Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neseku aks ragina tai daryti bet kas čia tokio keisti kad jie gali būti ir dviratininkai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr gali patikslinti kur dar šviesoforai yra absurdas? (...)
Tie pro raudoną pravažiavę gaideliai yra potencialūs žmogžudžiai kaktomušos atveju.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLeistino greičio viršijimą (kas irgi nėra pateisinama) prilygini su važiavimu per raudoną tiesiai į priešpriešinį eismą? Stipru.
Štai tau absurdiško šviesoforo pavyzdys - kai plačiausiame kelyje savaitgalį nevykstant jokiems darbams ir net atskyrus eismą gairelėmis (anot tavęs - "kaktomuša") įjugiamas šviesoforas su 10 minučiu ciklu.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei kažkas sugeba "išprovokuoti nesilaikyti KET", galbūt vertėtų dėti teises į stalčių.
Gal greičiau reikėtų pritaikyti kokias nors priemones rangovams ir projektuotojams, kad dirbtinai stabdo eismą, tačiau tai mažai realu.Paskutinis taisė Romas; 2025.10.05, 08:11.
- 7 patinka
Comment
-
Pasidalinsiu, nes labai patiko. Remontuojamas ruožas valdomas šviesoforais, t.y. priešpriešinio eismo nebūna. Tačiau vairuotojai verčiami laikytis dešinės, važiuoti per duobes, nusilaužti ratus, tik tam kad už 20 metrų grįžti į asfaltą. Spėkit iš trijų kartų, ar nors vienas sužvėrėjęs kelių gaidelis laikosi to mėlyno ženklo su rodykle dešinėn-žemyn?
-
- 7 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąLietuvoje baudos už greičio viršijimą vienos mažiausių Europoje, tačiau pusė visų naudotų automobilių – apgadintiŠiemet Lietuvoje pastebimai auga eismo įvykių ir juose nukentėjusių asmenų skaičius. Lyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, iki spalio avarijų skaičius išaugo 4,6, sužeistųjų – 8,3, o žuvusiųjų – 4,5 procento. Daugiausia jų įvyko dėl saugaus važiavimo greičio nepasirinkimo ar greičio viršijimo (34 proc.), lenkimo taisyklių pažeidimo ar įvažiavimo į priešpriešinio eismo juostą (19), pirmenybės taisyklių nesilaikymo (14). Šiemet (iš 93 lavonų) daugiausia žuvo automobilių vairuotojų (33 proc.), pėsčiųjų (23%) ir keleivių (21%). Pernai tendencijos buvo panašios – atitinkamai 39, 18 ir 17 proc.
Eismo įvykių, kuriuose buvo sužeisti žmonės, pagrindinės priežastys ir jų dažnumas skiriasi. Dažniausiai tokios avarijos šiemet įvyko dėl pareigų pėstiesiems nevykdymo (26 proc.), pirmenybės taisyklių nesilaikymo (19%), saugaus važiavimo greičio nepasirinkimo ar leistino greičio viršijimo (17%) ir saugaus atstumo nesilaikymo (16%).Gąsdinančias tendencijas pastebi ir draudimo kompanijos... Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato (AVPK) Kelių policijos skyriaus viršininkas Robertas Radavičius sako, kad eismo įvykių skaičius išties auga, draudikų duomenys gali ir neatitikti tikrosios situacijos. Mat policija į statistiką neįtraukia techninių avarijų, per kurias nenukentėjo žmonės.
- 1 patinka
Comment
-
FB puslapyje Reidas (beje, labai rekomenduoju, ypač paskaitinėti komentarus visokiausių dyzelistų „o tai ką trūgdo?“, „normalej nuvažėvo“ ir „ka ce kaziolyni“, labai gerai pasikelt nuotaiką matant tokį automarozų IQ spindesį. Beje, Reidas, skirtingai nei kai kurie forumiečiai, neslepia kelių gaidelių valstybinių numerių, tad yra tikimybė, kad jie už asmenines videosesijas susimoka) užmačiau video, kur eilinis priedurnis prie vairo sugalvojo Geležeke pasidaryti trečią juostą, o už keliasdešimt metrų pakliuvo prie raudono šviesoforo kartu su kitais:
https://www.facebook.com/reel/1484951345956307
Ir kažkaip iškilo retorinis klausimas - ar tikrai gatvėje, kurioje max leistinas greitis 80 km/h, tikrai reikalingos platesnės nei autostradoje eismo juostos?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąFB puslapyje Reidas (beje, labai rekomenduoju, ypač paskaitinėti komentarus visokiausių dyzelistų „o tai ką trūgdo?“, „normalej nuvažėvo“ ir „ka ce kaziolyni“, labai gerai pasikelt nuotaiką matant tokį automarozų IQ spindesį. Beje, Reidas, skirtingai nei kai kurie forumiečiai, neslepia kelių gaidelių valstybinių numerių, tad yra tikimybė, kad jie už asmenines videosesijas susimoka) užmačiau video, kur eilinis priedurnis prie vairo sugalvojo Geležeke pasidaryti trečią juostą, o už keliasdešimt metrų pakliuvo prie raudono šviesoforo kartu su kitais:
https://www.facebook.com/reel/1484951345956307
[/IMG2]
- 4 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
O dėl chuliganiško vairavimo, tai tokiais atvejais tiesiog skambinu 112 ir pranešu, kad akivaizdžiai visiškai girtas vairuotojas nuolat kelia avarines situacijas ir reikalingas skubus policijos įsikišimas, kol neįvyko aukų reikalaujanti nelaimė. Nežinau, ar tai jiems groja, bet bent jau jaučiuosi atlikęs savo pilietinę pareigą, jeigu toks urodas ką nors vėliau užmuš.Paskutinis taisė John; Vakar, 22:34.
- 12 patinka
Comment
-
Nei grįžta karas keliuose, nei ką.
Bendras kultūros lygis yra labai pakilęs.
Didžiausias trukdis toliau gerėti - negerinama infrastruktūra. Vilnius-Molėtai 2+1 yra nesąmonė, kuri dabar bus dvidešimčiai metų į priekį.
Kaunas - Karmėlava - dar viena nesąmonė. Kaip ir Klaipėda (Jakai)-Dituva, Vilnius-Valkininkai.
Užuot padarius išvažiavimus bei aplinkkelius su viadukais, kad ir mini stiliaus, - šviesoforinės sankryžos.
Kiek Nemenčinės pl. padarė požeminių perėjų? Nei vienos. Šviesoforai. Švedijoje prie stotelių būtų visos po žeme.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSprendimai yra, ir juos būtų galima įgyvendinti drastiškai didinat baudas už visus KET pažeidimus, bei mažinant (ar išvis naikinant) greičio viršyjimo toleranciją skiriant baudas. Bet tai nedaroma, .
Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.
Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Eikite kartu paverkti su Ignalina.
Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.
Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Eikite kartu paverkti su Ignalina.
Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.
Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Iki 30 km/h viršijus bauda 30-90€, jei nebaustas pusė minimalios 15€. Čia rimtai kažkam atrodo kaip pakankamos baudos?
Kažkadaise teko eit pas keliukus 9:30 pasirašinėti protokolo. Bauda buvo dar mažesnė, bet nuotaiką pagadino gerokai daugiau.
- 2 patinka
Comment
Comment