Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakar prie mano akių vieną hipariką su šiukšlių maišiuku ant galvos ir žaliuoju bolto paspirtuku nutrenkė mašina prie SEB būstinės Konstitucijos pr. Asilas per perėją važiavo, per raudoną (stovėjo keli žmonės, laukė kol žalia užsidegs, bet nu kam čia tą laiką gaišt), bet gan minkštai prigulė ant kapoto, laiku spėjo vairuotojas sustabdyt. Tai panašu, kad nieko baisaus nenutiko, nes atsistojo gan greit ir pradėjo aiškintis kas čia kaip. Bet bl, aš tokiam dar į snukį užvažiuočiau to vairuotojo vietoj.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tam, kad galėtum užsidėt avarines lemputes ir nepaisyt parkavimo taisyklių, nes juk su jomis galima parkuotis ir važiuot belekur.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Ir kam reikalingos B kategorijos teisės?Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.08.02, 11:56.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kas čia tokio ypatingo buvo padaryta? Na nupaišė tuos "parkingus" ir ką? Prieš tai irgi buvo daug kartų aiškinta ir VMS ir pačio Bolt kur ir kaip statyt tuos paspirtukus, bet kam tai rūpi, jeigu nėra absoliučiai jokios kontrolės?Parašė John Rodyti pranešimąNu va prašau. Jei Benkunskas, kad ir koks bukas maušas jis bebūtų, šitą sutvarkys, duosiu jam pliusą nuo savęs. Nes iki tol 8 metus buvo "neįmanoma" ir "nėra galimybių". Pasirodo, įmanoma ir gal net galimybės yra. Ir tam užtenka kelių savaičių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei leis statyti tik nurodytose zonose, tai betvarkė galės būti tik aplink jas, bet bus tvarkinga visur kitur, nes tiesiog negalėsi užbaigti kelionės appse, kol neatvažiuosi į nurodytą zoną.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O kas čia tokio ypatingo buvo padaryta? Na nupaišė tuos "parkingus" ir ką? Prieš tai irgi buvo daug kartų aiškinta ir VMS ir pačio Bolt kur ir kaip statyt tuos paspirtukus, bet kam tai rūpi, jeigu nėra absoliučiai jokios kontrolės?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jo, bet tai Bolt nepadarys tokios mažos ir centimetrais tikslios zonos, kad galima būtų užbaigt kelionę tik tame kelių kvadratų "parkinge", o ne šaligatvyje šalia jos.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Jei leis statyti tik nurodytose zonose, tai betvarkė galės būti tik aplink jas, bet bus tvarkinga visur kitur, nes tiesiog negalėsi užbaigti kelionės appse, kol neatvažiuosi į nurodytą zoną.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Netvarka 50 metrų zonoje tai ne 5km ant 5km ribose.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jo, bet tai Bolt nepadarys tokios mažos ir centimetrais tikslios zonos, kad galima būtų užbaigt kelionę tik tame kelių kvadratų "parkinge", o ne šaligatvyje šalia jos.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Situacijos visiškai nepakeis jei parkuos bent toliau 2m nuo zonos, reiškiasi jie vėl bus trikdis. Vieta vietai nelygu kai kur manau bus trikdis jei ir pusę metro išsikiš. O tu kalbi apie kilometrus.Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Netvarka 50 metrų zonoje tai ne 5km ant 5km ribose.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baik, tai kainuoja. Kita vertus paspirtukai juose krautūsi, nereikėtų surinkinėti ir krauti naktimis.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąO kodėl negalima Boltą įpareigot įrengti tuos užrakinamus stovus, ir paspirtukus palikinėti tik juose? Problem solved.
Jie ruošiasi tai padaryti, bet neprivalomai. Jei paliktum paspirtuke tokiam stove krautis, tada jie suteiks mažą nuolaidą kitam važiavimui (tikiu dar ir ribotam laikui). Asmeniškai mane paskatintų, jei būtų iškart suteikiama nuolaida pabaigus kelionę.
Bus nepatrauklu vartotojams. Tokie stovai būtų kažkas panašiau kaip naudotis viešuoju transportu ne taxi, tai yra iki stotelių reikia dar nueiti, o taksi priveža prie durų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš sakau, kokią sąlygą miestas turėtų iškelti Boltui, kad galėtų toliau savo šlamštą laikyti ant šaligatvių. Nebūtina krauti, galima ir tiesiog rėmą padaryti, kuriame ir tik kuriame būtų galima palikti paspirtukus. O po miestą važinėtų šiukšliavežė ir surinkinėtų nevietoje paliktus paspirtukus ir tiesiai į šiukšlyną, kur jiems ir vieta.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Baik, tai kainuoja. Kita vertus paspirtukai juose krautūsi, nereikėtų surinkinėti ir krauti naktimis.
Jie ruošiasi tai padaryti, bet neprivalomai. Jei paliktum paspirtuke tokiam stove krautis, tada jie suteiks mažą nuolaidą kitam važiavimui (tikiu dar ir ribotam laikui). Asmeniškai mane paskatintų, jei būtų iškart suteikiama nuolaida pabaigus kelionę.
Bus nepatrauklu vartotojams. Tokie stovai būtų kažkas panašiau kaip naudotis viešuoju transportu ne taxi, tai yra iki stotelių reikia dar nueiti, o taksi priveža prie durų.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš sakau, kokią sąlygą miestas turėtų iškelti Boltui, kad galėtų toliau savo šlamštą laikyti ant šaligatvių. Nebūtina krauti, galima ir tiesiog rėmą padaryti, kuriame ir tik kuriame būtų galima palikti paspirtukus. O po miestą važinėtų šiukšliavežė ir surinkinėtų nevietoje paliktus paspirtukus ir tiesiai į šiukšlyną, kur jiems ir vieta.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo tie pasiūlymai buvo kraštutinumas?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2m nuo zonos palyginus mizeris su tuo, kad dabar belekur. Puikus pirmas žingsnis.Parašė thomcius Rodyti pranešimąSituacijos visiškai nepakeis jei parkuos bent toliau 2m nuo zonos, reiškiasi jie vėl bus trikdis. Vieta vietai nelygu kai kur manau bus trikdis jei ir pusę metro išsikiš. O tu kalbi apie kilometrus.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokie pasiūlymai nėra kraštutiniai. Dviračių nuoma juk su stovais ir veikia.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
paskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, su dviračiais tuo užsiima ne šiukšliavežės o dviračių vagys. Jeigu tai būtų alternatyvi transporto priemonė, ji nebūtų palikama ant šaligatvio. Šiaip tai motorinė transporto priemonė turėtu būti su numeriais kaip minimum, bet pas mus įstatyminė bazė tam nepasiruošusi.Parašė thomcius Rodyti pranešimąpaskutinis sakinys yra tikras kraštinumas. Toliau tai nėra šiukšlė, o alternatyvi transporto priemonė, kurią gadina taisyklių nesilaikymas ir kontrolės nebuvimas, juk dalijimosi automobilių neparkuoja vidurį gatvių ir panašiai, nes ten lengvesnis atsekamumas. O tokie stovai turi būti tik su krovikliais...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai didžiuojuosi savimi kai mėtaisi į kraštutinimus o ne realius pasiūlymus teiki?
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Ir tai nėra tik Lietuvos problema:
https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY
Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš visada tik realius pasiūlymus teikiu, toks inžinieriaus profesijos šalutinis efektas. O šiaip - kad ir "alternatyvi transporto priemonė", labai kontraversiška visom prasmėm: saugumo, tvarkos mieste, ir t.t.
Dėl užrakinamų rėmų kainos: verslas visada ieško mažiausių sąnaudų sprendimo, miestas turi žiūrėti miesto reikmių. Šiuo atveju miestas turi nustatyti taisykles, ne verslas. Verslas arba jų laikosi, arba viso gero.
Ir tai nėra tik Lietuvos problema:
https://www.youtube.com/watch?v=QlPoNlJfxkY
Ir pabaigai: www.humoursenseupgrade.com
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai jokio skirtumo: jei miestas iškeltų sąlygą, kad pastirtukai gatvėse nenaudojami gali būti TIK prirakinti spec. garažuose (dokuose), tai čia jau paslaugos tiekėjo reikalas kaip juos padaryti. Aišku reiktų dizainą derinti su miestu, nes dar atsiras paspirtukininkai, kurie karvės kuolų su pakabinamom spynom prikals šalia šaligatvių, nes "pigiau, o sąlygas atitinkam"...Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
- 1 patinka
 
Comment
 
 O pasinaudoje klientai numetinės toliau kur papuolė, arba 10 m spinduliu apie šitas vietas...nu nes gi kitas trukdė gražiai priparkuoti.
Comment