Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Taip taip, dar pridėk kad gal mano spidometras xuj..., gal padangos per mažos...kažin kada, pagaliau baigsis ta mantra apie furas su +-80km/h. Puikiai matosi kurios su ribotuvais, pasiveji ir apsilenki. O ribojimų zonose sutinku ten tragedija, todėl ir stengiesi būti atsiplėšęs prieš šias zonas.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai važiuok bent 90 km/h ir nebūt tų žibintų bagažinėj - normalios fūros daugiau +-80 km/h nepavažiuoja, nebent nuo kalno.
Didesnė bėdą dėl fūrų yra mieste ar ten, kur yra ribojimai 70 60 ar pan.
- 1 patinka
Comment
-
Neturi nieko viršyti, nebent paklaidos ribose +-5km/h užmiestyje. Been there, done that. Važiuoji daugmaž leistinu greičiu, laikaisi KET ir viskas būna ok.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Daugeliu atveju taip... nes dažniausiai važiuojant pagal ženklus arba pasiveji neadekvačius arba tokie pasiveja tave. Ir norint išlaikyti saugų atstumą nuo jų turi kurį laiką viršyti greitį. Jei sulėtinsi tai saugumo tikrai nepadaugės, kai visi ir visaip ims tave lenkti.
- 1 patinka
Comment
-
Na žinok ne tu vienas keliais važinėji, tai gali pasakų nepasakot
Pvz. Girtekos visus fūros net iki 80 neįsibegėja vardan ekonomijos - 75 (visi skaičiai yra realus greitis, ne spidometro rodomas) ar kiek ten maks suprogramuota. Tai šitas gal ir pasiveji lengviau.
Jei pats važiuoji neviršydamas, griežtai 90 pagal spidometrą - ilgai tu tas fūras vysies, nes tavo realus greitis bus kokie 86 (mano mašinos realus 90 kmh greitis yra kai spidometras rodo 95-96), o fūra važiuos realius 81 kmh/ ir dar nuo kalno kiek daugiau.
Čia maždaug taikoma į europa važiuojančioms, vietinių žvyravežių visokių yra - bet jie už miesto nelabai važinėja.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taip taip, dar pridėk kad gal mano spidometras xuj..., gal padangos per mažos...kažin kada, pagaliau baigsis ta mantra apie furas su +-80km/h. Puikiai matosi kurios su ribotuvais, pasiveji ir apsilenki. O ribojimų zonose sutinku ten tragedija, todėl ir stengiesi būti atsiplėšęs prieš šias zonas.Paskutinis taisė Nitro; 2023.03.01, 11:45.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa žinok ne tu vienas keliais važinėji, tai gali pasakų nepasakot
Pvz. Girtekos visus fūros net iki 80 neįsibegėja vardan ekonomijos - 75 (visi skaičiai yra realus greitis, ne spidometro rodomas) ar kiek ten maks suprogramuota. Tai šitas gal ir pasiveji lengviau.
Jei pats važiuoji neviršydamas, griežtai 90 pagal spidometrą - ilgai tu tas fūras vysies, nes tavo realus greitis bus kokie 86 (mano mašinos realus 90 kmh greitis yra kai spidometras rodo 95-96), o fūra važiuos realius 81 kmh/ ir dar nuo kalno kiek daugiau.
Čia maždaug taikoma į europa važiuojančioms, vietinių žvyravežių visokių yra - bet jie už miesto nelabai važinėja.
Taip taip.. juk pamiršau pridėti.. dar ir navigacija xuj... rodo, ir registratorius shu.. vertas. Ir apie spidometrų paklaidas nieko nežinau. Lyg tai Girteka vienitelė per Lietuvą važiuoja? Kas antro lenko leistinu greičiu nepavysi. Taip kad pasakas galima prieš miega pasilikt.
- 2 patinka
Comment
-
O tai taisyklėse numatytas leistinas greitis pagal spidometrą, ar realus?Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Jei pats važiuoji neviršydamas, griežtai 90 pagal spidometrą - ilgai tu tas fūras vysies, nes tavo realus greitis bus kokie 86 (mano mašinos realus 90 kmh greitis yra kai spidometras rodo 95-96), o fūra važiuos realius 81 kmh/ ir dar nuo kalno kiek daugiau.
Beje, pvz. Octavia Mk IV, spidometras rodo realų greitį, nėra jokios paklaidos.
Comment
-
man tai "patinka" pasiteisinimai, ne aš kaltas, mane priverčia viršyti greitį, kiti gi kalti
Aš jeigu kada apsilenkinėju leistinu greičiu kitą transporto priemonę, ypač fūrą ir koks beprotis viršijantis greitį man mirksi šviesomis, tai aš nespaudžiu gazo, o arba pabaigiu manevrą nei trupučio nedidindamas greičio (išprovakavo gi) arba netgi lėtai mažinu greitį, sugrįžtu atgal už lenkiamos priemonės ir praleidžiu "gaidelį" ir man px, kad jis ten mašinoje putojasi ar gimdo.
Tad kaltinti kitą, kad jis nevažiuoja maximaliu leistinu greičiu ir taip teisinti savo pažeidimus yra kvaila.
Prilimpa prie šiknos? įjungiu galinius priešrūkinius ir greit matai kaip sulėtina greitį, nes tą sekundę nesupranta ar čia stabdžiai ar kokios lempos
Taip automobilių saugumas gerėja, bet ir gamintojai mažina greitį automobiliuose, jau retas kuris naujas auto gali važiuoti max 250km/h. Tokie gamintojai kurių siekis 0 žuvusių jų automobiliuose naujausias auto XC90 isibėgėja iki 180km/h. O miestų infrastuktūros ir kuriamos taip kad greitis mažėtų.
- 3 patinka
Comment
-
Viskas sumalta į vieną: kam reikalingas 250km/h greitis, jei tuo realiai galima pasinaudoti tik DE? Miestai ir užmiestis yra labai skirtingi dalykai...Parašė thomcius Rodyti pranešimąTaip automobilių saugumas gerėja, bet ir gamintojai mažina greitį automobiliuose, jau retas kuris naujas auto gali važiuoti max 250km/h. Tokie gamintojai kurių siekis 0 žuvusių jų automobiliuose naujausias auto XC90 isibėgėja iki 180km/h. O miestų infrastuktūros ir kuriamos taip kad greitis mažėtų.
Comment
-
Na šiaip dar niekados nesusidūriau, kad lenkiant kas iš galo mirksėtų. Nebent magistralės antra juosta yra lenkimas? Tai sėkmės toliau kelių teisuoliu vaidentis. Neviršijant greičio "labai saugiai" furas lenkt. Jei jau toks šventas taisyklių besilaikantis, tai kokius čia tada auklėjimus su priešrūkiniais išradinėji? Juk pats nusižengimą darai ar ne?Parašė thomcius Rodyti pranešimąman tai "patinka" pasiteisinimai, ne aš kaltas, mane priverčia viršyti greitį, kiti gi kalti
Aš jeigu kada apsilenkinėju leistinu greičiu kitą transporto priemonę, ypač fūrą ir koks beprotis viršijantis greitį man mirksi šviesomis, tai aš nespaudžiu gazo, o arba pabaigiu manevrą nei trupučio nedidindamas greičio (išprovakavo gi) arba netgi lėtai mažinu greitį, sugrįžtu atgal už lenkiamos priemonės ir praleidžiu "gaidelį" ir man px, kad jis ten mašinoje putojasi ar gimdo.
Tad kaltinti kitą, kad jis nevažiuoja maximaliu leistinu greičiu ir taip teisinti savo pažeidimus yra kvaila.
Prilimpa prie šiknos? įjungiu galinius priešrūkinius ir greit matai kaip sulėtina greitį, nes tą sekundę nesupranta ar čia stabdžiai ar kokios lempos
- 3 patinka
Comment
-
Su mūsų magistralėmis yra bėda, kad juostų tik 2, o greičio režimų - 3: fūristai ant 90, didžioji masė 110-130 ir mirksentojai, kuriems visi kiti yra lopai, teisuoliai, antraeilininkai ir šiaip žemesnė rasėParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąNa šiaip dar niekados nesusidūriau, kad lenkiant kas iš galo mirksėtų. Nebent magistralės antra juosta yra lenkimas? Tai sėkmės toliau kelių teisuoliu vaidentis. Neviršijant greičio "labai saugiai" furas lenkt. Jei jau toks šventas taisyklių besilaikantis, tai kokius čia tada auklėjimus su priešrūkiniais išradinėji? Juk pats nusižengimą darai ar ne?
- 3 patinka
Comment
-
Ir to nebūtų, jeigu tave baustu atitinkamai už greičio viršijimą, nesaugų lenkimą ir t.t.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na dažnai tenka važiuot +10km/h kaip tik dėl saugumo, daugiau nereik, per akis. Bet ir to nebūtų JEIGU:
1. Važiuojantis priekyje nesivilktų pliurpdamas telefonu.
2. Važiuojantis priekyje sugebėtų palaikyti pastovų greitį (nes dažnam autopilotas yra neatrastas auto privalumas)
3. Važiuojantis priekyje nesibaidytų kelio ženklų ir nekirstų per stabdžius 100m iki ženklo.
4. Važiuojančios priekyje (te nesupyksta kai kurios damos) nesibaidytų "numetant greitį" prasilenkiant su fura
5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų.
6. Arba atvirkščiai, grožėtis furos gamintojo ženkliuku per visą galinį stiklą.
Seniai neteko matyti fūros kuri važaiuotu mažiau nei 90, Ribotuvai lietuvoje yra užmirštas reikalas.
Kaip saugiau jaučiasi ir kaip saugiau yra nėra tas pats.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Matyt ne visiems matyt lemta suprast... +10 km/h, kad atitolti yra tikrai žymiai saugiau nei furos žibintai bagažinėj kokį pusvalandį. Čia jau kas kaip saugiau jaučiasi, jums rinktis.
Idomu tada kodėl girtekos fūra mane šį mėnesį bandė lenkti panevežio aplinkelyje. Mano greitis buvo 90. Tiesa, aplenkti nesugebėjo, nes kelias susiaurėjo į 1 juostą. Tai po to už nugaros net mirksėti bandė.Parašė Nitro Rodyti pranešimąPvz. Girtekos visus fūros net iki 80 neįsibegėja vardan ekonomijos - 75 (visi skaičiai yra realus greitis, ne spidometro rodomas) ar kiek ten maks suprogramuota. Tai šitas gal ir pasiveji lengviau.
Mirksėjimas šviesomis yra vairuotojo akinimas. Akinamas vairuotojas turi sulėtinti iki saugaus greičio. Dažnai man tas saugus greitis gaunasi toks pat kaip fūros greitis, kol nustoja mirksėti.Parašė thomcius Rodyti pranešimąman tai "patinka" pasiteisinimai, ne aš kaltas, mane priverčia viršyti greitį, kiti gi kalti
Aš jeigu kada apsilenkinėju leistinu greičiu kitą transporto priemonę, ypač fūrą ir koks beprotis viršijantis greitį man mirksi šviesomis, tai aš nespaudžiu gazo, o arba pabaigiu manevrą nei trupučio nedidindamas greičio (išprovakavo gi) arba netgi lėtai mažinu greitį, sugrįžtu atgal už lenkiamos priemonės ir praleidžiu "gaidelį" ir man px, kad jis ten mašinoje putojasi ar gimdo.
- 2 patinka
Comment
-
"Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiuParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Su mūsų magistralėmis yra bėda, kad juostų tik 2, o greičio režimų - 3: fūristai ant 90, didžioji masė 110-130 ir mirksentojai, kuriems visi kiti yra lopai, teisuoliai, antraeilininkai ir šiaip žemesnė rasė
O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
- 2 patinka
Comment
-
Ne, eisme pagrindinis dalykas yra tinkamai vertinti aplinką. Reikia prisiminti kad maksimalus leistinas greitis yra maksimalus, o ne minimalus. Jeigu važiuodamas maksimaliu greičiu darai traukinuką tai ne tavo bėda.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu
O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek važinėju, fūrų daugumos greitis yra 86 kmh pagal GPS. Jei kažkam spidometras rodo tuo metu virš 90, nereiškia kad tiek ir yra.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Seniai neteko matyti fūros kuri važaiuotu mažiau nei 90, Ribotuvai lietuvoje yra užmirštas reikalas.
Idomu tada kodėl girtekos fūra mane šį mėnesį bandė lenkti panevežio aplinkelyje. Mano greitis buvo 90.
-
Comment
-
Tai kad nelabai gaunasi gerbt, jei tenka nuolat tampytis tai gazuojant tai stabdant. Vos tik įšoki antron juoston, dar net priekabos neprisivijus jau pareina žibintai subinėn. Aišku tiem, kas iš antros juostos niekad nesitraukia, gal nesuprasti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu
O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
- 1 patinka
Comment
-
O tai aplinkos vertinimas ne tas pats? Jei blaiviai vertini aplinką ir atitinkamai reaguoji, tai tuo pačiu ir netrukdai kitiems. Kiek atvejų Via Baltica kai važiuoja koks pulsuojančiai 80-90, ir išeina fura ant lenkimo. Ar sunku atleist pedalą ir padėt saugiai baigt lenkimą? Nea tai raketų mokslas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, eisme pagrindinis dalykas yra tinkamai vertinti aplinką. Reikia prisiminti kad maksimalus leistinas greitis yra maksimalus, o ne minimalus. Jeigu važiuodamas maksimaliu greičiu darai traukinuką tai ne tavo bėda.
Dėl maksimalių diskusija begalinė kur ir kiek tie greičiai adekvačiai nustatyti. Pvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?
- 1 patinka
Comment
-
Na nieks ir nesako, kad "lakūnus su paleistais viduriais" reik gerbt. Aš kalbu apie likusios didžiosios dalies vairuotojus ir jų elgesį.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad nelabai gaunasi gerbt, jei tenka nuolat tampytis tai gazuojant tai stabdant. Vos tik įšoki antron juoston, dar net priekabos neprisivijus jau pareina žibintai subinėn. Aišku tiem, kas iš antros juostos niekad nesitraukia, gal nesuprasti.
- 1 patinka
Comment
-
Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąPvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?
https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
-
Comment
-
su tavim ginčytis beprasmiška, nes kaltę verti kitiems tik ne sau. Išpradžių nervina kurie nevažiuoja maksimaliu leistinu greičiu (kiek suprantu, tu supranti kad maksimalus leistinas greitis reiškia kad tokiu visi turi važiuoti, ir jei važiuoja 85 (per lietų) kur leidžiama 90, tai jau vilkimasis)Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu
O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
Žemesne rase čia tu jautiesi nes kiti nevykdo tavo 6 punktų
Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu
Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.
Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.
Comment
Comment