Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...
Collapse
X
-
-
Lėtapirdžiai tie google, štai street view kai įjungė Lietuvoj, po to dar mažiausiai tris vasaras su savo kamerom buvo atvažiavę, o nėra nė vienos naujesnės nuotraukos. Be to jie ir kelio ženklus atrodo fiksuoja, tad turėjo pamatyt automagistralės ženklus, nes važinėjo ir pernai ir šiemet
Komentuoti:
-
OpenStreetMap jau seniai padaryta, kad rodytų autostradąKeista, kad Google Maps vis neatsižvelgia. Galvoja, kad lietuviai nusitiesė eilinę 2+2 prastų standartų gierkowką kaip prie Klaipėdos ar Šiaulių.
Komentuoti:
-
Parašė narushnikas Rodyti pranešimąGoogle Maps kelio atkarpa Kaunas Marijampolė nerodoma kaip autostrada, gal žinot kaip tai pakeisti?
Komentuoti:
-
Google Maps kelio atkarpa Kaunas Marijampolė nerodoma kaip autostrada, gal žinot kaip tai pakeisti?
Komentuoti:
-
Ir vėl kelininkai visiškai negalvoja srautų dydį ir apie eiliškumą.
Šiandien jau paleistas eismas A14 tarp Raudondvario (senojo Molėtų plento 172 kelio pradžia) ir sankryžos su keliu KK108 Maišiagala-Nemenčinė .
Važiuojant link Vilniaus A14 ir eklio sankryžoje nėra įrengta žiedinė sankryža. Pirmenybę link Vilniaus turi važiuojantys KK 172 senuoju Molėtų keliu.
Kamštis link Vilniaus persikėlė iš Pikeliškių (108 ir 172 kelių sankryža) į Raudondvarį, kur įsiliek(prie Žaldokynės / HBH)
Todėl grįžtant į Vilnių po ilgojo savaitgalio iš Molėtų rekomenduojama važiuoti taip, tartum naujas kelias nebūtų nutiestas - važiuojant KK108 ir KK 172 pro Pikeliškes turėtų pavykti išvengti stovėjimo kamštyje ties Raudondvariu.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMolėtai - Vilnius (sekmadienį)
Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.
(..)
Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
(...)
http://foto.terpe.lt/inkelti/2019102...ai%20Utena.jpg
Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.
Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.Paskutinis taisė Romas; 2019.11.01, 19:55. Priežastis: Nebūtina ištisai cituoti prieš tai buvyusio pranešimo
Komentuoti:
-
Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.
Važiuojant link Molėtų jokių problemų nesudaro 3 ar 4 papildomi kilometrai.
Tuo tarpu grįžtant sekmadienį į Vilnių problema yra Pikeliškių posūkis 108 kelyje link Vilniaus senuoju 172 keliu. pagrindinis kelias - senasis Molėtų plenktas KK172.172
Sprendimas prie milijoninės A14 sąmatos būtų beveik nieko nekainavęs
1) Pikeliškėse padaryti nedidelę žiedinę sankryžą. kur ir vilkikai galėtų pasukti į kairę.
2) Dar pigiau būtų buvę laikinai pakeisti kelių eiliškumą
Aš visą vasarą važiuodamas iš Molėtų vengiu to KK108-1KK72 aplinkkelio per Pikeliškes, dažniausiai važiuoju senuoju 172 keliu per Giedraičius- Paberžę. Kelio danga prastesnė keliose vietose tarp Molėtų ir Kazokų ir ypač tarp Giedraičių ir Paberžės (prie Molėtų ir Vilniaus rajonų ribos).
Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
5-10 minučių kamščiai paišomi tik po 16 valandos.
Beje, greičiausio maršruto 172 keliu per Kazokus - Giedraičius Maps Google navigacija nerodo - reikėjo taškus užduoti rankomis. ,
Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.
Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.Paskutinis taisė Romas; 2019.11.01, 19:51.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Šis dėsnis galioja tiems, kurie nuolat skuba ir dėl to amžinai stresuoja. Aš dažniausiai niekur neskubu ir kamščių metu iš viso niekur nevažiuoju
Greičiau kartais galima ir žvyrkeliu pravažiuoti, bet ar verta?
Dėl važiavimo psichologinio komforto prašaut žiedą tiesiai irgi smagiau nei važiuot per viršų. Nebent jauti malonumą iš nardymo tarp juostų, tarpų ieškojimo ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galima atrasti daugiau kriterijų, pvz. potenciali kuro ekonomika (šviesoforų ir kitų potencialių stabdžių skaičius), leistinas greitis (ir jo nesilaikymas), eismo intensyvumas (pikas, pošventinis savaitgalis). Jeigu tikslas yra Geležinio vilko gatvė:
Oslo gatvė tokiais kriterijais naudinga dėl 70-90 km/h, vienintelio šviesoforo ties gariūnais, tačiau gali sukelti problemų esant dideliam eismo intensyvumui ties viaduku ir žiedu.
Tuo tarpu Savanorių pr. yra 50-60km/h (pasibaigus A1), 4 šviesoforinės sankryžos (berods nėra įvesta "žalia banga"), 2 šviesoforinės pėsčiųjų perėjos, tačiau nėra nei viadukų nei žiedų.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mieste atstumą teisingiau skaičiuoti ne kilometrais, o minutėmis. Važiuojant Oslo gatvę labai daug laiko atima Savanorių žiedas. Kurį atvažiavus per Savanorių pr pravažiuoji pro apačią. Nusukimas į Gariūnus irgi gan lėtas ir jame dažnai susidaro kamštis. Per Narbutą apsimoka nebent jei gyveni pačioje Žirmūnų pradžioje ir patogiausia tiesiai konstitucijos prospektu. Jei važiuoji per Žalgirio ar Kareivių gatvę, Pedagoginio žiedas atima daug laiko.
Greičiau kartais galima ir žvyrkeliu pravažiuoti, bet ar verta?
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Netiesa, kad arčiau. Gyvenu Žirmūnuose, man nuo įvažiavimo į Vilnių iki namų trumpiausias kelias yra per Oslo g. - 21,2 km. Per aplinkkelį ir Narbuto g. - 21,5, per Savanorių pr. - 22,3.
Net jei būtų ir trumpiau, niekada ten nevažiuočiau dėl kelio kokybės ir, apskritai, bendro įspūdžio per langus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSavanorių pr išties gaunasi greičiau ir arčiau, netgi google maps per ten greičiausiai ir arčiausiai rodo. Minusas tik vienas, kad pats Savanorių pr gan banguotas, lopytas, ne toks komfortiškas važiavimas netgi su hidropneumatinę važiuokle
Net jei būtų ir trumpiau, niekada ten nevažiuočiau dėl kelio kokybės ir, apskritai, bendro įspūdžio per langus.
Komentuoti:
-
Savanorių pr išties gaunasi greičiau ir arčiau, netgi google maps per ten greičiausiai ir arčiausiai rodo. Minusas tik vienas, kad pats Savanorių pr gan banguotas, lopytas, ne toks komfortiškas važiavimas netgi su hidropneumatinę važiuokle
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...). Tai - necivilizuotas elgesys.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia estakados nuo A1 link Gariūnų..
Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
Komentuoti:
-
image_91042.jpgParašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.
A1 GARIUNAI.jpg
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: