Dėl tų budulių neturinčių ką prarasti tikrai kartais labai nesmagu regioniniais keliais važinėti, kol ištisinių linijų nepakeitė fiziniai barjerai. Praktiškai ir nevažinėčiau aš jais, jeigu geležinkelį pratęstų iki Druskininkų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Tas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO gali išvis nemokėti tų baudų, jeigu turto neturi, niekur nedirba, jį ir tris vaikus išlaiko minimumą gaunanti žmona.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip tai turto neturi. Turi automobilį. į galima areštuoti. Baudas gi sistema siunčia pagal numerius - sąvininkui.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBiudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBiudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąTas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.
Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
Vilniuje, Kirtimų g., važiuojant nuo Gariūnų Galvės gatvės link, susidūrė penki lengvieji automobiliai ir vienas sunkiasvoris.
Apie 18.30 abu žmonės jau buvo išlaisvinti. Medikai konstatavo vieno jų mirtį.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78630017
Paskutinis taisė Lettered; 2020.10.06, 09:48.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
administracinio arešto už administracinius pažeidimus seniai nebėra. o baudų žulikai nemoka. mašina ant kito žmogaus užrašyta, oficialių pajamų nėra. tokia sistema.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimągreitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80,
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų?
Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje
Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.
Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?
Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?
O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.Paskutinis taisė Nitro; 2020.10.06, 09:23.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų? Čia jei matuojam pagal tai, "ką mažiau", tada iš vis avaringų vietų neliktų. Toje vietoje ne tik eismas labai intensyvus, bet ir daug išvažiavimų/įvažiavimų į pagrindinę gatvę, tai logiška, kad 90 km/h tokioje vietoje nėra saugu.
Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Dėl dviejų priežasčių - a) tai mano ir mano kaimynų kasdienio maršruto dalis; b) iš viešų šaltinių, viešinančių avarijas (fb ir spauda).
Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje
Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.
Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?
Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?
O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O koks jums apskritai skirtumas, kur stato? Stato šiaip daug kur ir vietas keičia, kaip ir avarijos vyksta visur, tai kokios problemos? Kad nebėra kaip ramiai greičio viršyti +30 km/h? Kai tiek lakstančių, bet kaip persirikiuojančių, nesilaikančių saugaus atstumo, nėra nei vieno metro "saugaus" ruožo, kur tikrai nereiktų trikojų.
Nemačiau, kad statytų vidinėse gatvėse. Kas gal būt ir nerealu.
Kai kur, kur bendras leistinas 50 km/h, net jis yra nesaugus.
Comment
-
Šveicarijoje nelaimingų atsitikimų mažiau ne todėl, kad vairuotojai pavojingose vietose prilėtina, o todėl, kad greičio matuokliai gali būti absoliučiai bet kur, gali būti nežymėti, o baudos didelės, todėl visur laikomasi greičio limitų. Niekas nebando ten švaistyti resursų micromanagementui, yra politika, kad greičio viršijimas netoleruojamas bet kurioje gatvėje, ir tuomet viršijantis greitį bet kur tikėtina tai darys ir avaringose vietose.
O pas mus vis dar tebėra tas absurdas, jog baudų dydis priklauso tik nuo limitą viršytos absoliučios vertės, t.y. net įstatymai nesuteikia policijai galimybės vykdyti efektyvų prevencinį baudimą lėtesnio eismo gatvėse, kur greičio sukeliami pavojai patys didžiausi, nes daugiausia nereguliuojamų perėjų. Taip kad aš į šitą trikojų naudojimą žiūriu palankiai, nes su ribotais resursais ir ribotomis teisinėmis galimybėmis spaudžiamas beveik maksimumas žiūrint per šveicariško pragmatizmo prizmę.
- 2 patinka
Comment
-
Situacija Lietuvoje su baudomis už greičio viršijimą yra absoliučiai cirkinė. Nėra prasmės nuolat svaidyti pompastinius pareiškimus apie naujus matuoklius ir baksnoti į vienokią ar kitokią statistiką, kol pačios baudos yra juokingos. Važiuoji mieste +30, gauni 30 eurų arba išvis tik 15. Visų pareiškimų apie „eismo saugumo gerinimą“ moralinė vertė yra artima nuliui, kol nėra politinės valios padidinti baudas. Kai buvo noro ir valios, tai bauda už kaukės nedėvėjimą buvo įkalta 500 eurų, o su greičiu eilę metų niekas nesikeičia.
- 5 patinka
Comment
Comment