Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pedumetytojas
    replied
    Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
    Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
    Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

    numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

    kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.
    Naktį iš pirmadienio į antradienį atkarpa buvo nepravažiuojama bent nuo 22:15 iki 4:15.
    Panašu, kad prie antro šviesoforo į tą pačią juostą suvažiavo transportas iš abiejų pusių. Neaišku ar neveikė šviesoforas, ar vairuotojai nepaisė šviesoforo ar vairuotojai ignoravo draudimą nevažiuoti į šią atkarpą dėl eismo įvykio.

    15min prenumeratorių straipsnis
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2093638

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Ten yra ruožai kur ir 2 juostų yra likusi 1 ir eismas valdomas šviesoforu.
    Panašiausia, kad iš abiejų pusių per lietų suvažiavo automobiliai ir kelias visiškai užsikišo.

    O ar kaltas šviesoforas, tam tikri vairuotojai ar dar kas iki galo neaišku, bet atkarpa nuo 22:15 iki 4:15 buvo nepravažiuojama

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visiškai neaišku apie ką ten rašoma:

    Vairuotojų košmaras magistralėje Panevėžys–Ryga: gelbėdamiesi naktį per lietų 3 km važiavo atbulomis https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/vairuotoju-kosmaras-magistraleje-panevezys-ryga-gelbedamiesi-nakti-per-lietu-3-km-vaziavo-atbulomis-1662-2093638

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Viadukas buvo apgadintas eismo įvykio metu. Tiesa remonto darbų nesimato - atitverta ir tiek.


    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia turbūt nevykęs LAKD pokštas prieš Velykas
    Tas A17 / A9 viadukas vis dar remontuojamas, ar atsirado naujų defektų?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
    Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
    Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

    numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

    kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.
    Kai pastarąjį kartą važiavau, labai keistas ruožas, išskustom provėžom, plačiais žvyro kelkraščiais, visa tai palyginus su visa latvišku A7 atkarpa iki Rygos, kuri visa lygi.
    Galvojau, negi lauksim dešimtmetį kol nepradės platint kelio link Rygos.

    Ok, kad tvarko, nes rekonstrukcija matyt negreit, anksčiausiai spėju 2030 m..

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
    Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

    numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

    kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Panevėžyje pristatyti „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektiniai sprendiniai, siūloma tiesti keturių juostų magistralę

    ....
    Panevėžyje pristatyti valstybinės reikšmės magistralinių kelių A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,508 km iki 87,861 km ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 9,0 km iki 66,098 km priešprojektiniai sprendiniai.
    ....
    Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ bus svarbi Šiaurės–Pietų kryptimi einančios transporto arterijos dalis, gerinanti susisiekimą su kitomis Baltijos regiono šalimis ir Europa. Remdamiesi atlikta kaštų-naudos analize ir galimybių studijos išvadomis, planuojame, kad šis kelias iki Latvijos sienos bus 2+2 juostų. Atitinkamai jau dabar pradėsime visas būtinas procedūras, reikalingas projekto įgyvendinimui, – Vyriausybėje inicijuosime specialiųjų planų rengimo ir žemės išpirkimo pradžią“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
    ...
    „Šiandien pristatyti pirminiai projektiniai sprendiniai – dar vieno magistralinio kelio „Via Baltica“ rekonstravimo etapo pradžia. Planuojama, kad A8 ir A10 ruožų, kurių bendras ilgis 137,5 km, rekonstrukcija bus baigta iki 2030 m. ...

    https://lakd.lt/naujienos/panevezyje...stu-magistrale

    2+2, bet nekalbama apie automagistralę, tai, tikiuosi, bus bent jau kaip 2+2 Vilnius-Utena atkarpa naujausia - be vieno lygio susikirtimų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia turbūt nevykęs LAKD pokštas prieš Velykas
    Tas A17 / A9 viadukas vis dar remontuojamas, ar atsirado naujų defektų?
    Magistraliniame kelyje A 17 (Panevėžio aplinkkelis) vykdomas Nausodės viaduko remontas.
    Susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis, ribojamas greitis iki 50 km/val

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...lgiau-n1229102

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Visos furos važiuoja 80 +-2km/h, jei kokia taupesnė Girteka - tai ir tiek nevažiuoja. Tai tie 90 nebent spidometro parodymai įskaitant paklaidą.
    O jūs realiai Lietuvoje važinėjate ar ne? Nes gal kokia 1 iš 100 važiuoja 80.

    Vakar visos važiavo pagal spidometrą 94. Paklaida 5%, taigi realus greitis - 89,3 km/h.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Visos furos važiuoja 80 +-2km/h, jei kokia taupesnė Girteka - tai ir tiek nevažiuoja. Tai tie 90 nebent spidometro parodymai įskaitant paklaidą.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kad Panevėžio aplinkkelyje bepročiai laksto. Atlekia antra juosta prieš susiaurėjimą, neria prieš nosį ir tada pamatę kad už 500 metrų žiedas ant stabdžių mauna. Tai avarijos tikrai nestebina.

    O šiaip tai ten greitis yra 90, visos fūros ten važiuoja 90, taigi nėra reikalo kažko lenkti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kad Panevėžio aplinkkelyje bepročiai laksto. Atlekia antra juosta prieš susiaurėjimą, neria prieš nosį ir tada pamatę kad už 500 metrų žiedas ant stabdžių mauna. Tai avarijos tikrai nestebina.

    O šiaip tai ten greitis yra 90, visos fūros ten važiuoja 90, taigi nėra reikalo kažko lenkti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Čia, kolegos, liejat tulžį, bet dar negirdėjau, kad 2+2 keliuose nebūtų avarijų ir kamščių. Žinoma, pas mus į avarijas kiek paprasčiau žiūrima - 2+2 jai įvykus, ir, jei nors kiek yra laisvos vietos leidžiama pravažiuoti, bet link vakarų praktika visai uždaryti kelią ir pašalinti įvykio rezultatus.
    Taip, Panevėžio aplinkelis būtų gerai, kad būtų 2+2, bet kai matai, kad dar Marijampolė - Lenkijos pasienis yra 1+1 tai kažkaip atrodo ok, kad Panevėžio aplinkelis yra 2+1
    Palyginus su eismo intensyvumu pvz. A1 magistralėje avaringumas tikrai žemas.
    Kamščiai pagrinde dėl nesąmoningų ir neadekvačių kryžkelių, kaip pvz. A1 su A19 prie Gariūnų.
    Priedui paminėčiau prastą įspėjimo, ženklinimo ir nukreipimo sistemą remontuojamuose ruožuse.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Čia, kolegos, liejat tulžį, bet dar negirdėjau, kad 2+2 keliuose nebūtų avarijų ir kamščių. Žinoma, pas mus į avarijas kiek paprasčiau žiūrima - 2+2 jai įvykus, ir, jei nors kiek yra laisvos vietos leidžiama pravažiuoti, bet link vakarų praktika visai uždaryti kelią ir pašalinti įvykio rezultatus.
    Taip, Panevėžio aplinkelis būtų gerai, kad būtų 2+2, bet kai matai, kad dar Marijampolė - Lenkijos pasienis yra 1+1 tai kažkaip atrodo ok, kad Panevėžio aplinkelis yra 2+1

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jau iš pat pradžių buvo aišku, kad už "šiuolaikiškus 2+1 eismo organizavimo sprendimus" bus sumokėta ne tik kamščiais, bet ir eismo dalyvių sveikata ir gyvybėmis.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Reikėjo skolintis visam Via Baltika keliui tiesti 2+2 tuomet kai palūkanos buvo bene nulinės (gal ir dabar galima suspėti) ir tiesti paskelbus strateginiu ar panašiu objektu. Kai metinė infliacija apie 20 procentų - kiekvieni pralaukti metai pabrangina tiesimą tais 20 procentų. Apie ilgalaikes daugybines kitas problemas net nekalbu...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažko daugoka siūloma etapų, nes rezultatas vis tiek bus tas pats 2+1 kelias, kuris yra netinkams tokiam eismo intensyvumui.
    Būtų švediško tipo 2+2 kelias, kuris lengviau susidorotų su krovininiu transportu. Tik netvarkant visko iš karto, galbūt per keletos metų laikotarpį. I etapas pietvakarinė dalis, II etapas šiaurvakarinė, III etapas Nausodė-LEZ. Nereiktų tiems patiems metams skirti daug lėšų.
    Nors galima ir iš karto, skiriant atitinkamą finansavimą.

    ---
    Nenustebintų, jei ilgam (o gal net visam laikui) liktų A17/A10 turbožiedas, nes tokie žiedai gali susidoroti iki 30 000 auto per parą, o turime tris kart mažiau srauto Via Baltikoje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.15, 11:28.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kiek dar turi įvykti eismo nelaimių kad anot LAKD, "šiuolaikiški 2+1 sprendimai" būtų perdaryti į "nešiuoliakiškus" 2+2 sprendimus.
    Visiškai nesigirdi, kad padarius laikiną 2+1 sprendimą būtų pradėta projektuoti normalų 2+2 juostų kelią bent didžiausio intensyvumo ruože tarp A2/ A8 (Į Vilnių / Kauna) ir A9 (į Šiaulius)..

    Apie dviejų lygių sankryžas aplinkkelyje - bent sankryžose su KK 195 ir aplinkkelio šiauriniame gale A17/ A10 - niekas irgi nekalba.
    Ta "turbo žiedinė" sankryža sankirtoje su A10 prie "Statoilo" irgi buvo "laikinas" sprendimas. Prieš 11 metų buvo užuominų viešumoje apie dviejų lygių sankryžą..


    Primiršta ir A17 jungtis tarp A10 ir KK122

    Lrytas 2011.06.22
    Panevėžio šiaurinis aplinkkelis sujungtų du tarptautinės svarbos kelius
    Pastatyta ir eksploatuojama Panevėžio miesto pietinio ir vakarinio aplinkkelio viena juosta, o tolesnė „Via Baltica“ plėtra įstrigo.Nepradėtas projektuoti šiaurinis Panevėžio aplinkkelis, kuris numatytas „Via Baltica“ plėtros planuose, (...) .
    Tarptautinės magistralės trasoje, kur kelias Panevėžys-Pasvalys-Ryga kertasi su Panevėžio vakariniu aplinkkeliu, šiuo metu yra projektuojama didelė skirtingų lygių žiedinė sankryža, kuri turėtų išspręsti sudėtingą eismo saugumo situaciją šioje tranzito grandinės dalyje. Nuo minimos sankryžos turėtų prasidėti šiaurinis Panevėžio miesto aplinkkelis, kurio trasa būtų sujungta su keliu į Kupiškį, aplenkiant Paliūniškio gyvenvietę.

    https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...kelius-5530529
    Lietuvos aplinkkelių temoje pavyko rasti tokią A17 tęsinio viziją iš Panevėžio apskrities bendrojo plano

    https://www.miestai.net/forumas/foru...liai-lietuvoje
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...5&category=TAD

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad su tokiu sunkvežimių procentu klaida buvo 2+1.
    Nors nesunku būtų gan pigiai padaryti 2+2.
    Prisiminkime, kaip tas apgalėtinas projektas buvo pompastiškai pristatomas.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    A17. 0-10,53 km (tarp A2/A8 ir A9)
    Pompastiškas PiaRinis pavadinimas, bandantis iškišti tokio intensyvumo kelyje 2+1 sprendimą kaip kažką tooookio ir pridengti perspektyvos nenumatymą, skurdą bei įstatymų neįgalumą perimant žemes 2x2 keliui tiesti.
    Tarp A8 ir A9 yra būtinas 2x2 kelias. Tačiau nesigirdi apie pradėtas planavimo ar žemių paėmimo procedūras.

    LR Kelių direkcijos PiaRas 2017.04.04
    „Via Baltica“ trasoje ties Panevėžiu – šiuolaikiški 2+1 eismo organizavimo sprendimai
    https://www.facebook.com/susisiekimo...type=3&theater

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Netgi įsivaizduoju tokią pageidautiną rekonstrukcijos eigą.
    Pirmu etapu kur nesunku tiesiog praplatinti sankasą, neplatinant tiltų. Visos atkarpos patogios tokiam platinimui yra tarp A8 ir A9 kelio.
    Antru etapu praplatinti kur trukdo jungiamieji keliai, viadukai, etc. Daugiausia šiaurės vakarinėje atkarpoje.
    Trečiu etapu galima būtų praplatinti Nausodės-Panevėžio LEZ ruožą. Kadangi Nausodės viadukas neseniai tvarkytas, galima palikti ateičiai, arba įrengti šalia dar vieną viaduką.
    Kažko daugoka siūloma etapų, nes rezultatas vis tiek bus tas pats 2+1 kelias, kuris yra netinkams tokiam eismo intensyvumui.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.15, 09:44.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Sutinku, kad su tokiu sunkvežimių procentu klaida buvo 2+1.

    Nors nesunku būtų gan pigiai padaryti 2+2.

    Netgi įsivaizduoju tokią pageidautiną rekonstrukcijos eigą.
    Pirmu etapu kur nesunku tiesiog praplatinti sankasą, neplatinant tiltų. Visos atkarpos patogios tokiam platinimui yra tarp A8 ir A9 kelio.
    Antru etapu praplatinti kur trukdo jungiamieji keliai, viadukai, etc. Daugiausia šiaurės vakarinėje atkarpoje.
    Trečiu etapu galima būtų praplatinti Nausodės-Panevėžio LEZ ruožą. Kadangi Nausodės viadukas neseniai tvarkytas, galima palikti ateičiai, arba įrengti šalia dar vieną viaduką.

    Iš realių planų, kelias turėtų artimu metu tobulėti.
    Teko matyti brėžinių, kad tiesiant Rail Baltica II turėtų atsirasti skirtingų lygių sankryža Krekenavos kelio ir Panevėžio aplinkkelio (pietvakariniame taške).
    Liktų 2 turbožiedai (Pušaloto kelio ir netoli Šilagalio). Tik apie juos reiktų informuoti didesniu atstumu nei dabar.

    Tiesą sakant, linkčiau abejoti ar reikia brangintis iki autostrados 130 km/h, nes abejoju ar A8 ir A10 bus 130 km/h keliai, bet pamatysim. Užtektų A14 neseniai praplatintos atkarpos 2+2 tipo kelio, greitis 100-110 km/h. Žalia veja skiriamoj juostoj irgi nebūtina, užtenka aptvaro.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.14, 23:53.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Is ivykiu panasu kad susiduria ir ten kur 1 juosta ir ten kur dvi.

    Komentuoti:

Working...
X