Per daug buvo užtikrinta šviesoforų ciklų išmanymu Užsidegė raudona į dešinę, bet žalia tiesiai neužsidegė, bet "ai, v p***u"
Taip. Mane pastoviai piktina, kai visuomeninio transporto vairuotojai dar degant raudonam pradeda važiuoti, nes žino, kad "tuoj" užsidegs žalias. Profesionalūs vairuotojai tsakant.
Taip. Mane pastoviai piktina, kai visuomeninio transporto vairuotojai dar degant raudonam pradeda važiuoti, nes žino, kad "tuoj" užsidegs žalias. Profesionalūs vairuotojai tsakant.
Kai važinėdavau vos ne kasdien Savanorių pr. su VT tai atkreipiau dėmesį, kad prie daugelio šviesoforų turi pilną ciklą atstovėti, nes nespėja su žalia banga. Labai varginanti kelionė gaunas, kad vos ne pusė laiko stovi ir 5 km atkarpą įveikia per maždaug 20 min, nors gatvė tiesi kaip styga ir dar plati.
Kai važinėdavau vos ne kasdien Savanorių pr. su VT tai atkreipiau dėmesį, kad prie daugelio šviesoforų turi pilną ciklą atstovėti, nes nespėja su žalia banga. Labai varginanti kelionė gaunas, kad vos ne pusė laiko stovi ir 5 km atkarpą įveikia per maždaug 20 min, nors gatvė tiesi kaip styga ir dar plati.
Butent, dėl žalios bangos VT praktiškai po kiekvienos stotelės turi sustoti prie kiekvieno šviesaforo. Dėl to 29G ir vėluoja pastoviai, nes tiesiog nespėja dėl per greitu grafiku, o pvz koks 11 iš paskos važiuoja, sustoja visose stotelėse, bet vėluoja mažiau, o atvažiuoja į paskutine Savanoriu stotele kartu.
Kai važinėdavau vos ne kasdien Savanorių pr. su VT tai atkreipiau dėmesį, kad prie daugelio šviesoforų turi pilną ciklą atstovėti, nes nespėja su žalia banga. Labai varginanti kelionė gaunas, kad vos ne pusė laiko stovi ir 5 km atkarpą įveikia per maždaug 20 min, nors gatvė tiesi kaip styga ir dar plati.
O jei žalios bangos nebūtų, tai jau važiuotų tik pro žalią. Nesąmonė.
O jei žalios bangos nebūtų, tai jau važiuotų tik pro žalią. Nesąmonė.
Nieks taip ir nesako. Bet atkreipiamas dėmesys, kad bandymas imituoti greitą VT stojant ne visose stotelėse neveikia, nes ne toje vietoje sudėlioti prioritetai. Problema pataisoma, bet reikia užklausos iš visuomenės, kad bent būtų pastebėta pati problema.
Jei būtų atskiri VT šviesoforai, tada dar galima taikyti prie VT. Ši idėja po truputį skinasi kelią į priekį.
Darau asmeninę prielaidą, kad avarinę situaciją būtent ir lėmė VT šviesoforų trūkumas, nes susiakumuliavo tam žingsniui ilgi stovėjimai prie šviesoforo.
---
Kažkada buvau truputį nerimtai pareiškęs nuogastavimą, kad VT šviesoforų turbūt reiks laukt 10 metų, minėjot, kad 10 metų laukti nereiks, bet jų vis tiek nėra. Tikiuosi artimiausiu metu bus, norėtųsi, kad pirmi VT šviesoforai atsirastų, kad ir 2022 m. (nesvarbu kur, svarbu kur nors Lietuvoje).
Darau asmeninę prielaidą, kad avarinę situaciją būtent ir lėmė VT šviesoforų trūkumas, nes susiakumuliavo tam žingsniui ilgi stovėjimai prie šviesoforo.
Nereikia galvoti, kad jei nebūtų žalios bangos, VT važiuotų sklandžiau. Jei nebūtų koordinavimo, pačios sankryžos pradėtų kimštis, o VT juk neturi atskiros juostos, tai sėkmingai stovėtų tuose pačiuose kamščiuose.
Kažkada buvau truputį nerimtai pareiškęs nuogastavimą, kad VT šviesoforų turbūt reiks laukt 10 metų, minėjot, kad 10 metų laukti nereiks, bet jų vis tiek nėra. Tikiuosi artimiausiu metu bus, norėtųsi, kad pirmi VT šviesoforai atsirastų, kad ir 2022 m. (nesvarbu kur, svarbu kur nors Lietuvoje).
Nereikia galvoti, kad jei nebūtų žalios bangos, VT važiuotų sklandžiau. Jei nebūtų koordinavimo, pačios sankryžos pradėtų kimštis, o VT juk neturi atskiros juostos, tai sėkmingai stovėtų tuose pačiuose kamščiuose.
Taip. Nevažiuotų sklandžiau, nes tada daug kas nevažiuotų sklandžiau.
Trūksta A juostų, o su A juostomis reikia ir VT šviesoforų (kaip ir dviračiams reikia dviračių šviesoforų).
Pasikartosiu, čia yra ne kas kita kaip žaidimų teoriją ir kliedėti užsiciklinant vien apie neišvengiamumą yra nesąmonė, kai jau dabar per mėnesį užfiksuojama arti 30k pažeidimų vien su turima įranga.
Jei per mėnesį padaroma 30m pažeidimų, o užfiksuojama tik 30k, tai vėlgi baudos dydis bus nesvarbus.
Jeigu žiūrint rimtai ir fiksuojant visus pažeidimus tai vien vilniuje turbūt per dieną daugiau nei tie 30k pažeidimų. Neišvengiamumo 100% niekas realiai ir nežada pasiekti. Bet gerai būtų bent kokie 2-5%, o ne 0,01%.
Bet net ir pristačius dėžių kiekvienoje gatvėje tai vis tiek neišspręs problemos, jog 10kmph viršijimas 40kmph zonoje neužtrauks realios baudos ir jau trečią kartą pasikartosiu jog pėsčiajam tai gali būti gyvybės ir mirties klausimas
Tai tolerancijos panaikinimą (aaudos neišvengiamumą) dabar jau vertinate?
Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
Didesnė tragedija ne pats pakilimo takas, o vairuotojų elgesys ir baudų dydis.
Didesnė tragedija ne pats pakilimo takas, o vairuotojų elgesys ir baudų dydis.
Infrastruktūrios dizainas labai didele dalimi įtakoja vairuotojų ir visų kitų eismo dalyvių elgesį kelyje. Ne šiaip sau NL ir kitos šalys investuoja į tai milžiniškus pinigus. Jeigu teleportuotume NL ar UK vairuotojus ir pėsčiuosius į Kauną, jie ilgainiui pradėtų vairuoti ir vaikščioti panašiai, kaip kauniečiai.
Infrastruktūrios dizainas labai didele dalimi įtakoja vairuotojų ir visų kitų eismo dalyvių elgesį kelyje. Ne šiaip sau NL ir kitos šalys investuoja į tai milžiniškus pinigus. Jeigu teleportuotume NL ar UK vairuotojus ir pėsčiuosius į Kauną, jie ilgainiui pradėtų vairuoti ir vaikščioti panašiai, kaip kauniečiai.
UK tai taip, miestų urbanistika istoriškai susiklosčiusi tokia, kad nėra kaip fiziškai kur įsibėgėti, bet NL irgi nemažai autostradų miestų viduje, bet ten vairuotojų mentalitetas ir baudų dydis manau kitoks. Kai LT atsirado trikojai, pamenu daug lakstančių irgi labai stipriai sumažėjo kurį laiką, tik ilgainiui ereliai prisitaikė prie trikojų naudodami antiradarus ar Waze ir lakstytojai vėl grįžo.
UK tai taip, miestų urbanistika istoriškai susiklosčiusi tokia, kad nėra kaip fiziškai kur įsibėgėti, bet NL irgi nemažai autostradų miestų viduje, bet ten vairuotojų mentalitetas ir baudų dydis manau kitoks. Kai LT atsirado trikojai, pamenu daug lakstančių irgi labai stipriai sumažėjo kurį laiką, tik ilgainiui ereliai prisitaikė prie trikojų naudodami antiradarus ar Waze ir lakstytojai vėl grįžo.
Na tai tokiose vietose greičio ribojimo priemonių reikėtų permanentiškai. Radarai, šviesoforinės perėjos, gal net salelės dirbtinai pavingiuojant juostas, kad įsibėgėti nepavyktų.
Na tai tokiose vietose greičio ribojimo priemonių reikėtų permanentiškai. Radarai, šviesoforinės perėjos, gal net salelės dirbtinai pavingiuojant juostas, kad įsibėgėti nepavyktų.
Manau jau greitai visos auto turės privalomus gps ir duomenys bus siunčiami į policiją, panašiai kaip pvz. dabar citybee žino tiksliai, kada, kiek ir kur viršyji greitį. Pigi ir paprasta technologija, tai ateityje brangių infrastruktūros sprendimų ar vargo su trikojais nebereiks
Comment