Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Baltupių perėją panaikinti tai 100 metų praeis. Ten būna užsikiša vakare pirma juosta dėl dvigubo šviesoforo, tai parašiau į TvarkauV:
    Ten apskritai reiktų pėsčiųjų viaduko kaip už kelių šimtų metrų ties Noragiškių g.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Opa, geras sutapimas - aš kaip tik norėjau užklausti dėl pėsčiųjų viaduko virš G.V. ties Didlaukio gatve. Buvau užklauses gal apie 2016 - tada berods atsakė, kad lyg ir planavo, o dabar matyt nebaplanuoja? Dar kur Šiaurinė kirs G.V. turėtų, manau, būti šalinama perėja ir gal koks apsisukimas Šiaurinės g. statybos metu. Tai jei pašalintų ir šią perėją ties Didlaukio g. tada atsivertų nebloga atkarpa G.V. be trukdžių eismui.
    Baltupių perėją panaikinti tai 100 metų praeis. Ten būna užsikiša vakare pirma juosta dėl dvigubo šviesoforo, tai parašiau į TvarkauV:
    Važiuojant Gel. vilko (GV) gatve iš centro Baltupių kyptimi susidaro užsikišimas nusukime į Didlaukio/Baltupio sankryžą. Ten yra dvigubi šviesoforai, dalis srauto suka į IKI parduotuvę ir Baltupio g. 37-47 namus. Taip pat yra nemažas pėsčiųjų srautas. Dalis mašinų suka minėtoje sankryžoje į kairę, Circle K kolonėlės kryptimi ir sustabdo kitas mašinas, kurios važiuotų teisiai į Didlaukio gatvę ar į dešinę, link Baltupio 37-47.
    Dažnai vakare darbo dienomis dėl užsikimšusios minėtos sąnkryžos automobiliai netelpa papildomoje GV juostoje už 60 km/h ženklo ir blokuoja pilnai pirmą GV juostą, taip ženkliai sumažindami GV pralaidumą bei formuodami kamščius iki Kazlausko gatvės.

    Siūlyčiau prailginti esamą papildomą juostą ir įrengti vienpusį vienos juostos nusukimą iš Gel. vilko g. tiesiai į Baltupio g. ties Baltupio gatvės posūkiu šalia 43/45 namų. Pėsčiųjų ten nėra iš viso, yra galima sakyti akligatvis.
    Šis patobulinimas galimas manyčiau tikrai su mažomis išlaidomis, bet ženkliai pagerintų eismo sąlygas GV, ypač vakare.
    Greitį iki 60 km/h mažinančio ženklo perkėlimas ~100 metrų centro kryptimi nesukeltų tiesiogiai esminės įtakos GV eismui.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Ties Kolektyvo g. bus sviesaforine siemet ar kitamet, o veliau - taip, bus panaikinta ir per Siaurines viaduka reiks eit.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Opa, geras sutapimas - aš kaip tik norėjau užklausti dėl pėsčiųjų viaduko virš G.V. ties Didlaukio gatve. Buvau užklauses gal apie 2016 - tada berods atsakė, kad lyg ir planavo, o dabar matyt nebaplanuoja? Dar kur Šiaurinė kirs G.V. turėtų, manau, būti šalinama perėja ir gal koks apsisukimas Šiaurinės g. statybos metu. Tai jei pašalintų ir šią perėją ties Didlaukio g. tada atsivertų nebloga atkarpa G.V. be trukdžių eismui.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    atrase is VMS del pesciuju viaduko virs G.V. tie Didlaukio g. ir Ateities ir G.V. sankryzos sutvarkymo. Long story short - nieko nera padaryta ir nebus daroma greitu metu:

    informuojame, kad šiuo metu susisiekimo infrastruktūros plėtrai ir darbams prioritetas taikomas Šiaurinės gatvės statybai, ir Liepkalnio g. ir Minsko pl. skirtingų lygių sankryžos įrengimui. Informuojame, kad Jūsų siūlymui įgyvendinti reikalinga parengti techninį projektą, įvertinti žemės sklypų ribas ir t.t.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    projekte parašyta, kad kitą dalį jie projektuos "vėliau numatoma jungtis". Galbūt dviem etapais darys.
    Būtent dėl to ir sakau, kad įdomu kada tas "vėliau" ir kokios priežastys tokį mega projektą skaidyti. Ypač kai pasikeitus antros dalies sprendiniams pirma dalis liktų visiškai beprasmė ir net pablogintų esamą situaciją su dvirtakiu (niekas nenori papildomo šviesoforo).

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Įdomu kodėl vienu projektu nedaro abiejų galų. Su vienu sujungimu tokia biški beprasmiška rekonstrukcija. Apart to, kad bus panaikintas nemokamas parkingas ir visi suvaryti į mokamą

    Ir šiaip, ar ne geriau būtų išvažiavimą iš naujos daugiaaukštės pajungti į Santaros gatvę?
    projekte parašyta, kad kitą dalį jie projektuos "vėliau numatoma jungtis". Galbūt dviem etapais darys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Įdomu kodėl vienu projektu nedaro abiejų galų. Su vienu sujungimu tokia biški beprasmiška rekonstrukcija. Apart to, kad bus panaikintas nemokamas parkingas ir visi suvaryti į mokamą

    Ir šiaip, ar ne geriau būtų išvažiavimą iš naujos daugiaaukštės pajungti į Santaros gatvę?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Senojo Molėtų plento jungties su Mokslininkų gatve projektavimą, Baltupio ir Mokslininkų g. sankryžos Vilniuje rekonstravimą https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
    Trumpai: sujungti Baltupio gatvę su apendiksu už Mokslininkų prie Neste. Vėliau ir įlieti į Molėtų pl. dar tolimesniame gale per kitą apendiksą
    Savivaldybės puslapyje paskelbtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog įrengus Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungtį būtų galimas tiesioginis išvažiavimas iš Santaros klinikų daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės į Mokslininkų, Baltupio ar Geležinio Vilko g.
    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...nauja-jungtis-
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.05.08, 20:25.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išvažiavimas iš parkingo P9 į Molėtų plentą
















    Sankryža su Molėtų plentu


    Bendri įspūdžiai - šiuo metu labai apgailėtinos kokybės projektas. Apgailėtinas ne pastatas, o eismo organizavimas ir visiška negalvojimas bent porą žingsnių į priekį - pradedant nuorodomis ir baigiant šviesoforais.
    Kažkada pasibaigs gatvių asfaltavimai. Tuomet išaiškės, kad gatvelių pralaidumas nulinis. Apie 1200 vietų turės būti užpildytos ir atlaisvintos per 2-3 valandas.

    Eismas į parkingą yra aklikelio tipo ir tik vienos eismo juostos pločio. Koks yra tokio pločio gatvelės pralaidumas per valandą?

    Palyginimui - PC "Panoramoje" yra 1600 vietų parkingas, bet ten įvažiuojama ir išvažiuojama bent 3 juostomis.
    Santariškių specifika, kad čia yra ne tik rytinis pikas, bet ir nuolatinis trumpalaikių lankytojų srautas.

    Apie tai, kad norint važiuoti į miestą, reikės apsisukti prie Santaros sankryžos ir kirsti kelias juostas, jau buvau užsiminęs. Dienos metu, kai nebuvo jokio eismo, pavyko pravažiuoti Santaros g, sankryžą tik iš trečio šviesoforo ciklo. Kas ten vyks, kai bus pradėta naudotis parkingu, sunku įsivaizduoti.

    Žalių rodyklių panaikinimas ir naujų šviesoforų taisyklių su nereikalingų dalykų saugojimais ten atsikleis visu grožiu.
    Santaros sankryžoje pridaryta perteklinių šviesoforo fazių. Vadinamieji "apsaugoti posūkiai" yra absurdas vidury miško. Nėra darbo dieną ten nei menamų pėsčiųjų, nei dviratininkų, o laikas realiai gaištamas jau dabar. Ypač keistai atrodo, kai tiesiai linko Molėtų važiuot leidžiama, o sukti dešinėn į Santaros gatvę draudžiama. Absurdiškos naujos šviesoforų taisyklės arba nepagalvotas jų taikymas.

    Pagal viską tie rytiniai kamščiai, kurie dabar yra Santariškių žiede, tiesiog persikels į kitą vietą - prie įvažiavimo į parkingą.
    Bus įdomu, ar kas nors bus daroma didinant Santaros sankryžos pralaidumą bei numatant alternatyvius kelius į parkingą ir iš jo.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.04.13, 11:31. Priežastis: Kopija iš temos "Parkavimas"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias į Santariškių daugiauukštį parkingą P9

    Molėtų plentas
    Tolumoje matosi mažytė nuoroda, nukreipianti į didelį parkingą
    Kur kas labiau pastebima didelė mažojo IKI'uko reklama, kur aiškiai nurodyta, kur ir kiek važiuoti


    Šito slalomo nėra ką ir komentuoti.
    Pirmiau uždraudė parkuotis Santariškėse, o paskui pradėjo tiesti kelią į parkingą














    Mažytė replika dėl darbų saugos.
    Šitaip savivaldybei skubinant užmiršta apie darbų zonos atitvėrimą ar eismo ribojimą.


    Gal kolegos kelininkai galėtų pakonsuluoti, kokia yra ką tik išpilto asfalto temperatūra.
    Turbūt padangoms nėra labai sveika, jei netyčia užliptum ant karšto asfalto.






    Paskutinis taisė Romas; 2019.04.13, 11:30. Priežastis: Kopija iš temos "Parkavimas"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žaliųjų Ežerų gatvė
    Vyksta rekonstrukcija nuo Baublio gatvės iki Santariškių žiedo
    Foto 2019.04








    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Siunčiau 8 siūlymus. Pakartotinai rašiau nepritarimą dėl atsakymų į 3 pasiūlymus. Tai iš pastarųjų tenkinto tik 1, dėl šios sankryžos. Rašyti jau galima nesivargint, nes tie svarstymai buvo prieš daugiau nei 2 mėn. Želdynus bandžiau pavaizduoti ikonėlėmis, bet turbūt nesuprato arba sutaupė. Jas siūliau būtent tam, kad būtų mažesnė pagunda naudotis dvirtakiu išilgai ir išmindžioti veją. Visgi, manau, galima ateityje registruoti prašymą per Tvarkau Vilnių, kad įrengtų želdynus, jei bus trypiama veja. Biudžetas tas pats juk. Vedimo paviršius gal nėra privalomas, nes čia kapitalinis remontas, o ne rekonstrukcija, gal nenori išpūsti sąmatos.

    P. S. Ta pati įmonė diena prieš paskelbimą apie Didlaukio g., pranešė projektuojanti dar Žalgirio g., bet jokių atsakymų į siūlymus negavau.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Nu perdaryti tai jau visai neblogai. Dar reikėtų parašyt, kad negerai projektuojami vedamieji paviršiai, kurie pagal naujas rekomendacijas neturėtų būti puslankiu išdėlioti.

    Ir turbūt apželdinimo reikėtų toje žalioje skiriamojoje, kokių žemaūgių krūmų ar pan.
    O man atrašė, kad vedimo juostos įrengti nenumatoma. Klausimas: ar ji nėra privaloma?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Nu perdaryti tai jau visai neblogai. Dar reikėtų parašyt, kad negerai projektuojami vedamieji paviršiai, kurie pagal naujas rekomendacijas neturėtų būti puslankiu išdėlioti.

    Ir turbūt apželdinimo reikėtų toje žalioje skiriamojoje, kokių žemaūgių krūmų ar pan.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dėl Didlaukio g. kapitalinio remonto atkarpos:

    buvo pateikti išankstiniai 2 siūlymai ties sankryža su Kalvarijų g., dėl viešojo svarstymo pasiūlymų duomenų neturiu.
    Originalus projektuotojų pateikimas viršuje kairėje. Suprojektuota identiškai, kaip remonto būdų pagal schemą įrengta ties Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje prie Spaudos rūmų (nors tokio pat tipo sankryžoje Lūžių g./Justiniškių g. liaudis pakartotino svarstymo metu labiau pasisakė už dvirtakį vakarinėje pusėje):
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	138
Size:	313,5 kB
ID:	1688630
    Atrašė kairiajam variantui: "Pasiūlymas bus vertinamas techninio projekto metu."
    Dešiniajam: "Projektuojamas dviračių takas sujungiamas su esamu dviračių taku Kalvarijų gatvėje. Esamas takas netenkina šiuo metu galiojančių STR reikalavimų, tad tikėtina, jog ateityje jis bus projektuojamas naujai. Tokiu atveju būtų koreguojami šios sankryžos sprendiniai. Į kitus siūlymus bus atsižvelgta techninio projekto rengimo metu."

    Stumia, kad ne pagal STR jau įrengta, kai patys jų nesilaiko – pasirodo šaligatvis pagal STR turi būti atitrauktas per min. 50 cm:
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	125
Size:	146,8 kB
ID:	1688632

    Pakartotinai parašius, dėl dešiniojo var., gauti perdaryti sprendiniai:
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	124
Size:	286,3 kB
ID:	1688631

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Žaliųjų ežerų gatvėje rodos įrenginėja apšvietimą. Nuo Verkių rūmų iki Ežerėlių stotelės. Gaila buvo per tamsu ir foto nesigavo.

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Atnaujinta Verkių g.:


    https://www.youtube.com/watch?v=t78I...ature=youtu.be
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.16, 15:11. Priežastis: Įdėtas vaizdas

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Perasfaltuota Verkių g.

    Click image for larger version

Name:	7BA8407C-533B-4686-85E3-C62B5960A6D3.jpeg
Views:	180
Size:	258,3 kB
ID:	1650904Click image for larger version

Name:	AFDED3FB-A00A-47A7-ACD9-A213CB27BEC2.jpeg
Views:	175
Size:	258,4 kB
ID:	1650905Click image for larger version

Name:	ACB83C49-E333-4223-A46F-EE385C63B3AA.jpeg
Views:	165
Size:	266,6 kB
ID:	1650906Click image for larger version

Name:	2F28CA43-97D5-4A86-A7E9-A0D30FC29BFD.jpeg
Views:	178
Size:	258,2 kB
ID:	1650907

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Autobusai į Visorius (į Kairiūkščio g.) važiuoja su "apsisukimu" ties Santaros g. sankryža nuo vakar 12-15 val. Tai kaip ir atidaryta viskas gaunasi.
    Taip, viskas atidaryta. Senoji Kairiūkščio sankryža kol kas uždaryta laikinais barjerais. Šiandien nuiminėjo senus šviesoforus, turbūt toliau perdarys seną salelę ir uždarys senąją sankryžą.

    Komentuoti:

Working...
X