O uždrausti dyzelines lengvąsias ne paprasčiau?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Vien lengvasias, bet ne fūras? Nu tai realiai uždraustum kokiems 20-30% lengvųjų važinėti autostradomis.Parašė digital Rodyti pranešimąO uždrausti dyzelines lengvąsias ne paprasčiau?
Comment
-
Tai tą ir sakau - greičio sumažinimas iki 100 km/h nieko nekeičia, nes NOx išskiria dyzeliniai. Kadangi jų yra 20-30%, kaip pats ką tik sakei, tai kiek greičio sumažinimas iki 100 km/h sumažins NO2 išskyrimą gali pats pasiskaičiuot.Parašė John Rodyti pranešimąVien lengvasias, bet ne fūras? Nu tai realiai uždraustum kokiems 20-30% lengvųjų važinėti autostradomis.
Comment
-
Nu tai matyt NL valdžia paskaičiavo, kiek reikia mažinti leistiną greitį, kad vykdyti teismo sprendimą. Negi šiaip iš lempos 100km/h sugalvojo?Parašė digital Rodyti pranešimąTai tą ir sakau - greičio sumažinimas iki 100 km/h nieko nekeičia, nes NOx išskiria dyzeliniai. Kadangi jų yra 20-30%, kaip pats ką tik sakei, tai kiek greičio sumažinimas iki 100 km/h sumažins NO2 išskyrimą gali pats pasiskaičiuot.
Comment
-
Panašu, kad iš lempos (kas pas leftistus pasitaiko):Parašė John Rodyti pranešimąNu tai matyt NL valdžia paskaičiavo, kiek reikia mažinti leistiną greitį, kad vykdyti teismo sprendimą. Negi šiaip iš lempos 100km/h sugalvojo?
NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
Comment
-
O VOC (beje žymiai stipresni kancerogenai nei C dust, pvz. benzopirenas) išmetimų nereikia mažinti?Parašė digital Rodyti pranešimąAš tik paaiškinau, kaip būtų paprasčiau sumažinti NOx išmetimą.
Benzinai irgi NOX meta sėkmingai. Beje, Lietuvos TA netikrinami nei VOC, nei NOX išmetimai.
Pagal EUR7 NOX vienodas benzinams ir dyzeliams, o ir kiti reikalavimai išmetimams benzininiams ir dyzeliniams VDV bus vienodi.Paskutinis taisė Sula; 2022.11.11, 07:29.
Comment
-
Pas mus teismas turbūt nuspręstu atvirkščiai - žmonių teisė skelisti taršą aukščiau viruasybės norų.Parašė KEdas Rodyti pranešimąNL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
----
The Dutch prime minister, Mark Rutte, has taken what he has described as the “rotten measure” of cutting the maximum speed limit on roads in the Netherlands to 100km/h (62mph) after being ordered by the courts to cut pollution.
The reduction from the current limit of 130km/h followed a Dutch court ruling earlier this year that found government policies breached EU rules in regard to the protection of nature reserves from ammonia and nitrous oxide.
https://www.theguardian.com/world/20...-air-pollution
----
Fūros galės pradėti važinėti kitu kuruParašė John Rodyti pranešimąUždrausti fūras? Nu čia biškį per smarku būtų gal. Aišku dyzelį uždrausti reikia ir jis bus uždraustas, bet tai bus kažkada po 2030.
Vistiek dyzelis po vasario mėnesio branks.
Daug gamintojų dabar atsisako išvis VDV gaminti pagal EUR7 nes sako negalintys pasiekti reikalavimų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O VOC (beje žymiai stipresni kancerogenai nei C dust, pvz. benzopirenas) išmetimų nereikia mažinti?
Benzinai irgi NOX meta sėkmingai. Beje, Lietuvos TA netikrinami nei VOC, nei NOX išmetimai.
Pagal EUR7 NOX vienodas benzinams ir dyzeliams, o ir kiti reikalavimai išmetimams benzininiams ir dyzeliniams VDV bus vienodi.
Comment
-
Pasiekti būtų įmanoma, bet fariziejai juos kankins toliau. Jeigu žadama, kad bus uždrausti VISI VDV, išskyrus gal krovininį transportą. Dyzelistai įsistatė amonio filtrus - vis vieną blogai. Geriau tegu važinėja 30-40 metų antikvarai su debesimis dūmų. Arba 3-toniai pseudohibridiniai SUV-ai su išplautomis "smegenemis", kurie ekologiški tik gamyklos stenduose.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Daug gamintojų dabar atsisako išvis VDV gaminti pagal EUR7 nes sako negalintys pasiekti reikalavimų.
- 2 patinka
Comment
-
Nesaugus lenkimas ir išvažiuojančio numušimas dažniausia įvyksta dėl per didelio greičio.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Deja man žinomos sankryžos su nuimtais apribojimais, ne sektorinių atkarpose. Tad radarai neįtakoja. Kiek "ale lakstymas" didina avaringumą klausimas irgi retorinis. Gal labiau avarijos pasekmes. Pagrindiniai įvykiai nesaugus lenkimas arba žioplas išvažiavimas iš šalutinio.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nesaugus lenkimas ir išvažiuojančio numušimas dažniausia įvyksta dėl per didelio greičio.
ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
Comment
-
Didžioji dalis šių lenkimų iš vis neįvyktų, jeigu nebūtų noro važiuoti 20 km greičiau nei kiti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
- 1 patinka
Comment
-
Na dažnai tenka važiuot +10km/h kaip tik dėl saugumo, daugiau nereik, per akis. Bet ir to nebūtų JEIGU:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Didžioji dalis šių lenkimų iš vis neįvyktų, jeigu nebūtų noro važiuoti 20 km greičiau nei kiti.
1. Važiuojantis priekyje nesivilktų pliurpdamas telefonu.
2. Važiuojantis priekyje sugebėtų palaikyti pastovų greitį (nes dažnam autopilotas yra neatrastas auto privalumas)
3. Važiuojantis priekyje nesibaidytų kelio ženklų ir nekirstų per stabdžius 100m iki ženklo.
4. Važiuojančios priekyje (te nesupyksta kai kurios damos) nesibaidytų "numetant greitį" prasilenkiant su fura
5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų.
6. Arba atvirkščiai, grožėtis furos gamintojo ženkliuku per visą galinį stiklą.
- 2 patinka
Comment
-
Aš jau senai sakau, kad reikia padaryti 10km/h greitį visoj Lietuvoj. Garantuoju, kad žuvusių, sužeistų nebeliks. Techninių avarijų bus, bet pasekmės bus minimalios. Jei 10km/h greitis galutinai neišpręs problemos, teks įvesti raduonos vėliavėlės taisyklę....Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
- 2 patinka
Comment
-
Matyt ne visiems matyt lemta suprast... +10 km/h, kad atitolti yra tikrai žymiai saugiau nei furos žibintai bagažinėj kokį pusvalandį. Čia jau kas kaip saugiau jaučiasi, jums rinktis.Parašė digital Rodyti pranešimą
Apibendrinant - jei visi važiuotų idealiai, aš greičio neviršyčiau, taip?
Comment
-
Ne konkrečiai pačiam taikoma. Taikoma bendrai tendencijai Lietuvoje, kai netgi kapitaliai rekonstruojant kelius viskas daroma taip, kad kuo labiau lėtinti greitį. Kai tuo tarpu mašinų saugumas didėja, daugėja papildomų saugumo sistemų...Parašė digital Rodyti pranešimąIr kam tas Reductio ad absurdum? Negalima normaliai diskutuoti?
- 2 patinka
Comment
-
Daugeliu atveju taip... nes dažniausiai važiuojant pagal ženklus arba pasiveji neadekvačius arba tokie pasiveja tave. Ir norint išlaikyti saugų atstumą nuo jų turi kurį laiką viršyti greitį. Jei sulėtinsi tai saugumo tikrai nepadaugės, kai visi ir visaip ims tave lenkti.Parašė digital Rodyti pranešimąTai aš puikiai suprantu, ir sakau, kad jei visi važiuotų idealiai, tai to nereikėtų daryti, taip?
- 1 patinka
Comment
-
Tai važiuok bent 90 km/h ir nebūt tų žibintų bagažinėj - normalios fūros daugiau +-80 km/h nepavažiuoja, nebent nuo kalno.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Matyt ne visiems matyt lemta suprast... +10 km/h, kad atitolti yra tikrai žymiai saugiau nei furos žibintai bagažinėj kokį pusvalandį. Čia jau kas kaip saugiau jaučiasi, jums rinktis.
Didesnė bėdą dėl fūrų yra mieste ar ten, kur yra ribojimai 70 60 ar pan.
Comment
Comment