Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tame "Santaros žinių" straipsnyje rašoma, kad Molėtų plento - Kairiūkščio gatvės sankryža bus atidaroma vėliau.
    Jei kas nors važiavo Santaros gatve, gal galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.
    Autobusai į Visorius (į Kairiūkščio g.) važiuoja su "apsisukimu" ties Santaros g. sankryža nuo vakar 12-15 val. Tai kaip ir atidaryta viskas gaunasi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas
    Dar vienas Santaros gatvės panaudojimas ne pagal pradinę "strateginę" paskirtį gali atsirasti siekiant aplenkti tą pačią Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą penktadienio ir sekmadienio vakarais.
    Penktadienį iš Kalvarijų g. į Molėtų plentą važiuos pro Santariškes.
    Kur kas daugiau mašinų sekmadienį grįždamos nuo Molėtų suks kairėn į Santaros gatvę.
    Beje, ta proga sekmadienio vakare reikėtų uždrausti sukti kairėn į Skersinės gatvę.(ten nėra atskiros sekcijos).

    Visi alternatyvūs Santaros g. maršrutų variantai yra logiški tik dėl to, kad Geležinio Vilko - Mokslininkų gatvėje nėra normalios dviejų lygių sankryžos. Išaugus srautams ši šviesoforinė sankryža greit bus rimtas "butelio kakliukas".
    Tam ta gatvė ir buvo atidaryta, kad srautai truputį persiskirstytų ir būtų šiek tiek nukrauta Mokslininkų - GV sankryža (gal net pavyks pakoreguoti ciklus), bet kokiu atveju, blogiau tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas Santaros gatvės panaudojimas ne pagal pradinę "strateginę" paskirtį gali atsirasti siekiant aplenkti tą pačią Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą penktadienio ir sekmadienio vakarais.
    Penktadienį iš Kalvarijų g. į Molėtų plentą važiuos pro Santariškes.
    Kur kas daugiau mašinų sekmadienį grįždamos nuo Molėtų suks kairėn į Santaros gatvę.
    Beje, ta proga sekmadienio vakare reikėtų uždrausti sukti kairėn į Skersinės gatvę.(ten nėra atskiros sekcijos).

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Alternatyvūs Santaros g. maršrutų variantai yra logiški tik dėl to, kad Geležinio Vilko - Mokslininkų gatvėje nėra normalios dviejų lygių sankryžos. Išaugus srautams ši šviesoforinė sankryža greit bus rimtas "butelio kakliukas".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Su ta "strategine" gatve savivaldybės PiaRščikai gerokai perlenkė.

    Santaros.gatvė kažkiek sumažins rytinius kamščius Santariškių g - Žaliųjų Ežerų g. žiede. Bet ten pagrindinė kamščių Santariškėse priežastis - parkavimo trūkumas ir chaotiškas pėsčiųjų eismas pagrindinėje stotelėje.

    Jei sumažės kamščiai Santariškių gatvėje, ji gali tapti tranzitine trasa važiuojant nuo Balsių per Baublio gatvę - Santaros g. į Molėtų plentą - Geležinio Vilko gatvę.
    Dar viena alternatyva važiuojanti iš Kalvarijų gatvės į BAM'ą (Visorių slėnį). Dabar rytais dažnai yra nulinis pralaidumas važiuojant nuo Santariškių gatvės žiedo link Mokslininkų - Geležinio vilko g. sankryžos. Tai yra ir dėl ketvirtos juostos dešinėn nebuvimo, ir ypač dėl nesureguliuoto šviesoforo Baltupių g. gale,
    Galima išbandyti variantą važiuoti nuo Kalvarijų gatvės per Santariškes, pasukti į Santaros gatvę ir iš ten patekti į Visorius per Kairiūkščio gatvę ar per Mokslininkų g. šviesoforą.

    Tokie alternatyvūs maršrutai pasiteisins, jei bus palankiai sureguliuoti šviesoforai abiejuose Santaros gatvės galuose.


    Laikas parodys, ar Santaros gatvė taps dar viena tranzitine gatve šiaurinėje Vilniaus dalyje, ar tik sumažins srautus važiuojant į Santariškes.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Sostinėje nutiesta nauja 3 eismo juostų Santaros gatvė

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...antaros-gatve/

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Šiandienos straipsnis

    Sostinėje nutiesta nauja 3 eismo juostų Santaros gatvė

    Vilniuje nutiesta strategiškai svarbi Santaros gatvė, kuri sujungė Santariškių gatvę su Molėtų plentu – naująja gatve eismas atidarytas nuo šiandienos. Nutiesus daugiau kaip pusės kilometro ilgio, trijų eismo juostų gatvę, vilniečiams ir miesto svečiams bus daug patogiau ir greičiau pasiekti Santariškėse įsikūrusias medicinos įstaigas, greta įsikūrusį gyvenamąjį rajoną. Papildoma eismo jungtimi pagerės privažiavimas nuo Molėtų plento.

    „Didžiausią naudą ir patogumą iškart pajus dauguma Santariškių rajono gyventojų ir čia dirbančių vilniečių, kurie kasdien važiuoja iš savo gyvenamosios vietos link miesto centro. Prognozuojama, kad transporto srautai sumažės Santariškių gatvėje ir jos žiedinėje sankryžoje su Žaliųjų Ežerų gatve, Mokslininkų gatvėje. Rajono gatvių tinklui tapus ženkliai sklandesniam, skaičiuojama, kad vidutinis srauto greitis Santariškių rajono gatvėmis padidės beveik 20 procentų, eismo dalyvių kelionių trukmė rajono gatvių tinkle sumažės apie 13 procentų“ – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

    Naujojoje gatvėje šiaurinėje pusėje nutiestas 3 m pločio šaligatvis, pietinėje - tokio pat pločio daugiau kaip pusės kilometro ilgio, raudono asfalto dangos dviračių takas, kuris sujungia Molėtų plento ir Santariškių gatvės dviračių takus.

    Santaros gatvė prasideda nuo ligoninės pastato (Santariškių g. 14) ir baigiasi ties Molėtų plento 11 numeriu pažymėtu pastatu. Beveik 10 metrų pločio gatvės jungtyje su esamomis gatvėmis įrengtos dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos: Santariškių g. ir Molėtų plente.

    Gatvėje pastatyti 156 kelio ženklai, paklota beveik 900 metrų paviršinių lietaus nuotekų tinklų, rekonstruotas vidutinio ir aukšto slėgio dujotiekis, šilumos ir telekomunikacijų tinklai, įrengtas modernus LED apšvietimas.

    Projekto vertė – daugiau 1,6 mln. eurų. Vilniaus miesto savivaldybė skyrė daugiau kaip 206 tūkst. eurų, likusią dalį – valstybinė Kelių direkcija.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tame "Santaros žinių" straipsnyje rašoma, kad Molėtų plento - Kairiūkščio gatvės sankryža bus atidaroma vėliau.
    Jei kas nors važiavo Santaros gatve, gal galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.
    Kas liečia pačia Santaros gatvę, tai viskas pilnai atidaryta ir veikia, o Kairiukščio sankryžoje dar liko asfalto be antro sluoksnio ir kaip suprantu senos sankryžos vietoje bus padaryta salyte.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame "Santaros žinių" straipsnyje rašoma, kad Molėtų plento - Kairiūkščio gatvės sankryža bus atidaroma vėliau.
    Jei kas nors važiavo Santaros gatve, gal galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Pasirodo, šiandien ta gatvė ir atidaryta.
    Kažko labai tyliai įvyko atidarymas - gal kai kam pasidarė gėda, kad tokį paprastą projektą, skambiai pavadintą "strategine gatve", vykdė ilgiau nei metus ar pusantrų.

    Santaros žinios 2018.06.07
    Nauja Santaros gatvė sumažins eismo spūstis Santariškių medicinos miestelyje
    Birželio 11 d., pirmadienį, įvyko Santaros gatvės atidarymas. Naujoji gatvė Santariškių medicinos miestelio (toliau – SMM) lankytojams bei gyventojams pirmiausia užtikrins patogesnį judėjimą miestelio teritorijoje ir greta esančiuose mikrorajonuose. Naujoji jungtis taip pat padės sumažinti automobilių srautą Santariškių žiede – pasiekti Žaliuosius ežerus nuo šiol bus dar patogiau.

    Sekančią savaitę taip pat planuojama baigti Geležinio Vilko ir Kairiūkščio gatvių rekonstrukcijos darbus. Žemiau pavaizduota, kaip vyks judėjimas Santaros gatve.



    http://www.santaroszinios.lt/blog/na...os-miestelyje/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nežinau kaip teoriškai, bet šiandien (06.11) praktiškai Santaros gatvė jau atidaryta. Tvorų nebėra, šviesoforai dirba, eismas važiuoja, pėstieji dvirtakiu vaikšto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, Santaros gatvė dar neatidaryta .
    Dviejų savaičių senumo nuotraukos. Tuomet atrodė, kad eismą galima atidaryti nors ir po poros dienų.
    Foto 2018.05.27

    Molėtų plento sankryža su dabartine Kairiūkščio gatve




    Molėtų plento sankryža su Santaros gatve ir būsimąja Kairiūkščio gatve














    Santaros ir Santariškių gatvių sankryža


    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Sprendžiant pagal tai, kiek lankytojų būna aplinkiniuose objektuose, spėčiau, kad tako nebuvimas ir yra priežastis, kodėl beveik nesutiksi pėsčiųjų. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami.
    Kad būtent tais objektais ir apeinama. Kryžių takas ir yra vienas iš objektų. Iš jo nenorint eiti pro Santariškes galima nueiti per pievą po elektros linija, gatvė lieka šone ir net jei prie jos būtų šaligatvis - nebūtų patogu, gautųsi lankas. Sutvarkyti takelį per pievą ir įrengti laiptus nusileisti iki malūno būtų n kartų paprasčiau ir kainuotų pigiau nei daryti grandiozinį gatvės platinimą.

    Valakampiuose yra pliažas. O prie Neries ties Verkių gatve net neprieisi - bruzgynai, šlaitai ir tiek.

    Kita problema Verkių gatvę naudojant susisiekimui - dvirtakis nuo Verkių rūmų iki Balsių. Žaliųjų ežerų gatve minti yra gerokai baisiau nei Verkių gatve. Dvirtakis neasfaltuotas ir pusę metų sunkiai pravažiuojamas ne su kalnų dviračiu. Nusileidimas prie ežerų išvis žemiau kritikos. Galėtų bent kartą per metus palyginti. Bet net duobių neužpila Nuo ežerų pasiekti pačius Balsius irgi nėra patogaus kelio. Vasarą užstatyta auto, žiemą praktiškai nevaloma. O Jeruzalei/Santariškėms/Visoriams/Baltupiams/Ateities g. Verkių gatvė nei šilta nei šalta - gaunasi neblogas lankas ir dar su nemažai pakilimo.

    Žodžiu tuos milijonus kurių pareikalautų Verkių gatvės rekonstrukcija galima išleisti n+k kartų geriau.

    Aišku atsiradus padoriai infrastruktūrai nestovėtų visiškai nenaudojama. Bet tai tikrai nebūtų efektyvus pinigų panaudojimas.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    “Tik” toje atkarpoje trūksta. Bet tvarkingai viską padaryti kainuotų labai brangiai. Ten gyventojų ar objektų praktiškai nėra. Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Į Verkių rūmus yra dvitakis per viršų.

    Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.

    O turistams kaip jau sakiau galima vasarą padaryt vienpusį.

    Pėsčiųjų Verkių gatvėj toj atkarpoj praktiškai nėra. Kas turistauja - eina per Kryžių taką. Vietiniai iš kelių namų irgi per Kryžių taką eina į stotelę ar apsipirkt.
    Sprendžiant pagal tai, kiek lankytojų būna aplinkiniuose objektuose, spėčiau, kad tako nebuvimas ir yra priežastis, kodėl beveik nesutiksi pėsčiųjų. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Iki Trinapolio vienuolyno ateina pati ilgiausia nepertraukiamų Vilniaus dviračių ir pėsčiųjų arterijų. Toliau nuo Verkių malūno dviračių trasos tęsiasi tiek link Santariškių, tiek link Žaliųjų ežerų. Tik toje Verkių g. atkarpoje nutrūksta. Vasaros savaitgaliais dar ir perkėla per Nerį veikia. Daug kultūrinių objektų - vienuolynas, Kalvarijos, Verkių malūnas, dvaras.

    Tiems, kas dviračiu važinėja ir centre gatvėmis, ta atkarpa gal ir nedaro didelio įspūdžio, bet tai nėra ta vieta, kur saugu važiuoti su šeima. Pėstieji išvis neturėtų vaikščioti gatvėmis. Taip kad prasmės labai daug. Jungties tarp Trinapolio ir Kunigų seminarijos irgi reikia, bet ten bent grunto takai yra, tik reikia žinoti, už kurios pušies sukti.
    “Tik” toje atkarpoje trūksta. Bet tvarkingai viską padaryti kainuotų labai brangiai. Ten gyventojų ar objektų praktiškai nėra. Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Į Verkių rūmus yra dvitakis per viršų.

    Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.

    O turistams kaip jau sakiau galima vasarą padaryt vienpusį.

    Pėsčiųjų Verkių gatvėj toj atkarpoj praktiškai nėra. Kas turistauja - eina per Kryžių taką. Vietiniai iš kelių namų irgi per Kryžių taką eina į stotelę ar apsipirkt.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Iki Trinapolio vienuolyno ateina pati ilgiausia nepertraukiamų Vilniaus dviračių ir pėsčiųjų arterijų. Toliau nuo Verkių malūno dviračių trasos tęsiasi tiek link Santariškių, tiek link Žaliųjų ežerų. Tik toje Verkių g. atkarpoje nutrūksta. Vasaros savaitgaliais dar ir perkėla per Nerį veikia. Daug kultūrinių objektų - vienuolynas, Kalvarijos, Verkių malūnas, dvaras.

    Tiems, kas dviračiu važinėja ir centre gatvėmis, ta atkarpa gal ir nedaro didelio įspūdžio, bet tai nėra ta vieta, kur saugu važiuoti su šeima. Pėstieji išvis neturėtų vaikščioti gatvėmis. Taip kad prasmės labai daug. Jungties tarp Trinapolio ir Kunigų seminarijos irgi reikia, bet ten bent grunto takai yra, tik reikia žinoti, už kurios pušies sukti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Labai labai norint - ir ties tuo namu galima praplatint. Visada galima upę siaurinti arba kokią platformą padaryt Kitose probleminėse vietose irgi iš principo viskas įmanoma, bet reiktų rimtų žemės darbų.

    "Alternatyviam susisiekimui" tranzitu ir dabar ją naudoja tie patys priemiesčių gyventojai. Jei kalniukai bei minti >20km (Balsiai-centras) į vieną pusę neproblema, tai ir dvirtakio nebuvimas problemų nesudaro. Maža to, kad su tos gatvės reljefu atskiras dvirtakis (o ne vienkryptės dviračių juostos atitinkamose pusėse) būtų dar pavojingiau nei dabartinė situacija.

    Kitas klausimas kiek tam yra prasmės. Daug daugiau naudos atneštų civilizuota jungtis tarp Trinapolio vienuolyno ir Kunigų seminarijos. O vasarą galima laisvai padaryti vienpusį auto eismą leidžiant dviračius ir priešinga kryptimi.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Tarp sklypų ten visur palikta 15 m., tik tvoros ir gyvatvorės be abejo eina palei pat kelią. Vienintelė vieta, kur tikrai spaudžia reljefas yra ~70 m. vingis tarp 80-to namo ir upės skardžio. Toje vietoje dviračių takas galėtų tiesiog įsilieti į gatvę. Nes gaila, kad vietoje, kuri tiesiog sutverta alternatyviam susisiekimui, einantis kelias jau daug metų naudojamas pirmiausiai kaip tranzitinė gatvė priemiesčių gyventojams.

    Bet kaip atkreipė dėmesį Creatium, 11 dienų per trumpas laiko tarpas rimtesnei rekonstrukcijai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Greičiausiai bus tik atnaujinta danga. Jokia rekonstrukcija netrunka 11 dienų
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.06.11, 10:20.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Ar kur nors galima rasti rekonstrukcijos projektą? Toje atkarpoje visada buvo smagu važiuoti automobiliu, o visų smagiausia - važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis. Įdomu, ar tik paplatins asfaltą, ar pagaliau atsiras ir pėsčiųjų bei dviračių takas.
    Ten smagiausiose vietose būtų sunku ir 2 normalias auto juostas padaryt. Dviračių takui vienintelis sprendimas būtų grąžinti vienpusį eismą kaip buvo prieš kokius 10 metų. Buvo visai neblogai.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Pradedama rekonstruoti Verkių gatvė (bus eismo ribojimų)

    Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad birželio 11-22 d. dėl Verkių gatvės rekonstrukcijos darbų tarp pastato nr. 100 (Verkių malūnas) ir Žvalgų gatvės laikinai įvedama vienpusio eismo tvarka. [...]

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .
    Ar kur nors galima rasti rekonstrukcijos projektą? Toje atkarpoje visada buvo smagu važiuoti automobiliu, o visų smagiausia - važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis. Įdomu, ar tik paplatins asfaltą, ar pagaliau atsiras ir pėsčiųjų bei dviračių takas.

    Komentuoti:

Working...
X