Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.
    Labiau klausimas prie ko pratę apvažiuojami per kairę. Asmeniškai jei pamatau kažką atskrendantį iš galo, kai tik pasitaiko proga rikiuojuos į pirmą. Esu turėjęs kelis pavojingus atvejus kai privažiavus tokį tarpą pradedu rikiuotis, o toks tešlagalvis kelių erelis jau pradėjęs apvažinėt ir gazuoja, kad spėtų įšokt atgal prieš mane...

    Blogiausia, kad tokie apvažinėtojai legitimizuoja iš tiesų miegančius antroj juostoj. Po to aiškina, kad koks skirtumas, jei norės apvažiuos pirma, kame čia problema.
    Paskutinis taisė mantasm; 2025.10.24, 12:49.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Pala tai aš tą ir noriu pasakyti, kad furos šiaip pagal KET neturėtų daugiau 80km/h važiuoti.
      Bet pats teigi kad tai kažkoks kraštutinumas: "Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume."
      Ar čia kitaip reikėjo suprast?
      Ir nieks nebando čia kažko legitimuoti, tiesiog buvo oponuojama, kad furos tikrai važiuoja ir 90 ir 90+.
      Deja, bet jei ypač tranzitiniuose keliuose, geromis oro sąlygomis važiuoji lėčiau už maksimalų leidžiamą greitį, nepraleidi "traukinuko" už savęs, prisivijęs dar didesnę "sraigę" važiuoji iš paskos prilipęs, nepalikdamas lenkimo tarpo esi kliuvinys. Sraigė, nematanti, kas vyksta aplink tave.
      Taip formaliai tu nieko nepažeidi, bet savo veiksmais išderini visą sklandžiai judantį srautą lygiai taip pat, kaip ir važiuojantys per greitai. Kokia esminė KET mintis? Laikytis visų sutartos, nustatytos tvarkos ir kuo mažiau vieni kitiems trukdyti judėti eisme.
      Man asmeniškai tikrai yra saugiau normaliame kelyje važiuoti 90-92 pagal GPS, nei 90 pagal spidometrą ir stebėti kaip mane lenkia furos. Gal kitiems kitaip atrodo
      Kraštutinumas buvo tamstos sarkazmas:
      Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja
      Kur aš tikrai nenoriu veltis į diskusijas, kur bandomi iškreipti žodžiai, bei "prilipdomi" nepasakyti teiginiai

      O fūros važiuoja taip kaip ir kiti vairuotojai - sau leisdami pažeisti tam tikras taisykles, nėra čia kažkokio išskirtinumo. Jeigu nėra vidutinio matuoklio, tai ne retas lengvojo automobilio vairuotojas užmiesčio keliuose spustelį truputi virš 90 km/h.

      O dėl greičio pasirinkimo, jį reikia pasirinkti atsižvelgiant į daugelį faktorių. Tik nepamenu, kad būtent aš (nes replikuojama man) būčiau kažką sakęs, kad reikia važiuoti tiek, kiek rodo spidometras. Aš į diskusiją būtent ir pasijungiau sakydamas "pasitikrinkite ar rodomas greitis atitinka faktinį greitį". Kadangi kombinacijoje su EK reglamentuota spidometro paklaida ir padangų dydžiu, galima gauti nemažą faktinį neatitikimą tarp to kiek rodo ir kiek realiai yra. Taip atsiranda pranešimai, kad važiavau 110, o mane aplenkė fūra

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Turėtų būti galimybė pakeisti ACC palaikomą atstumą
        Thank you, captain obviuos

        Comment


          Vasara turėjau situacija, kai važiojant nuo Kauno link Jurbarko, bet dar neprivažiavus Nemuno kelyje pasirodo traktorius su priekaba. Važiuoja jis apie 30, traukinukas vis didėja. Ir po poros km pagaliau atsirado vieta lenkimui. O prieš mane važiavo kažkoks paukštis dyzeliniu BMW universalu, kuris visą šitą lėtą kelionę "šildė padangas kaip F-1". Kai ateina jo eilė lenkti staigiai pajuda, susilyginus su traktoriumi staigiai stabdo, atidaro langą ir pradeda kažką aiškinti traktoriaus vairuotojui. Nežinau ką traktoriaus vairuotojas galėjo ten išgirsti, bet tada jau man atsibodo, daviau per signalą, o Bemsas per gazą ir poros posūkių nusuko į kažkokį kaimą.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą


            Blogiausia, kad tokie apvažinėtojai legitimizuoja iš tiesų miegančius antroj juostoj. Po to aiškina, kad koks skirtumas, jei norės apvažiuos pirma, kame čia problema.
            Kad to nebūtų, reikia nepalikti antraeiliniko apvažiavus pirma juosta, o susilyginus su juo važiuoti greta, palaikyti vienodą greitį, kol jam prašviesės protas. Ypač tam padeda iš galo prisivijęs rimtas lakstūnas, mirksinti ilgomis.

            -

            Comment

            Working...
            X