Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Furos >90 km/h puikiai gali važiuot nuo kokio kalno. Tiesiam kely tai nebent tik po miesta važinėjantys betonvežiai ar gruntovežiai, kurių turbūt jokios kontrolės mieste negaudo.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Kas savaitę nuvažiuoju tarp 1000-1500 km, tai nežinau čia daug ar mažai

      Esmė, kad man neatrodo. O man nematytos. Todėl labai keista girdėti apie gerokai greičiau nei įmanoma lakiojančias fūras.
      Ir tokių greičių kaip 110-120 nėra net autobahnuose. Europoje vilkikai tokiais greičiais nevažinėja, nes niekur daugiau 90 nėra leidžiama.

      Tamsta pataiko ant kažkokių išskirtinių variantų. Aš šiaip beveik visada važiuodamas paprastu plentu užsistatau 95-97 greitį ir nepamenu atvejo, kad tokiu greičiu važiuojant fūra veidrodyje nenutoltų.
      Autobusai vėlgi su ta paklaida gal iki 105 km/h įsibegėja. Visų įmonių tikrai nesu stebėjęs, bet esu porą kartų taip paskui Flixbus nuo Balstogės iki Lazdijų parvažiavęs vėlyvesniu metu, užsistatęs distroniką (ACC) ir važiuodamas už jų maždaug ant "šimtuko". Labai patogu, nereikia visiškai pedalų maigyti
      Iš interneto klodų: ribotuvu nustatoma riba 90km/h, dėl paklaidos realiai gali būti pasiekiamas greitis 92-94km/h... ir tai net "legaliai".
      Kasdien po 35km pirmyn atgal Via Baltica nuo 2007m .... taip, kad praktiškai visą laiką gyvenu tarp furų. Žinoma nėra taip, kad kas antra fūra taip važiuoja, bet deja ir ne išskirtiniai vienetiniai atvejai. Bet tiek to tebūnie "susapnuoju" retkarčiais už vairo. Nepirksiu vien dėl to registratoriaus su GPS Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        Bet tiek to tebūnie "susapnuoju" retkarčiais už vairo. Nepirksiu vien dėl to registratoriaus su GPS Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja
        Kad kažkas sapnuoja ar susigalvoja niekur nesakiau Mano akimis viskas susiveda į paklaidas ir į vienetines situacijas.
        Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume. Bet kokiu atveju didelis OT jau gaunasi

        Keliuose problema ne vilkikų greitis, o automagistralėse važinėjantys "antros juostos direktoriai ir direktorės", kurie/kurios isikandę vairą važiuoja savo susigalvotu greičiu ir net negalvoja persirikiuoti. Ypač toks paūmėjimas atsitinka prastomis oro sąlygomis, kaip pvz. šiandien, kai tenka laukti "direktorių malonės" ne vieną kilometrą kabant ant uodegos.

        Comment


          Lietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Lietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
            Bet pavojingiau taip apvažiuoti, nes visi mažiau budrūs kai rikiuojasi į pirmą juostą nei į antrą (nes ten visada tikisi, kad kažkas gali greičiau važiuoti, tad atidžiau stebi).
            Tai toks grybas antraeilininkas gali grybaudamas mestis į pirmą kai tu jį pro ten apvažiuoti sugalvosi

            Comment


              O realiame gyvenime važiuoji ir nuvažiuoji.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Lietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
                Dažnu atveju tik toks sprendimas ir lieka. Tik esant intensyvilesniam eismui, būna tenka ir luktelėti kol pirmoje atsiras ilgesnis tarpas

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  O realiame gyvenime važiuoji ir nuvažiuoji.
                  Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.
                    Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.
                      Jei gyvenime jauti įtampą - kažką jame keisk, dirbk su savimi.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Kad kažkas sapnuoja ar susigalvoja niekur nesakiau Mano akimis viskas susiveda į paklaidas ir į vienetines situacijas.
                        Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume. Bet kokiu atveju didelis OT jau gaunasi

                        Keliuose problema ne vilkikų greitis, o automagistralėse važinėjantys "antros juostos direktoriai ir direktorės", kurie/kurios isikandę vairą važiuoja savo susigalvotu greičiu ir net negalvoja persirikiuoti. Ypač toks paūmėjimas atsitinka prastomis oro sąlygomis, kaip pvz. šiandien, kai tenka laukti "direktorių malonės" ne vieną kilometrą kabant ant uodegos.
                        Na jei KET su maksimalių leidžiamų greičių punktu sunkvežimiams yra "kraštutinumas" skirtas ECO vairavimui... tai kaip čia pasakius.
                        Sraigės-antraeilininkai yra mažiausia problema saugumo atžvilgiu. Na pasinervuosi iš paskos ir tiek.
                        O va su sraige paprastame kelyje jau didelė bėda. Ir furų greitis čia problema pasidaro. Neimkim kaip sakai kraštutinumų.. imkim "sraigę" 80km/h. Jei sutinki, kad įprastas furos greitis +-90km/h, tai kokia tikimybė, kad ne tik lengvosios, bet ir fura nelenks sraigės? Kokias rizikas tokie lenkimai sukelia turbūt diskutuot neverta.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Bet pavojingiau taip apvažiuoti, nes visi mažiau budrūs kai rikiuojasi į pirmą juostą nei į antrą i
                          Ar yra duomenų pagrindžiančių tai? Nėra, tai čia tik tavo nuomonė, o ne faktas.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            O va su sraige paprastame kelyje jau didelė bėda. Ir furų greitis čia problema pasidaro. Neimkim kaip sakai kraštutinumų.. imkim "sraigę" 80km/h. Jei sutinki, kad įprastas furos greitis +-90km/h, tai kokia tikimybė, kad ne tik lengvosios, bet ir fura nelenks sraigės? Kokias rizikas tokie lenkimai sukelia turbūt diskutuot neverta.
                            Norėčiau priminti, kad paprastame kelyje > 3,5t transportui leistinas greitis yra būtent 80 km/h. Kažkaip paimdami technines galimybes, bandome legitimizuoti taisyklių pažeidimus. Nes tas važiuojantis pagal leistiną greitį nėra nei "sraigė", nei pavojus kelyje. Juo labiau, nesuprantu minties, kas bandoma tuo pasakyti. Gal turėtume bausti važiuojančius pagal taisykles, nes matai jie visur nuolat skubančius "verčia" elgtis pavojingai ir kelia pavojų?

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą

                              Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.
                              Tai gal tu čia BMW vairuoji ir mane kelyje link Varšuvos bandei per pirmą eismo juosta apvažiuot?

                              Situacija - kažkas priekyje pirma juosta važiuoja, aš greitesnis rikiuojuosi į antrą. Kadangi RAV'o kvaila atstumo palaikymo sistema numetinėja greitį iš labai toli, persirikiuoju į antrą taip šiek tiek anksčiau, na likus kokiems keliems šimtams metrų iki tos lėtesnės mašinos. Po kiek laiko pamatau veidrodėlyje, kad pirma juosta parskrenda BMW. Nu ok, jis greitesnis aš rikiuojuos atgal į pirmą juosta. Lenkui tai pasirodo buvo siurprizas - buvo labai piktas, kad neleidau pirma juosta apvažiuot.

                              Comment


                                Kiek važinėju A1, tai kažkokių piktybinių kurie specialiai velkasi tikrai nebūna - yra kas važiuoja 100-110, privažiavę kokią fūrą savo greičiu ją aplenkia ir grįžta atgal į pirmą. Žinoma neretai tokius pradeda iš galo spausti silpnapročiai, važiuojantys arčiau negu automobiliai parkavimo vietoje, nenustebčiau kad tokiems vairuotojams ir pradeda vaidentis kad visi jiems trukdo ir neleidžia važiuoti normalEi.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Kadangi RAV'o kvaila atstumo palaikymo sistema numetinėja greitį iš labai toli
                                  Siūlyčiau paskaičiuoti kiek sekundžių iki automobilio ji palaiko, nes įtariu kvaila ne sistema, o vairuotojas.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Siūlyčiau paskaičiuoti kiek sekundžių iki automobilio ji palaiko, nes įtariu kvaila ne sistema, o vairuotojas.
                                    Ne, su vairuotoju viskas ok. RAV'o senas softas ir radarai - tikrai prastai veikia.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                      Kiek važinėju A1, tai kažkokių piktybinių kurie specialiai velkasi tikrai nebūna - yra kas važiuoja 100-110, privažiavę kokią fūrą savo greičiu ją aplenkia ir grįžta atgal į pirmą. Žinoma neretai tokius pradeda iš galo spausti silpnapročiai, važiuojantys arčiau negu automobiliai parkavimo vietoje, nenustebčiau kad tokiems vairuotojams ir pradeda vaidentis kad visi jiems trukdo ir neleidžia važiuoti normalEi.
                                      Tikrai būna. Aišku tai ne masinis reiškinys, bet vienetų visada yra.
                                      Dažniausi apvažiavimai per dešinę nutinka, kai "antros juostos direktoriai" tiesiog pustuštėse atkarpose piktybiškai važiuoja antra juosta nei kažką apvažiuodami, nei nuo kažko besitraukdami. Tai tiesiog važiuodamas greičiau tvarkingai pirma juosta, toliau pirma juosta juos ir "aplenki".
                                      Mano kelionėse kelyje A1 vidurkis turbūt kokie 2-3 apvažiavimai per dešinę 100 km atstume. Kad nebūtų nei vieno - labai retai pasitaikantis variantas, nebent važiuojama beveik tuščiame kelyje (ankstyvi savaitgalio rytai, arba labai vėlai vakare).

                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Ne, su vairuotoju viskas ok. RAV'o senas softas ir radarai - tikrai prastai veikia.
                                      Tikrai taip. Todėl RAV'e ACC naudoju tik 1+1 keliuose, kai neplanuoju nieko lenkti. Automagistralėse važiuoti pagal jį yra kančia. Visada užsistatau paprastą CC.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2025.10.24, 11:10.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Norėčiau priminti, kad paprastame kelyje > 3,5t transportui leistinas greitis yra būtent 80 km/h. Kažkaip paimdami technines galimybes, bandome legitimizuoti taisyklių pažeidimus. Nes tas važiuojantis pagal leistiną greitį nėra nei "sraigė", nei pavojus kelyje. Juo labiau, nesuprantu minties, kas bandoma tuo pasakyti. Gal turėtume bausti važiuojančius pagal taisykles, nes matai jie visur nuolat skubančius "verčia" elgtis pavojingai ir kelia pavojų?
                                        Pala tai aš tą ir noriu pasakyti, kad furos šiaip pagal KET neturėtų daugiau 80km/h važiuoti.
                                        Bet pats teigi kad tai kažkoks kraštutinumas: "Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume."
                                        Ar čia kitaip reikėjo suprast?
                                        Ir nieks nebando čia kažko legitimuoti, tiesiog buvo oponuojama, kad furos tikrai važiuoja ir 90 ir 90+.
                                        Deja, bet jei ypač tranzitiniuose keliuose, geromis oro sąlygomis važiuoji lėčiau už maksimalų leidžiamą greitį, nepraleidi "traukinuko" už savęs, prisivijęs dar didesnę "sraigę" važiuoji iš paskos prilipęs, nepalikdamas lenkimo tarpo esi kliuvinys. Sraigė, nematanti, kas vyksta aplink tave.
                                        Taip formaliai tu nieko nepažeidi, bet savo veiksmais išderini visą sklandžiai judantį srautą lygiai taip pat, kaip ir važiuojantys per greitai. Kokia esminė KET mintis? Laikytis visų sutartos, nustatytos tvarkos ir kuo mažiau vieni kitiems trukdyti judėti eisme.
                                        Man asmeniškai tikrai yra saugiau normaliame kelyje važiuoti 90-92 pagal GPS, nei 90 pagal spidometrą ir stebėti kaip mane lenkia furos. Gal kitiems kitaip atrodo

                                        Comment


                                          Turėtų būti galimybė pakeisti ACC palaikomą atstumą
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X