Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.
-
Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.
- 2 patinka
Comment
-
Jo, davai sukurkime visiems problemų lygioje vietoje. Pradžioje pripaišome ištisinių kur reikia ir kur nereikia, o tada vietoje to kad jas peržiūrėti (ir pagaliau sudėti ribojimus logiškai), išleiskime dešimtis tūkstančių kamerom, kad tą encofcinti. Nes viskas kas važiuoja daugiau nei 30 km/h yra nesaugu, o visi kas su tuo nesutinka yra automarozai.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
Žinau visą tą, galite nesikartoti. Ne pirmą dieną forume.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.14, 19:35.
- 6 patinka
Comment
-
Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
Comment
-
Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.
- 1 patinka
Comment
-
Gal pigiau 2+1 nei padengt viską kamerom.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.
- 1 patinka
Comment
-
Vėl ir vėl ištisinių juostų perdaug/jos veltui etc. Gal galite ne palaidomis nuotraukomis, bet ant projekto brėžinių ar bent ant satelitinės nuotraukos nubrėžt šiuos savo teiginius. Dar jei argumentuotumet teisinėm/rekomendacinėm nuorodom kodėl ten jų nereikia, senai nebūtų jokių prisikabinėjimų prie jūsų tekstų. Tiek postų ir tiek praleistų galimybių įrodyt savo tiesą..
- 6 patinka
Comment
-
Neseku įdėmiai šios diskusijos, bet kažkas lyg rašė, kad ištisinės, be kita ko, paliktos ten, kur anksčiau buvo eismo įvykiai. Jei čia rimtai, tai ką aš žinau...Tai juk pertvarkė kelią kapitaliai, tai kodėl daryti išvadą, kad ir pertvarkius ten pavojinga ir reikia ištisinės? Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
- 6 patinka
Comment
-
Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?Parašė Bmweda Rodyti pranešimąPrimena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
- 1 patinka
Comment
-
Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?
- 4 patinka
Comment
-
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.
- 3 patinka
Comment
-
Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau? IMHO ar saugu ar ne priklauso nuo pavojingos situacijos prognozavimo. Jeigu nėra kažkokių pavojaus požymių (kaip pvz, važiuojant šalikelėje matai kokią stirną, kuri po vieną retai vaikšto), saugus yra leistinas greitis. Nes kitaip galima nusiristi į absurdą ir pareikšti kad saugu yra iš viso tik stovėti vietoje, nes nebūtų judėjimo - nebūtų eismo įvykio. Bet judėti daugumai žmonių tiesiog būtina.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės.
Lenkė koloną per ištisinę, nesužiūrėjo kad priekyje sankryža su salele (arba priešpriešoje kita kolona) - rėžėsi. Tikrai ne greitis yra pagrindinė priežastis, nes net jei būtų tą manevrą daręs leistinu greičiu, vis tiek greičiausiai būtų įsivožęs.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.15, 08:42.
- 3 patinka
Comment
-
"nepasirinko saugaus greičio ir atsitrenkė į priekyje ta pačia kryptimi važiuojantį automobilį „Opel Mokka“.... tokiam įvykiui užtenka ir 1km/h skirtumo, jei nesiimsi kitų veiksmų.... bet policijos suvestinėse, niekada nebus parašyta, kad gal užsnūdo, reguliavo radiją ar navigaciją, naršė telefone, dairėsi pro šoninį langą, nesilaikė saugaus atstumo ir t.t. Nes vairuotojas dažniausiai to ir neprisipažįsta. Tai kas tokiu atveju yra priežastis? Ar yra saugus greitis naršyti telefone?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
Tik nesinervuok ir nebeapsiverk... nes vėl temą užrakins
- 4 patinka
Comment
-
Jei greitis bus 5 km/h, tai retas žvėris atsitrenks. Arba pasekmės bus labai neskaudžios.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau?
Nors, pvz. pažįstamo auomobilį elnias aplamdė stovintį
O šiaip tai panašiais orais kaip vakar iš viso bet koks greitis skirtingas nuo 0 km/h bus nesaugus su nedygliuotomis padangomis nebarstytuose keliuose .
Klausimas, o kaip pati policija važiuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Tai žodžiu, vienintelis būdas padaryti kad eismas būtų saugus yra apriboti greitį 0 km/h
Arba gal nesuvedinėkime visko į absurdą ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis. Tų priežasčių yra labai daug.
Predator dar gerą priežastį prisiminė - pašalinių dalykų darymas sėdint už vairo. Kiek kartų teko apvažiuoti neprognozuotai važiuojantį, iš šono į šoną besimėtantį automobilį, kad paskui pamatyti kad pas vairuotoją vienoje rankoje ragelis.
- 3 patinka
Comment
-
Dar papildomai iš interneto policijos klodų:Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
būdamas apsvaigęs nuo alkoholio (avarijos metu jo kraujuje buvo 1,72 prom.) , nepasirinko saugaus greičio, nesilaikė saugaus atstumo iki priekyje važiavusio vilkiko „Daf FT 19“ su puspriekabe, kurį vairavo L. Z., ir , pastarajam mažinant važiavimo greitį, atsitrenkė į puspriekabės galą,
vairavo transporto priemonę būdamas neblaivus (nustatytas 1,81 promilės neblaivumas), nepasirinko saugaus greičio, nesuvaldė transporto priemonės ir trenkėsi į pakelės medį,
Būtų pasirinkę saugų greitį pagal promiles, viena priežastimi mažiau įvardytų? Koks girtam yra saugus greitis?
- 2 patinka
Comment
-
Primena Gruziją, kur esu matęs (ir, prieš savo valią, dalyvavęs) kaip mikriuko vairuotojas ramiai sau žiūrėjo ir komentavo filmą, sukdamas kalnų keliais, iš už posūkio vis išnyrant palaidoms karvėms. Įspūdingas reginys, tikrai.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai čia dar nieko. Mačiau, kaip vairuotojas centrinėje panelėje žiūri filmą, telefone kitoje pusėje kabo navigacija ir dar gurkšnoja kavą iš puodo.
Kalbėjimas per telefoną prie ausies net moderniuose automobiluose šiaip jau stebina, nes visi jie turi laisvų rankų įrangą.
Lietuvoje filmų nesu matęs, bet telefono maigymas – masinis reiškinys. Automatiškai preziumuoju, kad žmogus į kelią nežiūri, kai keistai elgiasi kelyje. Praėjo tie laikai, kai įtardavai girtumą pirmiausia.
- 3 patinka
Comment
-
Ir atvirkščiai: bet kokiai avarijai galima pripaišyti "nepasirinko saugaus greičio". Nes jei vairuotojas būtų pasirinkęs saugų greitį, avarija nebūtų įvykusi. Filosofija tokia...Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąT ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis.
O šiaip, jau senai minėjau, kad reikia grįžti į 1865, ir priimti raudonos vėliavos įstatymą.Paskutinis taisė goolfietis; 2025.01.15, 21:07.
- 1 patinka
Comment
Comment