Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąKodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Manau ne multitaskingas, o finansavimas yra klausimas. Vien šiam projektui 4,2 mln. + PVM, tai pakankamai reikšminga suma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąKodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Bent kiek gaivaus vėjo:
„Via Lietuva“ pasirašė infrastruktūros planų parengimo sutartis dėl beveik 140 km ilgio kelio atkarpos link Lietuvos-Latvijos sienos. Specialiųjų planų parengimas bus vykdomas keliams Panevėžys-Aristava-Sitkūnai (magistralinis kelias A8) ir Panevėžys-Pasvalys-Ryga (magistralinis kelias A10).
Tai yra pirmieji žingsniai tęsiant nuo Lietuvos-Lenkijos iki Lietuvos-Latvijos sienų susisiekimo jungčių modernizavimą.
https://www.bustonaujienos.lt/via-ba...tvijos-sienos/
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Nėra pinigų...
Per paskutinius 4 metus valstybės skola išauginta maždaug 10čia milijardų. Taip pat nesugebėta per tą laikotarpį panaudoti ir apie 2 milijardų ES lėšų. Matant tokį pinigų srautą į kairę ir į dešinę, keliu klausimą - kodėl nesiskolinama kokio 1 milijardo ir pagaliau išsprendžiama esminių Lietuvos pagrindinių kelių tinklo problemų?
Nenori skolintis? Galbūt kaip Lenkija kurk fondą kuris skirtas infrai finansuoti.
Galbūt įtrauk pensijų pinigus - spec fondas tampa pensinių investicijų dalimi ir už procentus finansuojama infra.
LT bankuose guli apie 22 milijardai lėšų, kurių, nepamenu, berods apie 75% guli be dividentų. Vien čia galima sukurti fondą ir pasiūlyti LT piliečiams nukreipti savo 1-2 milijardus lėšų (kas sudarytų tik apie 8 -16% nuo viso neįdarbinto kapitalo) čia ir užsidirbti.
Variantų ir pinigų yra, Ne čia problema, mano matymu.Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 17:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami
Komentuoti:
-
Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąKai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 16:34.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Su Lietuvos finansiniais pajėgumais bei esamais ar projektuojamais srautais papildomo Kauno aplinkelio tiesiomas neatrodo kaip finansiškai logiškas sprendimas. Realesnis variantas yra dabartinio aplinkėlio rekonstrukcija, kiek įmanoma atskiriant vietinius ir tranzitinius eismus, kas iš principo dabar ir svarstoma kažkurioje tai užsakytoje studijoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.
Kaune, reikia rekonstruoti mazgą kur susikerta A1 su A5. kodėl ten yra švaistomi pinigai remontuojant viaduką link Marijampolės- didelis klausimas.
Taip pat norėtųsi ir naujos sankryžos prie Garliavos, bet kadangi ten retai važiuoju, tai negaliu pakomentuoti kamščių/srautų situacijos.
Kaip jau ir minėjau, šitas Kauno aplinkėlis, mano nuomone, greitu laiku praras savo, kaip aplinkelio, paskirtį. Per daug greitai plečiasi Kaunas ir jo apylinkės. Todėl reikia pradėti žiūrėti į šį kelią, kaip vidinę miesto greito eismo arteriją. O tikram Kauno aplinkėliui reikia numatyti naują trasą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąRaudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
Komentuoti:
Komentuoti: