Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.
    O tai A10 ?

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2021.10.27
    Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
    Sveiki, Gal jau yra parengta ši studija?? Pačio tėvai gyvena miestelyje netoli Kėdainių, šalia A8. Kelias vietomis nuo Sitkūnų tragiškas, važiavau prieš savaitę, pilna duobių/asfalto ibyrėjimų (matyt po žiemos), labai stipriai prašosi remonto. Didelė dalis kelio ruožų padaryta su dviguba raudona ištisine, kur lenkti draudžiama, važiuoji fūrai prisikabinęs 15-20km nes nėra kaip aplenkti, o fūrų tikrai daug.. labai prašosi tokio kelio kaip Lenkija-Marijampolė

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Nuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.
    Jie toje atkarpoje asfalto pakloti naujo nesugebėjo, paliko ateičiai. 3+3 čia išvis iš kostmoso būtų

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Nuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
    Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
    Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
    Ten išvis idealus kelias magistralei, be Ramygalos nesimato jokių esminių gyvenviečių, pastatų ir statinių palei kelią, o ties Kėdainiais kažkokie toliaregiai net sugebėjo dviejuose viadukuose palikti po skylę papildomoms dviems juostoms

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
    Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
    Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.


    +labai įdomu ar kažkas bus vystoma A1 atkarpoj tarp Kauno ir Sitkūnų, kuri yra Via Baltica dalis. Nuo Giraitės link Sitkūnų eina jungiamieji keliai, kurie nutrūksta nepasiekę Sausinės.
    Gal juos pratęs iki Sitkūnų, panaikins mažos reikšmės išsukimus į Sitkūnus ir Sausinę, kurie išsidėstę kas kelis km ir kur nėra jokių degalinių.
    Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
    Žemei išpirkti lyg reikia bent specialiojo plano, bet pagal 2021 metų straipsnį (panašus buvo šioje temoje pasidalintas), buvo rengiami priešprojektiniai sprendiniai, tai tikėtina pagal juos ir išpirkinės.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
    Ypatingos valstybinės reikšmės projekto statusas?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Keistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Pas ministrą Marių Skuodį FB komentaruose:


    Sveiki, gal galit užsiminti bent, kokia vizija prioritetinė dėl A8 kelio? Yra šansų 2+2 ar labiau koks tarpinis hibridas?

    Marius Skuodis
    (...) taip, analizė rodo, kad reikia tokios pat automagistralės. Dar šiemet startuosim su tam reikalingom visom žemės išpirkimo procedūrom.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A8 Via Baltica sankryža su keliu RK 1204 Taujėnai -Vadokliai -Ramygala
    Foto 2023.02




    Viskas atrodo taip pat, kaip ir prieš 10 metų


    Vienintelis patobulinimas (kuriam gal 15 ar 20 metų) - po vienos tragiškos avarijos sankryža buvo perstumta, kad šalutiniu keliu nebūtų gali nesustojant lėkti fūroms prieš nosį.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Aš kaltas ištryniau savo postą taupydamas duomenų centro disko vietą ir temų ilgį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 temoje buvo parašyta apie blogą A8 kelią.
    Pacituotas ArūnoXpranešimas.A8 temoje
    Kažkodėl originalus ArūnoX pranešimas ne perkeltas į A8 temą (po to būčiau išsitrynęs tą citatą), bet ištrintas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ar čia dėl tokių tarpgijinių citavimų karts nuo karto atsiranda bugovos notifikacijos, kurias paspaudęs gauni "Sorry, you are not authorized to view this page. For assistance contact the site administrator."?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx
    R. Kurtinaitis
    Kai gyvenau Rygoje ir treniravau VEF, vairavau „Hyundai Sonata“ – tai buvo puiki mašina, duota tiesiai iš automobilių salono. Iš Rygos beveik po kiekvienų rungtynių parvažiuodavau namo – 225 km yra nieko verti.
    Tiesa, tuo metu, kai ten dirbau, „Via Baltica“ kelias dar buvo normalus, o dabar jį subjaurojo į Panevėžio–Kėdainių pusę, nes pridėjo kažkokių nereikalingų kuoliukų. Gal jie neturi kur dėti pinigų? Paskui vilkiką 50 kilometrų per valandą greičiu tenka važiuoti ilgiausius atstumus, nes draudžiama lenkti. Tai pats prasčiausias mano matytas kelias Europoje. Ką blogiausio Lietuva galėjo padaryti – nutiesti tokį kelią. Džiugu, kad kelias į Marijampolę jau tikrai geras, bet Kėdainių–Panevėžio link jis yra siaubingas.

    https://www.lrytas.lt/auto/technika/...irkti-24917754
    Čia labiau rašoma ne apie A5, o apie A8

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,

    Palyginkime, kaip pasikeitė Via Baltiva projekto A8 ir A10 ruožai nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos :
    - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
    - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

    LAKD strategija-2019

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m


    LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Ankstesnėje LAKD strategijoje:
    A8 buvo numatyta rekonstruoti 2025-2030 metais
    A10 buvo numatyta rekonstruoti 2030-2033 metais

    Naujoje LAKD ir ministerijos strategijoje:
    A8 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (pradės metais vėliau, bet atseit baigs tai pačiais terminais))
    A10 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (baigs anksčiau 3 metais)

    Kas čia per "strategija", kai paminėti dar kitos valžios pradėti 2019-2021 m. projektai
    Kaip pasiekimas paminėtas nevykęs A17 Panevėžio aplinkelis, bet net neužsimenama, jog jis kada nors bus 4 juostų
    Neaišku ką veikia A1 jau paminėtas Giraitės mazgas Kaune. Labai gaila , kad bandoma kažką apgauti ir parduoti antrą kartą kitur esančius projektus.

    Jei iki Latvijos rekonstrukcija bus pagreitinta, tai gerai.
    Tačiau šiuo metu dar neaišku, ar bus srautus atitinkantys sprendimai, ar toks pats erzacas, kaip A17 Panevėžio aplinkkelis.

    Tiesa, visai "Via balticai" skiriama suma padiėjo nuo 684 iki 743 mln. EUR.
    Tačiau panašu, kad pinigų suma "padidėjo" ne dėl papildomų darbų, o dėl to "fokuso", kai antrą kartą paminėtas A1 esantįs mazgą prie Giraitės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.
    Todėl, kad trijų juostų be atitvarų keliai yra patys pavojingiausi avaringumo požiūriu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
    1. Esamas A17 gal ir geriau, bet pagal investuojamus pinigus to gėrio sukuriama ne tiek ir daug. Kodėl nebuvo galima daryti 4 juostų nesuprantu. Aplinkelis nuo magistralės prasideda keturiomis juostomis, pereina į tris, bet apsauginės tvoros kaip eina tokiu pačiu pločiu tolyn taip eina. Pylimo praplatinimui vietos iki tvoros liko.
    2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2021.10.27
    Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
    Per 14 mėnesių išrinkus optimaliausią kelio rekonstrukcijos alternatyvą, vyks techninio projektavimo, o vėliau ir rangos darbų etapai, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija.

    http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236

    Komentuoti:

Working...
X