Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
    Aš pasitraukiu, man nesunku ir negaila kad jis važiuoja greičiau.

    Didžiausia bėda yra su tais kurie važiuoja toli iki leistino greičio jausdamiesi labai svarbūs ir jokiais būdais nesitraukia. O kai lenki pirma juosta (nes ji būna tuščia) dar į tave piktai žiūri ir ką nors parodo. Arba lenkimo metu arba po aplenkimo pradeda spausti ir vėl lenkti tave...

    Comment


      Parašė taspac Rodyti pranešimą

      Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina.
      Neturi

      Comment


        Parašė taspac Rodyti pranešimą
        Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
        Aš daugmaž gerbiu tuos erelius-gaidelius, kurie sugeba patys pranerti, meistriškai išlaviruoti. Matosi, kad žmogus tikrai skuba arba yra patyręs greičio mėgėjas, o ne dirba "mokytoju".
        Be to, iš kur tokia nuostata, kad važiuojant 200 km/h privalo būti kraštinėje kairėje juostoje?

        Comment


          Parašė taspac Rodyti pranešimą

          Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
          Jei yra tarpas įlįst, praleist ir grįžt lenkimui nestabdant tai būtų gražu, bet nebūtina. Jei reiktų pristabdyt, tai tarpas vienareikšmiškai per mažas.

          Comment


            Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
            Kaip išspręsti šį galvosukį?

            Comment


              Pastebėjimas - dviejų juostų vienpusio eismo kelyje nėra lenkimo.

              Comment


                Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

                Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
                Paskutinis taisė taspac; 2024.08.07, 10:24.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
                  Kaip išspręsti šį galvosukį?
                  O kur čia galvosūkis? Ar tie 150-170 pažeidėjai turi kažkokį pirmumą? Mano akimis važiuoja antra juosta su visais 130-140 ir nesiparina.

                  Comment


                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                    Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

                    Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
                    Aš, jei lenkiu kelias mašinas važiuodamas realiu pagal gps 135 km/h greičiu ir matau, jei iš nugaros kažkas jau mirksi, tai specialiai negrįžtu į pirmą juostą, net jei teoriškai nemažinant greičio spėčiau vėl į antrą juostą grįžti sekančiam lenkimui. Aišku, jei nelekia be proto, nemirksi ir neįsterikuoja prilipęs, tai praleidžiu.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė taspac Rodyti pranešimą

                      Greičiau iki leistinos ribos ar grečiau viršijant greitį? Tarkim situacija, galima važiuoti 130, aš važiuoju 137 ir lenkiu važiuojantį 125 plius dar matau priekyje kokias 5 mašinas prie kurių netrukus priartėsiu ir jas lenksiu, tad nešokinėju tarp juostų ir toliau būnų antroje juostoje lenkiantis paeiliui visa tas mašinas. Tarp kiekvienos iš tų mašinų yra pakankamas tarpas man įlįsti, bet būtų šokinėjimas tarp juostų. Iš paskos atlekia 160 lekiantis "kelių gaidelis" ir man mirgalina. Ir jam turiu trauktis ir dėl jo ten šokinėti į tarpus?
                      nereik čia demagogijų, jei lenkia 120 ar 130 niekam tikrai nekliūna. problema tie kurie iššoka besivelkantys 80-90. Ir fūros kuriem apskritai visam kely ženklai kad antron eilėn draudžiama. O toks labai greit padaro koloną ir stabdo eismą. ejigu jau velkies tai ir vilkis pirma eile.
                      *censored*

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Aš, jei lenkiu kelias mašinas važiuodamas realiu pagal gps 135 km/h greičiu ir matau, jei iš nugaros kažkas jau mirksi, tai specialiai negrįžtu į pirmą juostą, net jei teoriškai nemažinant greičio spėčiau vėl į antrą juostą grįžti sekančiam lenkimui. Aišku, jei nelekia be proto, nemirksi ir neįsterikuoja prilipęs, tai praleidžiu.
                        Aš tai praleidžiu savo tuos isterikuojančius su mirksinčiomis šviesomis. Mano vis vien tikslas kelyje yra saugumas ir visokius džigitus tikrai saugiau turėti nulėkusius toli kelyje negu sau už nugaros. Aišku specialiai ten į mažus tarpelius nelandau, bet pirmai galimybei atsiradus praleidžiu ir nesuku galvos toliau dėl jų.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
                          Kaip išspręsti šį galvosukį?
                          nėra tos trečios kolonos čia atmazas kad nesitraukt Pavieniai kurie važiuoja 140+, ir jie įprastai nesiparina.
                          *censored*

                          Comment


                            Dar užknisa situacijos, kur antroj juostoj važiuojantis neatlaiko streso, spaudimo iš kelių gaidelio. Pvz važiuoji pirma juosta su ACC, jis antra panašiu greičiu, panašiai toj pačioj vietoj, tai jeigu iš galo pamirgina, tai jis jau iš karto rikuojasi ir vos ne stumia nuo kelio tave važiuojantį pirmoje juostoje. Suveikia tada ACC stabdžiai, prilėtina auto greiti ir t.t., o kartais ACC net nesuvokia kas čia daros kai du metrai prieš rikuojasi nelaikantis streso. Va tokius nardančius tarp juostų tai irgi reikia bausti.

                            Tai nepatariu irgi nardyti tarp juostų, ypač į normalius 30-60 m tarpus tarp auto, nes automatiškai ACC stabdo ir furų ir lengvųjų, tada visa pirmos juostos kolona susibalamutina.

                            O be ACC vairuotojas dar ir žioplį pagauna, tada staigūs stabdymai ir t.t.
                            Paskutinis taisė booraz; 2024.08.07, 11:57.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Greitkeliu pirma juosta važiuoja kolona 90-100 km/h greičiu, antra juosta važiuoja kolona 130-140 km/h greičiu. Už jos rikiuojasi kolona, norinti važiuoti 150-170 km/h greičiu. Trečios juostos nėra.
                              Kaip išspręsti šį galvosukį?
                              Nėra ką čia spręst - paskutinė kolona laukia, kol antra sulįs į pirmą juostą.

                              Comment


                                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                Tai kaip suprantu mes visi toleruojame lakstančius 160-170 km/h? T.y. jau grubiai pažeidinejančius taisykles. Kažkaip diskutuotami apie tuos praleidimus niekas nekvescionuojame to fakto, kad jie +30-50 km/h viršija leistriną greiti. Su tuo viskas ok?

                                Suprantu, kad greiti turi kontroliuoti policija, radarai ir pan., o ne keliu "mokytojai/teisuoliai". Bet net ir grubaus taisykliu pažeidimo atveju, gaunasi, kad tie, kurie važiuoja leistinu greičiu ar nedaug (iki 10 km/h) viršydami (nekalbu apie važiuojančius smarkiai lėčiau), turi vaizdžiai tariant "patiesti kilimą" grubiems pažeidėjams? Mano akimis tai nėra teisinga. Lėk tu, jei nori, 160-170 km/h, bet nereikalauk kitų protingai važiuoajnčiu tau "nuslenkinėti". Specialiai tau netrukdysim, bet ir dėl tavės neturime keisti savo tvarkingo važiavimo.
                                Aš tai tokius greitus ir įsiutusius noriu matyti tik griovyje. Tik juos pačius, be jokių pašalinių žmonių, medžių ir gyvūnų

                                Comment


                                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                  nėra tos trečios kolonos čia atmazas kad nesitraukt Pavieniai kurie važiuoja 140+, ir jie įprastai nesiparina.
                                  Reikia pagaliau baigti Lietuvoje tuos žaidimus su matuoklių tolerancija greičio viršijimui. Čia ir yra problema - važiuoji pagal GPS 130km/h, o iš galo pastoviai mirgalina kelio valdovai, važiuojantys 140km/h ir verčia nesaugiai šokinėt tarp juostų.

                                  Net tas pats 130 su tokia autostradų būkle atrodo per daug. Pavažinėjęs Europoje, supranti, kad optimalus greitis yra maždaug 120 km/h - tai atsispindi ir kuro sanaudose, ir bendrame važiavimo komforte. Lietuva per maža, kad būtų reikalas važinėti greičiau.

                                  Comment


                                    Vau, kiek daug teisuolių ir neapykantos greičiau norintiems važiuoti. Nežinau, ar gyvenime neturite ką veikti kad užsiimate kažkieno auklėjimu, nepraleidimu, noru matyti greičiau važiuojančius griovyje ir t.t.
                                    Nepykit, bet manau ne jums spręsti kam kokiu greičiu važiuoti nežinant priežaščių kodėl taip važiuojama ir t.t. tad siūlau mažiau susireikšminti ir dėl bendro saugumo kelyje būti tolerantiškais visiems tiek greitai tiek lėčiau važiuojantiems (bet netrukdantiems eismo).

                                    Aš pats autostrada važiuoju 140 km/h greičiu ir man tikrai nesunku pasitraukti į tarpus praleisti greičiau už mane važiuojantį net jai tenka nusimesti greitį 5-10 km/h.

                                    Ir taip aš jaučiuosi komfortiškai ir taip mano elektromobilio elektros sąnaudos mane tenkina ir tikrai neturi kažkoks laido riteris spręsti kas kam yra komfortiškas važiavimas optimalios kuro sąnaudos ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                      Vau, kiek daug teisuolių ir neapykantos greičiau norintiems važiuoti. Nežinau, ar gyvenime neturite ką veikti kad užsiimate kažkieno auklėjimu, nepraleidimu, noru matyti greičiau važiuojančius griovyje ir t.t.
                                      Nepykit, bet manau ne jums spręsti kam kokiu greičiu važiuoti nežinant priežaščių kodėl taip važiuojama ir t.t. tad siūlau mažiau susireikšminti ir dėl bendro saugumo kelyje būti tolerantiškais visiems tiek greitai tiek lėčiau važiuojantiems (bet netrukdantiems eismo).

                                      Aš pats autostrada važiuoju 140 km/h greičiu ir man tikrai nesunku pasitraukti į tarpus praleisti greičiau už mane važiuojantį net jai tenka nusimesti greitį 5-10 km/h.

                                      Ir taip aš jaučiuosi komfortiškai ir taip mano elektromobilio elektros sąnaudos mane tenkina ir tikrai neturi kažkoks laido riteris spręsti kas kam yra komfortiškas važiavimas optimalios kuro sąnaudos ir t.t.
                                      Ne tau kažką spręsti ir teisti nežinant priežasčių kodėl tavo šeimą išprievartavo ir išžudė

                                      Comment


                                        Subjektyvi nuomonė: "kelių gaidelis" atlėkė ir nulėkė, jokių problemų. Bet vienas atsiprašant avinas su -15 greičiu suknisa važiavimą dešimtims vairuotojų. Čia kalbu ne apie autostradą, o krašto kelią, kur aplenkti kartais būna mažai galimybių. Šiandien teko važiuoti paskui tokį, tai vyšnia ant torto: pagaliau išvažiavęs į 4 juostų kelią, pravažiavo greitėjimo juostą iki galo, ir ten sustojo, laukdamas kol horizonte nebus automobilių.
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                          Vau, kiek daug teisuolių ir neapykantos greičiau norintiems važiuoti. Nežinau, ar gyvenime neturite ką veikti kad užsiimate kažkieno auklėjimu, nepraleidimu, noru matyti greičiau važiuojančius griovyje ir t.t.
                                          Nepykit, bet manau ne jums spręsti kam kokiu greičiu važiuoti nežinant priežaščių kodėl taip važiuojama ir t.t. tad siūlau mažiau susireikšminti ir dėl bendro saugumo kelyje būti tolerantiškais visiems tiek greitai tiek lėčiau važiuojantiems (bet netrukdantiems eismo).

                                          Aš pats autostrada važiuoju 140 km/h greičiu ir man tikrai nesunku pasitraukti į tarpus praleisti greičiau už mane važiuojantį net jai tenka nusimesti greitį 5-10 km/h.

                                          Ir taip aš jaučiuosi komfortiškai ir taip mano elektromobilio elektros sąnaudos mane tenkina ir tikrai neturi kažkoks laido riteris spręsti kas kam yra komfortiškas važiavimas optimalios kuro sąnaudos ir t.t.
                                          Visų pirma, forume niekas ne auklėja, o diskutuoja ir išsako savo nuomonę. Antra, natūralu, kad jeigu pats viršijate greitį, dar labiau viršijančių greitį mažiau, tad ir nesunku pasimėtyti tarp juostų - pabandykite važiuoti 130 km/h greičiu (t. y. didžiausiu, kokį leidžia taisyklės) ir pamatysite kitokią situaciją. Trečia, eisme nedalyvaujate vienas ir jums turėtų rūpėti ne tik jūsų, bet ir kitų eismo dalyvių komfortas ir saugumas. Lietuvoje, kiek žinau, didžiausias greitis yra 130 km/h, todėl sakyti, kad važiuoju kaip noriu paprasčiausiai neteisinga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X