Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Visiems dviračių priemonių vairuotojams be išimties yra taikoma taisyklė
    66.5. Elektrinės mikrojudumo priemonės vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    Fiziškai kartais nėra galimybės automobilio vairuotojui praleisti paspirtuko, kad ir šiuo atveju kai jam užtoją vaizdą. Priusas juda nedideliu greičiu, bet kai pasimato atlekiantis paspirtukas, tai jau judėjimo trajektorija užkirsta ir Priusas nieko nebegali padaryti. Nu bet ar kas pristabdo iš paspirtukininkų, ar dviratininkų? 0,1 procento važiuojančių. Dar kartais yra girdima, kad mano kelias pagrindinis ir aš kaip autostrada galiu nersidairydamas lėkti. Nu negalima taip mąstyti. Reikia važiuoti ir būti pasiruošus sustoti ties kiekvienu tokiu išvažiavumu, ties kiekvienu pro šali einančiu pėsčiuoju irgal tada bus saugiau šaligatviais važinėjantiems dviračiams vairuotojams.
    P.S. Manu manymu, visi dvirtakiai turėtų būti įrenginėjami važiuojamojoje dalyje, o ne ant šaligatvių. Tikrai būtų saugiau visiems.
    Viskas yra labai paprasta. Vairuotojas šioje situacijoje kerta pagrindiniu keliu (ir kelias čia yra įskaitant pėsčiųjų ir dviračių takus) judančių eismo dalyvių judėjimo kryptį. Prieš kertant jis privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir nesudarys avarinės situacijos. Nematymas čia ne prie ko, o kaip tik dar labiau pablogina situaciją vairuotojo atžvilgiu. Reiškia jis, turėdamas kliūtį, elgėsi dar labiau neatsakingai.

    Jeigu sunku suprasti, tai paspirtuko vietoje įmontuokite automobilį ir situacija bus lygiavertė. T.y. Prius vairuotojas bus užstojęs kelią pagrindiniu keliu judančiam eismo dalyviui. Ir nesvarbu ar jis turėjo kliūtį, kuri trukdė matyt, ar ne. Privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir tik tada kirsti eismą.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Viskas yra labai paprasta. Vairuotojas šioje situacijoje kerta pagrindiniu keliu (ir kelias čia yra įskaitant pėsčiųjų ir dviračių takus) judančių eismo dalyvių judėjimo kryptį. Prieš kertant jis privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir nesudarys avarinės situacijos. Nematymas čia ne prie ko, o kaip tik dar labiau pablogina situaciją vairuotojo atžvilgiu. Reiškia jis, turėdamas kliūtį, elgėsi dar labiau neatsakingai.
      Jeigu sunku suprasti, tai paspirtuko vietoje įmontuokite automobilį ir situacija bus lygiavertė. T.y. Prius vairuotojas bus užstojęs kelią pagrindiniu keliu judančiam eismo dalyviui. Ir nesvarbu ar jis turėjo kliūtį, kuri trukdė matyt, ar ne. Privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir tik tada kirsti eismą.
      O gal kaip tik prie ko.... dabartinėje situacijoje galimi greičiai šaligatviu jau artėja link gatvės greičių. Tai gal ir prie šaligatvio jau reikia reikalavimo 5m draudžiamam parkavimui, kad turėtum pakankamą apžvalgos perimetrą. Kitaip kišant automobilio nosį iš už kokio priparkuoto džipo visada gali pasigauti tokį lakūną ir prie labai atsargaus važiavimo...

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Tai gal ir prie šaligatvio jau reikia reikalavimo 5m draudžiamam parkavimui.
        Nereikia, nes jis jau yra ir visada buvo:
        150. Sustoti ir stovėti draudžiama:
        150.6. ant pėsčiųjų ar (ir) dviračių tako, dviračių juostos, taip pat arčiau kaip 5 m atstumu prieš važiuojamosios dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku, o keliuose, kuriuose yra po vieną kiekvienos krypties eismo juostą, ir arčiau kaip 5 m atstumu už pėsčiųjų ar (ir) dviračių tako;
        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
        Teoriškai būtų galima vartytis teisme, kad ten nėra pėsčiųjų tako ženklo, todėl ten šaligatvis, bet spėju sunkiai tokia korta paeitų, nes prieštarautų protingumo kriterijui.

        Kalčiausias ten tas parkuotojas šiaip.
        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          P.S. Beje įdomu, nuo kada nevairuojantys užkietėję troleibusų keleiviai tapo eismo taisyklių ekspertais.
          Šitą irgi įsirėminsiu, kolekcijai

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Viskas yra labai paprasta. Vairuotojas šioje situacijoje kerta pagrindiniu keliu (ir kelias čia yra įskaitant pėsčiųjų ir dviračių takus) judančių eismo dalyvių judėjimo kryptį. Prieš kertant jis privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir nesudarys avarinės situacijos. Nematymas čia ne prie ko, o kaip tik dar labiau pablogina situaciją vairuotojo atžvilgiu. Reiškia jis, turėdamas kliūtį, elgėsi dar labiau neatsakingai.

            Jeigu sunku suprasti, tai paspirtuko vietoje įmontuokite automobilį ir situacija bus lygiavertė. T.y. Prius vairuotojas bus užstojęs kelią pagrindiniu keliu judančiam eismo dalyviui. Ir nesvarbu ar jis turėjo kliūtį, kuri trukdė matyt, ar ne. Privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir tik tada kirsti eismą.
            matau nesupranti esmės, 66,5 taisyklės esmė yra tame, kad nevisada yra galimybė pamatyti atvažiuojančius paspirtukus ir ne visada automobilis gali duoti kelią paspirtukui, nekalbama apie kas ką privalo praleisti ar duoti kelią, o apie tai kad kaip ir šiuo atveju, vairuotojas lėtai juda į priekį nes nemato kas juda šaligatviu, automobilio priekinė dalis jau fiziškai įvažiuoja ir užkertą kelią šaligatvyje ir jau fiziškai nebegali duoti kelio, o tada atlekia paspirtukas ir įsipisa į automobilį, tai kad tokius dalykus eliminuoti ir sugalvota šita taisyklė, kad paspirtukas prilėtina greitį, tuomet automobilio vairuotojas fiziškai pamato paspirtuką ir tada duoda jam kelią, kitaip ir bus tokie eismo įvykiai jeigu paspirtukai skraidys
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Privalėjo įsitikinti, kad yra saugu ir tik tada kirsti eismą.
              Nu jo, turėjo išlipti, nueiti pasižiūrėti ar neatlekia ant 50 koks sužvėrėjęs paspirtukininkas ir tik tada važiuoti.

              -

              Comment


                Nominaliai kaltas Priuso vairuotojas, nes nedavė pirmumo, kurį turėjo paspirtukistas. Paspirtukisto prievolės "mažinti greitį" ir "įsitikinti, kad važiuotiu saugu..." (kaip tai nustatoma, beje?) buvimas ar nebuvimas niekaip neatima iš jo važiuavimo pirmumo teisės. Bet realiai šiaip čia susidėjo bent keturi faktoriai, kurių kombinacija baigėsi kontaktu tarp Priuso ir paspirtukisto: šūdinas infrastruktūros dizainas, šūdinas parkavimas, šitų dalykų neįvertinęs ir realiai nesaugiai važiuojantis paspirtukistas, nu ir priuso vairuotojas, kuris taip pat nesaugiai važiuojantis + dar ir avarijos kaltininkas. Sudedi viską į krūvą, ir tokios situacijos praktiškai garantuotos ant kiekvieno kampo.

                Comment


                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                  matau nesupranti esmės, 66,5 taisyklės esmė yra tame, kad nevisada yra galimybė pamatyti atvažiuojančius paspirtukus ir ne visada automobilis gali duoti kelią paspirtukui, nekalbama apie kas ką privalo praleisti ar duoti kelią, o apie tai kad kaip ir šiuo atveju, vairuotojas lėtai juda į priekį nes nemato kas juda šaligatviu, automobilio priekinė dalis jau fiziškai įvažiuoja ir užkertą kelią šaligatvyje ir jau fiziškai nebegali duoti kelio, o tada atlekia paspirtukas ir įsipisa į automobilį, tai kad tokius dalykus eliminuoti ir sugalvota šita taisyklė, kad paspirtukas prilėtina greitį, tuomet automobilio vairuotojas fiziškai pamato paspirtuką ir tada duoda jam kelią, kitaip ir bus tokie eismo įvykiai jeigu paspirtukai skraidys
                  Galimybė yra visada. Priuso situacijoje tiesiog važiuoji labai labai lėtai, o esant reikalui ir visai sustoji, o ne tiesiog mini gazą va bank, darydamas prielaidą, kad tuo metu ten neatlėks pirmumą turintis paspirtukistas. Čia jokiu būdu neteisinu panašiai durno paspirtukistoi elgesio lėkti dideliu greičiu (ką akivaizdžiai darė), bet akivaizdu, kad negalėdamas matyti potencialiai artėjančio ir pirmumą turinčio eismo dalyvio, turi sulėtinti iki tokio lygio, kad pamatytum. Jeigu suilėtinimo neužtenka, turi sustoti.

                  Comment


                    John gerai parašė, bet buvo ten argumentas, kad net sustojus nesimato, tai todėl važiuojant labai labai lėtai, nors automobilistas vis dar nemato, paspirtukas gali pamatyti išlendantį bamperį, kad galėtų šiek tiek lanku apvažiuoti. Auto sustoja, jei pamato paspirtuką / pėsčiajį. Tada vėl pajuda iš vietos, iki tol, kol kitas paspirtukas jau mato, kad netilps pravažiuot.

                    Realybėj ir aš taip su nematoma zona išriedėdavau su mašina. 3–4 km/h

                    Edit: kartą išvažiuojant iš degalinės buvau nusignalintas mašinos iš galo, kad sustojau prieš raudoną dviračių taką, nes abejomis kryptimis nebuvo matomumo. Mano dar mašina buvo labai labai žema, su pripjautomis spyruoklėmis, tai akių lygis ties kitų mašinų durų rankenomis, t. y. net per langus nemačiau kiaurai. Po kiek laiko, tame išvažiavime (senas vaizdas) mačiau švyturėlius ir nuskintą dviratininką. Tai tik parodo, kad automobilistai didesni kaušai nei dviratistai ar paspirtukistai.
                    Paskutinis taisė dondc; 2025.09.21, 07:45.
                    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                    Comment

                    Working...
                    X