Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Gal tu pradžiai nuvažiuok po tą šalį pavažinėk, tada galėsim lygint kiek čia pas mus rusijos, o kiek europos.
    Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
    Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
    Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
      Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
      Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
      Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        Tai tamsta iš Panevėžio? Nes šiandien lygiai tą patį mačiau Panevėžy Vilniaus gatvėje.
        Ne iš Panevėžio, bet teko garbė šiandien pervažiuoti

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          O jeigu šviesaforo nematai dešimt kartų per dieną, tai jau galima neatsiminti?
          Ai ai ai, kiek daug protingų klausimų čia yra.
          Visi aplinkiniai - debilai, kurie nesuprantai akivaizdžių KET'ų, ane?
          Apsiraminkit, chebra, kaip sako anglakalbiai, ženkite laukan ir palieskite žolę. Šiek tiek nuo realybės nutolę esat.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
            Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
            Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
            Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
            Kol kas nedaug, bet atsiranda jau ta kritinė masė, atsiranda. Kuo daugiau žmonių sakys savo pastabas, tuo greičiau ir pagerės.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Tai paskutinėj foto kuriuo ženklu vadovautis? Uždengtu kairėj, atidengtu dešinėj? Ar čia pagal politines pažiūras?
              O jei visi ženklai uždengti, ribojimų nėra... tai staiga prieš nosį išvydus geltonas juostas irgi reik staiga keisti važiavimo kryptį ir zigzaguot. O jei šoninėje juostoje važiuojantis nepakeis, nesilaikys juostos, kaip elgtis? Durt į šoną? Sustot ir praleist visus? Būsi stropus KET besilaikantis, bet kiek bus saugu tiek pačiam, tiek aplinkiniams klausimas...
              O su ženklų uždengimu problemos dažnos...
              Bet vakar tas atsilaupęs ženklas jau buvo vėl apvyniotas streču. Matyt forumo kelininkai buvo nulėkę sutvarkyti . Beje prie tos nelemtos sankryžos iš pradžių stovėjo ženklas, kad sankryža bus uždaryta nuo 04/08, tada pasikeitė į 04/15. Šiandien jau 04/18, o darbai dar nevyksta, sankryža neuždaryta. Geltonos juostos ten atsirado dar prieš 04/08...

              Mano blogas

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Toli važiuot nereikėjo... viena iš centrinių miesto gatvių, privažiuoji perėją su salele per vidurį, viena pusė aklinai užstatyta kūgeliais, vyksta horizontalaus ženklinimo atnaujinimas.
                Kelio darbų ženklo nei vieno, ribojimo ženklų nulis, apvažiavimo ženklų nulis. Gatvės šone tik įsukimas į kiemą. Kaip ir kokiomis KET taisyklėmis sprendžiam rebusą piko metu, sukt į kiemą, apsisukt, apvažiuot salelę priešpriešine? Tai ir nardo visi aplink salelę, besisaugant pėsčiųjų ir auto srauto iš priekio. Saugumas šviesmečiais nuo vizijos.
                Tai kiek čia tos Europos darbo kultūros pas mus?
                Kultūra Europoje: su pastatytais sunkvežimiais, kad sugertų smūgį, su aplinkkeliais, su laikinais šviesoforais, dirba naktį, na žodžiu tikrai kaip ne pas mus

                Švedija:


                Danija:


                Rumunija:
                Paskutinis taisė digital; 2024.04.18, 15:00. Priežastis: sudėti [youtube] tagai

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Važiavau, mačiau. Skirtumai gal ir yra mūsų naudai, bet požiūris ir darbo principai panašūs. Ar pavadinsi tai Rusija ar Bangladešu, ar kitokia metafora, esmė, kad nesame civilizuota Europa pagal tuos dalykus.
                  Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...

                  Attached Files
                  Paskutinis taisė goolfietis; 2024.04.19, 13:48.
                  Mano blogas

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Čia vakar bevaikščiodamas po kaimą pastebėjau, kad kelininkai atvažiavo. Duobių lopymo provincijoje kokybė... Ko ne ruzzzija...
                    Akivaizdu, kad pagrindų po tuo asfaltu nėra ir jo paties tik vienas plonas sluoksnis. Tai kokios ten kokybės norėti?
                    Jau iš pačio asfalto būklės (smulkus pažaidų voratiklis), matosi jog po visu plotu pagrindų nėra. Tai apskritai neįmanoma kitaip ar kažkaip tvarkingai jį užlopyti.

                    Comment


                      Lietuva uždara ekosistema kelių ženklinime. Lyg ir nėra spaudimo norėti turėti aiškesnį ženklinimą, nes esam uždara kultūrinė erdvė. Gal pastarieji keletas metų bandoma paklibint ženklinimo niuansus, turbūt greitkelių statyba Lenkijoje daug duoda. Latvija per estus spėju irgi perima praktikų.
                      jei LAKD būtų mažiau užsispyrę ten kur nereikia ir padarytų užduotis iki galo, norėčiau, kad su ženklinimu juos gerai pamokytų Briuselis

                      Comment



                        Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

                        https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                        Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                          Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

                          https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                          Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
                          Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja. Todėl ir niekaip nesulaukiam darbų pradžios.
                          Vis dar laikausi nuomonės, kad daugelio problemų galima išvengti paprasčiausiai trumpinant remontuojamas atkarpas iki 1-2km, o ne iškart 6km, kaip prie Krūnos

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Nėra nei vienos vietos, kur linijos vestų į atitvarus. Yra tik kur užstatytos gairės. Žinoma tai nekeičia fakto, kad paskubėjo jas nupiešti, o po to dar mėnesį tuos bortelius montuoja.
                            Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
                            Kitas dalykas, kad tie bortai nevykęs eksperimentas. Saugumo jie neprideda, nes juos "peršokti" problemos nėra, o jų montavimas yra žiauriai ilgas. Geriau kaip anksčiau atskirtų dviguba geltona linija ir jos viduryje kas kažkokį atstumą prisuktų tas mažas lanksčias gairės, kurias dabar deda tarp bortų. Greičiau sumontuotų, o efektas būtų lygiai toks pats.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                              Tačiau faktas, kad kelio ženklai kai kur yra uždengti plėvele, labiausiai patyrusiems vairuotojams gali pasiūlyti suabejoti KET arba kelininkų eismo saugumo žiniomis. Tad belieka save apgauti, kad geltonos linijos negalioja ir į atitvarus važiuoti nereikia.

                              https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                              Tai kaip čia KET žinovai? Gal norit pasivažinėti geltonom linjom ir išbandyti atitvarų stiprumą?
                              paaiškinsiu tau paprasčiau,
                              1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
                              2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                paaiškinsiu tau paprasčiau,
                                1. Jeigu važiuosi nepaisydamas geltonų linijų ir padarysi avarija (kliudysi tą kuris važiavo pagal geltonas linijas), pagal KET kaltas būsi tu.
                                2. Jeigu atsitrenksi į atitvarus, pagal nubraižymą (tai yra paskutiniuose metruose išjungsi sveiką protą ir pasuksi į atitvarus) tada galėsi teistis iš rangovų, kad per anksti ar blogai subraižė.
                                Atsakysiu tau irgi paprastai:
                                "Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
                                Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
                                Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Atsakysiu tau irgi paprastai:
                                  "Vis dėlto, vertinant riziką, jog eismo dalyvius užfiksuotas kelio dangos ženklinimas gali klaidinti – darbams besiruošiantiems rangovams nurodėme papildomai įvertinti šios kelio atkarpos vertikalųjį žymėjimą ir, nustačius reikalingus patobulinimus, juos nedelsiant atlikti“
                                  Vėl eilinį kartą pripažįstama pripjovėm grybo... bet jau pažanga, nebe suverčiama visa kaltė tik vairuotojams
                                  Bet tau geriau juk žinoti... Lietuvos keliuose viskas puiku...
                                  Ne, ne puiku, nes daug kas nesilaiko taisyklių ir dėl to sužeidžiami ar žūsta žmonės!

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Pradėjus montuoti tuos bortus, tai geltonos linijos privalo būti, nes kitaip bortai atsirastų viduryje eismo juostos. Tiesiog nupiešus geltonas juostas turėtų iškart gairėmis atitverti būsimą priešpriešinio eismo zoną, kad reikėtų pagal tas geltonas linijas ir važiuoti. Taip nebūtų neaiškumų ir nesusipratimų, nesvarbu, kad priešpriešinio eismo dar nėra, ar bortai nesumontuoti.
                                    Linijos reikalingos tik viename gale viena kryptimi, nuo kurios ir pradeda montuoti bortelius. Kitame gale jos visiškai nereikalingos ir kelia sumaištį, nes priešpriešiniam eismui dar niekur nereikia rikiuotis, o šia kryptimi jau varoma visomis keturiomis juostomis (žymėjimas nedraudžia rikiuotis kur nori), o dvi iš jų staiga liepia šokti kiton pusėn.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      nuotraukose matomų mašinų, kurios važiuoja antra juosta iki pat susiaurėjimo ir užlindinėja prieš pat pat nosį.
                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Tos mašinos atlieka susiliejimo manevrą užtrauktuko principu, o ne užlindinėja prieš nosį.
                                      Užtrauktukas turi prasmę, kai iš abiejų juostų yra daugmaž vienodi srautai ir abi juostos to principo laikosi.

                                      Užtrauktuko pavyzdys - kažkada kažkur Lenkijoje
                                      Srautas judėjo daugmaž normaliai, nes visi tvarkingai laikėsi principo 'kas antras"


                                      O čia kažkaip su lygiateisiškumu nelabai - kai jau matosi žymėjimas apie juostų "susiprastinimą", toks manevras nebe "užtrauktukas", o tiesiog užlindimas prieš nosį.

                                      1. Kažkas įsuko prieš pat ženklą


                                      2. Čia labai greita "užtrauktuko" galvutė


                                      3. Čia labai kantri "užtrauktuko" galvutė - išlaukė iki paskutinio momento ir tada įkirto į pirmą juostą prieš pat nosį
                                      Gerai, kad nepasimaišė atsiradusi dar viena "galvutė" iš dešinės
                                      Paskutinis taisė Romas; Vakar, 00:11.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X