Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimąGulbinėlių gatvė visa išasfaltuota
Įdomu, nes minti nuo ežerų alternatyvus kelias. Bei planuojamas VT maršrutas ta gatve.Paskutinis taisė Riedis; 2020.06.19, 13:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKam išvis reikalingos greitėjimo/lėtėjimo juostos, kai greitis iki 50km/h? Miestuose jas reikėtų uždrausti, nebent tai greito eismo gatvė.
Komentuoti:
-
Visas paradoksas tame, kad lygiagrečiai, vos per kelių metrų atstumą ten eina aukščiausios A kategorijos gatvė, o čia pačios žemiausios (lėčiausios) kategorijos.
https://www.google.com/maps/@54.7310...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Kam išvis reikalingos greitėjimo/lėtėjimo juostos, kai greitis iki 50km/h? Miestuose jas reikėtų uždrausti, nebent tai greito eismo gatvė.
Komentuoti:
-
Baltupio g. buvo pristatymas PP. Nesu patenkintas atsakymu. Galit man kas paaiškint, kas yra kalčiausias šioje situacijoje, savivladybė ar projektuotojas?
Esmė: D kat. gatvėje sugalvojo įrengti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, nors pagal STR, tokioje gatvėje galimos tik 2 eismo juostos, o projektinis greitis 30 km/h.
Teiktas siūlymas:
Įvažiuojant / išvažiuojant iš gatvės į projektuojamų daugiabučių sklypą numatėte lėtėjimo ir greitėjimo juostas – tai yra nepriimtina, kadangi ten D kat. gatvė. STR numato D kat. gatvėje į šalia kelio esančias teritorijas tik paaukštintą įvažiavimą autotransportui, nes dviračių ir pėsčiųjų takai turi išlikti viename (aukštesniame) lygyje, todėl įrenginėti lėtėjimo ir greitėjimo juostas yra netikslinga. Vilniaus miesto savivaldybė skatina kietųjų dangų mažinimą įrengiant ar rekonstruojant esamą infrastruktūrą, kad aplinkoje būtų kuo daugiau vandeniui laidžių dangų, kad nedidinti potvynių rizikos. Reikalauju neprojektuoti lėtėjimo ir greitėjimo juostų, o jų vietoje numatyti žalią šoninę skiriamąją juostą, joje pasodinant medžius.
Pasiūlymai atmesti, kadangi siūlomi keisti projektiniai sprendiniai atitinka išduotų Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, teritorijų planavimo dokumentų bei galiojančių teisės aktų nustatytus reikalavimus.
PP numatyti prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sprendiniai yra suprojektuoti vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos išduotomis Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2007-07-04 sprendimu Nr. 1-109 patvirtintu teritorijos prie sklypo Baltupio g. 61A detaliuoju planu (toliau – Detalusis planas) bei taikytinais teisės aktais. Detaliajame plane yra numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimas ir dėl šios priežasties minėtas juostas numatoma įrengti.
Tik noriu pažymėti situaciją dėl lėtėjimo ir greitėjimo juostų: pagal STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. bendrieji reikalavimai“, D kategorijos gatvėje galimos tik 2 eismo juostos, o projektinis greitis tik 30 km/h. Su priprojektuotomis lėtėjimo ir greitėjimo juostomis viršyjate STR normatyvus. Prašau užprotokoluoti.
PP numatyti prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sprendiniai yra suprojektuoti vadovaujantis 2019 m. rugsėjo 13 d. prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis Nr. 19/1090 (toliau – Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygos) bei patvirtintu Detaliuoju planu ir kitais taikytinais teisės aktais. Detaliajame plane yra numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimas ir dėl šios priežasties minėtas juostas numatoma įrengti.
Papildomai pažymėtina, kad Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygose taip pat yra numatyta, kad statytojas turi suprojektuoti ir įrengti „Baltupio gatvės atkarpoje (ties įvažiavimu į sklypą ir ties įvažiavimu į sklypą pietinėje pusėje ribojantį privažiavimo kelią) esamos važiuojamosios dalies ženklinimą, formuojant 3 eismo juostas (kiekviena eismo juosta ne siauresnio kaip 3,0 m pločio) (vidurinę eismo juostą kairiesiems posūkiams į žemės sklypą ir privažiavimo kelią link daugiabučių gyvenamųjų namų) su betoninių trinkelių saugumo salelėmis“.
STR 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai“ 33 punkte 10 lentelėje yra pateikiami pagrindiniai gatvių techniniai parametrai. Kaip matyti iš minėtos lentelės, D kategorijos gatvėje maksimalus eismo juostų skaičius yra 4 eismo juostos (D1 kategorija), be to, greitėjimo ir lėtėjimo juosta yra laikoma papildoma eismo juosta (pvz., KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“).
Jų pateiktas STR 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai“, pagal mane yra senas dokumentas, priimtas 2011 m. (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=q86m1vs6i), o mano pateiktas STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. bendrieji reikalavimai“ įsigaliojo nuo 2014 m., o suvestinė redakcija galioja dabar (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr).
Jų senam STR gali būti 4 juostos ir 3 m plotis, naujam STR 2 juostos ir 2,75 m. Tas parašymas „greitėjimo ir lėtėjimo juosta yra laikoma papildoma eismo juosta” – tai vistiek ji yra eismo juosta, o maksimalus eismo juostų skaičius gali būti tik 2.
Abiejuose STR žr. 33 punkto, 10 lentelę.
Viską gerai suprantu? Planuoju patarkuot subines dar el. paštu per rytdieną: „Unitectus”, savivaldybės keli mail'ai ir dar Pakalnis dalyvavo PP.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąkaip manot, ar įmanoma, kad VMS nugreš pinigų iš Galio ir Realco (abiejų projektai Baltupiuose) ir pastatys perėją virš G.V. gatvės vietoj dabartinės reguliuojamos šviesaforu? įtarčiau ne kosmosas turėtų kainuoti
Komentuoti:
-
kaip manot, ar įmanoma, kad VMS nugreš pinigų iš Galio ir Realco (abiejų projektai Baltupiuose) ir pastatys perėją virš G.V. gatvės vietoj dabartinės reguliuojamos šviesaforu? įtarčiau ne kosmosas turėtų kainuoti
Komentuoti:
-
as tik VMS laiska esu gaves del to "Mykolo Lietuvio gatvės statybos projektas galės būti pradėtas rengti tik patvirtinus detalųjį planą.
Šiame etape Mokslininkų gatvės platinimas dar nesvarstomas, bet jis gali būti nagrinėjamas techninio projekto pradinėje stadijoje, t. y. rengiant projektinius pasiūlymus."
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Teritorijų planavimo žemėlapyje yra pažymėta Mokslininkų gatvės trasa iki Vilniaus miesto ribos.
Ši trasa tarp Visorių per Bajorus į Bukiškes - Avižienius yra alternatyvus kelias iš šiaurinės miesto dalies į autostradą A2 Vilnius-Panevėžys.
https://map.tpdris.lt/tpdris-gis/ind...n=tpdrisPortal
Pavyko surasti projekto kodą TPD Nr. K-VT-13-16-57 Apie 3,75 ha Mokslininkų gatvės detalusis planas
Detaliojo planavimo eiga yra labai vangi.
Projektavimo sąlygos REG6980 buvo išsiimtos 2016 metais ir galiojo iki 2019-06-21
Dabartinės projektavimo sąlygos 2019-06-10 Nr. REG107932 galioja iki 2022-06-10
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Prašykite, jei kas nors girdėjo ką nors apie Mokslininkų gatvės projektavimą ar numatomus viešuosius svarstymus.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBūtų gerai tas viadukas - būtų saugiau ir nebūtų stabdomas eismas intensyvioje gatvėje
Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
- Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
- Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
- Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose
Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.Aišku automobilių vairuotojai irgi išloštų jeigu ten būtų panaikinta perėja. Bet aš čia nevertinu, kurie projektai būtų naudingesni vairuotojams, tiesiog pastebėjimas matant tendencijas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).
Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
- Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
- Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
- Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose
Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Į šią temą nukopijuotos nuotraukos iš temos [VLN] Geležinio Vilko gatvės pratęsimas iki Molėtų pl.
2006-2008 metais, be Geležinio Vilko g. pratęsimo buvo įgyvendinti ir mažesni susiję projektai - rekonstruota jungiamoji gatvė nuo Santariškių žiedo (Molėtų plentas), išasfaltuota Skersinės gatvė, pastatytas pėsčiųjų viadukas Mokyklos g. tąsoje per Geležinio Vilko gatvę.
Temos nejungiamos; anoje temoje liko tuo metu aktualios diskusijos.
Komentuoti:
-
Turėkite omenyje, kad schemoje "Susisiekimo plėtra iki 2030m." akcentas į raudonas atkarpas. Visa kita (Molėtų pl. jungiamosios ir tiltas) nėra numatyti, tik kaip Romas minėjo vizija protinei mankštai.
Parašė spekas Rodyti pranešimą.
Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.20, 16:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu.
Komentuoti:
-
Šioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
Juk lengvieji automobiliai greičiau įveikia pilną sustojimą ir įsibėgėjimą. Todėl Liepkalnyje pilna "nardytojų" per svetimas juostas prieš sunkujį transportą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuria viena kryptimi? Labai daug srauto važiuoja Bajorai <-> centras. Nuo Bajorų spūstis kažkiek mažina žalia rodyklė. Po rodyklės nuėmimo, jei nebus įrengta pralaidi sekcija, bus įdomu. Eismo sukančio ten kiekis matosi per vakarinį piką pagal tai kokia eilė būna pasukt į kairę važiuojant nuo centro. Ne tik netelpa į savo kišenę, bet kartais būna kone iki pėsčiųjų viaduko ties Mokyklos gatve.
Komentuoti:
Komentuoti: