Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Magistraliniame kelyje A1 numatomi eismo pokyčiai
    (Kauno savivaldybė per facebook.com)

    Nuo lapkričio 21 d. iki kitų metų sausio 9 d. dėl remonto laikinai neliks nuvažiavimo į Jonavos gatvę iš magistralinio A1 kelio palei Kleboniškio mišką. Eismas bus nukreiptas apylanka per viaduką prekybos centro „Mega“ link. Išvažiavimas iš Jonavos g. ribojamas nebus.

    Dėl rekonstrukcijos tuo pačiu uždaromas ir vidurinis A. Meškinio tiltas per Nerį. Darbų metu eismas pajūrio link bus nukreiptas per naująjį šiaurinį tiltą.
    Planuojama, kad po atnaujinimo vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam judėjimui.
    Porą kartų kartus perskaičiau, bet nelabai nesupratau, kąip reikės nusukti iš Vilniaus į Kauno Jonavos gatvę.
    Posūkis prieš Nerį bus uždarytas, tai turbūt reikės sukti garbės ratą iki Megos ir grįžus sukti į Jonavos gatvę )jei nuovaža nebus uždaryta).
    Turbūt, kaip įprasta dės nieko nesakančius ženjlus "Apylanka", o ne geltonus ženkjlus su krypties nuorodą "Jonavos g."

    Negi sunku buvo įdėti kokią nors eismo pakeitimų schemą.
    Pranešime į dėtas gražus Klebonišklio tiltų paveiksliukas, Bandau ant jo paišyti.


    Beje, pats skelbimas tik per feisbūką apie eismo pakeitimus, ypač tokioje judrioje vietoje, yra nesusipratimas..
    Gerai, kad kažkas tą žinutę pradubliavo:
    https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...kyciai-1103265
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...ltas-per-neri/
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.21, 18:38.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai gerai, mažiau kuro su vartosi neakseleruodamas be reikalo.
    Autostradoj 90km/h be jokių stabdymų ties žiedukais ir miesteliais bus dar mažiau kuro vartojama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Viabaltikoj būna su zapadine specifikacija ir neviršyja. Priedo lėtai bėgėjasi po visokių susiaurinimų, žiedukų, traktorių lenkimo ir t.t.
    Tai gerai, mažiau kuro su vartosi neakseleruodamas be reikalo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kuo tau fūros gadina nervus? Gi lietuvoje vis tiek visos be ribotuvo ir važiuoja min 90.
    Viabaltikoj būna su zapadine specifikacija ir neviršyja. Priedo lėtai bėgėjasi po visokių susiaurinimų, žiedukų, traktorių lenkimo ir t.t.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Daug labiau nei laikas pasijaus, kad nebereiks važiuot tamsoj per miškelius su stirnom ir bilekur lenkiančiais kamikadzėm. Ir gadintis nervus pastrigus už fūrų kolonos.
    O kuo tau fūros gadina nervus? Gi lietuvoje vis tiek visos be ribotuvo ir važiuoja min 90.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojant konkrečiai į Lenkijos pusę geriau nurodyti kitą punktą, o ne pačią Marijampolę.
    Palyginau variantus nuo Vilniaus iki Puskelnių mazgo (Marijampolės aplinkkleio pradžia) - nuo čia bus pradėta tiesti autostrada A5.

    Siūloma važiuoti A1 ir A5 Kauno aplinkkeliais per IX forto (Sargėnų) mazgą.

    Važiuojantiems A16 siūloma važiuoti nuo Prienų link A5 keliu KK189 per Šilavotą.
    Tai irgi variantas, nors kelio A16 atkarpa nuo Prienų iki Marijampolės (40 km) yra tiesi ir gana greita .

    Man dabar važiuojant link sienos labiausiai patinka maršrutas A16, Marijampolėje sukti į vasaros g. ir toliau KK 201 iki Kalvarijos

    Kažkodėl nėra siūlomas maršrutas KK139 Pietvakariniu Kauno aplinkkeliu - reikia nustatyti rankomis
    Šis maršruutas 7 km trumpesnis ir vos 1-3 minutėmis ilgiau užtrunka nei per X fortą (t.y. paklaidos rėmuose).


    Šiemet rugsėjį grįžau iš Lenkijos vakare.
    Važiavimas tiesiai tuščiu keliu KK139 buvo kur malonesnis ir net greitesnis nei būtų buvęs važiavimas aplink vakariniu aplinkkeliu su "Via Balticoje" "fūrų" srautu.


    Įdomu, kokius maršrutus važiuodami link Lenkijos sienos renkasi kiti kolegos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maršrutas link Lenkijos sienos link per Lazdijus jau buvo aptartas.
    Nutiesus A5 maršrutas per Marijampolę taps patrauklesnis

    Šiemet į Marijampolę ir pro ją važiavau įvairiais kelis kartus

    Važiuojant iš Vilnaius į pačią Marijampolę yra du lygiaverčiai maršrutai - A16 ir A1-A5

    Trumpasis A16 per Prienus: 137 km 2:02
    Greitasis A1-A5 per Kauną (IX fortą) 161 km 1:57
    Skirtumas - 24 km (+17,5 km) 5 minutės, bet skubant autostradoje galima paspausti labiau, nesibaiminat kad nebus kaip aplenkti

    Bjauriausia A16 atkarpa yra iki Trakų, o jei pasitaiko kokia lėta mašina ar daugiau eismo - iki Aukštadvario (ypač savaitgaliais).
    Galima tas vietas aplenkti per Rykantus RK4772 - Užutrakį - KK107 -Trakus - RK 4709- Semeliškes - KK221 - Aukštadvarį
    Google kartais siūlo važiuoti per Antakalnį - KK129 Jiezną.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai nėra normalaus tiesaus kelio nuo Vilniaus link Lenkijos sienos Lazdijuos, atsiranda daugybė variacijų
    Anksčiau buvo apie tai diskutuota, todėl todėl nesikartosius, tik nukreipsiu. Kam bus įdomu susiras kokie yra atskirų maršrutų pliusai ir minusiai

    2019 metais atsirado naujas maršrutas keliu RK4704-RK4705 per Paluknį- Rūdiškes. Šios temos 7 puslapyje diskutuota apie variacijas, kaip važiuoti iki Alytaus:


    Pernai atsirado naujas "optimaliausias maršrutas" Merkinę - Seirijus važiuojant išasfaltuotu RK 2158 ir pusiau šunkeliu KK180. Šios temos
    12 -13 puslapiuose buvo diskutuota apie variacijas, kaip važiuoti link sienos Lazdijuose, iki Alytaus ar iki Trakų (deja, tenka net apie tai diskutuoti, nes pagrindinis kelias A16 vis labiau kemšasi)


    P.S. Ši tema labiau yra apie maršrutus Lietuvos keliais,
    Čia labiau kalbama, kuriuo maršrutu per Lietuvą važiuoti iki Lenkijos sienos. pačią Lenkiją paliekant kitoms temoms

    Maršrutų po Lenkiją niuansai - temoje: [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
    Via Baltica tiesimas Lenkijoje - temoje : [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
    Nuorodos į temą apie A5 nuo Kauno iki Lenkijos sienos neverrta dėti - kol vyks statybos nuo Puskelnių (Marijampolės) iki sienos, ta tema bus ir tai lengvai surandama.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai lenkai pernai nutiesė greitkelį S61 nuo Suvalkų iki Elko ir ypač kai rugsęjį nutiesė atkarpą nuo Elko iki Ščučyno, padidiėjo maršruto per Suvalkus patrauklumas
    Važiuojant iki Suvalkų yra iš esmės du tie patys variantai (žemėlapyje - pietiinis Suvalkų mazgas S61/ DW655 Suwałki Południe
    Greitasis- Lietuvoje A1 ir A5 per Kauną - LT/PL Kalvarija, Lenkijoje DK8 - S61.
    Trumpasis - Lietuvoje A4 - LT/PL Lazdijai , Lenkijoje DK16 - DK 61 ir S61 per Augustavą, Grajeva, Lomžą.

    Greitasis maršrutas 234 km, trukmė 2:40
    Trumpasis maršrutas: 210 km Trumkė 2:57
    Greitasis maršrutas aplink Kauną yra 24 km ilgesnis, bet juo važiuoti užtrunka 17 minučių trumpiau
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.29, 10:50.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?
    Pačiu laiku pajudintas ši klausimas - porą metų, kol pas mus prasidės A5 tiesimas (bus apsunkinamas eismas vis naujuose ruožuose) , o pas lenkus eis į pabaigą S61 tiesimas (jau gal šiemet bus atidaromi nauji ruožai), situacija važiuojant "Via Baltica" keisis kas kelis mėnesius ar net savaites.

    Fiksuojame dabartinę padėtį - bus įdomu palyginti netolimoje ateityje, kaip viskas pasikeitė.
    Aš nagtrinėju dabartinę situaciją važiuojant iš Vilniaus į Lenkiją (Varšuvą). Važiuojant iš Kauno viskas yra kur kas tiesus ir aišku, bet ir ta kryptimi gali atsirasti niuansų, kol vyks autostrados A5 tiesimas

    Važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą yra du pagrindiniai keliai (nurodžiau iki Ostrów Mazowiecka, nes toliau iki Varšuvos yra jau 100 km greitkelio S8):
    Greitasis: Lietuvoje A1 ir A5 per Kauną - LT/PL Kalvarija , Lenkijoje DK8, S61, DK16, DK65, S61 DK 61, S61, DW677 Suvalkus, Elką, Lomžą .
    Trumpasis - Lietuvoje A4 - LT/PL Lazdijai , Lenkijoje DK16DK 61 ir S61 per Augustavą, Grajevo, Lomžą .
    Ilgojo maršruto DK8-S8 per Balstogę lengvosioms mašinoms niekas nebesiūlo, dauguma mašinų važiuoja per Lomžą; bet kartais ir šis maršrutas turi pliusų - mažaiu kelių remontų, anksčiau buvo santykinai daugiau greitkelio.


    Skirtumas tarp "greitojo" ir "trumpojo" maršrutų:
    Greitasis 414 km / 5:03
    Trumpasis 368 km / 4:55
    Laikas skirias 8 minutėmis "greitojo" maršruto nenaudai net 8 minutes (t.y., daugiau nei paklaida)
    Atstumas skiriasi net 46 kilometrais (+12,5%)
    Degalų sąnaudos - .... Minant autostrada nuo 120 km/h smarkiai didiėja degalų sąnaudos. Santykinės sąnaudos autostrada skirsis apie 20-25 procentus, per visą atstumą santykinės degalų sąnaudos bus didiesnės apie +15%. Galima skaičiuoti, kad absoliučios sąnaudos nbus didesnės net 25-30 procentų. (1,125*1,15=1,294)

    Aišku, jei išvažiuosi iš Vilnaius ilgojo savaitgalio penktadienį ir bandysi važiuoti per A4 /A16, tai gali tekti 15 km atstumą nuo "Lukoilo" / Viados iki Trakų važiuoti 1-1½ valandos ir tuomet važiavimas autostrada atrodys kitaip.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.11, 08:16. Priežastis: 1,294

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Daug labiau nei laikas pasijaus, kad nebereiks važiuot tamsoj per miškelius su stirnom ir bilekur lenkiančiais kamikadzėm. Ir gadintis nervus pastrigus už fūrų kolonos.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Dekui. Valanda tikrai pasijaus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Dabar nuo Akademijos iki S8 tilto per Vyslą Google rodo 396 km, 4 val 40 min. Kai ištisai bus greitkelis, galima bus važiuoti kokių 98 km/h vidutiniu greičiu (taip Google dabar vertina S8 tarp Balstogės ir Varšuvos vidurkį), tai yra apie 4:02 min. Jei imant 118 km/h vidurkį (tiek borto kompiuteris man tipiškai rodo drožiant autobanais), išeina 3:35.

    Iš Vilniaus galima bus prie to pridėti valandą A1 iki Kauno, arba pro Lazdijus link Suvalkų pro Seinus 208 km, apie 2:50, o tada apie 275 km greitkelio iki S8 tilto, 2:48, viso apie 5:40. Dabar Google rodo per Kauną 502 km, 5:56, per Lazdijus, Lomžą ir Zambrówą 466 km, 5:47. Tai ką aš žinau, optimistiškai kauniečiams turėtų susitaupyt valanda, vilniečiams, matyt, apie 50 minučių.
    Patgal mano skaičiavimus (turiu gana tikslius važiavimo laikus) važiuojant iš Kauno susitaupys 1 valanda ir 10-15 minučių, važiuojant iš Vilniaus - apie valandą.

    P.S. Apie kelionės marsrutų planavimą ir važiavimo trukmę gerai diskutuoti šioje temoje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?
    Geras klausimas.
    Lenkijos pusėje per keletą kartų ženkliai sutrumpės važiavimo laikas. Ten jau 2024 m.bus visas kelias (tik Lomžos aplinkelis laikinai bus vienos juostos).
    Jei dabar nuo LT-PL sienos iki Ostrów Mazowiecka (kur prasideda greitkelis S8) atstumas yra apie 200 km, nuvažiuoti užtrunka apie 3- 3,5 valandas. Kai bus nutiestas greitkelis, tai juo sienos iki Ostrów Mazowiecka užtruks nepilnas porą valandų. Dar 100 km ir valandą vaziavimo iki Varšuvos.
    Lietuvos pusėje pasijaus važiuojantiems iš Kauno. 40 km nuo Marijampolės iki sienos važiuojant paskui fūras užima pusvalandį, važiuojant 120 km/h užims 20 minučių.
    Nuo Kauno iki Varšuvos kelionė užims apie 3,5 - 4,5 valandas.

    Važiuojant iš Vilniaus iki Lenkijos sienos kažkokių revoliucinių pokyčių nebus. Važiuojant "greituoju" (t.y. ilguoju) keliu per IX fortą viskas priklausys nuo autostrados A1 degradacijos lygio, greičio ribojimo pačiose giliausiose provėžose, kelio remontų ir eismo intensyvumo.
    Maršrutas per Alytų darysis vis nepatraukelsnis (nebent bus greičiau važiuoti KK220, kai suremontuos bjauriaisią ruožąties Onuškiu).
    Turbūt liks kaip ir anksčiau iš Vilniaus važiuoti iki sienos ties Kalvarija bus per Prienus - Marijampolę.
    Dabar važiavimas nuo Vilniaus iki sienos užima apie 2 val.15 min - 2 val.30 min..
    Dėl A5 nutiesimo Lietuvos pusėje važiuojant iš Vilniaus bus pagreitėjimas tik apie 10-15 minučių, kurį "suvalgys lėtesnis važiavimas kitose atkarpose dėl prastėjancių kelių ir dėl naujų greičio ribojimų.
    Gal kažkada tą pagreitins KK 139 rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?
    Dabar nuo Akademijos iki S8 tilto per Vyslą Google rodo 396 km, 4 val 40 min. Kai ištisai bus greitkelis, galima bus važiuoti kokių 98 km/h vidutiniu greičiu (taip Google dabar vertina S8 tarp Balstogės ir Varšuvos vidurkį), tai yra apie 4:02 min. Jei imant 118 km/h vidurkį (tiek borto kompiuteris man tipiškai rodo drožiant autobanais), išeina 3:35.

    Iš Vilniaus galima bus prie to pridėti valandą A1 iki Kauno, arba pro Lazdijus link Suvalkų pro Seinus 208 km, apie 2:50, o tada apie 275 km greitkelio iki S8 tilto, 2:48, viso apie 5:40. Dabar Google rodo per Kauną 502 km, 5:56, per Lazdijus, Lomžą ir Zambrówą 466 km, 5:47. Tai ką aš žinau, optimistiškai kauniečiams turėtų susitaupyt valanda, vilniečiams, matyt, apie 50 minučių.
    Paskutinis taisė alga; 2022.10.28, 20:22.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė munchiss Rodyti pranešimą
    Eismo ten ryte nemažai. Ko gero dėl to kad tvarko Mokslininkų gatvę ir daugelis kas važiavo Mokslininkų gatve ir sukdavo į M. Lietuvio gatvę iš pačios Mokslininkų gatvės, dabar nusuka anksčiau per Vandenio ar Chodkevičiaus/ Šventeliškių gatves ir važiuoja M.Lietuvio g. ir suka jau iš naujai išasfaltuotos gatvės į B. Krivicko
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Nereiktu nuvertinti ir eismo iš Didžiūjų Gulbinų, Santariškių ir tpt iš kur dabar Waze (populiariausia navigacijos programėle Lietuvoje) jau rodo pasiekti Vakarinį aplinkelį ir grižti iš jo būtent per M. Lietuvio gatvę, nes tai yra greičiausias maršrutas.

    Iš patirties žinau, kad kažkur gerą pusmetį po asfaltavimo darbų užtrunka kol eismas pilnai išauga, kol visi sužino ar atranda tą kelią. O kur dar kiti niuansai, kaip kad pvz Waze atnaujino atkarpą ir rodo ją kaip greičiausią per M. Lietuvio , o tarkim dar labai populiari programėle google maps rodo vengti M. Lietuvio gatvės, nes dar neužfiksavo, jog ten yra asfaltas ir ten greičiausias maršrutas.
    Aš kelis kartus išbandžiau tą gatvę važiuodamas į Vakarinį aplinkkelį ir atgal.

    Nustebino, kokie dideli kamščiai yra Moksininkų gatvėje - ne tik ryte, bet ir vakare. Nors važiuodavau prieš pagrindinį srautą, buvo daug mašinų ir mano kryptimi. vakare gal būtų greičiu važiuoti Laisvės pr,.ir Ateities gatve .
    Važiuojant pačia M.Lietuvio gatve didelių staigmenų nėra, tik gali pasitaikyti pirmą kartą ten važiuojantis ar paskutinę minutę jungiantis posukius.
    Dar yra vienas susiaurintas ruožas prieš mišką (už- Vandenio - K.Bradūno gavių sankryžos), kur pakeista pirmenybė - dabar pirmenybė važiuonatiems nuo Ukmergįės gatvės. Vakar vos spėjau sustabdyti, kai iš priešingos pusės atlėkė piletis nepaisydamas jookių pirmenybės ženklų.
    Kad sankryžose nepažymėta pirmenybė ir reikia įvertinti suituaciją jau buvo rašyta. Sustoti ir apsidairyti ten visada būtina.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojant link Santariškių ar Balsių nuo Kauno pusės nauju maršrutu Vakarinis aplinkkelis - Mykolo Lietuvio gatvė bus kur kas paprasčiau nei sukiotis Viršuliškių ar Pašilaičių vietinėmis gatvėmis ir toliau važiuoti Laisvės pr. - Ateities g., kur yra daug šviesoforų
    Turėtų kažkiek sumažėti eismo Ateities gatvėje.

    Anksčiau busvo siūlomi tokie maršrutai


    Dabar (kol kas Google tokio maršruto nesiūlo, o realus laikas trumpesnis)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau sėkmingai išbandžiau patamsiais tiesų kelią nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių. ​​
    (...) Beje, tas maršrutas greit taps populiarus ir Mykolo Lietuvio gatvė netrukus pasieks pralaidumo ribas - net sekmadienį vakare, kol apie išasfaltavimą buvo paskelbta tik šiame forume, kartu nuo Ukmergės g. šviesoforo važiavo net 4 mašinos. Nemanau, kad jie visi skaito forumą.
    Ka šiuo marsrutu pagausės eismo, turės keistis fazių trukmė Ukmergės - Vakarinio aplinkkelio - Mykolo Lietuvio gatvės sankryžoje, daugiau laiko skiriant važiavimui į Mykolo Lietuvio gatvę ir iš jos.
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Taip jūs teisus, šviesoforas bus perreguliuojamas pagal srautą: https://tvarkaumiesta.lt/problem/262887
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Manau turėjo labai įtakos, jog kai važiavau dar penktadienį Waze rodė M. Lietuvio gatvėje apsisukti, nes daug kas yra užsidėjęs per šią programėlę, jog vengti žvyrkelių, tačiau grižęs parašiau į Waze ir jau vakar Waze atnaujino pas save, jog šitas kelias asfaltuotas ir pastebėjau jau Waze'riai jau važiuoja šia gatve, bet vėlgi, dar viešo pranešimo nebuvo, jog darbai baigti (nes dar kosmetiniai darbai likę, kaip kelkraščiai ir pnš), tad manau kai jau bus viešas pranešimas ir šiaip visi sužinos apie šią naują atkarpą, eismas čia bus labai labai didelis.

    ​​
    Kuo daugiau žmonių žinos, tuo daugiau naudosis Mykolo Lietuvio gatve.
    Bus spaudimas išjudinti normalų projektą, o ne laikiną sprendimą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
    Kaip tik pravažiavau šiandien (spalio 1), tikrai jau galima pravažiuoti visą atkarpą, mašinų beveik nebuvo.
    Kolkas vis dar nenuimta plyta važiuojant nuo Mokslininkų g. pusės, nors jokių trukdžių važiavimui nėra. Taip pat pasirodė gan pavojinga vieta važiuojant nuo Ukmergės g. link Mokslininkų, kur susikirtimas su Krivicko g. Nes pagal gatvių plotį lyg atrodytų, kad pagrindinė g. yra iš M. Lietuvio posūkis į kairę į Krivicko, o ženklai ten dar nebuvo sustatyti
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau sėkmingai išbandžiau patamsiais tiesų kelią nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių.
    Vienoje vietoje, prieš prasidedant miškui yra kelio susiaurėjimas (pirmenybė važiuojantiems nuo Visorių). Gerai, kad kolega Neriukelis įspėjo apie prastai nužymėtą sankryžą su Krivicko gatve. Važiuojant trūko apšvietimo, bet visi važiavo į tą pačią pusę, tai buvo galima pasišviesti ilgosiomis šviesomis. Kol neįrengti šaligatviai, vietiniai gyventojai turės keisti pasivaikščiojimo ir šuniukų vedžiojimo įpročius - ten tamsoje pėstiesiems nėra labai saugu. Dabar jie klaidžiojo patamsyje važiuojamąja dalimi.

    Beje, tas maršrutas greit taps populiarus ir Mykolo Lietuvio gatvė netrukus pasieks pralaidumo ribas - net sekmadienį vakare, kol apie išasfaltavimą buvo paskelbta tik šiame forume, kartu nuo Ukmergės g. šviesoforo važiavo net 4 mašinos. Nemanau, kad jie visi skaito forumą.
    Kai šiuo marsrutu pagausės eismo, turės keistis fazių trukmė Vakarinio aplinkkelio - Ukmergės - Mykolo Lietuvio gatvių sankryžoje, daugiau laiko skiriant važiavimui į Mykolo Lietuvio gatvę ir iš jos.
    Jau galima išbandyti naują maršrutą trumpinant kelią iš šiaurinės miesto dalies (Balsių, Santariškių, Jeruzalės) į vakarinę miesto dalį (Fabijoniškių šiaurę, Pašilaičius, Pilaitę) arba Molėtų ir Ukmergės plentų kryptimis.

    Dabartiniai Google maršrutai nuo Vakarinio aplinkkelio - Ukmergės - Mykolo Lietuvio gatvių sankryžos iki Santariškių žiedo


    Kol kas tiesų maršrutą reikia nusistatyti rankomis.
    Trumpesnis kelias Mykolo Lietuvio gatve yra ir greitesnis (vakare užtrunka ne 9, o apie 6 minutes), tik gali tekti pastovėti prie šviesoforų, ypač ties Ukmergės gatve.

    Komentuoti:

Working...
X