Furos >90 km/h puikiai gali važiuot nuo kokio kalno. Tiesiam kely tai nebent tik po miesta važinėjantys betonvežiai ar gruntovežiai, kurių turbūt jokios kontrolės mieste negaudo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Iš interneto klodų: ribotuvu nustatoma riba 90km/h, dėl paklaidos realiai gali būti pasiekiamas greitis 92-94km/h... ir tai net "legaliai".Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas savaitę nuvažiuoju tarp 1000-1500 km, tai nežinau čia daug ar mažai
Esmė, kad man neatrodo. O man nematytos. Todėl labai keista girdėti apie gerokai greičiau nei įmanoma lakiojančias fūras.
Ir tokių greičių kaip 110-120 nėra net autobahnuose. Europoje vilkikai tokiais greičiais nevažinėja, nes niekur daugiau 90 nėra leidžiama.
Tamsta pataiko ant kažkokių išskirtinių variantų. Aš šiaip beveik visada važiuodamas paprastu plentu užsistatau 95-97 greitį ir nepamenu atvejo, kad tokiu greičiu važiuojant fūra veidrodyje nenutoltų.
Autobusai vėlgi su ta paklaida gal iki 105 km/h įsibegėja. Visų įmonių tikrai nesu stebėjęs, bet esu porą kartų taip paskui Flixbus nuo Balstogės iki Lazdijų parvažiavęs vėlyvesniu metu, užsistatęs distroniką (ACC) ir važiuodamas už jų maždaug ant "šimtuko". Labai patogu, nereikia visiškai pedalų maigyti
Kasdien po 35km pirmyn atgal Via Baltica nuo 2007m .... taip, kad praktiškai visą laiką gyvenu tarp furų.
Žinoma nėra taip, kad kas antra fūra taip važiuoja, bet deja ir ne išskirtiniai vienetiniai atvejai. Bet tiek to tebūnie "susapnuoju" retkarčiais už vairo. Nepirksiu vien dėl to registratoriaus su GPS
Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja
Comment
-
Kad kažkas sapnuoja ar susigalvoja niekur nesakiauParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąBet tiek to tebūnie "susapnuoju" retkarčiais už vairo. Nepirksiu vien dėl to registratoriaus su GPS
Juk visi žinom, kad tikrai furos daugiau 80km/h nevažinėja 
Mano akimis viskas susiveda į paklaidas ir į vienetines situacijas.
Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume. Bet kokiu atveju didelis OT jau gaunasi
Keliuose problema ne vilkikų greitis, o automagistralėse važinėjantys "antros juostos direktoriai ir direktorės", kurie/kurios isikandę vairą važiuoja savo susigalvotu greičiu ir net negalvoja persirikiuoti. Ypač toks paūmėjimas atsitinka prastomis oro sąlygomis, kaip pvz. šiandien, kai tenka laukti "direktorių malonės" ne vieną kilometrą kabant ant uodegos.
- 4 patinka
Comment
-
Bet pavojingiau taip apvažiuoti, nes visi mažiau budrūs kai rikiuojasi į pirmą juostą nei į antrą (nes ten visada tikisi, kad kažkas gali greičiau važiuoti, tad atidžiau stebi).Parašė Tomas Rodyti pranešimąLietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
Tai toks grybas antraeilininkas gali grybaudamas mestis į pirmą kai tu jį pro ten apvažiuoti sugalvosi
- 8 patinka
Comment
-
Dažnu atveju tik toks sprendimas ir lieka. Tik esant intensyvilesniam eismui, būna tenka ir luktelėti kol pirmoje atsiras ilgesnis tarpasParašė Tomas Rodyti pranešimąLietuvoje nedraudžiama dešine juosta važiuoti greičiau nei kaire, nėra jokio reikalo vilktis paskui antraeilininkus.
Comment
-
Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.Parašė Tomas Rodyti pranešimąO realiame gyvenime važiuoji ir nuvažiuoji.
Comment
-
Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 6 patinka
Comment
-
Jei gyvenime jauti įtampą - kažką jame keisk, dirbk su savimi.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet su daugiau įtampos ir atsargumo nei apvažiuojant įprasta puse. Jei neigsi, netikėsiu.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Na jei KET su maksimalių leidžiamų greičių punktu sunkvežimiams yra "kraštutinumas" skirtas ECO vairavimui... tai kaip čia pasakius.Parašė sleader Rodyti pranešimąKad kažkas sapnuoja ar susigalvoja niekur nesakiau
Mano akimis viskas susiveda į paklaidas ir į vienetines situacijas.
Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume. Bet kokiu atveju didelis OT jau gaunasi
Keliuose problema ne vilkikų greitis, o automagistralėse važinėjantys "antros juostos direktoriai ir direktorės", kurie/kurios isikandę vairą važiuoja savo susigalvotu greičiu ir net negalvoja persirikiuoti. Ypač toks paūmėjimas atsitinka prastomis oro sąlygomis, kaip pvz. šiandien, kai tenka laukti "direktorių malonės" ne vieną kilometrą kabant ant uodegos.
Sraigės-antraeilininkai yra mažiausia problema saugumo atžvilgiu. Na pasinervuosi iš paskos ir tiek.
O va su sraige paprastame kelyje jau didelė bėda. Ir furų greitis čia problema pasidaro. Neimkim kaip sakai kraštutinumų.. imkim "sraigę" 80km/h. Jei sutinki, kad įprastas furos greitis +-90km/h, tai kokia tikimybė, kad ne tik lengvosios, bet ir fura nelenks sraigės? Kokias rizikas tokie lenkimai sukelia turbūt diskutuot neverta.
- 1 patinka
Comment
-
Ar yra duomenų pagrindžiančių tai? Nėra, tai čia tik tavo nuomonė, o ne faktas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet pavojingiau taip apvažiuoti, nes visi mažiau budrūs kai rikiuojasi į pirmą juostą nei į antrą i
Comment
-
Norėčiau priminti, kad paprastame kelyje > 3,5t transportui leistinas greitis yra būtent 80 km/h. Kažkaip paimdami technines galimybes, bandome legitimizuoti taisyklių pažeidimus. Nes tas važiuojantis pagal leistiną greitį nėra nei "sraigė", nei pavojus kelyje. Juo labiau, nesuprantu minties, kas bandoma tuo pasakyti. Gal turėtume bausti važiuojančius pagal taisykles, nes matai jie visur nuolat skubančius "verčia" elgtis pavojingai ir kelia pavojų?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąO va su sraige paprastame kelyje jau didelė bėda. Ir furų greitis čia problema pasidaro. Neimkim kaip sakai kraštutinumų.. imkim "sraigę" 80km/h. Jei sutinki, kad įprastas furos greitis +-90km/h, tai kokia tikimybė, kad ne tik lengvosios, bet ir fura nelenks sraigės? Kokias rizikas tokie lenkimai sukelia turbūt diskutuot neverta.
- 2 patinka
Comment
-
Tai gal tu čia BMW vairuoji ir mane kelyje link Varšuvos bandei per pirmą eismo juosta apvažiuot?Parašė booraz Rodyti pranešimą
Įtampa, kai nepripratęs to daryti. Kadangi dažnai taip tenka daryti, tai nejaučiu skirtumo kuria juosta apvažiuoju. Labai padeda turėti elektromobilį, su juo daug greičiau apvažiuoji vdv automobilius.
Situacija - kažkas priekyje pirma juosta važiuoja, aš greitesnis rikiuojuosi į antrą. Kadangi RAV'o kvaila atstumo palaikymo sistema numetinėja greitį iš labai toli, persirikiuoju į antrą taip šiek tiek anksčiau, na likus kokiems keliems šimtams metrų iki tos lėtesnės mašinos. Po kiek laiko pamatau veidrodėlyje, kad pirma juosta parskrenda BMW. Nu ok, jis greitesnis aš rikiuojuos atgal į pirmą juosta. Lenkui tai pasirodo buvo siurprizas - buvo labai piktas, kad neleidau pirma juosta apvažiuot.
Comment
-
Kiek važinėju A1, tai kažkokių piktybinių kurie specialiai velkasi tikrai nebūna - yra kas važiuoja 100-110, privažiavę kokią fūrą savo greičiu ją aplenkia ir grįžta atgal į pirmą. Žinoma neretai tokius pradeda iš galo spausti silpnapročiai, važiuojantys arčiau negu automobiliai parkavimo vietoje, nenustebčiau kad tokiems vairuotojams ir pradeda vaidentis kad visi jiems trukdo ir neleidžia važiuoti normalEi.
- 3 patinka
Comment
-
Siūlyčiau paskaičiuoti kiek sekundžių iki automobilio ji palaiko, nes įtariu kvaila ne sistema, o vairuotojas.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kadangi RAV'o kvaila atstumo palaikymo sistema numetinėja greitį iš labai toli
- 1 patinka
Comment
-
Ne, su vairuotoju viskas ok. RAV'o senas softas ir radarai - tikrai prastai veikia.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Siūlyčiau paskaičiuoti kiek sekundžių iki automobilio ji palaiko, nes įtariu kvaila ne sistema, o vairuotojas.
Comment
-
Tikrai būna. Aišku tai ne masinis reiškinys, bet vienetų visada yra.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKiek važinėju A1, tai kažkokių piktybinių kurie specialiai velkasi tikrai nebūna - yra kas važiuoja 100-110, privažiavę kokią fūrą savo greičiu ją aplenkia ir grįžta atgal į pirmą. Žinoma neretai tokius pradeda iš galo spausti silpnapročiai, važiuojantys arčiau negu automobiliai parkavimo vietoje, nenustebčiau kad tokiems vairuotojams ir pradeda vaidentis kad visi jiems trukdo ir neleidžia važiuoti normalEi.
Dažniausi apvažiavimai per dešinę nutinka, kai "antros juostos direktoriai" tiesiog pustuštėse atkarpose piktybiškai važiuoja antra juosta nei kažką apvažiuodami, nei nuo kažko besitraukdami. Tai tiesiog važiuodamas greičiau tvarkingai pirma juosta, toliau pirma juosta juos ir "aplenki".
Mano kelionėse kelyje A1 vidurkis turbūt kokie 2-3 apvažiavimai per dešinę 100 km atstume. Kad nebūtų nei vieno - labai retai pasitaikantis variantas, nebent važiuojama beveik tuščiame kelyje (ankstyvi savaitgalio rytai, arba labai vėlai vakare).
Tikrai taip. Todėl RAV'e ACC naudoju tik 1+1 keliuose, kai neplanuoju nieko lenkti. Automagistralėse važiuoti pagal jį yra kančia. Visada užsistatau paprastą CC.Parašė Nitro Rodyti pranešimąNe, su vairuotoju viskas ok. RAV'o senas softas ir radarai - tikrai prastai veikia.Paskutinis taisė sleader; 2025.10.24, 11:10.
- 4 patinka
Comment
-
Pala tai aš tą ir noriu pasakyti, kad furos šiaip pagal KET neturėtų daugiau 80km/h važiuoti.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Norėčiau priminti, kad paprastame kelyje > 3,5t transportui leistinas greitis yra būtent 80 km/h. Kažkaip paimdami technines galimybes, bandome legitimizuoti taisyklių pažeidimus. Nes tas važiuojantis pagal leistiną greitį nėra nei "sraigė", nei pavojus kelyje. Juo labiau, nesuprantu minties, kas bandoma tuo pasakyti. Gal turėtume bausti važiuojančius pagal taisykles, nes matai jie visur nuolat skubančius "verčia" elgtis pavojingai ir kelia pavojų?
Bet pats teigi kad tai kažkoks kraštutinumas: "Kad furos važiuoja 80 ar pan. turbūt į kraštutinumus nekrypkime, nebent apie kokią Girteką ar dar kokius logistus su ECO vairavimu kalbėtume."
Ar čia kitaip reikėjo suprast?
Ir nieks nebando čia kažko legitimuoti, tiesiog buvo oponuojama, kad furos tikrai važiuoja ir 90 ir 90+.
Deja, bet jei ypač tranzitiniuose keliuose, geromis oro sąlygomis važiuoji lėčiau už maksimalų leidžiamą greitį, nepraleidi "traukinuko" už savęs, prisivijęs dar didesnę "sraigę" važiuoji iš paskos prilipęs, nepalikdamas lenkimo tarpo esi kliuvinys. Sraigė, nematanti, kas vyksta aplink tave.
Taip formaliai tu nieko nepažeidi, bet savo veiksmais išderini visą sklandžiai judantį srautą lygiai taip pat, kaip ir važiuojantys per greitai. Kokia esminė KET mintis? Laikytis visų sutartos, nustatytos tvarkos ir kuo mažiau vieni kitiems trukdyti judėti eisme.
Man asmeniškai tikrai yra saugiau normaliame kelyje važiuoti 90-92 pagal GPS, nei 90 pagal spidometrą ir stebėti kaip mane lenkia furos. Gal kitiems kitaip atrodo
- 1 patinka
Comment
Comment