Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Bet būna, kad aplenkia, važiuojant net 106 km/h pagal spidometrą, ~100 pagal GPS.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Išstenėk greitkelyje bent 95 km/h, ir jokia fūra tau prilipusi prie galo nesivilks...
Beje, net Grigiškėse, kur 100 km/h riba.
Dažniausiai nelietuviškos, lenkiškos arba C.Azijos.
Kalbėjau su fūristais, sakė, kad lengvai paturbintu ribotuvu gali važiuoti 110-120 km/h. Jeigu visai be ribotuvo, tai gali lėkti ir 180-200.Paskutinis taisė Sula; 2025.10.20, 10:54.
Comment
-
Lietuvoje neteko matyti, bet Vokietijos autobane yra pasitaike kad važiuojant 130 km/h mane aplenkė kelios fūros. Matyt ten važiuoja be ribotuvo.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet būna, kad aplenkia, važiuojant net 106 km/h pagal spidometrą, ~100 pagal GPS.
Beje, net Grigiškėse, kur 100 km/h riba.
Dažniausiai nelietuviškos, lenkiškos arba C.Azijos.
Kalbėjau su fūristais, sakė, kad lengvai paturbintu ribotuvu gali važiuoti 110-120 km/h. Jeigu visai be ribotuvo, tai gali lėkti ir 180-200.
Comment
-
Pavakarys ViaBaltika, eismo intensyvumas minimalus E67 – „Google“ žemėlapiai ... prisiveju traktorių, greitis 35-40km/h, paskui jį lengvoji (ne automarozas, juk gi nelenkia), prisijungiu ir aš į "sraigių traukinuką". Iš paskos "pareina" dvi fūros, mirksnis šviesomis, nervingas garsinis signalas "sraigių traukinukui" ir sau ramiausiai be jokių pavojų apsilenkę nutolsta.Parašė eigh Rodyti pranešimą
5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.
Taip iki pat ištisinės linijos pabaigos už 500m ir matomumas puikus buvo, ir nei vieno priešpriešinio srauto automobilio...
Taip ir kyla mintys, o ko mes visą laiką už to traktoriaus šliaužiame, nuo kokio blogio čia mus pagal KET bando apsaugoti?
Tingiu pats skaičiuoti (ChatGPT): Automobilis, važiuodamas 90 km/h, aplenktų traktorių (40 km/h) per apie 3,5–4 sekundes, ir per tą laiką pats nuvažiuotų apie 90 metrų.
- 4 patinka
Comment
-
Lietuvoje vienintėlis toks atvejis man pasitaikė. Bet aplenklė tik "galva", vilkikas be priekabos, visiškai naujas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lietuvoje neteko matyti, bet Vokietijos autobane yra pasitaike kad važiuojant 130 km/h mane aplenkė kelios fūros. Matyt ten važiuoja be ribotuvo.
Comment
-
Siūlyčiau pasitikrinti kiek rodo spidometras, o koks realus greitis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vakar A2 važiavau 98, trys fūros aplenkė. Beje remonto zonoje kur 70 tai aš vienintelis važiavau 75, visi kiti 90+.
Važiuodamas 95-97 lenkiu visas fūras be išimčių. Ir nepamenu, kad tokiu greičiu kažkoks sunkiasvoris būtų mane aplenkęs. Na nebent kažkur nuo kalniuko būna jie ir kiek daugiau įsibėgėja.
- 5 patinka
Comment
-
Ar tikrai tikrai tikrai avarijos kyla dėl tų, kurie važiuoja pvz. ant 60, kur galima važiuoti 90? Ar tikrai tokių vairuotojų tiek daug matote kelyje?
O gal avarijos kyla, kai važiuoji beveik leistinu arba net juo, o tave amžinai skubantys automarozai deda per ištisinę?
Nėra argumentų - neištraukinėkit kažkokių KET punktų, kurie čia visiškai netinka. Niekas neprivalo važiuoti su srautu (kas, anot dažno lietuvio, reiškia +20 km/h nuo leistino).
- 3 patinka
Comment
-
Ant 60 rečiau, bet ant 70 - beveik kiekvieną kartą išvažiavus į tolimesnį kelią, ir ne po vieną. Intensyvaus eismo keliuose, kur nėra daug galimybių lenkti, tokie sau patogiu tempu riedantys sukuria niekam nereikalingas įtampas.Parašė eigh Rodyti pranešimąAr tikrai tikrai tikrai avarijos kyla dėl tų, kurie važiuoja pvz. ant 60, kur galima važiuoti 90? Ar tikrai tokių vairuotojų tiek daug matote kelyje?
Tai yra dvi visiškai atskiros problemos, nereikia plakti jų krūvon.O gal avarijos kyla, kai važiuoji beveik leistinu arba net juo, o tave amžinai skubantys automarozai deda per ištisinę?
KET aiškiai sako, kad važiuojantys "kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį" (ko gero reikėtų tikslinti taisykles ir skaičiais apibrėžti kas tai yra, nes toks apibrėžimas ne visiems suprantamas) "privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, pasitraukdamas kuo labiau į dešinę".Nėra argumentų - neištraukinėkit kažkokių KET punktų, kurie čia visiškai netinka. Niekas neprivalo važiuoti su srautu (kas, anot dažno lietuvio, reiškia +20 km/h nuo leistino).
T.y. KET nedraudžia važiuoti tau patogiu ir saugiu 60 km/h greičiu, bet nurodo pasitraukti iš kelio ir praleisti važiuojančius greičiau. Jei to nedarai - esi kelių gaidelis ir tiek.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Reikia taip pat atsižvelgti į aplinkos sąlygas.
O šiap tai iš patirties, niekas Lietuvoje per daug ir neskraido, ir nesivelka. Bet kelių gaidelių ir neadekvatų, aišku, pasitaiko.
"Pasitraukti iš kelio" nereikalauja. Grovyje važiuoti 60 km/h nesauguParašė Tomas Rodyti pranešimąT.y. KET nedraudžia važiuoti tau patogiu ir saugiu 60 km/h greičiu, bet nurodo pasitraukti iš kelio ir praleisti važiuojančius greičiau. Jei to nedarai - esi kelių gaidelis ir tiek.
Paskutinis taisė Sula; 2025.10.20, 15:28.
Comment
-
Didžioji dalis tragiškų autoįvykių kyla dėl priešpriešinių susidūrimų. Važiavimas "ant 60" didina bereikalingų lenkimų, (išvažiavimų į priešpriešinę) skaičių (net ir apsiribojant leistinomis vietomis), formuojamas traukinukas, atsiranda bijančių lenkti ir nebepaliekančių saugaus tarpo lenkiantiesiems ir t.t.... o tuo pačiu ir didėja bendra įvykių rizika...Parašė eigh Rodyti pranešimąAr tikrai tikrai tikrai avarijos kyla dėl tų, kurie važiuoja pvz. ant 60, kur galima važiuoti 90? Ar tikrai tokių vairuotojų tiek daug matote kelyje?
O gal avarijos kyla, kai važiuoji beveik leistinu arba net juo, o tave amžinai skubantys automarozai deda per ištisinę?
Nėra argumentų - neištraukinėkit kažkokių KET punktų, kurie čia visiškai netinka. Niekas neprivalo važiuoti su srautu (kas, anot dažno lietuvio, reiškia +20 km/h nuo leistino).
Taip, kad važiavimas ne laukais "ant 60" tikrai tikrai tikimybę įvykiui padidina.
- 7 patinka
Comment
-
Prieš gerus metus teko porą kartų per 1/2 Lietuvos pervežti ligonį, kuris prastai jautėsi kratomas važiuojant didesniu greičiu, tai teko riedėti panašiai ant 70. Kelis kartus stabtelėjau tai autobusų stotelėj, tai kelkraštyje, praleidau važiuojančius. Net savigarba beveik nenukentėjo.Parašė Sula Rodyti pranešimą"Pasitraukti iš kelio" nereikalauja. Grovyje važiuoti 60 km/h nesaugu
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 10 patinka
Comment
-
Esi labai kantrus ir šaltų nervų vairuotojas. Dažnas lietuvis vairuotojas labai įsižeidžia, kai net stovintį kamštyje, be prošvaisčių pajudėti iš vietos artimiausią pusvalandį, aplenkia koks dviratininkas per tarpą tarp juostų. Yra tekę būti net visaip išvadintam už tokį nepagarbų elgesį gerbiamųjų kamštininkų atžvilgiuParašė Tomas Rodyti pranešimą
Prieš gerus metus teko porą kartų per 1/2 Lietuvos pervežti ligonį, kuris prastai jautėsi kratomas važiuojant didesniu greičiu, tai teko riedėti panašiai ant 70. Kelis kartus stabtelėjau tai autobusų stotelėj, tai kelkraštyje, praleidau važiuojančius. Net savigarba beveik nenukentėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Žinau kiek rodo abu. Nežinau kokias fūras lenkiate, bet įdomu kad kiekveiname atsakyme greitis vis didėja. Prasidėjo nuo 90.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Siūlyčiau pasitikrinti kiek rodo spidometras, o koks realus greitis.
Važiuodamas 95-97 lenkiu visas fūras be išimčių. Ir nepamenu, kad tokiu greičiu kažkoks sunkiasvoris būtų mane aplenkęs. Na nebent kažkur nuo kalniuko būna jie ir kiek daugiau įsibėgėja.
Comment
-
Nesuprantu apie kokius atsakymus kalbate. Gal maišote mane su kažkuom kitu?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žinau kiek rodo abu. Nežinau kokias fūras lenkiate, bet įdomu kad kiekveiname atsakyme greitis vis didėja. Prasidėjo nuo 90.
Visos tos diskusijos apie fūras važiuojančias 95+ ar netgi 110-120 šiek tiek kelia juoka. Gal ir gali ten koks senas trantas (savivartis ar fiskaras), kuris iš LT ribų neišvažiuoja ir vis dar važinėja ant "šaibinio" tachografo, susidarius palankioms sąlygoms, iki tiek įsibėgėti. Tačiau absoliuti dauguma vilkikų, kurie važiuoja tarptautiniais maršrutais, ar tiesiog yra pakankamai nauji, turi modernius tachografus ir tokiais greičiais nevažinėja.
Tik kalbos kalbomis, o realybė kiek kitokia. Čia kaip ir daugumai labai svarbu, kad magistralėse kuo didesnis leistinas greitis būtų. Tik kažkaip realybėje važiuojant 130 km/h automagistralėje, tai didžiąja daugumą kitų pavyksta pralenkti, nes nemaža dalis važiuoja netgi lėčiau nei 120. Bet jeigu skaitai kokius komentarus, tai atrodo jog visi skrenda ant 150 ir jiems dar mažai
P.S. būtų labai įdomu pamatyti kokį video iš registratoriaus, kur kažką važiuojantį ant 95 pralenkia fūra.
- 10 patinka
Comment
-
Na taip, kalbate daug, bet patys matyt nevažinėjate, jeigu jums atrodo nematytos fūros važiuojančios 100 km/h. Apie 110-120 niekas nekalbėjo išskyrus vokietijos autobane, vėl keliate skaičius.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nesuprantu apie kokius atsakymus kalbate. Gal maišote mane su kažkuom kitu?
Visos tos diskusijos apie fūras važiuojančias 95+ ar netgi 110-120 šiek tiek kelia juoka. Gal ir gali ten koks senas trantas (savivartis ar fiskaras), kuris iš LT ribų neišvažiuoja ir vis dar važinėja ant "šaibinio" tachografo, susidarius palankioms sąlygoms, iki tiek įsibėgėti. Tačiau absoliuti dauguma vilkikų, kurie važiuoja tarptautiniais maršrutais, ar tiesiog yra pakankamai nauji, turi modernius tachografus ir tokiais greičiais nevažinėja.
Tik kalbos kalbomis, o realybė kiek kitokia. Čia kaip ir daugumai labai svarbu, kad magistralėse kuo didesnis leistinas greitis būtų. Tik kažkaip realybėje važiuojant 130 km/h automagistralėje, tai didžiąja daugumą kitų pavyksta pralenkti, nes nemaža dalis važiuoja netgi lėčiau nei 120. Bet jeigu skaitai kokius komentarus, tai atrodo jog visi skrenda ant 150 ir jiems dar mažai
P.S. būtų labai įdomu pamatyti kokį video iš registratoriaus, kur kažką važiuojantį ant 95 pralenkia fūra.
Magistralėse greičio nereikia didesnio. O skrendančių tikrai yra. Mažiau nei priešų dešimtmetį, bet tikrai yra.
Registratoriaus neturiu, tai video tokio neišeis pateikti.
- 1 patinka
Comment
-
Aš kalbėjau, bet kitame kontekste.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąApie 110-120 niekas nekalbėjo
Comment
-
Na nėra čia tiek to juoko... vakar diena: fūra priekyje spidometras - 100km/h, navigacija 95km/h. Prisivyti pavyko tik prie žiedo...Parašė sleader Rodyti pranešimąVisos tos diskusijos apie fūras važiuojančias 95+ ar netgi 110-120 šiek tiek kelia juoka. Gal ir gali ten koks senas trantas (savivartis ar fiskaras), kuris iš LT ribų neišvažiuoja ir vis dar važinėja ant "šaibinio" tachografo, susidarius palankioms sąlygoms, iki tiek įsibėgėti. fūra.
Puspriekabė lenkiška registracija. Ir tai ne retas atvejis, kai važiuojant GPS 95km/h, jauti furos "spaudimą" iš galo.
Dar pasakykit, kad visi Flixbus, Ecolainai... daugiau 100km/h nevažiuoja...
Comment
-
Kas savaitę nuvažiuoju tarp 1000-1500 km, tai nežinau čia daug ar mažaiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, kalbate daug, bet patys matyt nevažinėjate, jeigu jums atrodo nematytos fūros važiuojančios 100 km/h. Apie 110-120 niekas nekalbėjo išskyrus vokietijos autobane, vėl keliate skaičius.
Magistralėse greičio nereikia didesnio. O skrendančių tikrai yra. Mažiau nei priešų dešimtmetį, bet tikrai yra.
Registratoriaus neturiu, tai video tokio neišeis pateikti.
Esmė, kad man neatrodo. O man nematytos. Todėl labai keista girdėti apie gerokai greičiau nei įmanoma lakiojančias fūras.
Ir tokių greičių kaip 110-120 nėra net autobahnuose. Europoje vilkikai tokiais greičiais nevažinėja, nes niekur daugiau 90 nėra leidžiama.
Tamsta pataiko ant kažkokių išskirtinių variantų. Aš šiaip beveik visada važiuodamas paprastu plentu užsistatau 95-97 greitį ir nepamenu atvejo, kad tokiu greičiu važiuojant fūra veidrodyje nenutoltų.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na nėra čia tiek to juoko... vakar diena: fūra priekyje spidometras - 100km/h, navigacija 95km/h. Prisivyti pavyko tik prie žiedo...
Puspriekabė lenkiška registracija. Ir tai ne retas atvejis, kai važiuojant GPS 95km/h, jauti furos "spaudimą" iš galo.
Dar pasakykit, kad visi Flixbus, Ecolainai... daugiau 100km/h nevažiuoja...
Autobusai vėlgi su ta paklaida gal iki 105 km/h įsibegėja. Visų įmonių tikrai nesu stebėjęs, bet esu porą kartų taip paskui Flixbus nuo Balstogės iki Lazdijų parvažiavęs vėlyvesniu metu, užsistatęs distroniką (ACC) ir važiuodamas už jų maždaug ant "šimtuko". Labai patogu, nereikia visiškai pedalų maigyti
- 5 patinka
Comment
-
Tai max ką jie su ribotuvu išspaudžia yra 92-93 dėl padangų aukčio/slėgio. Jeigu pats važiuoji 95, tai su 2kmh skirtumu ilgai ir vijaisi. Kad 95kiais važiuojant fūra lenktų tai čia jau komedija...Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na nėra čia tiek to juoko... vakar diena: fūra priekyje spidometras - 100km/h, navigacija 95km/h. Prisivyti pavyko tik prie žiedo...
Puspriekabė lenkiška registracija. Ir tai ne retas atvejis, kai važiuojant GPS 95km/h, jauti furos "spaudimą" iš galo.
Dar pasakykit, kad visi Flixbus, Ecolainai... daugiau 100km/h nevažiuoja...
- 1 patinka
Comment
Comment