O kaip tu įsivaizduoji nardymo netoleravimą? pasiveji ir užkerti kelią? Ką tu pats kamštyje stovėdamas gali nardytojui padaryti? Lendančių iš A juostų dauguma ir taip neįleidžia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Dar kvailiau tai, kad važiuojantys kairiausia juosta iš Oslo g. paskutiniuose Lazdynų tilto metruose rikiuojasi link Savanorių žiedo, tuo užblokuodami viską. Ar negalima būtų pastatyti ženklų, kad kairiausia juosta važiuojama tik tiesiai?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąArba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad įleidžia ir dar kaip. O dalis dar geriau - patys naglai įlenda ir tada mielaširdinga įleidžia kitą tokį pat nagląParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kaip tu įsivaizduoji nardymo netoleravimą? pasiveji ir užkerti kelią? Ką tu pats kamštyje stovėdamas gali nardytojui padaryti? Lendančių iš A juostų dauguma ir taip neįleidžia.
Comment
-
Atrodytų logiška, bet ką tas ženklas pakeis, jei niekas jų nežiūri tokiose situacijose? Juk nėra absoliučiai jokios kontrolės, tai statyk kiek nori ženklų, dauguma vis tiek važiuos, kaip sugalvoję.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Dar kvailiau tai, kad važiuojantys kairiausia juosta iš Oslo g. paskutiniuose Lazdynų tilto metruose rikiuojasi link Savanorių žiedo, tuo užblokuodami viską. Ar negalima būtų pastatyti ženklų, kad kairiausia juosta važiuojama tik tiesiai?
Atrodo reikėtų tiek nedaug, bent kokį kartą per mėnesį pakontroliuoti tam tikras vietas ir surašyti baudas pažeidėjams, tai gerai iškomunikuoti ir bent kažkiek tvarkos atsirastų. Tokius kamščius ir automobilių elgesį stebėti galima būtų puikiai dronus pasitelkti, kad nereikėtų pareigūnų ir eismo stabdymo.
Comment
-
Man kažkaip atrodo, kad daugma vairuotojų net nežino tos paprasčiausios kultūringos neoficialios taisyklės - užtrauktuko principo. Gal reikėtų dažniau ją pareklamuoti.Parašė Sula Rodyti pranešimąEsmė tame, kad sunku kažką net bausti, jeigu tiesiog persirikiuojama, o jokių ženklų ar net žymėjimo nėra. Priedo dar reikia ir vairavimo kultūros, nes kamščiuose iš šalutinio kelio valandą neišvažiuosi, jei niekas neįleis "pagal taisykles".
Comment
-
Sakyčiau priešingai, kiek susiduriu Vilniuje su tokiomis situacijomis, palyginus labai sklandžiai viskas vyksta.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Man kažkaip atrodo, kad daugma vairuotojų net nežino tos paprasčiausios kultūringos neoficialios taisyklės - užtrauktuko principo. Gal reikėtų dažniau ją pareklamuoti.
- 3 patinka
Comment
-
Gal netiksliai išsireiškiau. Tie, kurie praleidžia - principą supranta. Nesupranta tie, kurie iš greitėjimo juostos bando įlindinėti į eismą pačioj juostos pradžioj ar vidury. Gaunasi taip, kad vienu metu rikiuojasi kokie 4 automobiliai ir gaunasi visiškas balaganas.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Sakyčiau priešingai, kiek susiduriu Vilniuje su tokiomis situacijomis, palyginus labai sklandžiai viskas vyksta.
- 2 patinka
Comment
-
Ta vieta tai tiesiog durnai padaryta – toje vietoje turėtų būti trys juostos, iš kurių viena būtų greitėjimo/lėtėjimo atvažiuojantiems nuo Laisvės pr. Būtina mažinti juostų skaičių kitoje pusėje ir pridėti čia vieną.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąArba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą.Lietuva visiems.
Comment
-
Ten plačios juostos ant to tilto, jeigu jas susiaurinus iki tokių kaip ant Geležinio Vilko tilto, tuomet gal ir taip tilptų papildoma juosta. Tik nežinau ar tilto apkrovos neviršytų leistinų.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Ta vieta tai tiesiog durnai padaryta – toje vietoje turėtų būti trys juostos, iš kurių viena būtų greitėjimo/lėtėjimo atvažiuojantiems nuo Laisvės pr. Būtina mažinti juostų skaičių kitoje pusėje ir pridėti čia vieną.
Comment
-
Na tada mūsų patirtis kitokia. Dar būna atvejų, kuomet tie lindimai yra neišvengiami. Tenka pastariuoju metu išsukinėti iš išvažiavimo kur būna pristoję mašinų gatvėje, tai alternatyvos yra "lysti naglai", važiuoti A juosta arba stovėti pusvalandį kol išsivažinės visi. Tenka rinktis pirmajį variantą. Įleidžiančių nedaug.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai kad įleidžia ir dar kaip. O dalis dar geriau - patys naglai įlenda ir tada mielaširdinga įleidžia kitą tokį pat naglą
Comment
-
Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tada mūsų patirtis kitokia. Dar būna atvejų, kuomet tie lindimai yra neišvengiami. Tenka pastariuoju metu išsukinėti iš išvažiavimo kur būna pristoję mašinų gatvėje, tai alternatyvos yra "lysti naglai", važiuoti A juosta arba stovėti pusvalandį kol išsivažinės visi. Tenka rinktis pirmajį variantą. Įleidžiančių nedaug.
Comment
-
Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
- 1 patinka
Comment
-
Skrolino FB ir nepastebėjo, kad priekyje esanti mašina pajudėjo
Parašė DArnas Rodyti pranešimąMan tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
Comment
-
Na tai mandagiai įleidžia, nes net ir be posūkio mato, kad planuoji įsilieti į srautą.Parašė DArnas Rodyti pranešimąMan tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
Comment
-
Vakar mačiau dar vieną variantą kaip persirikiuoti. Atsidaro langą, iškiša ranką, kad trugdytų pravažiuoti kitoje juostoje esančiam ir tada lenda.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...
Comment
-
Užvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.
- 2 patinka
Comment

Comment