Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LAKD 2019.03.19
    Dėl darbų kelyje A14 eismas kreipiamas apylanka
    Dėl kelio rekonstravimo darbų draudžiamas eismas magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruože nuo 17,6 iki 20,8 km ir kreipiamas apylanka krašto keliais Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai ir Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė. Apylankos ilgis 7,73 km.
    Darbų vietoje galimos transporto priemonių spūstys.

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/del-...iamas-apylanka

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    CVPP 2019.03.08
    Pirkimas 424823
    Tilto per Tenenį krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 192,19 km rekonstravimas

    Jei įvyks paskelbtas konkursas, vasarą gali būti pradėtas remontuoti tiltas per Tenenį kelio KK 141 ruože tarp Šilutės ir Priekulės
    Bus statytas laikinas tiltas. Jo plotis tik 367 cm. Vienu metu per laikiną tiltą galės važiuoti tik vienas sunkusis 20-40 t. automobilis. Aišku, kad ten veiks šviesoforas ir bus apsunkintas esimas

    Apvažiuoti statybvietę bus galima asfaltuotais keliais 4206 ir 2201 per Žemaitkiemį - Sakūčius.

    Žemėlapis iš www.balticmaps.eu


    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446544

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2019.02.12
    Naujas iššūkis vairuotojams: ties Akademija prasidės transporto mazgo rekonstrukcija

    Važiuojančių per Kauno rajoną į Akademiją ir Ringaudus vairuotojų laukia permainos: nuo kovo 15 dienos čia prasidės maždaug 2 mln. eurų kainuosianti sankryžų mazgo rekonstrukcija. (...)

    Projekto metu bus rekonstruotos dvi šį transporto mazgą sudarančios sankryžos. Valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai reguliuojama šviesoforu keturšalė sankryža (šiaurinė) bus pertvarkyta į turbožiedinę, o valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas reguliuojama kelio ženklais sankryža (pietinė) – į vienos eismo juostos žiedinę sankryžą.

    Projektas bus įgyvendintas trimis etapais. Pirmasis prasidės kovo 15 d. ir baigsis liepos viduryje, antrasis truks iki rugsėjo 30 d., o trečiajame liks tik apdailos darbai.

    I etapo eismo organizavimo schema


    I etapo eismo apylankos


    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ja-221-1101772

    Tie lietuviški anoniminiai užrašai "APYLANKA" be krypties nuorodos važiuojant pagrindiniu keliu labiau klaidina nei suteikia informaciją.
    Iš 8 numatomų ženklų tik viename bus užuominos į kryptį, kur veda ta apylanka.
    Kokioje nors Latvijoje ar Čekijoje remontuojant kelius apylankos žymimos kita ryškia spalva su miesto ar gyvenvietės nuoroda.

    Gal kas nors galėtų pakomentuoti schemas, kokios apylankos numatomos rekonstrukcijos I etapo metu.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Aš Šiauliai-Panevėžys pravažiuoju bent porą kartų per mėnesį, tai jei išvažiuoju iš šiaurinės Šiaulių dalies, visada važiuoju per Pakruojį. Ta atkarpa iki Pakruojo nepalyginamai geresnė už A9. Kita vertus, važiuodamas iš pietinės dalies lieku A9, nes tuomet daryti keleto kilometrų ratą per miestą nebeapsimoka. Kelias 149 per Rozalimą irgi nėra pats geriausias.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Keliu KK150 Šiauliai-Pakruojis tenka važiuoti bent kartą-du per metus, grįžtant iš Šiaulių ar Mažeikių.
    Kai pagrindiniame kelyje A9 Šiauliai-Panevėžys būna didesnis eismas, geriau važiuoti per Pakruojį.

    Nors nutiesta greitkelio A9 atkarpa iki Radviliškio, bet likusi atkarpa (ypač tarp Radviliškio ir Šeduvos) kelias yra apgailėtinos būklės
    Google navigacija dažnai siūlo 150 keliu važiuoti ir kitomis kryptimis - pvz. iš Šiaulių į Rokiškį. Šis kelias yra tiesus, dalis jo neseniai rekonstruota, o eismas žymiai mažesnis.

    Foto 2018.03
    Krašto nuo sankryžos su KK212 Radviliškis-Pakruojis iki Pakruojo žiedinės sankryžos



    Rytinis įvažiavimas į Pakruojį


    Sankryžoje be proto sudėta metalinių atitvarų.
    Tie atitavarai - vienas iš nedaugelio dabartinių Lietuvos kelininkų pasididžiavimų


    Pervaža su pramoniniu geležinkeliu link Klovainių


    Pakruojo žiedinė sankryža su 151 keliu į Smilgius (link A9) ir 152 keliu į Linkuvą
    Paskutinis taisė Romas; 2018.10.07, 16:39. Priežastis: Kopija iš temos "KK150 Šiauliai - Pakruojis - Pasvalys"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2018.08.17
    Dėl darbų rekonstruojamoje Bukiškio sankryžoje vairuotojams siūloma rinktis kitus maršrutus
    magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.
    Lietuvos automobilių kelių direkcija atsiprašo vairuotojų dėl laikinų nepatogumų ir rekomenduoja darbų vykdymo metu pasirinkti alternatyvius maršrutus (žr. schemą).

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/del...itus-marsrutus
    Kažkodėl tokios svarbios informacijos portalai neišplatino, nors nuolat perspausdina visokius Kelių direkcijos platinamus PiaRinius vėjus.

    Bukiškio-Avižienių sankryžoje (A2 Vilnius-Panevėžys KK171 Avižieniai-Sudervė-Dūkštos) rekonstrukcijos metu po autostrados viaduku bus uždarytas eismas bent iki Naujųjų metų.

    Išdidinau oficialią aplylankų schemą

    Schema: https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...o%20schema.pdf

    Pabandau išversti apylankų maršrutus į žmonių kalbą
    (žemėlapių pagrindas iš www.mapy.cz)

    Vilnius-Avižieniai-Sudervė
    1. Oficialiai rekomenduojama apvažiuoti per Galinės sankryžą (autostrados A2 15km, prie "Transekspedicijos") ir ten apsisukti
    2. Važiuojantiems toliau į Sudervę, Dūkštas, Vievį neverta grįžti atgal. Galima tiesiai asfaltuotu keliu VK 5237 - VK 5259 patekti į tiesiai Sudervę.
    3. Vietiniai žino keliuką pro Tarandę. Prieš pat Avižienius yra aukščio ribojimas ir prastas neilgas kelio ruožas


    Klevinė (Bendoriai)-Vilnius
    1. Oficialiai rekomenduojama prie LukOilo apsisukti ir važiuot A2 link Panevėžio, Galinės sankryžoje (autostrados A2 15km, prie "Transekspedicijos") apsisukti ir grįžti A2 į Vilnių
    2. Daugelis (kuriems nereikia Vilniaus Vakarinio aplinkkelio) į Vilnių turbūt važiuos VK 5414 - VK 5210 per Didžiąją Riešę ir toliau Molėtų plentu A14
    3. Teoriškai lieka laisvas kelias pro Bukiškes - Bajorus į Visorius (Bičiulių-Šaulio-Mokslininkų gatvėmis). Pats kelias Bukiškės - Visoriai šiemet išasfaltuotas (Bajoruose, kur buvo didelės duobės). Tačiau eismo pokyčių pradžioje dalis vairuotojų nesusivoks ir bandys patekti į Vilnių įprastu keliu po Avižienių viaduku. Prie viaduko gali būti papildomų spūsčių dėl pasimetusių vairuotojų.
    4. Dar yra keliukas nuo VK 5414 - VK 5210 sankryžos M.Riešėje tiesai į Galinę. Važiuojant tuo keliuku galima tiesiai patekti į A2-VK 5237 sankryžą prie "Transekspedicijos" . Tik niekas negarantuoja dėl žvyrkelio būklės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už nuorodą.

    Graži "dovanėlė" Bendorių-Klevinės individualių namų kvartalų gyventojams pradėti remontus rudenį - tuo metu, kai ir taip Senajame Ukmergės plente prasideda kamščiai.

    Tuos geltonus apylankų ženklus gana sunku suprasti. Atrodo, važiuojant iš Vilniaus į Sudervę ir į Avižienius bei bandant važiuoti iš Bendorių į Vilnių išpopuliarės A2 Galinės kryžkelė šalia "Transekspedicijos" (nuoroda į Dūkštas 15 km).
    Turbūt bus ir kitokių appinkkelių variantų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Prasideda svarbaus Bukiškio mazgo rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)

    Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.

    Pradėjus vykdyti rekonstravimo darbus, eismas bus dar sudėtingesnis. Dėl šios priežasties darbų vykdymo metu bus keičiama eismo organizavimo schema, aktuali važiuojantiems į Avižienių gyvenvietę iš Vilniaus ir vykstantiems nuo Bendorių ir Riešės gyvenviečių į Vilnių...
    Sankryžos rekonstravimo projekte numatyta įrengti papildomą lėtėjimo juostą valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius–Panevėžys, papildomą greitėjimo juostą valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala, valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala ir Mokyklos g. sankryžą rekonstruoti į žiedinę. Numatytas ir šios žiedinės sankryžos apšvietimas, taip pat pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros įrengimas.
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    OpenStreetMap gali redaguoti kiekvienas. Jei pvz. yra neatitikimas žemėlapyje, galima prisijungti ir jį pačiam pataisyti. Kiekviena linija turi savo savybes (tag'us) ir jas, atsižvelgus į esamą situaciją, galima keisti (ar pridėti naujų savybių/tag'ų).

    Su OpenStreetMap braižant linijas, taškus ir plotus bei suteikiant jiems reikalingas savybes, taip pat galima pažymėti trūkstamus pastatus, kelius, miškus ir t.t.

    Komentuoti:


  • OpenStreetMap
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O taip kaip suprasti net 3 skirtingų žemėlapių autorių pavadinimą miegančiais?
    Na OpenStreetMap yra pirminis šaltinis. T.y. žmonės duomenis taiso iš karto OSM duombazėje, taigi iš karto (na per kelias minutes) pasitaiso tiek žemėlapiai, tiek ir maršrutizavimas.
    Maps.lt, gūglis ir pan. naudoja kitus šaltinius. T.y. jie ima duomenis iš X, X ima iš Y ir t.t. Plius tai oficialūs šaltiniai, kurie praeina įvairiausius patikrinimus, formalumus, biurokratijas ir pan. Taigi logiška, kad jie lėčiau atsinaujina. Tarkim vakarinis aplinkkelis gūglėj atsirado po mėnesio, maršrutizuoti per jį pradėjo po dviejų mėnesių...

    Kitavertus, būtent OpenStreetMap atsiradimas parodė žmonėms, kad žemėlapiai gali atsinaujinti greitai, todėl to pradėta jei ne reikalauti, tai tikėtis ir iš valstybinių/komercinių žemėlapių (kalba ne tik apie Lietuvą). Ir, mano galva, tokie norai yra visiškai pagrįsti. Ir keičiasi tie valstybiniai/komerciniai, keičiasi, greitėja :-)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kai tik oficialūs šaltiniai atnaujins savo duomenis, juos susiimportuos ir žemėlapių autoriai.
    Kas tie oficialūs šaltiniai? Darbų priėmimo komisijos protokolų į GIS firmas turbūt niekas nesiunčia.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Niekas nesėdi ir netikrina, ar kažkokiam tai Vilniuje išasfaltuotas kažkoks šunkelis.
    Nereikia nervuotis. Nėra priežasčių susierzinti.
    Vis dėlto žavu, kad randama paaiškinimų, kodėl svarbiausi žemėlapiai nėra atnaujinami.

    Tiesą sakant, kur kas svarbiau, kad gyventojai patys surastų geresnį maršrutų variantą.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Niekas nesėdi ir netikrina, ar kažkokiam tai Vilniuje išasfaltuotas kažkoks šunkelis. Kai tik oficialūs šaltiniai atnaujins savo duomenis, juos susiimportuos ir žemėlapių autoriai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O taip kaip suprasti net 3 skirtingų žemėlapių autorių pavadinimą miegančiais?
    Šiuo momentu daugumoje žemėlapių duomenys nėra atnaujinti.
    Beveik visi suinteresuoti, kad duomenys būtų atnaujinami kuo greičiau.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Pagal viską, duomenys ten buvo atnaujinti prieš metus ir prieš valandą. Atnaujinimas prieš valandą pakeitė kelio dangą iš "compacted" į "asphalt".
    OSM žemėlapyje tikrai dabar atnaujinami duomenys

    www.openstreetmap.org

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Niekas ir nesitiki, kad Taurupės gatvė iškart bus pažymėta žemėlapiuose ir bus perprogramuoti maršrutai.
    O taip kaip suprasti net 3 skirtingų žemėlapių autorių pavadinimą miegančiais?

    Dėl OSM / mapy.cz. Ten paprastai braižomi maršrutai tik pagrindiniais keliais. Atsižvelgiant į realų trasos laiką (3 minutės) duomenys ten pagal viską yra atnaujinti.
    Pagal viską, duomenys ten buvo atnaujinti prieš metus ir prieš valandą. Atnaujinimas prieš valandą pakeitė kelio dangą iš "compacted" į "asphalt".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Niekas ir nesitiki, kad Taurupės gatvė iškart bus pažymėta žemėlapiuose ir bus perprogramuoti maršrutai. Pažiūrėsime, kiek laiko tai užtruks.

    Pradžiai reikėtų bent pastatyti krypčių nuorodas nuo Vakarinio aplinkkelio.
    Įdomu, per kiek laiko patys Pilaitės gyventojai perprogramuos savo galvose esančius GPS'us.
    Pažinojau ne vieną žmogų, kurie ir nutiesus Vakarinį aplinkkelį iš A16 / A4 nuo 4 Trakų / Druskininkų į Pilaitę ar Karoliniškes dar kelerius metus važiavo per Savanorių ir Laisvės prospektus, nes:
    - Galvės g. prie Lukoilo stovi tik nuoroda į Kauną, bet nėra nuorodos į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus.
    - Gariūnuose A19 pradžioje nėra nuorodų į A4 ir A16 link Trakų, tačiau yra nuorodos į Minską ir Lydą.

    Dėl OSM / mapy.cz. Ten paprastai braižomi maršrutai tik pagrindiniais keliais. Atsižvelgiant į realų trasos laiką (3 minutės) duomenys ten pagal viską yra atnaujinti.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.07.09, 15:29.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Per 1 darbo dieną žemėlapiai nesugebėjo atnaujinti pasaulinės svarbos gatvės kelio dangos informacijos. Nejuokinkit.

    OpenStreetMap irgi nėra atsinaujinęs. "Surface: compacted" tikrai nėra požymis to, kad kelias išasfaltuotas. OSM visada rodys greičiausią maršrutą, neatsižvelgdamas į kelio dangą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Taurupės gatvė Vilniuje buvo išasfaltuota ketvirtadienį, liepos 5 d.
    Pažiūrėsime, kaip atspindėti maršrutai žemėlapiuose iš Pilaitės į Vakarinį

    Lietuviškas www.maps.lt - miega


    Pasaulinis www.maps.google.com - miega
    Priverstinai uždavus kelią per Taurupės gatvę rodo 5-6 minutes priklausomai nuo Karoliniškių viaduko taško


    Kaimynų latvių www.balticmaps.eu - aišku, po savo Dainų šventės ramiai miega


    ---

    Čekų www.mapy.cz - jau rodo maršrutą tiesiai.
    Laikas - 3 minutės (realiai neskubant bus apie dvi -dvi su puse minutės)

    Tai nereiškia, kad čekų kartografai išgūglino, jog Vilniuje tiesiama nauja gatvė ir savaitgalį atlėkė matuoti laiko naujame kelyje.
    Jie naudojasi OpenStreetMaps duomenimis

    www.OpenStreetMap.com žemėlapis - jau rodo tiesų maršrutą

    https://www.openstreetmap.org/direct...4.6912/25.1798

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, Lietuvos tarnybos menkai pasiruošė eismo pokyčiams vykstant NATO manevrams

    Pas mus NATO ženklais nėra paženklinti keliai, kaip Via Baltica Lenkijos pusėje.
    Tai turbūt papildomai apsunkina važiavimą Amerikos kariams, per parą įveikusiems gal 1000 km ir gerokai pavargusiems.
    Vairuotojai nėra normaliai informuoti, kokiais keliais vyks karinės kolonos ir kurių kelių atkarpų šiomis dienomis reikia vengti.



    Šiandien apie pietus 130 kelyje Prienai-Kaunas atsitiko nelaimingas atsitikimas.
    Kolona turbūt važiavo iš Lazdijų per Alytų-Prienus į Kazlų Rūdą.

    Žurnalistai eilinį kartą parodė visišką geografinį analfebetizmą - visos žiniasklaidos priemonės pasakojo apie Rokuuose ... Prienų rajone.
    Jei kažkas įvyko Rokų sankryžoje, tai vadinasi įvyko Rokuose
    Žiniasklaidos paviršutiniškumas ir kasdieninis bukėjimas nėra stebinantis dalykas. Netrukus sulauksime pranešimų, kad kažkas įvyko Minske (Vilniaus r.) ar Liepojoje (Klaipėdos r.).

    Kur kas blogiau, kad įvykus nelaimingam atsitikimui (gerai, kad be žmonių aukų) niekas nesiteikė informuoti žmonių kaip apvažiuoti avarijos vietą. Judrus 130 kelias kuris buvo uždarytas visą pusdienį. Ir tik viename 15min.lt straipsnyje buvo užuominos kaip apvažiuoti problemą.

    15min.lt 2018.06.07
    Kelyje Prienai–Kaunas susidūrė 4 JAV šarvuočiai,eismas liko uždarytas iki vakaro
    Vairuotojai ieškojo aplinkkelių
    Įvykio liudininku tapęs Robertas S. prieš vidurdienį suskubo 15min skaitytojus informuoti, kad kelias vis dar yra visiškai nepravažiuojamas, tačiau yra išeitis – apvažiavimas pro Išlaužą (į Prienų pusę). „Daug greitosios pagalbos mašinų. Daug žmonių apsisuka ir važiuoja kitais keliais. Nuo Kauno važiuojant spūstis prasideda beveik nuo Išlaužo gyvenvietės,“ – rašo Robertas.

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ytas-59-983284

    Žemėlapis iš www.balticmaps.org

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susisiekimo ministerija 2018.06.04
    Šalies keliuose – intensyvus karinės technikos judėjimas
    Susisiekimo ministerija informuoja, kad Lietuvoje ir Baltijos šalyse vykstant regiono saugumą stiprinančioms didelio masto tarptautinėms karinėms pratyboms, birželio 6–9 ir 18–21 dienomis numatomas intensyvus karinės technikos judėjimas šalies teritorijoje.

    Minėtomis dienomis vyks NATO sąjungininkų JAV Sausumos pajėgų II-ojo kavalerijos pulko persidislokavimas, kurio metu apie 3000 JAV karių su 1500 kovinės technikos priemonių persidislokuos iš Vokietijos į Baltijos šalis ir Lenkiją. Didžiausias iki šiol Lietuvoje vykdytas tokio masto karinės technikos judėjimas numatomas per Kalvarijos užkardą, kiek mažesnis – per Lazdijų. Technika nuo Kalvarijos užkardos „Via Baltica“ (E67) keliu judės per visą Lietuvos teritoriją į Latvijoje vyksiančių pratybų vietas, daugiausia į karinį Adažį poligoną, kita kolonos dalis tęs kelionę į Estiją. JAV karių kolonos, kurios dalyvaus pratybose Lietuvoje, nuo Kauno rajono judės į pratybų vietas Lietuvos kariniuose poligonuose: Rukloje ir Pabradėje. Birželio 18–21 dienomis kariai iš pratybų vietų tais pačiais maršrutais sugrįš į nuolatines dislokacijos vietas.

    Lietuvos piliečiams, planuojantiems kelionę per Lietuvos ir Lenkijos sieną minėtais maršrutais, rekomenduojama pasirinkti kitą kelionės datą, kadangi minėtais laikotarpiais kelionė dėl intensyvaus karinės technikos judėjimo gali užtrukti ilgiau nei įprastai. Tiems, kurie neturės tokios galimybės, rekomenduojama vengti kelionės tamsiu paros metu, kuomet vyks intensyviausias karinės technikos judėjimas.

    http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/sal...ikos-judejimas
    Tas pats pranešimas pakartotas su įspūdingomis antraštėmis ir asociatyviomis nuotraukomis

    15min.lt
    Nusiteikite eismo pokyčiams: šalies keliais intensyviai judės karinė technika
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ika-221-982522

    lrytas.lt
    Įspėjo apie spūstis: į Lietuvą atvyksta 1500 kovinių mašinų
    https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...asinu-6520267/

    delfi.lt
    Nusiteikite eismo pokyčiams: šalies keliais intensyviai judės karinė technika
    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=78209061

    Įdomu, kad ministerijos PiaRas gyvena 10 metų aktualijomis - jie kažkur surado "Kalvarijos užkardą"
    Labai gaila, kad Susisiekimo ministerija išplatintame spaudos pranešime nurodė tokius eiliniam vairuotojui nereikalingus kaip JAV armijos pulko numeris, bet užmiršo įdėti schemą - pvz., kaip bus važiuojamą į Pabradę - 108 keliu ar nuo Lazdijų pusės. Taip pat ministerija pamiršo įdėti rekomenduojamus apylankų maršrutus.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    važiavau sekmadienį nuo Plungės 169 iki Šventosios ir atgal, laikas 50 min. tiesa pradžioje 10 km banguotu 70 km/h, bet ne duobėtu link Salantų. ar per Kretingą greičiau, nemanau,be to nereikia stovėti ir teršti miestuko. beje, gal yra pasiūlymų dėl Kretingos miesto kelio remonto? teko stovėti, gesinau variklį
    Paskutinis taisė Dariukas; 2018.05.29, 21:25.

    Komentuoti:

Working...
X