Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip tu įsivaizduoji nardymo netoleravimą? pasiveji ir užkerti kelią? Ką tu pats kamštyje stovėdamas gali nardytojui padaryti? Lendančių iš A juostų dauguma ir taip neįleidžia.

    Comment


      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
      Arba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą.
      Dar kvailiau tai, kad važiuojantys kairiausia juosta iš Oslo g. paskutiniuose Lazdynų tilto metruose rikiuojasi link Savanorių žiedo, tuo užblokuodami viską. Ar negalima būtų pastatyti ženklų, kad kairiausia juosta važiuojama tik tiesiai?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        O kaip tu įsivaizduoji nardymo netoleravimą? pasiveji ir užkerti kelią? Ką tu pats kamštyje stovėdamas gali nardytojui padaryti? Lendančių iš A juostų dauguma ir taip neįleidžia.
        Tai kad įleidžia ir dar kaip. O dalis dar geriau - patys naglai įlenda ir tada mielaširdinga įleidžia kitą tokį pat naglą

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Dar kvailiau tai, kad važiuojantys kairiausia juosta iš Oslo g. paskutiniuose Lazdynų tilto metruose rikiuojasi link Savanorių žiedo, tuo užblokuodami viską. Ar negalima būtų pastatyti ženklų, kad kairiausia juosta važiuojama tik tiesiai?
          Atrodytų logiška, bet ką tas ženklas pakeis, jei niekas jų nežiūri tokiose situacijose? Juk nėra absoliučiai jokios kontrolės, tai statyk kiek nori ženklų, dauguma vis tiek važiuos, kaip sugalvoję.
          Atrodo reikėtų tiek nedaug, bent kokį kartą per mėnesį pakontroliuoti tam tikras vietas ir surašyti baudas pažeidėjams, tai gerai iškomunikuoti ir bent kažkiek tvarkos atsirastų. Tokius kamščius ir automobilių elgesį stebėti galima būtų puikiai dronus pasitelkti, kad nereikėtų pareigūnų ir eismo stabdymo.

          Comment


            Esmė tame, kad sunku kažką net bausti, jeigu tiesiog persirikiuojama, o jokių ženklų ar net žymėjimo nėra. Priedo dar reikia ir vairavimo kultūros, nes kamščiuose iš šalutinio kelio valandą neišvažiuosi, jei niekas neįleis "pagal taisykles".

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Esmė tame, kad sunku kažką net bausti, jeigu tiesiog persirikiuojama, o jokių ženklų ar net žymėjimo nėra. Priedo dar reikia ir vairavimo kultūros, nes kamščiuose iš šalutinio kelio valandą neišvažiuosi, jei niekas neįleis "pagal taisykles".
              Man kažkaip atrodo, kad daugma vairuotojų net nežino tos paprasčiausios kultūringos neoficialios taisyklės - užtrauktuko principo. Gal reikėtų dažniau ją pareklamuoti.

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                Man kažkaip atrodo, kad daugma vairuotojų net nežino tos paprasčiausios kultūringos neoficialios taisyklės - užtrauktuko principo. Gal reikėtų dažniau ją pareklamuoti.
                Sakyčiau priešingai, kiek susiduriu Vilniuje su tokiomis situacijomis, palyginus labai sklandžiai viskas vyksta.

                Comment


                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                  Sakyčiau priešingai, kiek susiduriu Vilniuje su tokiomis situacijomis, palyginus labai sklandžiai viskas vyksta.
                  Gal netiksliai išsireiškiau. Tie, kurie praleidžia - principą supranta. Nesupranta tie, kurie iš greitėjimo juostos bando įlindinėti į eismą pačioj juostos pradžioj ar vidury. Gaunasi taip, kad vienu metu rikiuojasi kokie 4 automobiliai ir gaunasi visiškas balaganas.

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                    Arba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą.
                    Ta vieta tai tiesiog durnai padaryta – toje vietoje turėtų būti trys juostos, iš kurių viena būtų greitėjimo/lėtėjimo atvažiuojantiems nuo Laisvės pr. Būtina mažinti juostų skaičių kitoje pusėje ir pridėti čia vieną.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Ta vieta tai tiesiog durnai padaryta – toje vietoje turėtų būti trys juostos, iš kurių viena būtų greitėjimo/lėtėjimo atvažiuojantiems nuo Laisvės pr. Būtina mažinti juostų skaičių kitoje pusėje ir pridėti čia vieną.
                      Ten plačios juostos ant to tilto, jeigu jas susiaurinus iki tokių kaip ant Geležinio Vilko tilto, tuomet gal ir taip tilptų papildoma juosta. Tik nežinau ar tilto apkrovos neviršytų leistinų.

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Tai kad įleidžia ir dar kaip. O dalis dar geriau - patys naglai įlenda ir tada mielaširdinga įleidžia kitą tokį pat naglą
                        Na tada mūsų patirtis kitokia. Dar būna atvejų, kuomet tie lindimai yra neišvengiami. Tenka pastariuoju metu išsukinėti iš išvažiavimo kur būna pristoję mašinų gatvėje, tai alternatyvos yra "lysti naglai", važiuoti A juosta arba stovėti pusvalandį kol išsivažinės visi. Tenka rinktis pirmajį variantą. Įleidžiančių nedaug.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Na tada mūsų patirtis kitokia. Dar būna atvejų, kuomet tie lindimai yra neišvengiami. Tenka pastariuoju metu išsukinėti iš išvažiavimo kur būna pristoję mašinų gatvėje, tai alternatyvos yra "lysti naglai", važiuoti A juosta arba stovėti pusvalandį kol išsivažinės visi. Tenka rinktis pirmajį variantą. Įleidžiančių nedaug.
                          Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...

                          Comment


                            Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?

                            Comment


                              O šiaip dėl kai kurių vairuotojų išnaglėjimo iš tiesų šiek tiek kaltas tas perdėtas mandagumas. Ne kartą teko matyti, kaip kokioje Lukiškių gatvėje akivaizdžiai per A juostą apvažinėjęs kamštį chamas būna mandagiai įleidžiamas kokio pacifisto

                              Comment



                                Pagrindinė kelių eismo taisyklė yra "duok durniui kelią". Turėtų būti KET įrašyta 4 punkte vietoje "Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.".
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Skrolino FB ir nepastebėjo, kad priekyje esanti mašina pajudėjo

                                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                  Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?

                                  Comment


                                    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                    Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
                                    Na tai mandagiai įleidžia, nes net ir be posūkio mato, kad planuoji įsilieti į srautą.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...
                                      Vakar mačiau dar vieną variantą kaip persirikiuoti. Atsidaro langą, iškiša ranką, kad trugdytų pravažiuoti kitoje juostoje esančiam ir tada lenda.

                                      Comment


                                        Mandagumas įleisti/praleisti yra gerai, bet kartais atsiranda tiek jo daug, kad pagrindinės gatvės srautas juda lėčiau, nei šalutinės.

                                        Comment


                                          Užvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X