Vievio gyventojai jaučiasi palikti likimo valiai: viaduką nugriovė, pervažą uždaro, o į namus teks važiuoti ratais
Kelio darbai visais atvejais sukelia didesnių ar mažesnių nepatogumų vairuotojams.
Tačiau prasidėjus Paparčių viaduko rekonstrukcijai Vievio gyventojai ėmė gūžčioti pečiais. Virš greitkelio Vilnius–Kaunas įrengtas viadukas buvo pagrindinis kelias, kuriuo Vievio gyventojai pervažiuodavo iš vienos gyvenvietės pusės į kitą. Šį viaduką išardžius, artimiausia galimybė pervažiuoti į kitą pusę – už 7,5 kilometro, per geležinkelio pervažą, tačiau gruodį ši pervaža taip pat uždaroma dėl rekonstrukcijos.
Lapkričio mėnesį prasidėjo jo renovacija, o renovuos jį ilgai – iki 2023-iųjų birželio. Bėda gyvenantiesiems už viaduko – eismas, suprantama, juo nevyks, todėl patekti į Vievį bus sudėtingiau.
Nuo viaduko iki Vievio centro – Šv. Onos bažnyčios – 1,5 kilometro. Viaduką nugriovus galima važiuoti per Pilypiškių kaimą, Balceriškių link, pervažiuoti geležinkelio pervažą ir palįsti po magistrale Vievio pradžioje. Čia – jei važiuotume nuo Vilniaus. Darant tokį garbės ratą, nuo viaduko iki miestelio centro – 7,5 kilometro. Nėra labai baisu. Įmanoma. Bet...
Bet geležinkelio pervažą irgi renovuos ir tą renovaciją baigs 2023 metais. Girdėta data, taip? Uždarys viaduką, uždarys geležinkelio pervažą ir Vievy daugiau būdų kirsti autostradą neliks. Iš Vievio ir į Vievį teks važiuoti pro Elektrėnus, na, beveik – kelių šimtų metrų iki Elektrėnų pradžios pritrūks. Nuo renovuojamo viaduko iki Vievio centro kelionė nuo pusantro kilometro išsitęs iki 14 kilometrų. Nuo renovuojamos geležinkelio pervažos teks važiuoti 17 kilometrų, o dabar tėra 5 kilometrai. Jei būtų atidarytas viadukas, būtų 6 kilometrai“, – pasakojo Daiva, ironiškai pabrėždama, kad ši istorija atspindi institucijų nesikalbėjimą ir savivaldos neūkiškumą. (...)
Paklaustas, ar atsižvelgiant į gyventojų skundus nebus įrengta laikina greitkelio pervažiavimo vieta, LAKD atstovas E. Tamariūnas tikino, kad tai būtų nesaugu, tačiau teigė, jog mąstoma apie kitas alternatyvas.
„Informuojame, kad kelyje A1 Vilnius–Kaunas– Klaipėda Vievyje vidutinis metinis eismo intensyvumas yra 27 000 automobilių per parą. Esant tokiam intensyvumui ir leistinam greičiui yra nesaugu įrengti laikinus apsisukimus dėl padidėjusios eismo įvykių rizikos. Tačiau svarstomos dar kelios alternatyvos, susijusios su geležinkelio pervažos rekonstravimu, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – komentavo Kelių direkcijos atstovas.
(...)
Tiek LAKD, tiek „Lietuvos geležinkelių“ atstovai taip pat atkreipė dėmesį, kad uždarius geležinkelio pervažą gyventojams tektų važiuoti ne iki pat Elektrėnų, o iki kiek arčiau esančių Abromiškių.
http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...aziuoti-ratais
Tačiau prasidėjus Paparčių viaduko rekonstrukcijai Vievio gyventojai ėmė gūžčioti pečiais. Virš greitkelio Vilnius–Kaunas įrengtas viadukas buvo pagrindinis kelias, kuriuo Vievio gyventojai pervažiuodavo iš vienos gyvenvietės pusės į kitą. Šį viaduką išardžius, artimiausia galimybė pervažiuoti į kitą pusę – už 7,5 kilometro, per geležinkelio pervažą, tačiau gruodį ši pervaža taip pat uždaroma dėl rekonstrukcijos.
Lapkričio mėnesį prasidėjo jo renovacija, o renovuos jį ilgai – iki 2023-iųjų birželio. Bėda gyvenantiesiems už viaduko – eismas, suprantama, juo nevyks, todėl patekti į Vievį bus sudėtingiau.
Nuo viaduko iki Vievio centro – Šv. Onos bažnyčios – 1,5 kilometro. Viaduką nugriovus galima važiuoti per Pilypiškių kaimą, Balceriškių link, pervažiuoti geležinkelio pervažą ir palįsti po magistrale Vievio pradžioje. Čia – jei važiuotume nuo Vilniaus. Darant tokį garbės ratą, nuo viaduko iki miestelio centro – 7,5 kilometro. Nėra labai baisu. Įmanoma. Bet...
Bet geležinkelio pervažą irgi renovuos ir tą renovaciją baigs 2023 metais. Girdėta data, taip? Uždarys viaduką, uždarys geležinkelio pervažą ir Vievy daugiau būdų kirsti autostradą neliks. Iš Vievio ir į Vievį teks važiuoti pro Elektrėnus, na, beveik – kelių šimtų metrų iki Elektrėnų pradžios pritrūks. Nuo renovuojamo viaduko iki Vievio centro kelionė nuo pusantro kilometro išsitęs iki 14 kilometrų. Nuo renovuojamos geležinkelio pervažos teks važiuoti 17 kilometrų, o dabar tėra 5 kilometrai. Jei būtų atidarytas viadukas, būtų 6 kilometrai“, – pasakojo Daiva, ironiškai pabrėždama, kad ši istorija atspindi institucijų nesikalbėjimą ir savivaldos neūkiškumą. (...)
Paklaustas, ar atsižvelgiant į gyventojų skundus nebus įrengta laikina greitkelio pervažiavimo vieta, LAKD atstovas E. Tamariūnas tikino, kad tai būtų nesaugu, tačiau teigė, jog mąstoma apie kitas alternatyvas.
„Informuojame, kad kelyje A1 Vilnius–Kaunas– Klaipėda Vievyje vidutinis metinis eismo intensyvumas yra 27 000 automobilių per parą. Esant tokiam intensyvumui ir leistinam greičiui yra nesaugu įrengti laikinus apsisukimus dėl padidėjusios eismo įvykių rizikos. Tačiau svarstomos dar kelios alternatyvos, susijusios su geležinkelio pervažos rekonstravimu, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – komentavo Kelių direkcijos atstovas.
(...)
Tiek LAKD, tiek „Lietuvos geležinkelių“ atstovai taip pat atkreipė dėmesį, kad uždarius geležinkelio pervažą gyventojams tektų važiuoti ne iki pat Elektrėnų, o iki kiek arčiau esančių Abromiškių.
http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...aziuoti-ratais
Komentuoti: