Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skaičiau, kad baigs 2026 gale. Tai pusantrų metų.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

      gal kas nors man durnam gali paaiškinti ką ten su ta viena lėtėjimo juosta kelininkai veikia METUS laiko?? Dar prieš tai turbūt METUS laiko darė jungiamąjį kelią ties Hubais ir buvo uždarytas nusukimas iš A1 link Jonavos.
      Nežinau kail dar labiau galima negerbt ir nesiskaityti su kiekvieną dieną dėl tokių darbų tempo ir planavimo, nepatogumus patiriamčius žmones.

      Mes svajojam apie kažkokius rimtus projektus, bet kilometro ilgio vieną lėtėjimo juosta tiesiam metus laiko..

      Via lietuva Jūs tikrąja žodžio prasme nepakartojami!!

      P.S. o kodėl čia nebuvo prijungta Jėgainės gatvė prie šios lėtėjimo juostos? Tai būtų nuėmę labai daug eismo nuo kelio Jonava - Kaunas, kur norimt iš LEZ teritorijos išvažiuoti reikia važiuoti tik per vieną normalų išvažiavimą.
      Šito ir aš nesuprantu, kaip gali leisti via lietuva taip ilgai uždaryti magistralinio kelio dalį. Kosmosas.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Skaičiau, kad baigs 2026 gale. Tai pusantrų metų.
        Citata iš anksčiau Romo pasidalinto straipsnio.

        Planuojama, jog Krunos tilto rekonstrukcija bus baigta iki 2027-ųjų pabaigos. Darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi UAB „Tilsta“. Sutarties vertė – daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.   

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
          Penktadienį kaip tik ryte teks važiuot. Įdomu kokios alternatyvos davažiuot nuo Vilniaus pusės tarkim iki Megos
          Jei anksti važiuosit iki 7:00, tai gal dar prašoksit, bet vėliau tai turbūt nuo Rumšiškių stovės visi

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
            Penktadienį kaip tik ryte teks važiuot. Įdomu kokios alternatyvos davažiuot nuo Vilniaus pusės tarkim iki Megos
            Klausimas tik kiek ilgai bus rizika dėl kamščių. Vakar kamštis buvo, nes buvo uždarę antrą juostą ir eismas vyko viena juosta. Kadangi ruošė konstrukciją atitivarų perkėlimui ir pravavažiavimo iš vienos į kitą pusę pagrindus įrenginėjo. Vakare grįžtant pagrindus jau buvo padarę. Bendrai tokie darbai turėtų užtrukti 2-3 dienas. Jeigu vėliau jau eismas vyks po dvi juostas, tai kimštis neturėtų, kaip nesikimšdavo ir anksčiau.

            Parašė iPhone Rodyti pranešimą
            Aš tik vieno niekaip negaliu suprasti, ar tikrai tiltų remontui reikalinga 2,5 metų? Ar tikrai čia nėra niekaip kitaip technologiškai greičiau įmanoma juos suremontuoti?
            Mes gyvename technologijų laikais, statybos darbai pasaulyje geba vykti įspūdingais tempais. Per berods kokį pusantrų metų buvo pastatytas naujas tiltas per Nerį ties Mega, kuris technologiškai buvo kur kas sudėtingesnis.

            Klausimas kur Via lietuva sudeda prioritetus projektuodami ir skelbdami konkursą, kaina, laikas rangovų patogumas?
            Kadangi bus statomi du tiltai, tai vienam 1 metai ir kitam 1 metai + laikas prieigų sutvarkymui.
            Statant iškart abu tiltus, tai būtų galima sutilpti į tuos 1,5 metų, tik tuomet reikėtų laikino tilto visoms 4 eismo juostoms + jis turėtų būti kažkur šiauriau, kad liktų vietos ir darbų zonai tarp naujo ir laikino. Čia matau techninius trikdžius to platesnio laikino įrengimui, o taip pat ir kainos reikia nepamiršti, nes visi sprendimai turi būti optimalūs. Kai eismas vyks 2+2 juostomis per remontuojama ruožą, tai jis vyks taip pat kaip ir iki šiol. Kam be reikalo išleisti daugiau pinigų?
            Paskutinis taisė sleader; 2025.04.09, 08:41.

            Comment


              Parašė iPhone Rodyti pranešimą
              Aš tik vieno niekaip negaliu suprasti, ar tikrai tiltų remontui reikalinga 2,5 metų? Ar tikrai čia nėra niekaip kitaip technologiškai greičiau įmanoma juos suremontuoti?
              Mes gyvename technologijų laikais, statybos darbai pasaulyje geba vykti įspūdingais tempais. Per berods kokį pusantrų metų buvo pastatytas naujas tiltas per Nerį ties Mega, kuris technologiškai buvo kur kas sudėtingesnis.

              Klausimas kur Via lietuva sudeda prioritetus projektuodami ir skelbdami konkursą, kaina, laikas rangovų patogumas?
              Čia jo gero statytojo pasirinkimo bėda. 03.15 baigėsi technologinė pertrauka, o tie dar vis nepradėjo savo darbų. Nežinau kas laimėjo tą konkursą, bet jie pasirašė sau mirties nuosprendį, nes su tokiais tempais jų tikiuosi daugiau niekas niekada nesamdys.

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Citata iš anksčiau Romo pasidalinto straipsnio.
                2026 m. pabaigoje turi paleisti eismą.

                "Via Lietuva" nauji darbuotojai, visų galų specialistai, nesusigaudo laiko juostoje ir išplatino klaidingą informaciją visais kanalais.
                Paskutinis taisė Sula; 2025.04.10, 06:18.

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                  Citata iš anksčiau Romo pasidalinto straipsnio.
                  O čia rašo kad rekonstruos iki 2026 pabaigos. Pirmą pusę iki 2026 pavasario, ir tada kitą pusę. Galbūt pats projekto užbaigimas su SUA ir vertinamas kaip 2027 pabaiga, bet darbai panašu turi baigtis kitų metų pabaigoje.

                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-eismo-tvarka
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Eismo pakeitimai iki 2026 pavasario

                    Click image for larger version

Name:	eismas-1.jpg
Views:	2225
Size:	99,7 kB
ID:	2195230
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment



                      Paskutinis taisė Knopke; 2025.04.12, 15:42.

                      Comment


                        LikedIn Via Lietuva 2025.04.16
                        Eismas tiltu per Kruną
                        Užfiksavome, kaip vyksta perorganizuotas eismas Krunos tiltu, kol atliekama jo rekonstrukcija

                        https://www.linkedin.com/posts/via-l...076518912-1dsd

                        Comment


                          Vilniaus miesto gyventojų evakavimo plano pristatymas | 2025-04-23
                          https://www.youtube.com/watch?v=BDe4Ap-Lu44

                          Meras kalbėjo apie Gariūnų išsukimą į A1 link Kauno (nuo 46:30)
                          S.Žiūros nuotr.

                          https://vilnius.lt/naujienos/vilnius...ba-gyventojams

                          Ta atkarpa yra LAKD dispozicijoje. "Gavom iš visų institucijų raštus , kad NIEKO planuose nėra ir prioriteto tam neskirs".
                          Miestui teks perimti tą atkarpėlę pagal įgaliojimą. Metus užtruks projektuoti, rangos darbai neturėtų ilgai užtrukti.
                          Vienu žodžiu, galima laukti rezultato po dvejų metų.
                          Paskutinis taisė Romas; 2025.04.25, 17:16. Priežastis: Papildyta nuotrauka

                          Comment


                            "Via Lietuva" 2025.05.21
                            Kaip vyksta Krunos tilto rekonstravimo darbai
                            Daugeliui važiuojančiųjų Krunos tiltas galėjo atrodyti kaip vienas, nors iš tiesų tai buvo du atskiri tiltai, sujungti asfalto danga. Dėl to demontavimas buvo pradėtas nuo tiltų atskyrimo išilgai pjaunant asfaltą. Toliau demontuojant tiltą, buvo sukarpyta arka ir pradėta karpyti danga. Baigus šiuos darbus ir demontavus šonines atramas, iškart pradėta naujo tilto statyba, kurią planuojama baigti iki 2027 metų pavasario.



                            https://vialietuva.lt/naujienos/via-lietuva-kviecia-i-statybviete-kaip-vyksta-krunos-tilto-rekonstravimo-darbai

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Bet čia reikėtų žiūrėti ir į kelio profilius (kategorijas), kokį intensyvumą kiekvienas iš jų gali aptarnauti.
                              Kad pamėta A2 atkarpa yra mažo eismo intensyvumo, tai turbūt seniai visiems žinomas faktas. Dėl to ten egzistuoja išimtiniai apsisukimai ir kt. automagistralei netinkami atributai, kadangi pagal objektyvius kriterijus ten automagistralė net neturėtų būti.
                              Apsisukimų yra ir A1:
                              https://www.google.com/maps/@55.3728...oASAFQAw%3D%3D

                              Beje, A2 ties apsisukimais yra davikliai ir automatiškai užsidega greičio ribojimas iki berods 100km/h, kas formaliai nebėra autostrada toje atkarpoje su 130 km/h greičiu.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Apsisukimų yra ir A1:
                                https://www.google.com/maps/@55.3728...oASAFQAw%3D%3D

                                Beje, A2 ties apsisukimais yra davikliai ir automatiškai užsidega greičio ribojimas iki berods 100km/h, kas formaliai nebėra autostrada toje atkarpoje su 130 km/h greičiu.
                                Ne ta tema, bet pratęsiu tą OT šiek tiek
                                Nu sorry, bet greičio apribojimas "automagistralės" statuso keliui nepanaikina. Kas čia tokį dalyką sugalvojo? Automagistralė baigiasi tik pravažiavus atitinkamą "automagistralės pabaiga" ženklą. Kol tokio ženklo nėra, ten automagistralė. Dėl to įdėtame pvz. iš A1, ten prieš tą apsisukimą yra "automagistralės pabaiga" ir už jo vėl ženklai "automagistralė".

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Ne ta tema, bet pratęsiu tą OT šiek tiek
                                  Nu sorry, bet greičio apribojimas "automagistralės" statuso keliui nepanaikina. Kas čia tokį dalyką sugalvojo? Automagistralė baigiasi tik pravažiavus atitinkamą "automagistralės pabaiga" ženklą. Kol tokio ženklo nėra, ten automagistralė. Dėl to įdėtame pvz. iš A1, ten prieš tą apsisukimą yra "automagistralės pabaiga" ir už jo vėl ženklai "automagistralė".
                                  Vokietijoje autobanuose irgi daug kur stovi arba stacionarūs arba užsidegantys greičio ribojimai, nors formaliai greičio limito nėra. Esmė, realus saugumas, o tokios priemonės kaip momentinis greičio ribojimas labai padeda išvengiant perteklinių investicijų ar perteklinio greičio ribojimo visame kelyje.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Vokietijoje autobanuose irgi daug kur stovi arba stacionarūs arba užsidegantys greičio ribojimai, nors formaliai greičio limito nėra. Esmė, realus saugumas, o tokios priemonės kaip momentinis greičio ribojimas labai padeda išvengiant perteklinių investicijų ar perteklinio greičio ribojimo visame kelyje.
                                    Nesuprantu kuom šis tamstos komentaras susijęs su pacituotu mano tekstu?
                                    Pasikartosiu: mažesnis leistinas greitis automagistralėje, nereiškia kad tai nebėra automagistralė. Nėra jokių apribojimų, kad automagistralėje draudžiama riboti greiti kitais atitinkamais ženklais. Pagal KET automagistralė baigiasi tada kai pravažiuojamas ženklas "automagistralės pabaiga". Tik automagistralėje šiaip neturėtų būti vieno lygio sankryžų, taip pat jose draudžiama važiuoti žemės ūkio technika, dviračiais, eiti pėsčiomis ir t.t. (kas deja, bet pas mus vyksta ir vyksta pakankamai dažnai).

                                    Comment


                                      Via Lietuva 2025.08.28
                                      Rekonstruojant Krunos tiltą montuojama apie 750 tonų sverianti plieninė perdanga
                                      Vietoje nugriauto vieno iš dviejų Krunos tiltų, t. y. kairės pusės tilto, kuriuo eismas vyko Kauno link, statomas naujas tiltas. Šiuo metu vykdomi metalinės perdangos montavimo darbai, kuriuos pabaigus, bus pradėtas betonavimas. Planuojama, kad eismas naujai pastatytu tiltu galėtų būti paleistas jau šių metų pabaigoje ar kitų metų pavasarį. (....)




                                      Nugriovus vieną iš dviejų tiltų per Kruną, pradėtas statyti naujas tiltas – įrengti 136 gręžtiniai poliai ir jau beveik baigtos betonuoti visos keturios tilto atramos. Atramoms panaudota apie 900 m3 betono. Kol vyksta tilto atramų įrengimo darbai, specialiai tam įrengtoje aikštelėje ant Krunos upės kranto yra montuojami tilto perdangos plieniniai elementai. Vienam tiltui bus panaudota dvidešimt plieninių perdangos elementų, kiekvieno iš jų svoris – 30–40 tonų.

                                      Statybvietėje sumontuoti plieniniai perdangos elementai sujungiami tarpusavyje juos suvirinant ir užstumiami ant išbetonuotų tilto atramų. Šiuo metu jau yra užstumta 70 proc. visos perdangos. Bendras perdangos svoris sieks 750 tonų.
                                      Plieninės perdangos įrengimo darbus planuojama baigti iki rugsėjo. Juos baigus, ant plieninės sijos prasidės monolitinės gelžbetoninės plokštės įrengimo darbai. Kartu bus pradėti ir magistralinio kelio įrengimo darbai tilto prieigose.
                                      Pasak Krunos tilto rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės „Tilsta“ vadovo Eduardo Grinavecko, plieninė naujo tilto perdanga yra didžiausia tilto perdanga, kokią bendrovei iki šiol teko pagaminti ir sumontuoti, nors per savo veiklos metus įmonė jau yra pastačiusi daugybę tiltų, estakadų bei viadukų. Naujo tilto plieninės perdangos ilgis siekia 125 m, ji sudaryta iš dvidešimties skirtingų plieno elementų, kurie buvo pagaminti „Tilstos“ gamykloje ir atvežti į statybvietę. (...)






                                      Pabaigus vieno naujo tilto statybas, keisis eismo organizavimo tvarka – eismas Kauno link vyks naujai pastatytu tiltu ir vienu laikinu tiltu, o likęs senas tiltas bus griaunamas ir statomas naujas.
                                      Visas projektas – laikinojo tilto pastatymas ir esamo tilto rekonstravimas – planuojamas baigti 2027 m. pabaigoje. Darbus atlieka UAB „Tilsta“. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 24 mln. Eur su PVM.

                                      Comment


                                        Nelabai aišku, kodėl taip ilgai bus statomas antras tiltas, kai pirmas bus pastatytas greičiau nei per metus.
                                        laikinojo tilto pastatymas ir esamo tilto rekonstravimas – planuojamas baigti 2027 m. pabaigoje.
                                        Gal tai vėl filadelfijų klaida?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Nelabai aišku, kodėl taip ilgai bus statomas antras tiltas, kai pirmas bus pastatytas greičiau nei per metus.


                                          Gal tai vėl filadelfijų klaida?
                                          Atsimenu, rašė, kad 2026 pabaigoje. Tai gal su visais gerbūvio atsatymo darbais čia rašo 2027 pabaiga.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X