Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Teismas leido tęsti Panevėžio ir Sitkūnų kelio atnaujinimo konkursą

    Teismas leido atnaujinti 85,66 mln. litų vertės tarptautinės automagistralės ( ) „Via Baltica“ atkarpos Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstrukcijos konkursą.

    Kelių tiesimo bendrovė „Kauno keliai“ siekė, kad teismas panaikintų Kelių direkcijos sprendimą atmesti jos pretenziją, taip pat pakeisti kvalifikacinis reikalavimą dėl pretendentų patirties. Įmonei palankų Vilniaus apygardos teismo sprendimą Lietuvos Apeliaciniam teismui apskundė Automobilių kelių direkcija.

    „Iš bylos duomenų matyti, kad pirkimo rezultatas yra neabejotinai susijęs su viešuoju interesu. Be to, dėl laikinųjų apsaugos priemonių gali užsitęsti pirkimas, kilti grėsmė prarasti projektui skirtą finansavimą“, - rašoma teismo nutartyje.

    Vilniaus apygardos teismas rugsėjo pabaigoje sustabdė konkurso procedūros, uždraudė Kelių direkcijai atplėšti vokus su pasiūlymais bei pasirašyti sutartį su laimėtojus.
    Lapkričio 7 dieną Vilniaus apygardos teismas jau patenkino „Kauno kelių“ prašymą atsisakyti ieškinio, tačiau nutartis kol kas nėra įsiteisėjusi.

    Konkursą direkcija paskelbė šių metų liepą. Jį laimėjęs rangovas turės atnaujinti 15 km ilgio dviejų eismo juostų kelią, 1,3 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takus, 18 autobusų sustojimo aikštelių, poilsio aikštelę, 3 autopaviljonų, 0,9 km ilgio elektros ir 3,3 km ilgio apšvietimo tinklus.
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...rsa-221-466914

    Niekaip nepavyksta pradėti vykdyti šį projektą. Pirmą kartą konkursas buvo paskelbtas dar 2013-ųjų vasarį:

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
    pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
    kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
    ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
    sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
    įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Iš Kelių direkcijos pristatymo apie A14 rekonstrukciją. Nors pristatymas ir ne apie Via Balticą, bet užsiminta ir apie ją.



    http://www.lakd.lt/files/ppp/a14/pro...2014-09-03.pdf

    Manau, kad yra du variantai, kas galėtų būti ta 2+1 atkarpa.

    1 ) Panevėžio aplinkkelis, nes jau buvo paskelbtas jo rekonstrukcijos dokumentacijos parengimo konkursas.

    2) 35 km ilgio A8 atkarpa, nes LAKD 2014 m. planuojamų pirkimų sąraše buvo toks įrašas:

    "Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km".
    Žinoma, gali būti ir taip, kad planuojama vykdyti ir abu projektus jei jie telpa į tuos 400 mln. Lt. Ir šiaip įdomu kiek gali kainuoti 1 km 2+1 kelio, tuomet būtų aiškiau ar įmanoma įvykdyti abu projektus.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Panašu į tai. Iškart prisiminiau rugpjutį su Class'ai, Case'ais ir Belarus'ais Via Balticoj. Linksminsimės kitą vasarą šiuose ruožuose.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Panašu į tai. Iškart prisiminiau rugpjutį su Class'ai, Case'ais ir Belarus'ais Via Balticoj. Linksminsimės kitą vasarą šiuose ruožuose.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.




    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

    Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar įvyko dar viena avarija, šį kartą Kėdainių rajone.

    Delfi.lt 2014.07.03
    Magistralę „Via Baltica“ užblokavusi didžiulė avarija pareikalavo aukų
    Įspūdį padarė kelio būklė. Ar visur nuo Sitkūnų iki Panevėžio tokios provėžos?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Gal kas zino, apie kuria 15km ViaBaltica atkarpa kalbama? Ar cia ilgai lauktos rekonstrukcijos i 2x2 pradzia?
    Deja, manau, kad čia bus tiesiog dangos rekonstravimas, nuo Panevėžio važiuojant link Kauno. Manau, kad čia tas pats projektas, nes atitinka kilometražas:

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m, kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinant, kokia vairavimo kultūra, nėra ko stebėtis. Be to ir visokie užsieniečiai (ne vien tik lenkai, rusai, latviai ar pan.) daro tą patį - važiuoja trimis juostomis Via Balticoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?
    Tai jau priklauso nuo vairavimo kultūros.
    Jei prisimenate, tai Trakų plentas savo laiku buvo padarytas trijų juostų (vietos ten lyg ir pakanka), bet dėl masinių avarijų perbraižė į dvi dar 70-ųjų pabaigoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Idiotų gauja. Padaryti tokį fail'ą dar reik turėti talento.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Didesnį projektinį fail'a sunku ko gero būtu rasti :facepalm:

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Tragikomedija ta Via Baltica.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nutrauktas „Via Baltica“ konkursas

    Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą (VPT) dėl galimybės nutraukti beveik 70 mln. Lt vertės „Via Baltica“ rekonstrukcijos konkursą.

    VPT, išnagrinėjusi situaciją, leido direkcijai nutraukti kelio ruožo Panevėžys-Aristava-Stkūnai kelio dangos rekonstrukcijos projektą ir su juo susijusį techninės priežiūros projektą.
    Teigiama, kad projektų nėra toliau tikslinga vykdyti, kadangi iki šiol nėra skirta Europos Sąjungos struktūrinė parama jiems finansuoti.

    „Buvo kreiptasi į Susisiekimo ministeriją su prašymu projektą iš rezervinių projektų sąrašo perkelti į valstybės projektų sąrašą ir projekte numatytų darbų vykdymui skirti 67,587 mln. Lt, tačiau projektas liko rezervinių projektų sąraše“, - rašoma VPT dokumente.
    http://vz.lt/article/2013/6/19/nutra...#ixzz2WkcQFW00

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pinigų metimas į balą...
    Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
    Dangos konstrukcija įrengiama bendra visai važiuojamajai kelio daliai. O platinimas iki 2+2 yra procedūra, kai šalia esamos važiuojamosios kelio dalies tiesiama dar viena važiuojamoji dalis su savo konstrukcija. Taigi net ir platinant kelią, esamą dalį reiktu rekonstruoti taip pat.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nesuprantu kaip dar kitaip gali būti dėl ašinės aprovos... Be to maksimali turėtų būti ir miestų gatvėse, kuriomis važiuoja sunkvežimai (pvz. Klaipėdoje link Tarptautinės jūrų perkėlos), bei juostuose kur intensyvus autobusų eismas, stotelėse.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....
    Pinigų metimas į balą...
    Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Apskritai, kad tiek mažai to progreso čia padaryta (neskaitant sumautų dangos stiprinimų) per paskutinius 10 metų turėtu būti nusikaltimas, įdomu kiek dar reikes laukt, kol normalūs darbai ten pagaliau prasides...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ir dar vidurine juosta vaziuot nei sis nei tas. O jei is priekio nepasitrauks? Kiti dar pypsiu spaudzia..

    Komentuoti:

Working...
X