Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia nebent jei tik bukai norima politinių dividendų iš tam tikrų grupių žmonių.
    Teisingai darant, tai pirmiausia turėtų būti pradėta nuo gyvenviečių aplinkkelių, o tik vėliau daryti pačias paprasčiausias ir eismui mažiausiai problemų sukeliančias atkarpas. Nes gyventojų (ypač vietinių) interesas didžiausias, kad būtų apvažiuojamos gyvenvietės saugiai. Toks pats tikslas ir keliu važiuojančių vairuotojų, nes iš esmės važiuoti keliu be stabdymų nėra daug problemų ar pavojų keliantis dalykas, problemos atsiranda kai reikia stabdyti ties sankryžomis, lėtinti kertant gyvenvietes ir pan.
    Darant kitaip, gaunamos pavojingos situacijos, kaip pvz. būdavo Lenkijoje, berods S7 kelyje, kai važiuoji naujai nutiesta greitkelio atkarpa, ji baigiasi ir prasideda gyvenviete, o visi per gyvenvietę toliau vynioja 80+ km/h, nes kiek toliau pavažiavus vėl prasideda greitkelio atkarpa.
    Dalis A8 kelio jau yra aplinkkeliai. Dalis A8, ypač arčiau Sitkūnų yra prastesnės dangos ir galbūt galima būtų platint pateisinant kad kelias smarkiai dėvisi.
    Tačiau stebint lenkų patirtį, galima būtų pradėt nuo Ramygalos aplinkkelio ir A10 atkarpa tarp Panevėžio ir Pasvalio kur kelias smarkiai priartėja prie gyvenviečių.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Dalis A8 kelio jau yra aplinkkeliai. Dalis A8, ypač arčiau Sitkūnų yra prastesnės dangos ir galbūt galima būtų platint pateisinant kad kelias smarkiai dėvisi.
      Tačiau stebint lenkų patirtį, galima būtų pradėt nuo Ramygalos aplinkkelio ir A10 atkarpa tarp Panevėžio ir Pasvalio kur kelias smarkiai priartėja prie gyvenviečių.
      Aišku svarbus faktorius yra ir kelio dangos būklė. A10 už Panevėžio tai pakankamai neblogas. Yra prastesnių ruožų, bet kelios dalys visai neseniai atnaujintos. A8 senokai nevažiavau, bet pažiūrėjus Google StreetView tai atrodo nemažai susidėvėjusių atkarpų. Taigi šis faktorius gali lemti, kad bus judama nuo šio kelio rekonstrukcijos.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Aišku svarbus faktorius yra ir kelio dangos būklė. A10 už Panevėžio tai pakankamai neblogas. Yra prastesnių ruožų, bet kelios dalys visai neseniai atnaujintos. A8 senokai nevažiavau, bet pažiūrėjus Google StreetView tai atrodo nemažai susidėvėjusių atkarpų. Taigi šis faktorius gali lemti, kad bus judama nuo šio kelio rekonstrukcijos.
        Pvz. logiška kad sutvarkė atkarpą už Pasvalio link Latvijos, nes atkarpa turi pakankamai mažą eismo intensyvumą, atkarpa link Panevėžio šiek tiek prastesnė, bent jau kontrastuoja su latvių naujais keliais, tai jos jau sakyčiau neapsimoka perasfaltuoti, geriau jau tiesiog pradėt platinimą. A8 tikrai prastesnė, berods tik viena atkarpa ties Kėdainiais buvo sulaukusi šiokio tokio perasfaltavimo prieš kelerius metus. Ta atkarpa gali būt patrauklesnė platinimui, bet pasižymi mažesniu eismo intensyvumu nei A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Aišku svarbus faktorius yra ir kelio dangos būklė. A10 už Panevėžio tai pakankamai neblogas. Yra prastesnių ruožų, bet kelios dalys visai neseniai atnaujintos. A8 senokai nevažiavau, bet pažiūrėjus Google StreetView tai atrodo nemažai susidėvėjusių atkarpų. Taigi šis faktorius gali lemti, kad bus judama nuo šio kelio rekonstrukcijos.
          Atkarpoje tarp Panevėžio ir Pasvalio eismo intensyvumas daug didesnis nei net A2 autostradoje tarp Ukmergės ir Panevėžio:

          https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas#lg=1&slide=0
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Atkarpoje tarp Panevėžio ir Pasvalio eismo intensyvumas daug didesnis nei net A2 autostradoje tarp Ukmergės ir Panevėžio:

            https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas#lg=1&slide=0
            Bet čia reikėtų žiūrėti ir į kelio profilius (kategorijas), kokį intensyvumą kiekvienas iš jų gali aptarnauti.
            Kad pamėta A2 atkarpa yra mažo eismo intensyvumo, tai turbūt seniai visiems žinomas faktas. Dėl to ten egzistuoja išimtiniai apsisukimai ir kt. automagistralei netinkami atributai, kadangi pagal objektyvius kriterijus ten automagistralė net neturėtų būti.

            Comment


              O čia yra važinėjančių Kaunas-Panevėžys trasa kiek dažniau nei kartą/du per metus?
              Tas kelias yra TRAGEDIJA, kaip tokiam eismo intensyvumui.
              Pirma dalis nuo A1- jau net viaduko prieigos ar nuovaža pasitinka su įlūžusio asfalto duobėmis. Su tokiomis duobėmis važiuoji iki maždaug iki Kėdainių.
              O kiek tame kelyje ištisinių pripaišė pastaraisiais metais, jau kažkokia nesamonė darosi. yra keletas atkaprų, kur kelias tiesus ir matomumas 1km į priekį, bet nupiešta ištisinė. O juokingiausia- važiuoji 95km/h, prisiveji kombainą ar traktorių važiuojanti 20-40km/h. O lenkti negali, nes ištisinės linijos
              Dar pridarė raudonų plačių skiriamųjų juostų su išgraužamomis. Jau kad tikrai niekas nedrįstų lenkti

              Comment


                Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                O čia yra važinėjančių Kaunas-Panevėžys trasa kiek dažniau nei kartą/du per metus?
                Tas kelias yra TRAGEDIJA, kaip tokiam eismo intensyvumui.
                Pirma dalis nuo A1- jau net viaduko prieigos ar nuovaža pasitinka su įlūžusio asfalto duobėmis. Su tokiomis duobėmis važiuoji iki maždaug iki Kėdainių.
                O kiek tame kelyje ištisinių pripaišė pastaraisiais metais, jau kažkokia nesamonė darosi. yra keletas atkaprų, kur kelias tiesus ir matomumas 1km į priekį, bet nupiešta ištisinė. O juokingiausia- važiuoji 95km/h, prisiveji kombainą ar traktorių važiuojanti 20-40km/h. O lenkti negali, nes ištisinės linijos
                Dar pridarė raudonų plačių skiriamųjų juostų su išgraužamomis. Jau kad tikrai niekas nedrįstų lenkti
                Paantrinsiu, kelio būklė jau nebe prasta, o tragiška. Tenka važiuoti bent kartą į mėnesį, tai jau ilgai pastebiu, kad net duobės nebe lopomos, spėju taupo pinigus rekonstrukcijai.

                Comment

                Working...
                X