Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nėra pinigų...

    Per paskutinius 4 metus valstybės skola išauginta maždaug 10čia milijardų. Taip pat nesugebėta per tą laikotarpį panaudoti ir apie 2 milijardų ES lėšų. Matant tokį pinigų srautą į kairę ir į dešinę, keliu klausimą - kodėl nesiskolinama kokio 1 milijardo ir pagaliau išsprendžiama esminių Lietuvos pagrindinių kelių tinklo problemų?

    Nenori skolintis? Galbūt kaip Lenkija kurk fondą kuris skirtas infrai finansuoti.

    Galbūt įtrauk pensijų pinigus - spec fondas tampa pensinių investicijų dalimi ir už procentus finansuojama infra.

    LT bankuose guli apie 22 milijardai lėšų, kurių, nepamenu, berods apie 75% guli be dividentų. Vien čia galima sukurti fondą ir pasiūlyti LT piliečiams nukreipti savo 1-2 milijardus lėšų (kas sudarytų tik apie 8 -16% nuo viso neįdarbinto kapitalo) čia ir užsidirbti.

    Variantų ir pinigų yra, Ne čia problema, mano matymu.
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.09, 17:54.

    Comment


      Bent kiek gaivaus vėjo:

      „Via Lietuva“ pasirašė infrastruktūros planų parengimo sutartis dėl beveik 140 km ilgio kelio atkarpos link Lietuvos-Latvijos sienos. Specialiųjų planų parengimas bus vykdomas keliams Panevėžys-Aristava-Sitkūnai (magistralinis kelias A8) ir Panevėžys-Pasvalys-Ryga (magistralinis kelias A10).

      Tai yra pirmieji žingsniai tęsiant nuo Lietuvos-Lenkijos iki Lietuvos-Latvijos sienų susisiekimo jungčių modernizavimą.

      https://www.bustonaujienos.lt/via-ba...tvijos-sienos/

      Comment


        Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
        Occupation: igra na balalaikach v traktirach

        Comment


          Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
          Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
          Nes Via Lietuva nepalaiko multitaskingo, yra single core smegenys šiknoje.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Manau ne multitaskingas, o finansavimas yra klausimas. Vien šiam projektui 4,2 mln. + PVM, tai pakankamai reikšminga suma.

            Comment


              Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
              Kodėl negalima buvo parengti tų planų kol tiesė iki sienos su Lenkija?
              Nes jei gerai prisimenu tik pernai priėmė politinį strateginį sprendimą, kad ir iki Latvijos sienos bus rekonstruojamas kelias į aukštesnę kategoriją. Po sprendimo įtraukė poreikį planavimui į biudžetą, sekančiame biudžete (t.y. šių metų) skyrė tam lėšų ir paleido pirkimą.

              Comment


                Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Kad Via Baltica nebuvo pripažinta strateginiu prioritetiniu objektu dar prieš kokia 30 metų, ir visą laikotarpį einant metams, yra nusikalstamo lygio apsileidimas. Plėstis nenoriu.
                  O iš kokių pinigų tada keliukus tiestų iki Skvernelio trobos ir koloradinių telkinių Gudijos kryptimi?
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Via Lietuva 2025.08.06
                    Prasideda pasirengimas rekonstruoti „Via Baltica“ į keturių eismo juostų magistralę nuo Kauno iki Latvijos
                    Pradedame pasirengimą rekonstruoti „Via Baltica“ nuo Kauno iki Latvijos!
                    Tęsiame strateginius tarptautinės magistralės „Via Baltica“ modernizavimo darbus – pradedame pasirengimą dar neatnaujintų ruožų rekonstrukcijai į keturių eismo juostų kelią.
                    Pasirašytos sutartys specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimui trijuose keliuose:
                    A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai
                    A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga
                    A17 Panevėžio aplinkkelis
                    Tai yra pirmasis žingsnis, ruošiantis šiuos „Via Baltica“ ruožus pertvarkyti į šiuolaikišką, keturių eismo juostų kelią.
                    Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ driekiasi 269 km ilgio ruožu. Ji yra itin svarbi Šiaurės–Pietų krypties transporto arterija, jungianti Baltijos regioną su Vakarų Europa.
                    Tai – strateginis kelias, pagerinantis tarptautinį susisiekimą bei prisidedantis prie regiono ekonominio augimo.

                    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...jKNxPdEV-7i-LQ

                    Comment


                      Parašė k13tas Rodyti pranešimą
                      Via Lietuva 2025.08.06
                      Prasideda pasirengimas rekonstruoti „Via Baltica“ į keturių eismo juostų magistralę nuo Kauno iki Latvijos
                      Gal žinote kiek laiko trūks pasirašytos sutartys dėl specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimo? bei kada bent preliminariai galėtų prasidėti minėtų ruožų projektavimo darbai?

                      Comment


                        Mieliau būtų, jei pabaigtų A5 rekonstrukciją ties Kaunu, įskaitant dar nesutvarkytą atkarpą link Marijampolės aplink Juragius. Kauno vakarinio aplinkkelio platinimas gali ir užtrukti, panašiai kaip A1 Šiaurinio aplinkkelio platinimas, tai galėtų būti derinama su A1 platinimo ties Kaunu pabaiga (kažkur apie 2030 m.)

                        Paskui, pats laikas būtų pradėti Via Baltica platinimą nuo A10 kelio, kur ir dangos būklė prastesnė ir eismo daugiau. Pabaigus iki Pasvalio, toliau tęsti su A8 atkarpomis tarp Sitkūnų ir Kėdainių. Paskui pabaigti A8 ir A10 atkarpas visu ilgiu (įskaitant A10 iki Latvijos sienos).

                        Gal toks darbų pasiskirstymas ir numatytas. Sprendžiant pagal dangų būkles ir eismo intensyvumus, atrodo galėtų būti logiška darbų seka.
                        Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 20:15.

                        Comment

                        Working...
                        X