau apsimokės važiuoti per Molėtų pl.?
Mapy.cz žemėlapis rodo, kad nuo "Rimi" ties Ateities / Jeruzalės g. sankryža važiavimo laikas abiem maršrutais vienodas - apie 24 minutės
Du maršrutai į nemenčinę. Kairėje - nuo Didlaukio / Ateities g. sankryžos, dešinėje - nuo Kareivių / Verkių g. sankryžos.

Komentuoti:
-
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąČia kam bus aktualu, galit pasižiūrėt ruožus kur bus ribojimai (pridedu šaltinį https://eismoinfo.lt/#!/ ).Penki šviesoforiniai ruožai - tai rimta.A14 Vilnius–Utena
● Kelio kapitalinis remontas. Eismas kryptimi pirmyn draudžiamas ir kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 114 Molėtai–Kaltanėnai–Ignalina ir rajoniniu keliu Nr. 2802 Molėtai–Stacijava–Smėlinka. Kryptimi atgal ribojamas greitis 50 km/val.
64,33 – 68,60 km (dešinėje pusėje) iki 2024-09-01 eismas draudžiamas Apylankos ilgis 6,79 km.
64,33 – 68,60 km (kairėje pusėje) iki 2024-09-01 ribojamas greitis iki 50 km/val. Apylankos ilgis 6,79 km.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 68,60 – 79,51 km iki 2024-12-15 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,5 m
Kelio kapitalinis remontas. 79,51 – 83,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 83,00 – 85,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
Kelio kapitalinis remontas. 85,00 – 87,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 87,00 – 89,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
Kelio kapitalinis remontas. 89,00 – 91,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 91,00 – 93,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
Kelio kapitalinis remontas. 93,00 – 93,73 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 93,80 – 94,50 km iki 2024-05-31 ribojamas greitis iki 30 km/val. r plotis iki 3,0 m; 94,70 – 95,40 km iki 2024-06-02 ribojamas greitis iki 30 km/val,.ribojamas plotis iki 3,0 m

https://eismoinfo.lt/#!/
Kiek dabar užtrunka kelionė tarp Molėtų ir Utenos, pasimatys iš keliautojų įspūdžių ir skundų jau per šį ilgąjį savaitgalį.
Matosi, kad kol kas laisvesnis ruožas tarp Suginčių ir Smėlinkos (degaline prie senojo kelio RK2802)
Galima bandyti arba tuso penkis šviesoforinisu ruožus, arba visus apylankų variantus - per Labanorą - Saldutiškį, Verbiškes ir/ar Vorėnus - Kuktiškes.
Komentuoti:
-
Kelias RK2811 Kapanauza - Čivyliai - Verbiskės visur yra asfaltas. Išbandžiau 2022 metais.Parašė kinderis Rodyti pranešimąBet va tarp Suginčių ir Verbiškių gabalas žvyrkelio ir visas srautas eitų per Suginčius
Ar čia kalbama apie kitą kelią?
Dar vienas apylankos variantas važiuojant nuo Molėtų iki Sugincių: Molėtai - RK2802 - Stacijava - RK2805 - Levaniškiai - Verbiskės RK2811 - Čivyliai - A14 prieš Suginčius.

Žemėlapis iš www.mapy.cz
Komentuoti:
Komentuoti: