Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Išstenėk greitkelyje bent 95 km/h, ir jokia fūra tau prilipusi prie galo nesivilks...
    Vakar A2 važiavau 98, trys fūros aplenkė. Beje remonto zonoje kur 70 tai aš vienintelis važiavau 75, visi kiti 90+.

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      Išstenėk greitkelyje bent 95 km/h, ir jokia fūra tau prilipusi prie galo nesivilks...
      Bet būna, kad aplenkia, važiuojant net 106 km/h pagal spidometrą, ~100 pagal GPS.
      Beje, net Grigiškėse, kur 100 km/h riba.
      Dažniausiai nelietuviškos, lenkiškos arba C.Azijos.
      Kalbėjau su fūristais, sakė, kad lengvai paturbintu ribotuvu gali važiuoti 110-120 km/h. Jeigu visai be ribotuvo, tai gali lėkti ir 180-200.
      Paskutinis taisė Sula; Šiandien, 09:54.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Bet būna, kad aplenkia, važiuojant net 106 km/h pagal spidometrą, ~100 pagal GPS.
        Beje, net Grigiškėse, kur 100 km/h riba.
        Dažniausiai nelietuviškos, lenkiškos arba C.Azijos.
        Kalbėjau su fūristais, sakė, kad lengvai paturbintu ribotuvu gali važiuoti 110-120 km/h. Jeigu visai be ribotuvo, tai gali lėkti ir 180-200.
        Lietuvoje neteko matyti, bet Vokietijos autobane yra pasitaike kad važiuojant 130 km/h mane aplenkė kelios fūros. Matyt ten važiuoja be ribotuvo.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          5. Išmokyti automarozus, kad blogai daro ne tie, kurie vairuoja jiems saugiu atrodančiu greičiu, o tie, kurie lenkia per ištisinę.
          Pavakarys ViaBaltika, eismo intensyvumas minimalus E67 – „Google“ žemėlapiai ... prisiveju traktorių, greitis 35-40km/h, paskui jį lengvoji (ne automarozas, juk gi nelenkia), prisijungiu ir aš į "sraigių traukinuką". Iš paskos "pareina" dvi fūros, mirksnis šviesomis, nervingas garsinis signalas "sraigių traukinukui" ir sau ramiausiai be jokių pavojų apsilenkę nutolsta.
          Taip iki pat ištisinės linijos pabaigos už 500m ir matomumas puikus buvo, ir nei vieno priešpriešinio srauto automobilio...
          Taip ir kyla mintys, o ko mes visą laiką už to traktoriaus šliaužiame, nuo kokio blogio čia mus pagal KET bando apsaugoti?

          Tingiu pats skaičiuoti (ChatGPT): Automobilis, važiuodamas 90 km/h, aplenktų traktorių (40 km/h) per apie 3,5–4 sekundes, ir per tą laiką pats nuvažiuotų apie 90 metrų.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Lietuvoje neteko matyti, bet Vokietijos autobane yra pasitaike kad važiuojant 130 km/h mane aplenkė kelios fūros. Matyt ten važiuoja be ribotuvo.
            Lietuvoje vienintėlis toks atvejis man pasitaikė. Bet aplenklė tik "galva", vilkikas be priekabos, visiškai naujas.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Vakar A2 važiavau 98, trys fūros aplenkė. Beje remonto zonoje kur 70 tai aš vienintelis važiavau 75, visi kiti 90+.
              Siūlyčiau pasitikrinti kiek rodo spidometras, o koks realus greitis.
              Važiuodamas 95-97 lenkiu visas fūras be išimčių. Ir nepamenu, kad tokiu greičiu kažkoks sunkiasvoris būtų mane aplenkęs. Na nebent kažkur nuo kalniuko būna jie ir kiek daugiau įsibėgėja.

              Comment


                Ar tikrai tikrai tikrai avarijos kyla dėl tų, kurie važiuoja pvz. ant 60, kur galima važiuoti 90? Ar tikrai tokių vairuotojų tiek daug matote kelyje?

                O gal avarijos kyla, kai važiuoji beveik leistinu arba net juo, o tave amžinai skubantys automarozai deda per ištisinę?

                Nėra argumentų - neištraukinėkit kažkokių KET punktų, kurie čia visiškai netinka. Niekas neprivalo važiuoti su srautu (kas, anot dažno lietuvio, reiškia +20 km/h nuo leistino).

                Comment


                  Trumpai: Regitros egzamino metu gi privalu važiuoti ne lėčiau nei 15 km/h (ar 15 %) nei nurodyta ženkle. Tai realiai arba reikia palaikyti tą kelio ženklo greitį, arba sėst į traukinį / autobusą. Aišku, viršyti tikrai nebūtina.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą
                    Ar tikrai tikrai tikrai avarijos kyla dėl tų, kurie važiuoja pvz. ant 60, kur galima važiuoti 90? Ar tikrai tokių vairuotojų tiek daug matote kelyje?
                    Ant 60 rečiau, bet ant 70 - beveik kiekvieną kartą išvažiavus į tolimesnį kelią, ir ne po vieną. Intensyvaus eismo keliuose, kur nėra daug galimybių lenkti, tokie sau patogiu tempu riedantys sukuria niekam nereikalingas įtampas.

                    O gal avarijos kyla, kai važiuoji beveik leistinu arba net juo, o tave amžinai skubantys automarozai deda per ištisinę?
                    Tai yra dvi visiškai atskiros problemos, nereikia plakti jų krūvon.

                    Nėra argumentų - neištraukinėkit kažkokių KET punktų, kurie čia visiškai netinka. Niekas neprivalo važiuoti su srautu (kas, anot dažno lietuvio, reiškia +20 km/h nuo leistino).
                    KET aiškiai sako, kad važiuojantys "kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį" (ko gero reikėtų tikslinti taisykles ir skaičiais apibrėžti kas tai yra, nes toks apibrėžimas ne visiems suprantamas) "privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, pasitraukdamas kuo labiau į dešinę".

                    T.y. KET nedraudžia važiuoti tau patogiu ir saugiu 60 km/h greičiu, bet nurodo pasitraukti iš kelio ir praleisti važiuojančius greičiau. Jei to nedarai - esi kelių gaidelis ir tiek.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Reikia taip pat atsižvelgti į aplinkos sąlygas.
                      O šiap tai iš patirties, niekas Lietuvoje per daug ir neskraido, ir nesivelka. Bet kelių gaidelių ir neadekvatų, aišku, pasitaiko.

                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      T.y. KET nedraudžia važiuoti tau patogiu ir saugiu 60 km/h greičiu, bet nurodo pasitraukti iš kelio ir praleisti važiuojančius greičiau. Jei to nedarai - esi kelių gaidelis ir tiek.
                      "Pasitraukti iš kelio" nereikalauja. Grovyje važiuoti 60 km/h nesaugu
                      Paskutinis taisė Sula; Šiandien, 14:28.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                        Ar tikrai tikrai tikrai avarijos kyla dėl tų, kurie važiuoja pvz. ant 60, kur galima važiuoti 90? Ar tikrai tokių vairuotojų tiek daug matote kelyje?

                        O gal avarijos kyla, kai važiuoji beveik leistinu arba net juo, o tave amžinai skubantys automarozai deda per ištisinę?

                        Nėra argumentų - neištraukinėkit kažkokių KET punktų, kurie čia visiškai netinka. Niekas neprivalo važiuoti su srautu (kas, anot dažno lietuvio, reiškia +20 km/h nuo leistino).
                        Didžioji dalis tragiškų autoįvykių kyla dėl priešpriešinių susidūrimų. Važiavimas "ant 60" didina bereikalingų lenkimų, (išvažiavimų į priešpriešinę) skaičių (net ir apsiribojant leistinomis vietomis), formuojamas traukinukas, atsiranda bijančių lenkti ir nebepaliekančių saugaus tarpo lenkiantiesiems ir t.t.... o tuo pačiu ir didėja bendra įvykių rizika...
                        Taip, kad važiavimas ne laukais "ant 60" tikrai tikrai tikimybę įvykiui padidina.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          "Pasitraukti iš kelio" nereikalauja. Grovyje važiuoti 60 km/h nesaugu
                          Prieš gerus metus teko porą kartų per 1/2 Lietuvos pervežti ligonį, kuris prastai jautėsi kratomas važiuojant didesniu greičiu, tai teko riedėti panašiai ant 70. Kelis kartus stabtelėjau tai autobusų stotelėj, tai kelkraštyje, praleidau važiuojančius. Net savigarba beveik nenukentėjo.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Prieš gerus metus teko porą kartų per 1/2 Lietuvos pervežti ligonį, kuris prastai jautėsi kratomas važiuojant didesniu greičiu, tai teko riedėti panašiai ant 70. Kelis kartus stabtelėjau tai autobusų stotelėj, tai kelkraštyje, praleidau važiuojančius. Net savigarba beveik nenukentėjo.
                            Esi labai kantrus ir šaltų nervų vairuotojas. Dažnas lietuvis vairuotojas labai įsižeidžia, kai net stovintį kamštyje, be prošvaisčių pajudėti iš vietos artimiausią pusvalandį, aplenkia koks dviratininkas per tarpą tarp juostų. Yra tekę būti net visaip išvadintam už tokį nepagarbų elgesį gerbiamųjų kamštininkų atžvilgiu

                            Comment

                            Working...
                            X