Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LRT.lt 2021.12.13
    Vievio gyventojai jaučiasi palikti likimo valiai: viaduką nugriovė, pervažą uždaro, o į namus teks važiuoti ratais
    Kelio darbai visais atvejais sukelia didesnių ar mažesnių nepatogumų vairuotojams.
    Tačiau prasidėjus Paparčių viaduko rekonstrukcijai Vievio gyventojai ėmė gūžčioti pečiais. Virš greitkelio Vilnius–Kaunas įrengtas viadukas buvo pagrindinis kelias, kuriuo Vievio gyventojai pervažiuodavo iš vienos gyvenvietės pusės į kitą. Šį viaduką išardžius, artimiausia galimybė pervažiuoti į kitą pusę – už 7,5 kilometro, per geležinkelio pervažą, tačiau gruodį ši pervaža taip pat uždaroma dėl rekonstrukcijos.

    Lapkričio mėnesį prasidėjo jo renovacija, o renovuos jį ilgai – iki 2023-iųjų birželio. Bėda gyvenantiesiems už viaduko – eismas, suprantama, juo nevyks, todėl patekti į Vievį bus sudėtingiau.

    Nuo viaduko iki Vievio centro – Šv. Onos bažnyčios – 1,5 kilometro. Viaduką nugriovus galima važiuoti per Pilypiškių kaimą, Balceriškių link, pervažiuoti geležinkelio pervažą ir palįsti po magistrale Vievio pradžioje. Čia – jei važiuotume nuo Vilniaus. Darant tokį garbės ratą, nuo viaduko iki miestelio centro – 7,5 kilometro. Nėra labai baisu. Įmanoma. Bet...

    Bet geležinkelio pervažą irgi renovuos ir tą renovaciją baigs 2023 metais. Girdėta data, taip? Uždarys viaduką, uždarys geležinkelio pervažą ir Vievy daugiau būdų kirsti autostradą neliks. Iš Vievio ir į Vievį teks važiuoti pro Elektrėnus, na, beveik – kelių šimtų metrų iki Elektrėnų pradžios pritrūks. Nuo renovuojamo viaduko iki Vievio centro kelionė nuo pusantro kilometro išsitęs iki 14 kilometrų. Nuo renovuojamos geležinkelio pervažos teks važiuoti 17 kilometrų, o dabar tėra 5 kilometrai. Jei būtų atidarytas viadukas, būtų 6 kilometrai“, – pasakojo Daiva, ironiškai pabrėždama, kad ši istorija atspindi institucijų nesikalbėjimą ir savivaldos neūkiškumą. (...)

    Paklaustas, ar atsižvelgiant į gyventojų skundus nebus įrengta laikina greitkelio pervažiavimo vieta, LAKD atstovas E. Tamariūnas tikino, kad tai būtų nesaugu, tačiau teigė, jog mąstoma apie kitas alternatyvas.
    „Informuojame, kad kelyje A1 Vilnius–Kaunas– Klaipėda Vievyje vidutinis metinis eismo intensyvumas yra 27 000 automobilių per parą. Esant tokiam intensyvumui ir leistinam greičiui yra nesaugu įrengti laikinus apsisukimus dėl padidėjusios eismo įvykių rizikos. Tačiau svarstomos dar kelios alternatyvos, susijusios su geležinkelio pervažos rekonstravimu, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – komentavo Kelių direkcijos atstovas.
    (...)

    Tiek LAKD, tiek „Lietuvos geležinkelių“ atstovai taip pat atkreipė dėmesį, kad uždarius geležinkelio pervažą gyventojams tektų važiuoti ne iki pat Elektrėnų, o iki kiek arčiau esančių Abromiškių.

    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...aziuoti-ratais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savaitgalį išbandžiau Lentvario mazgą.
    Viskas būtų gerai, tačiau su nuorodomis yra nekas. Ypač trūksta nuorodų ties išsukimais iš žiedų.

    Gerai, kad Trakuose prieš važiuodams pro Lentvarį pasižiūrėjau kur reikės pasukti.
    Įnėrus žemyn į mazgą kokiams mažiau prityrusiam vairuotojui gali pasidaryti šiek tiek nejauku.
    Yra Trakai, Grigiškės, Mūrinė Vokė, ir net Dabravolė. O kur VILNIUS?

    Pirmoje (pietinėje) sankryžoje reikia sukti į kairę (kaip ir anksčiau). Kryptis Grigiškės / Mūrinė Vokė
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    O antroje (šiaurinėje) sankryžoje viskas kitaip nei buvo.
    Reikia i sukti ne į dešinę (alkūnė), o į kairiausią posūkį. Kryptis važiuojant į kalną - Mūrinė Vokė (tačiau išsukimo nuorodų nėra ir reikia atsiminti prieš išvažiuojant.
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Važiuojant senuoku Trakų plentu RK 4727 reikia atsiminti, kad šiaurinėje žiedinėje sankryžoje viskas yra atvirkščios kryptyrs , o pietinėje sankryžoje viskas liko kaip buvę.
    Važiuojant Trakų į Vilnių reikia abu kartus sukti į kairę, kryptis Grigiškės / Mūrinė Vokė, paskui - Mūrinė Vokė
    Važiuojant iš Vilniaus į Trakus reikia abu kartus sukti į kairę, Kryptis - Dabravolė / Trakai, paskui - Trakai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    eismoinfo.lt administruoja LAKD
    Kelių direkcija dėl informavimo apie Rudaminos peravažą atsakė po keleto dienų.
    Tą dieną, kai buvo pradėti darbai, žemėlapis buvo atnaujintas ryte, o tekstas apie uždarytą A15 - tik popiet, gana greit po žinutės į LAKD.
    Buvo pora konkrečių klausimų dėl apylankos (iki kada bus galima pravažiuoti 106 keliu "pro Jozitą" ir dėl saiuro 176 kelio. Į tuos klausimus kaip ir neatsakė.

    Parašė LAKD
    Svetainės eismoinfo.lt žemėlapyje skelbiama informacija apie esamus, o ne planuojamus ribojimus ir paskelbus iš karto perduodama į navigacinius įrenginius, siekiant neklaidinti vairuotojų, informacija žemėlapyje apie planuojamus darbus nėra skelbiama, o darbų sąrašas atnaujinamas kartą per parą.
    Projektą „Skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos Kyviškės–Valčiūnai 18+419 km pervažoje viaduko statyba“ įgyvendina AB „LTG Infra“ (pagrindinis partneris) kartu su partneriais – VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
    Apylankos parengtos siekiant optimaliausio sprendimo ir užtikrinant visų eismo dalyvių eismą, todėl vykstant prašome vadovautis esamais apylankos ženklais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maršruto Vievis-Vievis istorija tęsiasi

    Elektrėnų kronika 2021.11.23
    Daug triukšmo dėl… greito patekimo į Vievį ir iš Vievio
    Pilypiškių bendruomenės pozicija

    Pylypiškių bendruomenės pirmininkė sako, kad žinią apie kelio ties pervaža uždarymą jie sužinojo 2020 metų liepos mėn. Sužinojo informaciją ne iš projekto rengėjų, ne iš Susisiekimo ministerijos, ne iš savivaldybės vadovų, o netyčia išgirdę per televizorių. Tada Pilypiškių, Alesninkų ir Naujakiemio bendruomenės parašė raštą savivaldybei, kuriame prašė plačiau infor­muoti apie planuojamą kelio uždarymą
    Bendruomenė sulaukė atsakymo, kad projekto nėra, o kai bus, bendruomenės į svarstymą bus pa­kviestos. Į jokius svarstymus ben­druomenė pakviesta nebuvo. Kaip da­bar aiškinasi savivaldybė su Susisiekimo ministerija, tai ir viešinimo jo­kio nebuvo.
    Bendruomenė tik internete paskaitė, kad planuojamas apvažiavimas per Medziolų kaimą, nors kiekvienas ten gyvenantis žmogus supranta, kad tokio apvažiavimo padaryti neįmanoma. O pamatę kelininkų darbus prie pervažos, suprato, kad to aplinkkelio per Medziolus tikrai nebus. Plytinės gatvės gyventojai 2008 metais pasirašė sutartį su VAATC, pagal kurią nurodytas darbo dienų ir valandų ­skaičius. Dabar ta galiojanti sutartis jiems nebegalios – sunkiasvorės važinės, kada ir kiek reikės – nors sutartį panaikinti galėtų tik teismas. Sunkiasvorės per kaimą suks ne tik į sąvartyną, bet ir į logistikos įmones.
    Valdžia, sako pirmininkė, nesupranta, kad naujai planuojamas tiesti laikinas aplinkkelis eis ne lauko keliu, o tankiai apgyvendinto kaimo gatvėmis, prie kurių stovi prieš 60 metų statyti senos statybos namai. Taip pat niekas nesidomi siauru ir be šaligatvių Alesninkų keliu, į kurį atsirems ir planuojamas naujasis aplinkkelis. Per Alesninkus vėl suks sunkiasvorės šiukšliavežės.
    Tiesa, nuo Panerių kelio pagal Balceriškių kaimą iki dabartino aplinkkelio į sąvartyną – Geležinkelio gatvės, yra nutiestas trumpas vadinamas techninis kelias. Bet tas kelias toks siauras, kad prasilenkti galėtų nebent du lengvieji automobiliai.
    O planuojamais aplinkkeliais porą metų, kol vyks viaduko ir geležinkelio pervažos remontai, važinėti teks ir Pilypiškių gyventojams. Norintiems patekti į darbą, mokslo ar gydymo įstaigas Vievyje, ko gero, teks sukti 20 km vingį per Abromiškes. (...)

    Alternatyvos
    Todėl gyventojai, susirūpinę išvažiavimu ar įvažiavimu į miestą, turi savo pasiūlymų. Vienas iš tokių būtų nors lengviesiems automobiliams: atida­ryti senąją pervažą nuo Stoties gatvės, o autostradoje padaryti apsisukimą. Tam reiktų autostrada per Vievio miestą tik greitį sumažinti ir apsisukimui vietą surasti.
    Savivaldybės administracijos direktorius Gediminas Ratkevičius sako, kad naujų alternatyvų aplinkkeliui ieško ir savivaldybė, ir Kelių direkcija. Kol kas sprendimų nėra, tačiau nėra ir geležinkelio pervažos statybą leidžiančio dokumento. Idealiu atveju sprendimai dėl optimalių aplinkkelių turėtų atsirasti prieš statybos leidimą.

    http://www.kronika.lt/daug-triuksmo-...-ir-is-vievio/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.
    Turbūt reikia fiksuoti nuorodose pateiktus žemėlapius. Ten dabar nuoroda apvažiuoti pervažą ne nuo Rudaminos šunkeliu
    ​per Akalotę ir Bruknių - Katiliskių gatvėmis, o nuo "Jozitos" normaliais keliais KK106, RK 5203 ir A15 per Juodšilius ir Šalininkus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.
    Kam taip sudėtingai? Dabar kai Liepkalnio sankryžoje yra tunelis, iš Rudaminos į miestą bet kokiu atveju patogiau važiuoti per Skaidiškes net jei nebūtų šito remonto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius.
    Turbūt tas keliukas turi pavadinimą "Akalotės trasa" arba "Bruknių greitkelis"
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.24, 07:36. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Puslapis eismoinfo.lt neskubėjo su informacijos atnaujinimu dėl Rudaminos pervažos rekonstrukcijos (A15-KK106)

    Iš pat ryto nebuvo jokių pokyčių - Darbai A15 buvo visiškai neaminėti.
    Skiltyje "Darbai ir eismo apribojimai keliuose" tik popiet:atsirado įrašas apie pervažos rekonstrukciją ir eismo ribojimus.
    A15 Vilnius–Lyda*
    ● Geležinkelio pervažos rekonstravimas. Eismas draudžiamas ir kreipiamas apylanka magistraliniais keliais A3 Vilnius–Minskas* ir A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis, krašto keliais Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Vaidotai, Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ir Nr. 202 Vaidotai–Baltoji Vokė bei vietinės reikšmės keliais. Darbų vykdytojas: TS UAB „Tilsta“ .
    10,62 – 10,78 km iki 2022-10-07 eismas draudžiamas
    Rekomenduojama apylanka lengviesiems automobiliams: (nėra nuorodos) .
    Rekomenduojama apylanka visam transportui: (nėra nuorodos).
    Žemėlapis atsirado anksčiau - tarp 9:00 ir 10:00


    Padidinus matosi, kad KK106 kol kas visur galima pravažiuoti, nes darbų zona yra tik ties pačia pervaža ir ji nėra išplėsta iki "Jozitos" degalinės

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Su tomis apylankų schemomis ant popieriaus būtų viskas kaip ir tvarkoje
    1 apylanka per Pilypiškes (Plytinės - Aplinkkelio g.): 11,2 km
    2 apylanka per Vievio Statybininkų g,: 8,6 km

    Tik Susisiekimo ministerijos sferos įmonės (LTG Infra ir Lietuvos kelių direkcija) visiškai susimovė nederindamos veiksmų.
    Gali taip būti, kad vienu metu bus uždaryti ir ką tik nugriautas Vievio (Paparčių) viadukas, ir Veivio pervaža.

    Apylankų schemos galėtų atrodyti taip:
    Violetinė spalva- pagrindinė apylanka per Pilypiškes-Aplinkkelio g.
    Mėlyna spalva - trumpoji 8,6 km apylanka
    Raudona spalva - sugriauto Vievio (Paparčių) viaduko tapusi apylanka per Žebertonis - Abromiškas (susidarytų 11+14 km = 25 km)
    Žalia spalva - Elektrėnų savivvaldybės 2021.04.08 d siūlyta apylanka lengvajam transportui per Paaliosę- Medžiolus-Pilypiškes
    P.S. Sunkiajam transportui siūlyta apylanka per Musninkus - Jonavą yra už šio žemėlapio ribų

    Egzotinių maršrutų, pvz. link Lazdėnų, kuris iš dalies sutaptų su Neries RP Kairiojo kranto turistine trasa, gal neprireiks.

    Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz


    Kad kažką reikia daryti yra aišku - prieš savaitę buvo pasitarimas Susisiekimo ministerijoje, kur visi apsikeitė tarpusavio priekaištais.
    Yra ieškoma alternatyvų, kad dvi Vievio dalys nebūtų metams atkristos viena nuo kitos.

    Nebūtų keista, jei keliems mėnesiams būtų atidėta Vievio pervažos rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vievio pervažos rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai.
    UAB "Kelprojektas", 2021.01

    Apylankų schemos
    1. schema


    Išdidintas 1. schemos fragmentas


    2. schema


    Išdidintas 2. schemos fragmentas


    http://www.elektrenai.lt/get_file.ph...NWbXBodngzRnE=

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas pranešimas apie Rudaminos pervažos (A15-KK106) rekonstrukciją Vilniaus rajono savivaldybės puslapyje,
    Ten jau ne pirmas pranešimas apie eismo pokyčius prie Rudaminos.

    Vilniaus r. savivaldybė 2021.11.19
    Dėl automobilių viaduko per geležinkelį statybų greta Rudaminos, keisis autobusų maršrutai

    https://www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/13832

    Pagal įdėtas keleto autobusų maršrutų schemas bus užsukama ir į Rudaminą, ir į pervažą iš šiaurinės pusės (Kinelių).
    Vadinasi, bent pradžioje nebus uždaryta A15-KK106 sankryža ties "Jozitos" degaline"),

    Vilniaus rajono savivaldybės puslapyje pateiktas dar vienas apylankų variantas

    https://www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/13832

    Tas, kas siūlo važiuoti link Šalčininkų KK 202 - KK 176 - A15 per Pagirius - Baltąją Vokę - Jašiūnus, turbūt nera pats važiavęs 176 keliu, kur ant siauro asfalto neprasilenkia net dvi lengvosios mašinos.
    Jei nesinori važiuoti KK 106 link A15 Rudaminos sankryžos (pietinės sankryžos dalies, kuri liks neuždaryta), kur kas geresnis ir trumpesnis maršrutas KK 5203 - KK 5228 - A15 Juodšiliai - Valčiūnai - Parudaminys - Marijampolio mokykla. Visur asfaltuoti keliai, KK 5203 iki Valčiūnų (gal ir iki Parudaminio) yra normalaus pločio.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    eismoinfo.lt administruoja LAKD

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apačioje yra nuoroda "Kontaktai". Rašo, kad dirba visą parą, tai matyt galima bet kada kreiptis - Eismo informacijos centras veikia kiekvieną dieną 24 valandas per parą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai buvo griaunamas Vievio (Paparčių) viadukas, pavyko susirasti per kelias LAKD pranešimų nuorodas ("spaukite čia" ir "buvo pranešta"), kad apylankų schemos yra pateiktos eismoinfo.lt puslapyje.
    Pirmadienį, lapkričio 22 d. bus pradėti darbai. A15 ir KK106 sankryža ties Rudamina bus užblokuta, Vilniaus meisstas ir Vilniaus rajonas paskelbė apylankų schemas. Nors jose sunku kažką įžiūrėti, bet tai geriau nei nieko
    Tam, kad užsienio vairuotojai mažiau klaidžiotų, turėtų būti parengti dideli plakatai ir kitų šalių vairuotojams pačiame Šalčininkų ir Medininkų pasienyje bei atvažiuojant nuo Kauno, kad keičiasi tranzito maršrutai,

    Dabar jau penktadienio vakaras,
    Eismoinfo.lt puslapyje nėra jokių užuominų nei apie pradedamus remonto darbus, nei kokiais kelias apvažiuoti rekonstruojamą vietą:

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Kas administruoja tą puslapį - LAKD ar Susisiekimo ministerija?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Iš pradžių nesupratau verkimo dėl Vievio viaduko remonto. Juk šalia yra pervaža ir Trakų/Vievio/Dūkštų mazgas...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Etaplius / Elektrėnų kronika 2021.11.16
    Ar teks vieviškiams į Vievį per Abromiškes sukti
    Ir atsitik taip, kad vienu metu pradedami vykdyti net trys infrastruktūriniai projektai: Vievio pervažos rekonstrukcija (kas tunelį po geležinkeliu), viaduko per autostradą, vadinamu Paparčių, rekonstrukcija ir dar gąsdinama, kad tiesiant naują „Rail Baltica“ geležinkelio liniją, kai kurie vieviškiai liks gyventi tarp geležinkelių.

    O šiuo metu vieviškiai, gyvenantys už auto­strados, Alesninkų ir Kazokiškių žmonės sunerimę dėl važiavimo į darbą ar švietimo įstaigas Vievyje. Sunerimę ne tik Vievio ir Kazokiškių seniūnijų gyventojai, bet ir politikai. Kaip dabar bus? Negi vieviškiams į Vievį tikrai važiuoti teks per Abromiškes? Vievio seniūnas Zenonas Pukėnas sako, kad visas tas nesusipratimas įvyko dėl komunikacijos stokos. Nei bendruomenės, nei seniūnija su planuojamų projektų vykdy­mu supažindintos nebuvo. (...)

    Paparčių viadukas nugriautas, todėl tenka sukti žvyrkeliais pro Abromiškes,- palįsti po A1 magistrale, paskui keliu 4728 pro Ąžuolinę ir toliau suplanuota apylanka. Lankstas ne mažiau kaip 20 km. - Kitas to paties maršruto variantas – galima išvažiuo­ti į A1 magistralę kitu keliu: važiuoti iki Lazdėnų, ten apsisukti, grįžti iki nugriauto Paparčių viaduko, o paskui nusukti į suplanuotą apylanką. Lankstas daugiau kaip 20 km.

    Tranzitinis transportas važiuoja iš Kernavės į Trakus: nusuka technologiniu keliu į suplanuotą apylanką, bet privažiavęs nugriautą Paparčių viaduką turi sukti į A1 magistralę, važiuoti iki Abromiškių, kur išsuka, palenda po viaduku, apsisuka ir grįžta atgal iki Vievio A1 magistrale ir tik ten gali nusukti link Trakų. (...)

    Vieną iš šių projektų reikėjo stabdyti ankstyvojoje stadijoje ir vykdyti juos ne lygiagrečiai, o vieną po kito. Tada jie būtų sukėlę nepalyginamai mažiau nepatogumų tiek vietos gyventojams, tiek tranzitiniam srautui. (...) Ketvirtadienį Susisiekimo ministerija sukvietė skubų pasitarimą, kuriame buvo svarstomos šios problemos. Bet projektai jau yra pradėti vykdyti, todėl galimybių ­kažką keisti yra stipriai sumažėję

    „Su LAKD atstovais apsikeitėme pretenzijomis (man priekaištavo, kad per skubiai sušaukiau šį pasitarimą (nepakako laiko pasiruošti), o aš priekaištavau, kad apie darbų pradžią netinkamai ir ne laiku informavo gyventojus ir savivaldybę). Sutarėme, kad ateityje apie svarbius dalykus vieni kitus informuosime laiku. Geležinkelio pervažos remontui statybą leidžiantis dokumentas dar neišduotas, tačiau tikėtina, kad netrukus jis gali būti išduotas. “ – sako Savivaldybės administracijos direktorius G. Ratkevičius (...)

    Ministras apgailestavo dėl susidariusios padėties ir projektų vykdymo perkėlimo į politinį lygmenį.
    Kelių direkcijos atstovas Remigijus Liupkevičius pažadėjo darbus vykdyti be numatytos žiemos pertraukos, aiškino, kad prieš pradėdami viaduką rekonstruoti apylankų schemas paruošė, nežinodami apie po geležinkelio linija planuojamą tunelio kasimą. Pagal Kelių direkcijos schemas, apvažiavimai būtų už 2 km. Kelių direkcija yra numačiusi ir laikino kelio nutiesimą, bet tam trukdo miškas ir jame esantys pilkapiai. Kelių direkcija ragino geležinkeliečius darbus pradėti nuo kitos pusės.

    Lietuvos geležinkelių atstovas Vidmantas Tamulis taip pat sakėsi nežinojęs apie kelininkų planus ardyti viaduką, nes jiems tuo domintis, Kelių direkcija vis atsakiusi neturinti lėšų. Geležinkeliečiai projekto nei atidėti, nei pradėti vykdyti nuo kito galo negali, nes projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis, todėl jis užbaigtas turi būti numatytais terminais. Pradėjus kasti tunelį, kelininkų numatyti apvažiavimai nusitęstų iki 10 km į vieną ir kitą pusę.
    Ministras M. Skuodis, bandydamas atmesti kaltinimus dėl blogos komunikacijos, pripažino, kad ministerijai susidariusi situacija yra gera pamoka ir žadėjo pasimokyti.
    Savivaldybės administracijos direktorius [sakė], kad Savivaldybė apie viaduko remontą sužinojo vos prieš savaitę iki darbų pradžios.

    Susitikimas baigėsi pasižadėjimu skubiai organizuoti kitą susitikimą su projektų užsakovais, rangovais ir Kultūros paveldo departamento atstovais dėl galimybės padaryti nau­jus apvažiavimus, kad vieviškiams ar kazokiškiečiams, vykstantiems į Vievį, nereikėtų sukti 20 km, kad sunkiasvorėms, važiuojančioms iš Vilniaus į Kazokiškių sąvartyną, nereikėtų sukti per Abromiškes

    https://www.etaplius.lt/ar-teks-viev...romiskes-sukti
    Išaiškėjo, kad:
    - Kelių direkcija nežino apie tunelio KK108 Vievio pervažos vietoje kasimą
    - Geležinkeliai nežino apie Vievio (Paparčių) viaduko griovimą ir naujo statybą
    - Lietuvoje nėra ne tik Kultūros ir Žemės ūkio, bet ir Susisiekimo ministerijos. Vienas iš trijų "žaliojo kurso" ministrų sugeba tik "apgailestauti".

    Jei pradėjus kasti tunelį po Vieivio pervaža visos mašinos į Kazokiškių sąvartyną važiuos darydamos15-20 km lankstą per Abromiškes, tokio nesukalbėjimo kainą greit pamatysime sąskaitose už šiukšlų išvežimą.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.18, 16:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Rodyklėmis pažymėta kelias yra ir asfaltuotas jau daug metų. Įdomu ar daromas papildomas laikinas kelias.
    Prie Vievio pervažos šiaurinėje pusėje yra tik 400-500 m ilgio kampo nuo KK108 nukirtimas link Pilypiskių aplinkkelio į Kazokiškes.
    Sprendžiant iš pločio, ten turbūt bus laikinas kelias, kol vyks pervažos rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas
    Apie kokį laikiną kelią eina kalba?
    Kelias nuo pervažos per Pilypiškes link Kazokiškių sąvartyno yra pažymėtas rodyklėmis.
    Beje, prie Vievio pervažos daromas laikinas kelias nukertantis kampą važiuojant KK108 nuo Dūkštų į Pylipiškių aplinkkelį link Kazokiškių sąvartyno.
    Rodyklėmis pažymėta kelias yra ir asfaltuotas jau daug metų. Įdomu ar daromas papildomas laikinas kelias.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė jau vakar pranešė apie uždaromą kelią A15.

    Lrytas.lt 2021.11.17
    Dėl geležinkelio viaduko statybų ties Rudamina bus apribotas eismas
    Šalia Vilniaus miesto pradedami geležinkelio pervažos viaduko statybos darbai. Viadukas bus įrengtas geležinkelio kelio Kyviškės – Valčiūnai 18+419 km ir automobilių kelio A15 Vilnius – Lyda sankirtoje. (...).
    Darbai truks metus, iki 2022 metų pabaigos.

    Nuo š.m. lapkričio 22 iki 2022 m. spalio 7 dienos šioje teritorijoje ir aplink bus esminių eismo pakeitimų. Visas transporto eismas, judantis per pervažą A15 keliu ir Liepkalnio g., bus nukreipiamas apylankomis.


    Vairuotojų prašoma vadovautis stenduose pateikta informacija, kurioje pavaizduotos pakeistos tranzitinio transporto eismo kryptis, jas nukreipiant į kelių Nr. A19, Nr. 106, Nr. 202, Nr. 176, Nr. A3/E28, Nr. A1, Nr. 5248, Eišiškių pl. apylankas.

    www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...rutai-21429618
    www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1543730/del-gelezinkelio-viaduko-statybu-greta-rudaminos-bus-apribotas-eismas-keisis-autobusu-marsrutai

    VMS schemoje neįžiūrimi kelių numeriai,
    Įdėjau tą pačių schemą su paryškintais kelių numeriais ir aplinkinių gyvenviečių pavadinimais


    Kai bus uždryta kelio A15 atkarpa ties Rudamina (sutampanti ir su KK 106), visas tranzitas Minsko-Kaliningrado kryptimi važiuos per miestą Žirnių - 1000-mečio - Oslo -Gariūnų gatvėmis. Pačiu laiku šiemet baigtas Liepkalnio - Minsko pl. mazgas
    Į Kauną turbūt patogiau bus važiuoti Savanoriu prospektu, o ne per Gariūnus.

    Komentuoti:

Working...
X